abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130129318
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:46 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Daar is iedereen al lid van de club. Valt niet veel meer te redden. En jou zullen ze al hebben opgegeven ;)
Ach, we krijgen hier wel eens evangelisten aan de deur, ik word op zaterdag wakker door kerkklokken, in de politiek wordt druk gedebatteerd over de koopzondag en er is onlangs nog een nieuwe kerk geopend.

Als je zoekt vind je religie overal. Maar dat doe ik dus niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_130129358
Kerkklokken op zaterdag ?
pi_130129376
dat heb je hier geeneens, en in de gemeenteraad hebben sgp ChristenUnie en het cda 60%
pi_130129553
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:45 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Nee, maar dat heb jij wel vaker. Jij herkent je nooit ergens in.

Of het is de buurt waarin je woont, dat kan ook. Hier in de buurt wordt er een paar keer per jaar door diverse geloofsgenootschappen aangebeld en lopen er elke zaterdagochtend groepjes door de buurt die je aanhouden voor een goed gesprek. En ja daar erger ik me aan. Net zoals ik me erger aan studenten die me een Parool- of Volkskrantabo proberen te slijten. Of de energieboeren die aanbellen, ook zo irritant.

En er is iets grondig mis met mij als ik er geen prijs op stel religieuze idiotie aan te horen? Dat is de wereld op zijn kop... Maar geeft wel de gedachtenkronkel van een gelovige aan.
Klopt, ik ga gewoon mijn eigen gang en let niet op elk 'afwijkend' dingetje van een ander - daarom heb er ook niet zo snel last van. Nog afgezien van het feit dat ik die diversiteit nu juist wel fijn vind en er geen problemen mee heb om mee geconfronteerd te worden. Het is maar net hoe je in het leven staat. Maar schijnbaar heb jij liever een soort van 'we are the borg' bevolking die allemaal precies hetzelfde denken en doen. Niemand mag je benaderen voor iets, want ojeej - dan raak je geïrriteerd en geërgerd. Maar goed, ik ben thank god (als ik jouw gedachtegang zo lees) blij dat ik gelovig ben inderdaad. Ik zou niet kunnen leven als zo'n intolerante hork.
Allah Al Watan Al Malik
pi_130129726
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, uiteraard niet, echter als ik er met gefundeerde kritiek tegen in ga dan wordt dat afgewezen.
Als ik dan zeg, maar hoe kan het dan dat de ene moslim iets anders gelooft dan de ander, dan wordt het eenvoudig ontkend, want er bestaan geen interpretatie verschillen... dit terwijl het vroegmiddeleeuws Arabisch, zelfs het hedendaags Arabisch, bij mijn weten, vol staat van interpretatieprobleempjes...
Kijk maar naar de controverse 72 maagden vs 72 druiven.
Maar goed... ik begrijp wel dat mensen een zekere mate van angst ervaren, kijk nu weer naar de beelden die we vanuit Egypte zien...
De 72 maagden vs 72 druiven gedoe komt niet in de Koran voor, dat ik 72 druivenplantages krijg ipv 72 maagden, zou ik ook als man op mijn pik getrapt voelen, maar ik denk niet dat de oversekste woestijnvolken vanwege dit een bom zullen af laten gaan.
pi_130129759
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Klopt, ik ga gewoon mijn eigen gang en let niet op elk 'afwijkend' dingetje van een ander. Maar schijnbaar heb jij liever een soort van 'we are the borg' bevolking die allemaal precies hetzelfde denken en doen. Niemand mag je benaderen voor iets, want ojeej - dan raak je geïrriteerd en geërgerd. Maar goed, ik ben thank god (als ik jouw gedachtegang zo lees) blij dat ik gelovig ben inderdaad. Ik zou niet kunnen leven als zo'n intolerante hork.
Als ik er geen prijs op stel ONGEVRAAGD te worden aangesproken met religieuze waanbeelden, ben ik de intolerante hork? Je draait het wederom om. En leg me geen woorden in de mond, wil je? Het enige dat ik voorsta is dat geloof niets in het openbare leven te zoeken heeft. Hou je zwakzinnigheden maar lekker daar waar ze horen: thuis.

Edit: om door een homohater voor intolerant te worden uitgemaakt is ergens trouwens best grappig :+
pi_130129820
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:23 schreef Ferdo het volgende:

[..]

In dat geval kan het zeker geen kwaad als de AIVD haar aandacht op dat hok gaat vestigen.
Im on it.
pi_130129830
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:49 schreef arjan1212 het volgende:
Kerkklokken op zaterdag ?
Jazeker. Dan spelen ze van die bekende deuntjes.
pi_130129868
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:01 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Als ik er geen prijs op stel ONGEVRAAGD te worden aangesproken met religieuze waanbeelden, ben ik de intolerante hork? Je draait het wederom om. En leg me geen woorden in de mond, wil je? Het enige dat ik voorsta is dat geloof niets in het openbare leven te zoeken heeft. Hou je zwakzinnigheden maar lekker daar waar ze horen: thuis.
Jazeker. De aanwezigheid van mensen zal per definitie leiden tot contacten waar je niet altijd tevreden mee bent. Maar om je daar meteen aan te ergeren is gewoonweg asociaal en duidt in mijn ogen in een tekortkoming wat betreft sociale capaciteiten. En al helemaal als je gaat verkondigen dat ze alles maar achter de deur moeten doen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_130129869
Dat doen ze hier alleen met Pasen ofzo... tringelingelingeling... maja.. die baaiadier van jullie oefend zeker op zaterdag.
pi_130129915
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jazeker. De aanwezigheid van mensen zal per definitie leiden tot contacten waar je niet altijd tevreden mee bent. Maar om je daar meteen aan te ergeren is gewoonweg asociaal en duidt in mijn ogen in een tekortkoming wat betreft sociale capaciteiten.
Nee, het is asociaal om mensen ongevraagd aan te spreken op straat, of nog erger, bij ze aan te bellen en ze te laten delen in je verknipte wereldbeeld. Dat jij dat niet inziet zegt meer over jouw gebrek aan sociale capaciteiten. Religie is prive. Dat je er zelf aan lijdt is al erg genoeg. Daar hoef je anderen geen deelgenoot van te maken.
pi_130129926
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:05 schreef arjan1212 het volgende:
Dat doen ze hier alleen met Pasen ofzo... tringelingelingeling... maja.. die baaiadier van jullie oefend zeker op zaterdag.
Denk het. Ach, het volk dat de weekmarkt bezoekt, vindt het leuk, dat klokkenspel. Ik heb er verder geen last van. Alleen als ik eenmaal wakker ben, dan zorgen de klokken ervoor dat ik de slaap niet kan hervatten.
pi_130129963
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jazeker. De aanwezigheid van mensen zal per definitie leiden tot contacten waar je niet altijd tevreden mee bent. Maar om je daar meteen aan te ergeren is gewoonweg asociaal en duidt in mijn ogen in een tekortkoming wat betreft sociale capaciteiten. En al helemaal als je gaat verkondigen dat ze alles maar achter de deur moeten doen.
Weetje, ik snap zulke ondankbare mensen als jij niet, we verwelkomen jullie in onze mooie land met open armen, geven jullie gelijke kansen en rechten, zodat jullie wat van jullie voorheen weinig voorstellende leven iets kunnen maken... en wat doen jullie? Oververtegenwoordigd in de criminaliteit, werkloosheid, maar wel profiteren van onze sociale voorzieningen en als jullie er even over op worden aangesproken meteen dreigen en slachtofferrol spelen, het moet nu maar eens afgelopen zijn, als je couscous wilt eten met je gejengel uit de moskee, doe je dat toch lekker in je eigen land ofzo.
pi_130129992
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Weetje, ik snap zulke ondankbare mensen als jij niet, we verwelkomen jullie in onze mooie land met open armen, geven jullie gelijke kansen en rechten, zodat jullie wat van jullie voorheen weinig voorstellende leven iets kunnen maken... en wat doen jullie? Oververtegenwoordigd in de criminaliteit, werkloosheid, maar wel profiteren van onze sociale voorzieningen en als jullie er even over op worden aangesproken meteen dreigen en slachtofferrol spelen, het moet nu maar eens afgelopen zijn, als je couscous wilt eten met je gejengel uit de moskee, doe je dat toch lekker in je eigen land ofzo.
Slechte troll Trigger, slechte troll.
Allah Al Watan Al Malik
pi_130130005
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_130130011
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:07 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Nee, het is asociaal om mensen ongevraagd aan te spreken op straat, of nog erger, bij ze aan te bellen en ze te laten delen in je verknipte wereldbeeld. Dat jij dat niet inziet zegt meer over jouw gebrek aan sociale capaciteiten. Religie is prive. Dat je er zelf aan lijdt is al erg genoeg. Daar hoef je anderen geen deelgenoot van te maken.
Ik acht je gedachtegang minderwaardig.
Allah Al Watan Al Malik
pi_130130015
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Slechte troll Trigger, slechte troll.
Je gaf het niet eens een kans.
pi_130130032
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je viel door de mand met 'onze land'. En couscous is lekker. Als het door een Algerijn wordt gemaakt, tenminste. :+
pi_130130071
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:11 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Je viel door de mand met 'onze land'. En couscous is lekker. Als het door een Algerijn wordt gemaakt, tenminste. :+
Niet! Taalvaardigheden van veel Nederlandse jongeren op dit moment is ook betreurenswaardig, ik probeerde juist daarmee te bewijzen dat ik er echt een was!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2013 14:13:11 ]
pi_130130072
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik acht je gedachtegang minderwaardig.
Ik jou als persoon. Ouwe homohatert.
pi_130130084
Het zal integratie niet in de hand werken, maar tegenwerken. Ongeacht wat de bedoelingen zijn. Maar ik wens ze er veel plezier mee.
pi_130130102
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niet! Taalvaardigheden van veel Nederlandse jongeren op dit moment is ook betreurenswaardig, ik probeerde juist daarmee te bewijzen dat ik er echt een was!!!
Tot mijn grote spijt moet ik je nog grotendeels gelijk geven ook :D
pi_130130114
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:13 schreef Elfletterig het volgende:
Het zal integratie niet in de hand werken, maar tegenwerken. Ongeacht wat de bedoelingen zijn. Maar ik wens ze er veel plezier mee.
Als het dialoog bevorderend is zie ik niet in waarom het de integratie zou tegenwerken? Assimilatie tegenwerken, sure, maar waarom per definitie de integratie?
pi_130130118
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:12 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ik jou als persoon. Ouwe homohatert.
Dat mag, ik ga echter niet zo ver dat ik valse beschuldigingen uit. Zo kinderachtig ben ik dan weer net niet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_130130123
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:13 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Tot mijn grote spijt moet ik je nog grotendeels gelijk geven ook :D
Hehehe :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')