100en keren mattie.quote:
nouja heb ook wel 1 keer getwijfeld of mijn hart het zou begeven. En ik denk dat als ik nog een tikkie meer had genomen dat het ook wel klaar zou zijn geweest.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was er zelf niet bij, maar hij kan zich af en toe een beetje aanstellen.
voor de rest letten we allemaal goed op elkaar. maar die gast snuift op een doordeweekse ochtend meer dan een ander in een maand, dus iedereen had zoiets van
Dan nog, als je jezelf helemaal gek gaat lopen maken en bijv. gaat hyperventileren krijg je vanzelf een te hoge hartslag, maar dat heb je dan helemaal zelf gedaan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
HAHAIk ook tegen Panzer "voel m'n pols, volgens mij gaat m'n hart te snel" en hij met zo'n gelukzalige glimlach "nee liefje alles is prima met je hart en je bent juist prachtig kom eens hier" FLIKKER OP IK LOOP SLECHT TE GAAN HIER
Ik begin me steeds normaler te voelen met mijn verhaal, heerlijk ditquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een halfje. En de grap was dat ze helemaal niet gekotst had uiteindelijk
.
Dat op elkaar passen is wel chill. Vriend van me studeert ook geneeskunde en heeft z'n rode kruis diploma, en hij zei dat hij bij het volgende feest dat ik een pilletje neem hij wel wil bobben om op me te passenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was er zelf niet bij, maar hij kan zich af en toe een beetje aanstellen.
voor de rest letten we allemaal goed op elkaar. maar die gast snuift op een doordeweekse ochtend meer dan een ander in een maand, dus iedereen had zoiets van
Hahaha oja, dat was toevallig diezelfde vriendin. Toen hadden we salvia gedaan. Wat een troep ookquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:42 schreef Fascination het volgende:
Allure, jij had toch ook een vriend die wat genomen had en dacht dat hij als Tweety in de carnavalsoptocht zat?
Klopt, is natuurlijk ook zo. En Panzer gaat sowieso beter met die shit om dan ik. Ik ging proberen zelf te monitoren of het wel goed ging, gegarandeerd dat je dan iets vindt om je kut over te voelen natuurlijkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan nog, als je jezelf helemaal gek gaat lopen maken en bijv. gaat hyperventileren krijg je vanzelf een te hoge hartslag, maar dat heb je dan helemaal zelf gedaan.
Of de hele tijd je gezicht in plooi proberen te houden en dan toch het gevoel hebben dat ieeeeedereen je aan kijktquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Klopt, is natuurlijk ook zo. En Panzer gaat sowieso beter met die shit om dan ik. Ik ging proberen zelf te monitoren of het wel goed ging, gegarandeerd dat je dan iets vindt om je kut over te voelen natuurlijk
ja, drinken halen, ff ergens gaan zitten of kotsen, zorgen dat niemand alleen wegloopt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik begin me steeds normaler te voelen met mijn verhaal, heerlijk dit
[..]
Dat op elkaar passen is wel chill. Vriend van me studeert ook geneeskunde en heeft z'n rode kruis diploma, en hij zei dat hij bij het volgende feest dat ik een pilletje neem hij wel wil bobben om op me te passen
Ja! M'n beste vriend had niks genomen, en had voordat hij wist dat ik iets op had gezegd "Ik hoop dat iedereen die XTC gedaan heeft niet raar gaat lopen doen ofzoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Of de hele tijd je gezicht in plooi proberen te houden en dan toch het gevoel hebben dat ieeeeedereen je aan kijkt
HEY!!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij bent echt de eerste hier die niet reageert "WAAAH SLECHT GAAN OP DRIEKWART PIL JE BENT KENSER LAME", bedankt daarvoor
Maar dat lijkt me kut zeg, heb je ze wel snel terug gevonden?
ik doe dan altijd mijn haar los "fuck it iedereen kijkt gewoon naar mijn haar"quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Of de hele tijd je gezicht in plooi proberen te houden en dan toch het gevoel hebben dat ieeeeedereen je aan kijkt
jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:50 schreef VeerEli het volgende:
Mur heb je daar nog wat aan over gehouden? Serieus?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik doe dan altijd mijn haar los "fuck it iedereen kijkt gewoon naar mijn haar"Werkt wel
Ik zou zoiets nooit zeggenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Sorry schatje, dat was niet eerlijk tegenover jou, het spijt me
dan loop ik zo rond als op die laatste foto die ik postte op facebook.quote:
zn kapselquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:50 schreef VeerEli het volgende:
Mur heb je daar nog wat aan over gehouden? Serieus?
dat vind ik geen geschikt onderwerp voor dit topic.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Van die 2 LSD's? Iets chronisch? Wat dan?
Fuck man, wie A zegt moet ook B zeggen, zeg dan gewoon niksquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat vind ik geen geschikt onderwerp voor dit topic.
Erectieproblemen dus.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat vind ik geen geschikt onderwerp voor dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |