Elke ochtend!quote:
Ik weet hoe wij onze vakantie gaan afsluitenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:39 schreef SicSicSics het volgende:
Topicgayness met mensen die geen melk lusten![]()
Melk is de basis van 10 miljoen lekkere dingen en een groot glas koude melk bij 2 broodjes kalfskroket is echt de ultieme thuiskomer na een vakantie
Nee, mijn bek gaat er van plakken, hier smaakt niet lekker, ik hoef het gewoon niet. En dat het in gerechten zit is logisch, maar dat geeft niet elk gerecht een uitgesproken melksmaak.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:39 schreef MohMi het volgende:
[..]Mensen die melk vies vinden
Als je karnemelk ranzig vindt, vooruit, begrjipelijk. Maar melk?
En ook nog eens 'onvoorstelbaar vies'? Het heeft amper smaak!
Het is vast een meewarig glimlachjequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:47 schreef Murdera het volgende:
Er zit een vrouw in de trein de hele tijd naar me te kijken, en als ik terugkijk kijkt ze snel weg, met zon glimlachje, en dan kijkt ze weer. Ik zou denken dat ze me wil, maar ik denk dat ze zon 52 is
En hoequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:46 schreef SicSicSics het volgende:
Boter en pindakaas... Je doet het expres he!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, mijn bek gaat er van plakken, hier smaakt niet lekker, ik hoef het gewoon niet. En dat het in gerechten zit is logisch, maar dat geeft niet elk gerecht een uitgesproken melksmaak.
Sowieso, het feit dat mensen melk drinken van een koeBijna van hetzelfde niveau als op je 40e nog borstvoeding willen
neequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is vast een meewarig glimlachje
Klopt, mijn opa is overleden aan melken. Bedankt voor het verpesten van mijn dag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:48 schreef MohMi het volgende:
[..]Volgens mij zit hier meer achter, 'vooral die laatste opmerking verraadt een dieper geworteld trauma.
Leugensch!!1 Melk is goed voor elk!!1quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klopt, mijn opa is overleden aan melken. Bedankt voor het verpesten van mijn dag.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:57 schreef Harajuku. het volgende:
melk in gerechten, ok. maar een glas melk? hellno. zo goor. doe dan water
Zie previous postquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het zit jou ook wel diep hè, dat mensen geen melk willen drinken?
wie is er nu de huilie, jullie huilen dat wij melk vies vinden, van ons mogen jullir hrt lekker vvindenquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat ik geen melk drink betekent niet dat ik bijna niets lust
Jullie happen iig wèl lekkerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:00 schreef Harajuku. het volgende:
oh, nu lusten we niets omdat wr geen melk willen. ok.
Niet alleen over geen melk drinken. Ook maaltijden zonder vlees moeten het ontgelden. Dat terwijl het mij niets interesseert of iemand nu vlees eet of niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
wie is er nu de huilie, jullie huilen dat wij melk vies vinden, van ons mogen jullir hrt lekker vvinden
Eerste dag ongesteld, het feest is weer begonnen!!!!!einz!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eerste dag ongesteld, het feest is weer begonnen!!!!!einz!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
keukendeur sluitenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:06 schreef SicSicSics het volgende:
Neh bedankt, ik heb het al moeilijk zat![]()
Dan kan ik of niet meer bij het bier, of niet meer op de bank zitten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
You bet yaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:19 schreef SicSicSics het volgende:
Dan kan ik of niet meer bij het bier, of niet meer op de bank zitten.Bovendien ken je Moh waarschijnlijk niet zo goed.
![]()
quote:Hey! Niet zomaar al mijn soeperpauwers verklappen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
You bet ya
[..]
Hey! Niet zomaar al mijn soeperpauwers verklappen hier
Kusje op je hoofdquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:34 schreef SicSicSics het volgende:
Ligt het aan mij of?.. Ik krijg opeens zin in Zaterdag
Speakertjes aan? Volume hoog?
Ik ga zaterdag hakkuh jonguh!quote:
Ik ga zeker wel terugspammen als dat nog luktquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:39 schreef MohMi het volgende:
![]()
Ik ga je lazerus spammen, kijken of je lazerus terugspamt
![]()
Wat iemand leuk kan vinden![]()
heb je ze uitgefloten voor de aanfluiting?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:05 schreef Mystikvm het volgende:
Ik was laatst op een feestje waar 2 Brothers on the 4th Floor waren. Deceptie maakte zich van mij meester, wat een aanfluiting
Ik kan niet op mijn vingers fluitenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb je ze uitgefloten voor de aanfluiting?
Een half uurtje ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:07 schreef SicSicSics het volgende:
Check ze een volle agenda hebben![]()
T-Spoon komt ook
THE DUDE CANT FAP!!!!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:27 schreef shifto het volgende:
cencer geen zin meer, dan maar een foto van shoulderhandzzz
[ afbeelding ]
Dat laatste las ik idd ja, en ik had nog mazzel dat ik het toevallig hoorde op de radio die naast me staat, ik check zelden vertraging voordat ik naar de trein loop omdat ik er toch niks aan kan doen en toch thuis moet komen. Deze collega heeft al vaker mijn ass gesaved though; keer op vrijdagmiddag toen er niksch reed naar DBquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:46 schreef shifto het volgende:
Ja dat was hiero in ZaltbommelSuper veel politie en ambulance en helicopters enzo, want aanrijding met persoon op spoor hiernaast
Wat een liefie!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat laatste las ik idd ja, en ik had nog mazzel dat ik het toevallig hoorde op de radio die naast me staat, ik check zelden vertraging voordat ik naar de trein loop omdat ik er toch niks aan kan doen en toch thuis moet komen. Deze collega heeft al vaker mijn ass gesaved though; keer op vrijdagmiddag toen er niksch reed naar DB
Dan ben je elke 9.6 seconden wakker geworden op een nachtrust van 8 uur.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:16 schreef Harajuku. het volgende:
Drieduizend keer wakker door een vlieg en een mug
Ik ben ook benieuwdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:30 schreef Murdera het volgende:
Jij ookzon schijnt, er is een enorme nare last van mijn schouders gevallen, ik voel me goed
Dat moet ik eigenlijk niet zijn na een vrouwenpost waarin gehint wordt naar iets en verwacht wordt dat wij dan gaan vragen wat er is.quote:
heb me de laatste tijd heel vaak slecht gevoeld door/over/om iemand. Die is nu eindelijk uit mijn leven.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:41 schreef SicSicSics het volgende:
Mogguh, geen vliegen of muggen gezien.![]()
Vertel vertel vertel Mur!
wilde het eigenlijk in het midden houden, maar dat zou nog wat kinderachtiger zijn dus vandaarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat moet ik eigenlijk niet zijn na een vrouwenpost waarin gehint wordt naar iets en verwacht wordt dat wij dan gaan vragen wat er is.
hehe nee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:47 schreef SicSicSics het volgende:
Toch niet in stukjes gezaagd en gedumpt als 'tuinafval' he?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:47 schreef SicSicSics het volgende:
Hij heeft nu stukjes in zijn lunchbox. Met zo'n Nederlands vlaggetje erin.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:47 schreef SicSicSics het volgende:
nog minder leuk?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Grapjes worden alleen maar minder leuk als je ze uit gaat leggen.
Hopelijk niet ergens in het Zuud'n van het land voor de trein geslingerd, mag ik hopen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb me de laatste tijd heel vaak slecht gevoeld door/over/om iemand. Die is nu eindelijk uit mijn leven.
ik kan ook nooit iets serieus vertellen hequote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hopelijk niet ergens in het Zuud'n van het land voor de trein geslingerd, mag ik hopen?
Zien wij er uit als een praatgroepje dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik kan ook nooit iets serieus vertellen he
jullie vroegen ernaar.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zien wij er uit als een praatgroepje dan?
Hoewelquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zien wij er uit als een praatgroepje dan?
ik voel me buitengeslotenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoewel
Een blowende gamer met vetjes, een danweerweldanweerniet-kale metalhead met een vroege midlifecrisis, een hysterische Drent met boulimia, een zure mensenhater uit Apeldoorn en een Brabo met een tietencomplex.
Wij zijn een praatgroepje
Ik bekeek het vanuit jouw perspectief. Bovendien, als ik jou beschrijf krijg ik vragen van de AIVD.quote:
kut, moest lachen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik bekeek het vanuit jouw perspectief. Bovendien, als ik jou beschrijf krijg ik vragen van de AIVD.
In dit topic niet snel, maar als ik de indruk heb dat je iets serieus kwijt wilt, mag dat altijdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik kan ook nooit iets serieus vertellen he
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoewel
Een blowende gamer met vetjes, een danweerweldanweerniet-kale metalhead met een vroege midlifecrisis, een hysterische Drent met boulimia, een zure mensenhater uit Apeldoorn en een Brabo met een tietencomplex.
whehe. "waarschuwing, hier komt een serieuze post"quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
In dit topic niet snel, maar als ik de indruk heb dat je iets serieus kwijt wilt, mag dat altijdMisschien dat je het efkes expliciet moet aangeven om verwarring te voorkomen
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoewel
Klopt trouwens volgens mij jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:37 schreef MohMi het volgende:
Mag wat mij betreft in de OP! Had jij voor de initiële SC niet ook een aantal treffende omschrijvingen gemaakt die in de OP terecht kwamen?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
whehe. "waarschuwing, hier komt een serieuze post"
Nee ik loop maar een beetje te dollen.ik had niet anders verwacht. Als iemand er echt serieus op in was gegaan had ik wellicht zelfs een "gaaay" plaatje gepost.
Kan ik mij niks van herinnerenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klopt trouwens volgens mij jadat was nice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |