Dus? Visite komt dan niet voor jou. Dus je probleem is?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:41 schreef pretpletter het volgende:
Mijn vriendin is jarig op de dag dat bol.com langskomt......
De visite..... Als die horen dat hij GTA V heeft...quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:17 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dus? Visite komt dan niet voor jou. Dus je probleem is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Zal wel op postzegel formaat uitkomenquote:
Ook niet echt nodig, game zal als een malle verkopen hier.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:59 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Zal wel op postzegel formaat uitkomen
Zou wel leuk zijn als aandenken. Kun je je kinderen laten zien, "hier postzegels van het meest epische spel ooit"quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook niet echt nodig, game zal als een malle verkopen hier.
Prioriteiten stellen. Uitmaken met die feeks.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:41 schreef pretpletter het volgende:
Dit dus.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:09 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen. Uitmaken met die feeks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft ook niet...quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:16 schreef fotostarter het volgende:
[..]
kijk, en dit kan ik nu weer niet gaan kijken een uur lang
quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:56 schreef -CRASH- het volgende:
Hebben ze hier in Nederland/België ook van
die grote reclameborden zoals bijvoorbeeld in Turkije![]()
[ afbeelding ]Nederland heeft een te kleine afzetmarktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je zoiets probeert, spel de titel van het nieuwsbericht dan wel goedquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:18 schreef fotostarter het volgende:
Wat de hoereneuk? Rockstart stelt GTA V voor ps3 en Xbox360 uit tot eind Oktober 2013Mijn leven
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:22 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Als je zoiets probeert, spel de titel van het nieuwsbericht dan wel goed
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:22 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Als je zoiets probeert, spel de titel van het nieuwsbericht dan wel goed
Dit is niks....quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat GTA V o'clock trekt me niet zo. Kan ze soms nauwelijks verstaan met hun accent.
Heb wel eens schotten in de taxi, maar als die onderling praten dan kan ik dat al helemaal niet volgen.. Billy valt nog wel mee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:46 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dit is niks....
Dan moet je eens Billy Connoly op YT eens horen..... Heerlijk dat Schots accent.
Meer Engelse tv (of series) kijken
Dan leer je de accenten wel.
Maar voor iemand die alleen het beschaafd engels kan verstaan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Heb wel eens schotten in de taxi, maar als die onderling praten dan kan ik dat al helemaal niet volgen.. Billy valt nog wel mee.
Geef haar een cadeuabon voor een spa op die dag. En zeg haar dat ze daarna lekker naar een restaurant gaat.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:41 schreef pretpletter het volgende:
Of haar retourneren naar bol.comquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geef haar een cadeuabon voor een spa op die dag. En zeg haar dat ze daarna lekker naar een restaurant gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |