Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik vind dat oestrogeen officieel als autisme erkend moet worden.
quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan hebben ze bij die hulplijn voor mensen zonder autisme gelijk een hele shitload
'goede' hulpverleners.
de mop van de mummie XDXDquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
net als een mummie hihi
En elke reactie liken die vraagt wat er is :$quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
gelijk facebook status aangepast.
relatiestatus "it's complicated"
en nooit antwoordenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En elke reactie liken die vraagt wat er is :$
Wowquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ben niet zo bang voor dwergen
shit krul, hoe noem je mijn geliefde? Ik trek je armen van je romp met het zelfde gemak als ik een poot van een spin uittrek.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ben niet zo bang voor dwergen
Ook niet bang voor wannabe negersquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
shit krul, hoe noem je mijn geliefde? Ik trek je armen van je romp met het zelfde gemak als ik een poot van een spin uittrek.
Precies, tenminste iemand die weet wat buitenspel is, en niet vraagt bij een inworpquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
tieten, en gewoon voetbal kijken zonder gezeik
negersquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ook niet bang voor wannabe negers
Blankenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
negersHet blanke ras is superieur
jij vraagt serieus om spankingsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij vraagt serieus om spankingsAlsof je snow kan laten genieten zoals ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
we zouden haar eens samen onder handen moeten nemen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Alsof je snow kan laten genieten zoals ik!
hard geworden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Hmmmmm, lekker na likken enzo.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hypocriete bleekscheten, beetje raasjieschme doen enzo,
maar in de zomer wel naar een warm land om zelf bruin te worden.
kankoe viesj die hiepokrietsjie
Ik ben graag de enige dominantequote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
we zouden haar eens samen onder handen moeten nemen.
100% srs.
Naar buiten gegaan, mensen gezocht dat aan het blowen waren, gewoon bij gaan zitten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jaman. Hoe heb je dat vloeiprobleem opgelost?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben graag de enige dominante
Hahahaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Naar buiten gegaan, mensen gezocht dat aan het blowen waren, gewoon bij gaan zitten.
En net gewoon shisha
baasquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Naar buiten gegaan, mensen gezocht dat aan het blowen waren, gewoon bij gaan zitten.
En net gewoon shisha
Die mensen zaten eerst ook van wtfquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Shisha is wel nice tho
blowersquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die mensen zaten eerst ook van wtfmaar toen sharede ik gewoon wat wiet en was het helemaal oke
Ik vond het fijner dan gewone joint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |