Zie strava voor de details, ik heb jou niet gezien.quote:
Lukt je wel als ik bij jou op strava kijk, zeg maar wanneer je gaat, misschien kunnnen we samen proberen te aanvallen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:45 schreef MCH het volgende:
Ik ga dit jaar ook nog even een keertje proberen mee te fietsen in Groningen. Kijken hoeveel rondjes ik het vol ga houden.
Ja dat wel ja haha, maar vind het een beetje lastig inschatten in de bochten als ik er naast rijdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:45 schreef CyclingGirl het volgende:
Waarom vind je die tandem niks? Rij je er gelijk 2 voorbij als je der langs gaat ;-)
Hoe zie jij mij op Strava?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:51 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Lukt je wel als ik bij jou op strava kijk, zeg maar wanneer je gaat, misschien kunnnen we samen proberen te aanvallen.
Ik neem aan dat je paps je even heeft gebracht vanuit Veendam?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:58 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
o nee was even in de war met cff
Hij is gefietst.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je paps je even heeft gebracht vanuit Veendam?
ik heb inderdaad heen en terug gefietst, ik fietste met de stormvogels mee terug en wat andere die naar veendam en die richting op moesten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Knap dan om zo snel weer thuis te zijn
O wacht even dan heb ik je nog zien fietsen denk ik even na Waterhuizen met je club.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:06 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
ik heb inderdaad heen en terug gefietst, ik fietste met de stormvogels mee terug en wat andere die naar veendam en die richting op moesten.
ja klopt daar fietsten we wel langs ja, de heenweg fietste ik wel alleen heen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:13 schreef MCH het volgende:
[..]
O wacht even dan heb ik je nog zien fietsen denk ik even na Waterhuizen met je club.
Die gevoerde broeken zij ideaal in combi met beenwarmers, zeker aan te raden. Je zult waarschijnlijk de claudio bedoelen van castelli. Die broek gebruik ik in combi met nanoflex beenwarmers. Super in voor en najaar.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:20 schreef eentwee het volgende:
Beenwarmers gebruik je als het goed is heel vaak. Niet alleen om ze weer uit te doen maar een korte broek + beenwarmers zit comfortabeler dan een lange broek vind ik (en met mij het merendeel van de fietsers). Pas als je korte broek echt te koud is op de bovenbenen doe je dan een lange broek aan. Voor mij is dat beneden 7-8 graden ofzo, omdat ik twee gevoerde korte broeken heb (Castelli Fluido en Sportful NoRain). Die zijn eigenlijk ideaal. Ietsje warmer dan normaal maar niet te warm tot 25 graden en ze houden een spat water tegen.
Die gast die 'm bestuurt rijdt ook niet altijd even fijn. Liet een paar weken terug zich finaal door het midden terugzakken in de eerste bocht van de laatste ronde. Ging allemaal net goed. Ik ken die gozer ook wel een beetje, arrogant ventje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:52 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja dat wel ja haha, maar vind het een beetje lastig inschatten in de bochten als ik er naast rijd
Hoe laat start jij? Ik rijd hem ookquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:49 schreef Tommeke het volgende:
Ik was er idd niet. Morgen ploegentijdrit in Sittard ofzo. Dus vandaag even de beentjes omhoog. Over twee weken doe ik weer mee.
Toen ik hem kocht was het nog de claudio, vanaf aanstaande winter inderdaad de Nanoflex. Voor de geïnteresseerden de winter catalogus: http://www.castelli-cycling.cz/katalog/castelliz2013katalog.pdfquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:43 schreef eentwee het volgende:
Ja de Claudio bedoel ik. Nu heten die dingen Nanoflex ofzo. In Nederland is een dergelijk kledingstuk echt fijn, lijkt een nicheproduct maar door de veelzijdigheid gebruik ik hem heel vaak. Hele voorjaar bijv. De zeem van Sportful is ook dusdanig dat ik er de AGR mee kon rijden, nog iets beter dan de Kiss van Castelli vind ik. Ik heb inderdaad ook gevoerde beenstukken.
Hoe moet dat nou met die profcarriere van jou? Drinken en blowen op de vooravond van een grote cyclo, te eigenwijs om met vermogensmeting te trainen, en dan kun je tot slot ook nog eens niet waaierrijden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:15 schreef kaasplankje het volgende:
Geef mij dan maar Bullet ultra dan verzin ik zelf die wattages er wel bij.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:44 schreef Gripper het volgende:
Drinken en blowen op de vooravond van een grote cyclo
Op de giant site zelf zijn goedkoop uit te halen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:08 schreef muzas het volgende:
Haha past precies bij je fiets.
Doet me denken, moet eens zoeken of er nog ergens voor een habbekrats een blanco pakje in de ramsj ligt. Zijn exact de kleuren van mijn fiets![]()
eentwee?
Ik denk met name dat het zeem niet echt geweldig kan zijn. En geen idee hoe het met de douane zal verlopen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:16 schreef JohnDDD het volgende:
ik zag op de Engelse Ebay allemaal Chinese koerspakjes en -broekjes met echte teamlogo's, voor nog geen 11 pond, namaak natuurlijk, maar kent iemand dat spul? hoe goed is het en krijg je een erg hoge boete als ze het opmerken bij de douane?
Op de site van Giant zelf staan ze al voor de helft van de prijs. Heb je tenminste wel de originele kleding en geen Chinese rip-offs.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:08 schreef muzas het volgende:
Haha past precies bij je fiets.
Doet me denken, moet eens zoeken of er nog ergens voor een habbekrats een blanco pakje in de ramsj ligt. Zijn exact de kleuren van mijn fiets![]()
eentwee?
Ik zou ook eerder een shirtje koken dan een bibje...hoewel ik geen écht groot fan ben van officiële teamshirtjes, ik rijd nu wel met een teamshirtje, maar van een tijd geleden en in de kleuren van een bepaald land (dat zeg ik even niet publiekelijk hier omdat ik dan straks voor gek gezet word omdat ik zo langzaam fiets), dus zegmaar een shirtje dat de kampioen van een land zou dragen...best wel koel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik denk met name dat het zeem niet echt geweldig kan zijn. En geen idee hoe het met de douane zal verlopen.
Doe nou niet zo geheimzinnig, als je al zo maf bent dat je in een shirtje van een landskampioen fietst, dan maakt het ook niet meer zoveel uit welk land dat dan was. (Tenzij het de nationale kampioenstrui van Samoa is natuurlijk)quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:22 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik zou ook eerder een shirtje koken dan een bibje...hoewel ik geen écht groot fan ben van officiële teamshirtjes, ik rijd nu wel met een teamshirtje, maar van een tijd geleden en in de kleuren van een bepaald land (dat zeg ik even niet publiekelijk hier omdat ik dan straks voor gek gezet word omdat ik zo langzaam fiets), dus zegmaar een shirtje dat de kampioen van een land zou dragen...best wel koel.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Doe nou niet zo geheimzinnig, als je al zo maf bent dat je in een shirtje van een landskampioen fietst, dan maakt het ook niet meer zoveel uit welk land dat dan was. (Tenzij het de nationale kampioenstrui van Samoa is natuurlijk)
Weet je zeker dat het origineel Spaans Etxeondo kleding is, en zo ja, dan zijn er ook nog genoeg kwaliteitsverschillen waarschijnlijk. Vat wel dikker uitgevoerd dan de kwaliteit die de Blanco en Euskatel ploegen droegen. Daar maakte het niets uit wanneer ze na een keer of 2 wassen als poetslap verder konden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:19 schreef CFF het volgende:
[..]
Op de site van Giant zelf staan ze al voor de helft van de prijs. Heb je tenminste wel de originele kleding en geen Chinese rip-offs.
Stansfield; Voor arm en beenstukken zou je ook nog bij Rose kunnen kijken en dan hun eigen lijn.
Oh maar dan weten we het waarschijnlijk wel. Iets met geel en blauw en een paar sterren en de naam van een dopeursploeg die nog steeds keihard blijft ontkennen... Ja?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:41 schreef JohnDDD het volgende:
[..]zou Samao een kampioenstrui hebben? Ik zou best een shirtje willen uit de categorie "onmogelijke wielertruien"....een vacansoleitrui van de nationale kampioen van samoa die ook nog eens olympisch kampioen is geweest in het verleden, ofzo...:P
deze is gewoon van het waterlooplein, maar best apart. er is namelijk maar één renner in de geschiedenis van dat land die voor dat team heeft gefietst en nationaal kampioen is geweest. ik vraag me altijd af of het shirt misschien echt van hem is geweest...
Dat is niet de officiele Etxeondo teamkleding maar gewoon van Giant zelf.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:51 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het origineel Spaans Etxeondo kleding is, en zo ja, dan zijn er ook nog genoeg kwaliteitsverschillen waarschijnlijk. Vat wel dikker uitgevoerd dan de kwaliteit die de Blanco en Euskatel ploegen droegen. Daar maakte het niets uit wanneer ze na een keer of 2 wassen als poetslap verder konden.
nope!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:58 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Oh maar dan weten we het waarschijnlijk wel. Iets met geel en blauw en een paar sterren en de naam van een dopeursploeg die nog steeds keihard blijft ontkennen... Ja?
De Replica's zijn van giant, maar je kunt ook de Etxeondo bestellen. Die zijn ook voor de helft.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:59 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Dat is niet de officiele Etxeondo teamkleding maar gewoon van Giant zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |