Jij kan vanavond helemaal niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Over wie gaat dit?
En lijkt me serieus leukIk kan vanavond wel, dan zal ik zelfs Panzie overhalen dat ie z'n hoofd laat zien.
linkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
dacht meer aan nu, 's avonds hebben we andere dingen te doen
Maar nu is het te rustigquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
dacht meer aan nu, 's avonds hebben we andere dingen te doen
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:03 schreef Germano het volgende:
[..]
De belangrijke mensen zijn er toch.
Ga jij met je snuit op de cam dan? Dacht het toch niet he.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:03 schreef Germano het volgende:
[..]
De belangrijke mensen zijn er toch.
Dan moet ik de laptop pakken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ga jij met je snuit op de cam dan? Dacht het toch niet he.
Dan download je datquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Wilde het doen. Heb geen Flash op m'n laptop zegt hij.
Nope, absoluut niet goed. Maar ik wist toch al dat je niet met cam kwam dus nvmquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Andere keer, ja. Je weet toch hoe ik eruit zie?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:21 schreef CristinaYang het volgende:
Mijn opa heeft het wel aan de stok gehad met het verzet ja. Die kwamen langs "Yo als ze je morgen komen halen om aan het spoor te komen werken, laat dan deze handgranaat afgaan." Waarop m'n opa ze de deur uit gekankerd heeft en gezegd heeft dat als ze ooit nog enige vorm van wapens het huis in zouden brengen waar zijn zoon van 1 en zwangere vrouw rondliepen, hij ze aan zou geven bij de nazi'so hij was er zo een dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gelezen als Nicki Minaj in Tapout, eat that phuzzzaayyyy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |