downloaden helpt soms ookquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:08 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
Je kan geen tientje missen voor uren rijplezier?
Dat doen mensen tegenwoordig niet zo veel meer. PC games zijn zo belachelijk goedkoop.. En als iedereen download gaan de makers geen games meer maken..quote:
Klopt ik speel het niet meer. Maar had het ooit gedownload, maar niet gekocht. Heeft iemand nog een leuke mod pack ofzo alles bij elkaar. Want, dan koop ik hem gewoon wel lekker. Is toch niet zo duur toch 5 euro ofzo?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat doen mensen tegenwoordig niet zo veel meer. PC games zijn zo belachelijk goedkoop.. En als iedereen download gaan de makers geen games meer maken..
Ik download soms wel om te proberen of alles goed werkt op mijn PC, zo ook ETS2, en later gekocht omdat ik het graag speel.
Laatst was hij in de steam sale 6 ofzo inclusief de extra DLC.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:18 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Klopt ik speel het niet meer. Maar had het ooit gedownload, maar niet gekocht. Heeft iemand nog een leuke mod pack ofzo alles bij elkaar. Want, dan koop ik hem gewoon wel lekker. Is toch niet zo duur toch 5 euro ofzo?
Mod packs zijn er niet voor zover ik weet, iedereen heeft zijn eigen voorkeur wat die wil voor mods natuurlijk...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:19 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
http://www.kinguin.net/ca(...)ld-bundle-steam-key/ bijvoorbeeld
Hij's weer leukquote:Op zondag 20 juli 2014 23:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Godver ik ben blind, sorry.
Anyway, 1 ding zag ik wel goed. De huidige versie is wel 1.10.1, wat niet logisch is na 1.4. Was wel logisch geweest als het 1.04 was geweest een jaar geleden.
BTW nerdcubed in ETS2 multiplayer:
Echt letterlijk 2 posts hoger. Typ logo in en je bent klaar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 01:30 schreef Fokker101 het volgende:
Weet iemand die mod dat logo's mercedes worden etc.
Ik heb toch even een vraagje, want als ik een steam key koop? Hoe werkt dat dan? Nu speel ik ets2 niet via steam.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:19 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
http://www.kinguin.net/ca(...)ld-bundle-steam-key/ bijvoorbeeld
de code kan je invoeren bij steam.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik heb toch even een vraagje, want als ik een steam key koop? Hoe werkt dat dan? Nu speel ik ets2 niet via steam.
Tipje voor het achteruitrijden. Gebruik je normaal de binnen camera (zodat je het stuur ziet enz) ga dan bij het achteruitrijden NIET over op de buiten camera (waar je de hele truck ziet) dan maak je het namelijk veel moeilijker voor jezelf. Echt waar, geen idee waarom, maar "uit het raam hangen" werkt dan veeel beter.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kan echt niet fatsoenlijk parkeren, heb gisteravond zeker 15 min aan zitten kloten voordat ik de vracht eindelijk geleverd had
Wel vervelend was het feit dat ik verder geen "snelle opdracht" kon selecteren en niet rond kon rijden omdat ik m'n eigen truck nog niet heb (heb een los onlineprofiel aangemaakt)
Uhu, maar zelfs als ik recht achteruit rij besluit de oplegger om ineens een knik te makenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tipje voor het achteruitrijden. Gebruik je normaal de binnen camera (zodat je het stuur ziet enz) ga dan bij het achteruitrijden NIET over op de buiten camera (waar je de hele truck ziet) dan maak je het namelijk veel moeilijker voor jezelf. Echt waar, geen idee waarom, maar "uit het raam hangen" werkt dan veeel beter.
Tegensturen! Of nee, eigenlijk mee sturen, het is maar net hoe je het bekijkt..quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, maar zelfs als ik recht achteruit rij besluit de oplegger om ineens een knik te maken
Die ziet er zo geniaal uit!! Nog een dag of 4 wachten, zoooooo lang.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh, nog een paar dagen en dan is die Holland Map af
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh, nog een paar dagen en dan is die Holland Map af
https://www.facebook.com/ets2nlmapquote:Hallo trouwe fans,
De map is nu zo goed als af. Nog een paar meters te gaan, dan de afwerkingen en dan is het klaar voor gebruik. Althans, dat dachten we...
Tijdens het testen van de map stuitten we op een vreselijk probleem. De AI werkt niet goed, met de prefabs van FLD in versie 1.11. Dat houdt in dat de auto's in het spel niet goed functioneren. De 1e foto en de 2e foto zijn vlak achter elkaar gemaakt. Je kun zien, dat de auto ineens van de rechter rijbaan naar de linker is gesprongen. Dit gebeurt na het passeren van een prefab ( = verbindingsstukken van wegen). Ook jumpen veel vrachtwagens en auto's na een rotonde omhoog, en in het rond (zie 3e foto, waar een vrachtwagen zomaar aan de kant van de weg ligt). We hopen natuurlijk dat dit probleem zo snel mogelijk wordt opgelost, dat de compatibiliteit verbeterd wordt door SCS Software, of dat er snel nieuwe prefabs gemaakt worden die wel goed werken in 1.11 door FLD. Het kan dus zijn, dat de release van v1.0, uitgesteld wordt, totdat het probleem opgelost is. Zelf staan we even machteloos: we kunnen wel door bouwen aan Nederland, maar het is op dit moment nog niet geschikt om te spelen. Wanneer The Dutch Map gereleased wordt, is dus heel onzeker. Het kan op 30 juli, als bijvoorbeeld SCS 1.11 officieel uitbrengt voor 30 juli en de problemen met de prefabs zijn opgelost, of op 30 juli als FLD voor 30 juli nieuwe prefabs heeft gemaakt voor versie 1.11, of na 30 juli als dit later het geval is.
Verder zijn we niet de enige die afhankelijk zijn van de FLD prefabs. Zo ook ProMods, die ook problemen schijnt te hebben. We hebben bericht gekregen dat FLD bezig is met nieuwe prefabs die wel compatibel zijn met versie 1.11, maar wanneer dit af is, is nog onduidelijk. We gaan in ieder geval verder met bouwen aan Friesland, maar we houden jullie op de hoogte. Hopelijk is er snel een oplossing voor dit probleem.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:36 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
[..]
https://www.facebook.com/ets2nlmap
Maar hoe werkte andere map mods dan wel? Ik heb vroeger een map mod gehad welke prima werkte.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:36 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
[..]
https://www.facebook.com/ets2nlmap
Wat ik eruit begreep zijn er nieuwe op- en afritten gebruikt die niet werken met de huidige versie.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar hoe werkte andere map mods dan wel? Ik heb vroeger een map mod gehad welke prima werkte.
Of is dit een nieuw probleem met een laatste update?
Ik heb beide versies dus 3 en 5 assen er in gezet en ze staan regelmatig tussen de orders. Als je het niet direct ziet kan je even slapen of quick travel doen naar een andere locatie dan zie je er zeker 1.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:32 schreef d4v1d het volgende:
die ga ik eens downloaden
Kan je die trailer selecteren of moet je geluk hebben dat die ergens voorbij komt?
quote:Op maandag 28 juli 2014 00:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb beide versies dus 3 en 5 assen er in gezet en ze staan regelmatig tussen de orders. Als je het niet direct ziet kan je even slapen of quick travel doen naar een andere locatie dan zie je er zeker 1.
Wat bedoel je nou precies, nog langer dan bovenstaande met 5 assen? Dat heeft helemaal geen zin dan word het spel onspeelbaar.. Langer dan dit wil je echt niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:48 schreef d4v1d het volgende:
Zijn er eigenlijk ook mods voor LZV? heb nog niks kunnen vinden
Lang zwaar vervoer, dat je er zegmaar twee trailers hebtquote:Op maandag 28 juli 2014 13:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou precies, nog langer dan bovenstaande met 5 assen? Dat heeft helemaal geen zin dan word het spel onspeelbaar.. Langer dan dit wil je echt niet.
Ken je die ene klote oprit van een 80 weg de snelweg op haaks naar rechts waarmee je altijd vast blijft hangen met je zijkant in de vangrail?
En ken je die ene parkeerplaats waarbij je onder zon boog door moet?
Die 2 dingen worden vrijwel helemaal onmogelijk met bovenstaande mods, laat staan met nog langer.
Ken je die bocht uit mijn laatste screenshot? Die is al vrijwel onmogelijk zonder modsquote:Op maandag 28 juli 2014 17:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Lang zwaar vervoer, dat je er zegmaar twee trailers hebt
[ afbeelding ]
Maar dat wordt idd misschien een beetje onmogelijk
Jaquote:Op maandag 28 juli 2014 17:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ken je die bocht uit mijn laatste screenshot? Die is al vrijwel onmogelijk zonder modswat een kutbocht
Wel gelukt overigens met 37 ton
[ afbeelding ]
Duurde wel ff, op de screenshot lijkt het niet moeilijk, maar iedereen die dit gespeeld heeft weet hoe kut deze is![]()
Ik blijf zo lang mogelijk op de baan voor rechtdoor in ieder geval. Alleen dan heb je soms van die ^@!^#!! eikels die er rechts langs gaanquote:Op maandag 28 juli 2014 17:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja
Sorteer jij voor voor naar links of ga je via de baan die rechtdoor gaat?
Met voorsorteren is het niet te doen
quote:3 new cities: Venice, Graz, and Klagenfurt with a lot of new kilometers to explore
Seat Adjustment feature
Several months of tweaks of car AI code
Re-designed radio player for with additional sorting and filtering options
New Cruise control features
Displaying current road speed limit in Route Advisor (disable, or switch car or truck speciefic limits in options)
Complete UI facelift
Support for sway bar simulation
Refined the truck suspension for more control over truck and trailer stability
Recalculated the center of gravity of each cargo (more individual behavior of the whole rig)
Controls to adjust trailer stability in options
Improve collisions of player's truck and AI vehicles
Re-created all scratch and crash sounds in the game
Equalized the sound volume of in-cabin engine sounds and external engine sounds for all trucks
More realistic timing for the air brake sound
Retarder indicator is lit during automatic retarder usage
Ability to sell a garage
Ability to relocate your headquarters to another city
Dat is wel tofquote:Ability to sell a garage
Ability to relocate your headquarters to another city
Doe eens een screenshot hoe je er voor staatquote:Op maandag 28 juli 2014 18:11 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga t toch eeens proberenWaarschijnlijk doe ik het daarna nooit meer
Hahaha mooi man dat je screens hebt gemaakt! Ik ga het persoonlijk niet doen, vind de andere mods zoals die windmolenvleugel en Caterpillar 257 M enz voorlopig genoegquote:Op maandag 28 juli 2014 21:26 schreef d4v1d het volgende:
Toen ik m kocht stond ik al gelijk vast omdat die zo lang was
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Had eerder moeten insturen
[ afbeelding ]
Dit duurde veels te langMoest hem na die foto zelfs nog n keer rechttrekken.
[ afbeelding ]
Heb hem eerst helemaal naar het eind van de van de parkeerplaats getrokken. Een poging gedaan om hem in te parkeren maar het was net iets te krap. Trailer losgekoppelt, en hem vanaf de andere kant weer aan gekoppeld.
Opzich ging t sturen best goed
Ik had geen scania dus heb er net een gekocht voor die mod, die vrachtwagen was gloedje nieuw en had weinig geld.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hahaha mooi man dat je screens hebt gemaakt! Ik ga het persoonlijk niet doen, vind de andere mods zoals die windmolenvleugel en Caterpillar 257 M enz voorlopig genoeg
Ga je de mod houden en het vaker doen of was het maar leuk voor 1x?
BTW je moet wel echt ff wat aan je cabine doen man, veel te saai zo![]()
quote:ETS 2 Dutch Map
21 min. · Bewerkt ·
De bug met het AI verkeer is opgelost! Nog een paar uurtjes wachten, dan mogen jullie rijden in 15 verschillende plaatsen:
Groningen
Emmen
Heerenveen
Hoogeveen
Emmen
Zwolle
Almelo
Hengelo
Enschede
Harderwijk
Apeldoorn
Sint Isidorushoeve
Ede
Arnhem
Nijmegen
ETS 2 The Dutch Map alpha edition 1.0 vanaf morgen beschikbaar!
Ow crap ik had eigenlijk andere dingen te doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |