kan je wel dmmen als je wil?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Fuck man, wie A zegt moet ook B zeggen, zeg dan gewoon niks
heb jij verminkingen dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd! En ik heb jou ook die foto van mijn ernstige verminking geDMed..
haha nee niet goed.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:59 schreef Chai het volgende:
DM mij ook.Of had ik het gewoon alweer goed?
Maar wtf, 'geen geschikt onderwerp voor dit topic', maar wat er allemaal aan vooraf ging was wel weer geschikt?quote:
exact.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar wtf, 'geen geschikt onderwerp voor dit topic', maar wat er allemaal aan vooraf ging was wel weer geschikt?
Ik lees anders maar al te graag waarom ik ook alweer gaan harddrugs doequote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
exact.
Grappige/gare drugsverhalen ok, maar nare shit is minder leuk.
anders is het zo'n gaar dagboek verhaal.
niets mis met de gemiddelde harddrugs hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik lees anders maar al te graag waarom ik ook alweer gaan harddrugs doe.
Zou zo graag een keer met jou spacen. Lekkere zak wiet erbij en je hebt de leukste avond van je levenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik lees anders maar al te graag waarom ik ook alweer gaan harddrugs doe.
Trouwens, ik denk een foto van jou gezien te hebbenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zou zo graag een keer met jou spacen. Lekkere zak wiet erbij en je hebt de leukste avond van je leven
ken iemand met 2 druppels LSD binnen, hebben hem naar ziekenhuis moeten afvoeren welquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
niets mis met de gemiddelde harddrugs hoor.Wel met sommige substanties, helemaal als je er slecht mee omgaat.
'Erbij'? Alleen jonko en tapz vriendquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zou zo graag een keer met jou spacen. Lekkere zak wiet erbij en je hebt de leukste avond van je leven
ken meerdere mensen die na LSD een gesloten inrichting in zijn gegaan. Ik zelf gelukkig niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:07 schreef Loppe het volgende:
[..]
ken iemand met 2 druppels LSD binnen, hebben hem naar ziekenhuis moeten afvoeren wel
Zijn ze daar ook nog enigszins productief of kosten ze de samenleving alleen maar geld?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
ken meerdere mensen die na LSD een gesloten inrichting in zijn gegaan. Ik zelf gelukkig niet.
life changing experience voor de meesten heb ik wel de indrukquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
ken meerdere mensen die na LSD een gesloten inrichting in zijn gegaan. Ik zelf gelukkig niet.
Nu laat je het bijna klinken alsof ze daar voor hun lol zittenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zijn ze daar ook nog enigszins productief of kosten ze de samenleving alleen maar geld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |