thanks =$ xtje cammen? kun je ze van dichtbij zienquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Trouwens, ik denk een foto van jou gezien te hebbenKan ook zijn dat jij het niet bent, maar zo wel: ik vind dat je hele mooie ogen hebt
1 is nog steeds een parasiet, de andere verdient nu goed en betaald een hoop belasting.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zijn ze daar ook nog enigszins productief of kosten ze de samenleving alleen maar geld?
IK HOOR EEN KLB TC IN DE PLANNINGquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
thanks =$ xtje cammen? kun je ze van dichtbij zien
Ah, beterquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
1 is nog steeds een parasiet, de andere verdient nu goed en betaald een hoop belasting.
Ik mis ineens de Fernandes SC TCquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
IK HOOR EEN KLB TC IN DE PLANNING
Waarom ging de Fernandes SC eigenlijk weg?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah, beter.
[..]
Ik mis ineens de Fernandes SC TC. Minus de paupers en lurkers dan.
Deze geniequote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
leukquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
hehe ja,m jammer van de parasiet, die is ook echt heel slim, zou zeker 42% belasting kunnen betalen.quote:
Steeds meer mensen gingen collaboreren met deze SC.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waarom ging de Fernandes SC eigenlijk weg?
Zonde dat mensen hun leven zo verpesten, ik kan er geen medelijden mee hebbenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe ja,m jammer van de parasiet, die is ook echt heel slim, zou zeker 42% belasting kunnen betalen.
vuige huichelaarsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Steeds meer mensen gingen collaboreren met deze SC.
ben ik met je eens.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zonde dat mensen hun leven zo verpesten, ik kan er geen medelijden mee hebben.
En nooit iemand die het opviel dat Jumi daar niet bij was. Of had die zogenaamd geen cam oid?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah, beter.
[..]
Ik mis ineens de Fernandes SC TC. Minus de paupers en lurkers dan.
Over wie gaat dit?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe ja,m jammer van de parasiet, die is ook echt heel slim, zou zeker 42% belasting kunnen betalen.
Die was er vaak bij zonder cam hoor, maar ze had altijd het excuus dat d'r laptop kapot was oid.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:15 schreef Chai het volgende:
[..]
En nooit iemand die het opviel dat Jumi daar niet bij was. Of had die zogenaamd geen cam oid?
Wie wilt dit?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:15 schreef CristinaYang het volgende:
dan zal ik zelfs Panzie overhalen dat ie z'n hoofd laat zien.
kaalgeschoren de grens overquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met peck ende veerhen van FOK! af.
Had ik het laatst nog over met iemand, er zijn volgens mij nog best veel oudjes (OOK DIE VAN JULLIE) die fout waren in de oorlogquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
kaalgeschoren de grens over
[ afbeelding ]
Goed punt, kan ik even lachen om de pauper die mij uitdaagde tot een gevechtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij ook, al is het maar zodat je op z'n snor kan haten. Niet zeuren dus.
ik denk dat ik zelf wel fout zou zijn geweestquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had ik het laatst nog over met iemand, er zijn volgens mij nog best veel oudjes (OOK DIE VAN JULLIE) die fout waren in de oorlog. Vooral hier in de buurt.
Mijn oudjes waren allemaal onder de 12.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had ik het laatst nog over met iemand, er zijn volgens mij nog best veel oudjes (OOK DIE VAN JULLIE) die fout waren in de oorlog. Vooral hier in de buurt.
Actief solliciteren als machinist en shit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik denk dat ik zelf wel fout zou zijn geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen verdeeldheid onder partijen maar volkseenheidquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Actief solliciteren als machinist en shit.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:21 schreef CristinaYang het volgende:
Mijn opa heeft het wel aan de stok gehad met het verzet ja. Die kwamen langs "Yo als ze je morgen komen halen om aan het spoor te komen werken, laat dan deze handgranaat afgaan." Waarop m'n opa ze de deur uit gekankerd heeft en gezegd heeft dat als ze ooit nog enige vorm van wapens het huis in zouden brengen waar zijn zoon van 1 en zwangere vrouw rondliepen, hij ze aan zou geven bij de nazi'sIs toch ook niet raar? Mensen wisten op dat moment zo weinig en dan vind ik het niet raar als je voor de veiligheid van je gezin kiest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |