Maar er niet niet veel 'belangstellenden' hoor ik net, dat scheelt al.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:39 schreef theguyver het volgende:
toch weer pers aanwezig.
nergens voor nodig...
Zit er een bepaalde symboliek achter? Kinderen in het wit, volwassenen in het zwart op een begrafenis?quote:
Ja, en wat ik ook erg mooi vind is dat ze de handen van de kindertjes vasthouden..quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Een hele treurige maar ontzettend mooie foto.
Niet voor zover ik weet eigenlijk, denk dat ze het gewoon mooi vonden. Ik heb altijd geleerd dat wit, zwart en paars rouwkleuren zijn, dus volwassenen kunnen volgens de etiquette ook wit aan (al is dat doorgaans niet gebruikelijk als dat niet wordt aangegeven). Bij de begrafenis van Juliana waren de dochters op haar verzoek in het wit.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zit er een bepaalde symboliek achter? Kinderen in het wit, volwassenen in het zwart op een begrafenis?
Maxima.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:53 schreef TheVulture het volgende:
Wie loopt er naast Mabel, is dat haar zus of haar moeder
Bij Bernhard ook. En Wilhelmina en Hendrik zijn helemaal in het wit begraven. De kleur van wederopstanding, de weg naar een beter leven.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet voor zover ik weet eigenlijk, denk dat ze het gewoon mooi vonden. Ik heb altijd geleerd dat wit, zwart en paars rouwkleuren zijn, dus volwassenen kunnen volgens de etiquette ook wit aan (al is dat doorgaans niet gebruikelijk als dat niet wordt aangegeven). Bij de begrafenis van Juliana waren de dochters op haar verzoek in het wit.
Maxima inderdaad, en ze loopt achter Mabel.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maxima inderdaad, en ze loopt achter Mabel.
Goed te zien op die foto waar ik de link van plaatste.
Kan iemand die hier plakken aub?
Thanksquote:
In mijn beleving waren bij Bernhard niet alle dochters in het wit? Dacht dat Bea alleen een wit jasje aanhad met daaronder paars en Christina iets paars? Of zit ik er nou zo naast?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:54 schreef Steve het volgende:
[..]
Bij Bernhard ook. En Wilhelmina en Hendrik zijn ook in het wit begraven. De kleur van wederopstanding, de weg naar een beter leven.
Dit is denk ik gewoon een beetje een tussenvorm.
Ik wilde hetzelfde zeggen (als je de oudste bedoelde) maar vond het niet helemaal gepastquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:57 schreef LoveProfuzion het volgende:
Dat kind is overigens godsgruwelijk lelijk zeg.
Maar past wel bij besloten kring, alleen met naaste ooms, tantes, neven en nichten kom je daar al een eind. Dan de beste vrienden en dan ben je er wel al.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In mijn beleving waren bij Bernhard niet alle dochters in het wit? Dacht dat Bea alleen een wit jasje aanhad met daaronder paars en Christina iets paars? Of zit ik er nou zo naast?
Ik begreep dat er honderd genodigden waren. Ik vind dat echt heel weinig, niet zozeer voor een prins alleen, maar vooral voor iemand met zo ontzettend veel contacten overal
komt toch nog een herdenkingsbijeenkomst?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik begreep dat er honderd genodigden waren. Ik vind dat echt heel weinig, niet zozeer voor een prins alleen, maar vooral voor iemand met zo ontzettend veel contacten overal
Christina deed op den duur d'r witte jas uit, en zong in het paars. maar ook Maxima enzo was in het wit (net even snel terug gekeken).quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In mijn beleving waren bij Bernhard niet alle dochters in het wit? Dacht dat Bea alleen een wit jasje aanhad met daaronder paars en Christina iets paars? Of zit ik er nou zo naast?
Ah oke. En bij Juultje waren alle dochters volledig in het wit of niet?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:04 schreef Steve het volgende:
[..]
Christina deed op den duur d'r witte jas uit, en zong in het paars. maar ook Maxima enzo was in het wit (net even snel terug gekeken).
Was ik al bang voorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:39 schreef theguyver het volgende:
toch weer pers aanwezig.
nergens voor nodig...
Volgens mij mocht dit wel, er zijn bepaalde gebieden afgezet waar niemand in mag en daarbuiten staat de pers (dat filmpje op de site van de NOS dat ze naar buiten komen hoor je ook continue geklik van fotografen)quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar vallen deze beelden onder de beelden die door de familie gemaakt mochten worden of is dit gewoon bosjeswerk?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij mocht dit wel, er zijn bepaalde gebieden afgezet waar niemand in mag en daarbuiten staat de pers (dat filmpje op de site van de NOS dat ze naar buiten komen hoor je ook continue geklik van fotografen)
Zie jij er op die leeftijd maar leuk uit als je op een horde fotografen afloopt terwijl je je vader gaat begraven.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:57 schreef LoveProfuzion het volgende:
En zeker als je je bedenkt dat dat meiske een hekel heeft aan dit soort gedoe, zie bijv. dit filmpje. Echt sneuquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zie jij er op die leeftijd maar leuk uit als je op een horde fotografen afloopt terwijl je je vader gaat begraven.
Ze ziet eruit alsof ze elk moment kan gaan huilen, en terecht.
Dank voor de link! Ik zag ook ooms en tante's van Friso lopen en zijn neven en nichten!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:52 schreef Ireth het volgende:
Staat ook een klein stukje film hier
Vind het wel mooi, van Drakesteyn lopend met zijn allen. Even geen Koning, Koningin of prins of prinses. Even gewoon een hechte familie...
Ik vind dit wel een ongepaste opmerking eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:57 schreef LoveProfuzion het volgende:
Inderdaad. Echt heel sneuquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En zeker als je je bedenkt dat dat meiske een hekel heeft aan dit soort gedoe, zie bijv. dit filmpje. Echt sneu![]()
misschien wel, maar het was ook mijn gedachte bij het zien van die eerste fotoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:44 schreef zwarteweduwe het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een ongepaste opmerking eerlijk gezegd.
Haar uiterlijk viel mij ook op, maar ik denk dan ook meteen aan de situatie waarin ze zich daar bevindt. Nabestaanden zien er over het algemeen niet op hun best uit bij begrafenissen. Maar daarvoor loop je daar ook niet. Ze kan er niets aan doen hoe ze uitziet, ze heeft net haar vader echt verloren, en ze staat tegenover een batterij fotografen. Genoeg redenen om geen opmerking over haar te maken. Ook al leest ze het niet, enz.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:45 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
misschien wel, maar het was ook mijn gedachte bij het zien van die eerste foto
Dude, ga gewoon weg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:57 schreef LoveProfuzion het volgende:
Even niet gepast vriendquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:57 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ook audio: http://nos.nl/koningshuis(...)friso-afgelopen.htmlquote:Uitvaart prins Friso afgelopen - NOS Nieuws
Prins Friso is vanmiddag in besloten kring in Lage Vuursche begraven. In de Stulpkerk werd een uitvaartdienst gehouden, waarna hij naar de begraafplaats naast de kerk is gebracht.
Voorafgaand aan de dienst liep een stoet van zo'n 70 mensen van Kasteel Drakensteyn naar de Stulpkerk. De koninklijke familie liep voorop. Prinses Mabel liep met prinses Beatrix voorop met de twee dochters van Mabel en Friso, Luana en Zaria, tussen hen in.
Daarachter volgden koning Willem-Alexander en koningin Máxima en hun kinderen Amalia, Alexia en Ariane. De volwassenen zijn gekleed in het zwart, de kinderen geheel in het wit.
Aan het eind van de dienst luidden de kerkklokken twee minuten en vertrok de familie terug naar Kasteel Drakensteyn.
Je bericht is verstuurd. Terug naar 'deel deze pagina'
Bron: nos.nl
Ja, met die kinderen zal best geoefend zijn verwacht ik (*niet zwaaien nu als ze foto's van je maken*)...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:55 schreef zwarteweduwe het volgende:
Mij valt Amalia's gezichtsuitdrukking zo op: zo verantwoordelijk dat ze (op een volwassen manier) ernstig kijkt. Ik kan me zo voorstellen dat zij een aparte briefing van haar ouders heeft gehad over hoe je moet doen in zo'n situatie.
En ze hebben sowieso één dode.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Juist bij een begrafenis, daar is iedereen aanwezig, een ideale situatie om een aanslag te plegen helaas...
als de belgen het onderzoek gaan doen hebben ze er nog veel meerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:59 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
En ze hebben sowieso één dode.
Wat staan die mensen gewoon hardop te leuteren met zijn allen zegquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:52 schreef Ireth het volgende:
er
Vind het wel mooi, van Drakesteyn lopend met zijn allen. Even geen Koning, Koningin of prins of prinses. Even gewoon een hechte familie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |