Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik vind dat oestrogeen officieel als autisme erkend moet worden.
quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan hebben ze bij die hulplijn voor mensen zonder autisme gelijk een hele shitload
'goede' hulpverleners.
de mop van de mummie XDXDquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
net als een mummie hihi
En elke reactie liken die vraagt wat er is :$quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
gelijk facebook status aangepast.
relatiestatus "it's complicated"
en nooit antwoordenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En elke reactie liken die vraagt wat er is :$
Wowquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ben niet zo bang voor dwergen
shit krul, hoe noem je mijn geliefde? Ik trek je armen van je romp met het zelfde gemak als ik een poot van een spin uittrek.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ben niet zo bang voor dwergen
Ook niet bang voor wannabe negersquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
shit krul, hoe noem je mijn geliefde? Ik trek je armen van je romp met het zelfde gemak als ik een poot van een spin uittrek.
Precies, tenminste iemand die weet wat buitenspel is, en niet vraagt bij een inworpquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
tieten, en gewoon voetbal kijken zonder gezeik
negersquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ook niet bang voor wannabe negers
Blankenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
negersHet blanke ras is superieur
jij vraagt serieus om spankingsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij vraagt serieus om spankingsAlsof je snow kan laten genieten zoals ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
we zouden haar eens samen onder handen moeten nemen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Alsof je snow kan laten genieten zoals ik!
hard geworden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Hmmmmm, lekker na likken enzo.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hypocriete bleekscheten, beetje raasjieschme doen enzo,
maar in de zomer wel naar een warm land om zelf bruin te worden.
kankoe viesj die hiepokrietsjie
Ik ben graag de enige dominantequote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
we zouden haar eens samen onder handen moeten nemen.
100% srs.
Naar buiten gegaan, mensen gezocht dat aan het blowen waren, gewoon bij gaan zitten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jaman. Hoe heb je dat vloeiprobleem opgelost?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben graag de enige dominante
Hahahaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Naar buiten gegaan, mensen gezocht dat aan het blowen waren, gewoon bij gaan zitten.
En net gewoon shisha
baasquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Naar buiten gegaan, mensen gezocht dat aan het blowen waren, gewoon bij gaan zitten.
En net gewoon shisha
Die mensen zaten eerst ook van wtfquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Shisha is wel nice tho
blowersquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die mensen zaten eerst ook van wtfmaar toen sharede ik gewoon wat wiet en was het helemaal oke
Ik vond het fijner dan gewone joint
Ait nice hahahaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die mensen zaten eerst ook van wtfmaar toen sharede ik gewoon wat wiet en was het helemaal oke
Ik vond het fijner dan gewone joint
Altijd chille mensenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
blowersZo makkelijk vrienden maken
MAAR IK HEB MIJN LAPTOP TERUG DUS GELUKKIG MAAKT DAT INSTANTLY DAN GEEN ENE KUT MEER UITquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:04 schreef Snowbells het volgende:
Morgen 12 uur opstaan om de hond uit te laten
half 7 om mezelf uit te laten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:04 schreef Snowbells het volgende:
Ik herhaal,quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:04 schreef Moira. het volgende:
OMG OMG OMG OMG OMG OMG LAPTOP TERUG LAPTOP TERUG FUCK JA FUCK JA!!!!!![]()
![]()
![]()
Alles is zo groot
Ik kan gewoon meerdere posts in één keer zien, zo veel ruimte, zo'n groot scherm
Ik ben nu gewend aan dat kleine slome kaklaptopje van Mono, dus dit is echt weer ff wennen, zo groot
Zo fijnNiet heen en weer hoeven scrollen om alles te kunnen zien/lezen
ZO BLIJ!
DAAR ROKEN WIJ EEN JOINTJE OP HI HA HO![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet werken om 12 uurquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:04 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:04 schreef Moira. het volgende:
OMG OMG OMG OMG OMG OMG LAPTOP TERUG LAPTOP TERUG FUCK JA FUCK JA!!!!!![]()
![]()
![]()
Alles is zo groot
Ik kan gewoon meerdere posts in één keer zien, zo veel ruimte, zo'n groot scherm
Ik ben nu gewend aan dat kleine slome kaklaptopje van Mono, dus dit is echt weer ff wennen, zo groot
Zo fijnNiet heen en weer hoeven scrollen om alles te kunnen zien/lezen
ZO BLIJ!
DAAR ROKEN WIJ EEN JOINTJE OP HI HA HO![]()
![]()
![]()
![]()
FUCK JA FUCK JA FUCK JA FUCK JA ZO BLIJ OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG ALLES IS ZO GROOT IK HOU VAN MIJN LAPTOP IK WIL SEKS MET MIJN LAPTOP OMG OMG OMGquote:
Mono heeft concurrentiequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
FUCK JA FUCK JA FUCK JA FUCK JA ZO BLIJ OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG ALLES IS ZO GROOT IK HOU VAN MIJN LAPTOP IK WIL SEKS MET MIJN LAPTOP OMG OMG OMG
HELL YEAH IK ZOU MIJN LAPTOP ZO HARD DOEN HE ZO HARD GEWOON DROOG IN DE KAKKERT ZO VEEL HOU IK VAN MIJN LAPTOPquote:
Wat heb jij gesnovenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
HELL YEAH IK ZOU MIJN LAPTOP ZO HARD DOEN HE ZO HARD GEWOON DROOG IN DE KAKKERT ZO VEEL HOU IK VAN MIJN LAPTOP
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jaaaaaaa![]()
![]()
Getypt vanaf mijn grote Acer laptop
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
HELL YEAH IK ZOU MIJN LAPTOP ZO HARD DOEN HE ZO HARD GEWOON DROOG IN DE KAKKERT ZO VEEL HOU IK VAN MIJN LAPTOP
snow stuurt ze wel doorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Alleen voor snow haar ogen
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:09 schreef Moira. het volgende:
IK KAN WEER NORMAAL FOKKEN FUCK JA
Zo weinig scrollen
Zo weinig laden
OMG OMG zo blij
trustenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ga op bed liggen. Mijn ogen vallen dicht
Slaap LekK0r___<3
En ik kan gewoon weer met de mousepad scrollen ipv met de pijltjestoetsenquote:
quote:
STUDEUR HOI IK HEB MIJN LAPTOP WEER TERUG EN IK BEN FOKKING BLIJ WANT NU KAN IK OOK WEER ZOOTYCOON SPELENquote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn e-penis is groter dan de laptop
MOIRA HOI HOIquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
STUDEUR HOI IK HEB MIJN LAPTOP WEER TERUG EN IK BEN FOKKING BLIJ WANT NU KAN IK OOK WEER ZOOTYCOON SPELEN
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:13 schreef Monopoly het volgende:
Nu kan ik een gezellig romantisch avondje wel vergeten. Alle aandacht naar de laptop ipv mij_!
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:13 schreef Monopoly het volgende:
Nu kan ik een gezellig romantisch avondje wel vergeten. Alle aandacht naar de laptop ipv mij_!
kom dan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:13 schreef Monopoly het volgende:
Het leven met een Fok!ster.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:13 schreef Monopoly het volgende:
triootje doen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn e-penis is groter dan de laptop
EN EIGEN GROTE FIJNE BAZEN LAPTOPquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:12 schreef Studeur het volgende:
[..]
MOIRA HOI HOI
DAT IS FIJN WANT ZOOTYCOON
trustenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:15 schreef Snowbells het volgende:
Slapen, tot ooit als ik ontwaak uit mijn coma
Welterustenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:15 schreef Snowbells het volgende:
Slapen, tot ooit als ik ontwaak uit mijn coma
Terecht ook, jij sloeg mijn aanbod om te Keezen afquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:13 schreef Monopoly het volgende:
Wat een toeval, ik ookquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed idee, ik heb wel ervaringen met triootjes
Jaaaa nu kan ik ook weer normaal TC'enquote:
"Slapen"quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jaaaa nu kan ik ook weer normaal TC'en
Alleen niet nu want (half)naakt en zo Keezen en slapen
Viezerikquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:17 schreef Studeur het volgende:
[..]
liveverslag up to date houden graag
Hij is nu naakt Viva La Bam aan het kijken op zijn kaklaptopjequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:17 schreef Studeur het volgende:
[..]
liveverslag up to date houden graag
gebeurt mij ook regelmatigquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:21 schreef FL_Freak het volgende:
De wekker gaat over 5 uur en ben nog klaar wakker. FML
moet je de wekker wat later zettenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:21 schreef FL_Freak het volgende:
Geen optie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
moet je de wekker wat later zetten
Herkenbaar probleemquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:21 schreef FL_Freak het volgende:
kunnen jullie eindelijk weer afzonderlijk posten ipv elke keer op elkaars accountquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:22 schreef Moira. het volgende:
Jongens jullie hebben geen flaaaauw idee hoe fucking fijn het is om je eigen laptop weer terug te hebben na minstens een maand op een klein mini sloom laptopje te zitten
Hoewel het 100x beter is dan géén laptop hebben, dus bedankt Mono![]()
Bij mij duurt het altijd wat langer maar dat heeft met andere dingen te maken. Achja heb gelukkig weekend en een grotendeels vrije week volgende week.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Herkenbaar probleemGewoon alles uit doen en met ogen dicht gaan liggen. Lijkt uren te duren maar binnen een kwartier ben je weg (ook niet telkens kijken hoe laat het is, dan hou je jezelf daarmee wakker)
werkt bij mij niet, als ik niet moe ben kan ik ook niet slapen, klaarquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Herkenbaar probleemGewoon alles uit doen en met ogen dicht gaan liggen. Lijkt uren te duren maar binnen een kwartier ben je weg (ook niet telkens kijken hoe laat het is, dan hou je jezelf daarmee wakker)
JUAAAAquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:23 schreef Studeur het volgende:
[..]
kunnen jullie eindelijk weer afzonderlijk posten ipv elke keer op elkaars account
Werkt niet omdat je het niet 'lang' genoeg probeertquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:24 schreef Studeur het volgende:
[..]
werkt bij mij niet, als ik niet moe ben kan ik ook niet slapen, klaar
Jij wast konten?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja die oude konten moeten gewassen worden eh.
That's a good thingquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zit in de verzorging ja, werken leren.
waarheid maar stiekem wil ik ook eigenlijk helemaal niet slapen op dat soort momentenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Werkt niet omdat je het niet 'lang' genoeg probeertIk heb het ook hoor, faal ook elke keer weer
Maar in theorie, als je brein gewoon nergens door geprikkeld wordt en je je focust op lekker in je bed wegzakken, ben je sowieso wel binnen een half uurtje weg, wakker of niet
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:26 schreef Moira. het volgende:
Ik gooi ook traditiegetrouw weer wijn over mijn toetsenbordZo blij
Boeit echt geen fuck meer als je het meerdere keren al gedaan hebtquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
That's a good thing
Hoewel ik niet graag konten zou wassen
Ik voel je, al staat mijn wekker 5 uur laterquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:21 schreef FL_Freak het volgende:
QFTquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
waarheid maar stiekem wil ik ook eigenlijk helemaal niet slapen op dat soort momenten
Idd, ook al móét het wel want maar een paar uur slaapquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
waarheid maar stiekem wil ik ook eigenlijk helemaal niet slapen op dat soort momenten
Die is zo weer stukquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:26 schreef Moira. het volgende:
Ik gooi ook traditiegetrouw weer wijn over mijn toetsenbordZo blij
Nja het kan ook erger, je hebt ook verzorgers die downies moeten aftrekken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Boeit echt geen fuck meer als je het meerdere keren al gedaan hebt
het lijkt mij wel nice om mijn kontje door je te laten wassenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Boeit echt geen fuck meer als je het meerdere keren al gedaan hebt
Geen wekkerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik voel je, al staat mijn wekker 5 uur later
Wait whutquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja het kan ook erger, je hebt ook verzorgers die downies moeten aftrekken.
zo herkenbaarquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd, ook al móét het wel want maar een paar uur slaap
Ik faal elke keer weer en denk op een gegeven moment 'nah, dan nog maar ff m'n telefoon pakken tot ik in slaap val' (werkt niet) of zit er eenmaal in m'n hoofd dat ik nog één sigaretje wil roken, en dan pak ik toch de laptop er weer bij en zijn we zo weer een paar uur verder
Dat moet helemaal niet, en verzorgers zijn gek genoeg als ze het doenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja het kan ook erger, je hebt ook verzorgers die downies moeten aftrekken.
Hij is nog steeds niet helemaal heelquote:
10 euroquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
het lijkt mij wel nice om mijn kontje door je te laten wassenWat kost dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsnog lijkt mij wijn niet heel bevordelijk voor dat dingquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij is nog steeds niet helemaal heel
Hij heeft gewoon aids ofzo, maar nu kunnen we dat tenminste oplossen want ik kan er (met een omweg) wel weer ín.
Toen hij afgevoerd werd kwam ik niet verder dan een zwart scherm met een witte cursor
Kutbedquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:29 schreef Studeur het volgende:
[..]
zo herkenbaar
en in de ochtend wil je je bed juist niet meer úit
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:31 schreef krullenbolletje het volgende:
Heerlijk in mijn warme bedje![]()
Heb ik mijn oplader beneden laten liggen
Neuh, het valt altijd alleen maar een beetje over die nummertjes rechts, paar druppels. Altijdquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Alsnog lijkt mij wijn niet heel bevordelijk voor dat ding
had ik dat ritme maarquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kutbed_
Hoewel ik wel merk dat ik de laatste tijd m'n ritme weer een beetje terug krijg door het vele werken.
Ik val uit mezelf rond 1 uur in slaap (nja vanavond niet want mono is pas net terug) en word uit mezelf rond 10:30 weer wakker
Alleen vanaf september word ik weer als weekend hulp in gezet (terwijl ik gewoon een verkoopster ben met een 12-32 uren contract) en sta alleen weer de vrijdagavond en zaterdag ingeroosterd
Dus maar hopen dat ik nog een baantje erbij kan vinden, anders val ik zo weer terug in oude slaapritme
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neuh, het valt altijd alleen maar een beetje over die nummertjes rechts, paar druppels. AltijdDaarom zo blij dat ik 'm terug heb
Dat heeft Mono ook, jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:33 schreef Studeur het volgende:
[..]
had ik dat ritme maar![]()
laatste weken is het niet eerder dan 05:00 naar bed en niet eerder dan 15:00 eruit__ slecht wel. hoop dat dit verandert als mn studie weer begint
Gastquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja die oude konten moeten gewassen worden eh.
RIP in ripquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
#FML #KILLME #SUICIDALTHOUGHTS
Herkenbaar welquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn nieuwsgierigheid brengt me soms tot rare hoeken van het internet_
Nee , je moet het echt een keer doen.quote:
Ga nachtbaan zoeken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:35 schreef krullenbolletje het volgende:
Laat naar bed en laat opstaan is gewoon mijn fijnste ritme![]()
Hoe ga ik later ooit een baan krijgen
nachtwerkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:35 schreef krullenbolletje het volgende:
ik ga het proberen want best wel stronkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:36 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Nee , je moet het echt een keer doen.
Als je in een space zit moet je proberen zo veel mogelijk driehoeken te zien in alles om je heen, en dan na een tijdje kan je niet meer stoppen en lijkt alles een grote driehoek en dan ga je kotsen
Zelfde hierquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:35 schreef krullenbolletje het volgende:
mijn zolder is 1 grote driehoekquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik ga het proberen want best wel stronken
tot zoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:38 schreef Moira. het volgende:
Ok ok potje Keezen liefde voor julliewellicht nog tot zo
Wat voor inkopen heb je dan gedaan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:36 schreef Studeur het volgende:
vraag me af of ik wel genoeg heb aan 100 euro voor 3 dagen decibel![]()
inkopen zijn al gedaan maar eten daar kost al gauw 20 euro per dag want oplichters. en dan moet ik nog drugs kopen en drinken enzo..
Hoerquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik kan niet veel banen verzinnen die uitsluitend s'nachts zijn en mij aanspreken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Kontje verkopen achter een tent en je hebt er zo 100 euro bijquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:36 schreef Studeur het volgende:
vraag me af of ik wel genoeg heb aan 100 euro voor 3 dagen decibel![]()
inkopen zijn al gedaan maar eten daar kost al gauw 20 euro per dag want oplichters. en dan moet ik nog drugs kopen en drinken enzo..
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
HoerVIND JIJ MIJ EEN HOER JA GODVERDOMME WAS DEZESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor jezelf werkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zelfde hier
Ik plan gewoon om mijn eigen praktijk te beginnen (sowieso de beste kans op een baan, door hem zelf voor je te maken), en dan kan ik ook mijn eigen tijden maken
oke komtie:quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat voor inkopen heb je dan gedaan?
Klinkt leukquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:36 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Nee , je moet het echt een keer doen.
Als je in een space zit moet je proberen zo veel mogelijk driehoeken te zien in alles om je heen, en dan na een tijdje kan je niet meer stoppen en lijkt alles een grote driehoek en dan ga je kotsen
je raadt het zelf aan:quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
VIND JIJ MIJ EEN HOER JA GODVERDOMME WAS DEZE
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Kontje verkopen achter een tent en je hebt er zo 100 euro bij
Ohquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
oke komtie:
wegwerpBBQ
wiet
bier
koekjes
nonnenpak
hippiebril
onderbroeken
ja het is best vermakelijk op het kotsen na maar het is het wel waard vind ikquote:
Onderbroekenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
oke komtie:
wegwerpBBQ
wiet
bier
koekjes
nonnenpak
hippiebril
onderbroeken
Niks is kotsen waardquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:41 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
ja het is best vermakelijk op het kotsen na maar het is het wel waard vind ik
wel als je heel erg dronken bent en het er gewoon uit moetquote:
Zelfs dan liever nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
wel als je heel erg dronken bent en het er gewoon uit moet
die opluchting daarna
Dan ben je nog nooit écht dronken geweestquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zelfs dan liever nietNog nooit gekotst van drank gelukkig
Sommige mensen hebben er meer moeite mij bij mij gaat het makkelijk , na het uitgaan bijvoorbeeld kots ik ff lekker alles onder zodat ik de dag daarna niet misselijk benquote:
Ik wou dit dus net typen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Er bestaat ook zo iets als een wasmachine he
Als echt dronken zijn gelijk staat aan kotsen hoeft dat van mij nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dan ben je nog nooit écht dronken geweest
Dan is kotsen fijn, want slecht gevoel gaat dan deels wegquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zelfs dan liever nietNog nooit gekotst van drank gelukkig
Ik heb als 6/7 jaar niet meer gekotstquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:45 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben er meer moeite mij bij mij gaat het makkelijk , na het uitgaan bijvoorbeeld kots ik ff lekker alles onder zodat ik de dag daarna niet misselijk ben
en natuurlijk omdat ik bang ben om in mijn eigen bed te kotsen wat mijn zelfvertrouwen een flinke klap kan geven
Bij mij staat héél erg dronken zijn vaak wel gelijk aan kotsenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als echt dronken zijn gelijk staat aan kotsen hoeft dat van mij niet
écht dronken zijn is ook niet echt leuk neequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als echt dronken zijn gelijk staat aan kotsen hoeft dat van mij niet
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee ik ga toch geen onderbroeken dragen als ik thuis ben
NOU IK WEL JAquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga echt niet speciaal voor een weekend weg/festival schoon ondergoed kopen
rip in peace danquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jaja ik weet hoe het klinkt mja kortgezegd is te laat komen geen optie.
Gewoon al je hossels je versleten onderbroeken showen ja tochquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga echt niet speciaal voor een weekend weg/festival schoon ondergoed kopen
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gewoon al je hossels je versleten onderbroeken showen ja toch
Aangeschoten zijn daarin tegenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:46 schreef Studeur het volgende:
[..]
écht dronken zijn is ook niet echt leuk nee
ik werk daar ook, tantoeveel vulling altijdquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:55 schreef Amarantha het volgende:
Yeah volgende week heb ik weer geld en dan zijn er ook weer hamsterwekenFucking chille dingen inslaan. Ik kijk altijd uit naar de hamsterweken haha. Als ik soms de AH medewerkers topic lees dan kijken hun er nooit naar uit lol
Wat de fquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:57 schreef Studeur het volgende:
Wat online-nederland tegenwoordig allemaal verzint!!!!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |