SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
[ Bericht 2% gewijzigd door Zipportal op 15-08-2013 20:47:51 ]
Dit iddquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]geilen op computerpersonages
Helemaal kansloos.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit idd
Sommige mensen op internet willen ook naakte strippers_________!
Ik denk niet dat je al een oordeel kan vormen over het rijden voordat je zelf bestuurd hebtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:23 schreef Woods het volgende:
Merkte op in de trailer dat het rijden gelijk is aan GTA 4 wat ik niet een nadeel kan noemen maar ik zou het graag wat anders gezien hebben.
Dat geluid van die optrekkende sportscar waar hij het raampje intiktquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:23 schreef Woods het volgende:
Merkte op in de trailer dat het rijden gelijk is aan GTA 4 wat ik niet een nadeel kan noemen maar ik zou het graag wat anders gezien hebben.
Nopequote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:25 schreef Woods het volgende:
GTA 4 & 5 hebben niks meer gemeen met GTA 3 & SA?
Ik heb al bij GAM FB aangevraagd voor aanpassingquote:
Maar je hoort regelmatig in GTA IV over "San Fierro" o.a. Zelfs de auto's van IV zijn geupdate modellen van die uit Vice City/SA en dragen zelfs dezelfde namen (Sanchez o.a.). Wat tel je dan als universum? Alleen omdat de characters niet terugkeren?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nope
Heel ander universum (HD)
Alleen radio mensen zijn de uitzondering (Lazlow, Fernando Martinez enz)
Ja ik heb het uiteraard over de charactersquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:33 schreef emokid het volgende:
[..]
Maar je hoort regelmatig in GTA IV over "San Fierro" o.a. Zelfs de auto's van IV zijn geupdate modellen van die uit Vice City/SA en dragen zelfs dezelfde namen (Sanchez o.a.). Wat tel je dan als universum? Alleen omdat de characters niet terugkeren?
Los Santos is mooi gegroeid de afgelopen 20 jaarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja ik heb het uiteraard over de charactersde steden en alles bestaan gewoon
Het ziet er in mijn ogen minder zwabberig uit. Vond het rijden in GTA 4 wel fijn eerlijk gezegdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:23 schreef Woods het volgende:
Tank in 4?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:58 schreef lord_bono het volgende:
Er zijn nog geen tanks bevestigd toch? Ik hoop dat er nu wel weer tanks inzitten, dat neppe geval uit IV telt niet natuurlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |