SPOILER: Video's2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BesturingSPOILER: Screenshots2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Officieel forum (SCS)SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de AI zijn ook gewoon klootzakken, die rijden expres tegen je aan
geen tijd meer voorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:10 schreef d4v1d het volgende:
Ik kan de conclusie trekken dat niemand dit meer speelt
ETS2 > Rollercoaster Tycoon > Fifaquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dit.Even lekker vol tegen de zijkant aan, ik had voorrang
Voorrang regels op rotonde kennen ze ook niet
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:13 schreef existenz het volgende:
Ik heb het geinstalleerd, maar ik wil gewoon kunnen gassen zonder die rare sim regels
"Deze spel"quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:52 schreef Watje88 het volgende:
hey deze spel speel ik ook, alleen ik heb ff een cheat gebruikt.
Kon het niet meer aan om nog uren te rijden voor èèn upgrade.
Dus nu heb ik een mooi kleur en Zwaailampies aan de voorkant haha, en dat wou ik
Inderdaad, heb je 1.7 al?quote:
1.7 ja. Ik speel ook met Trucksim map mod.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:20 schreef wihehin het volgende:
[..]
Inderdaad, heb je 1.7 al?
1.8 krijgt nieuwe AI
Maar kan echt niet wachten op ATS!
ATS?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:20 schreef wihehin het volgende:
[..]
Inderdaad, heb je 1.7 al?
1.8 krijgt nieuwe AI
Maar kan echt niet wachten op ATS!
American truck simulator dacht ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop