eerst speed, toen pil, en toen coke om het een beetje recht te trekken, maar dat hielp al niet echt meer.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Allemaal tegelijk gebruikt?
nope, nooit geweest, valt meestal samen met wat kleinere (goedkopere) dingen hier in de buurtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
ga jij ook naar qbase eigenlijk?
Dat vind ik soms super irritant. Van die mensen die oneindig tegen je beginnen te praten, aanraken etc. terwijl je ze niet kentquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, daarom weet ik het juist niet.
maar op sommige momenten praat ik tegen alles en iedereen
De tering, en ik al slecht gaan op driekwart pilquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
eerst speed, toen pil, en toen coke om het een beetje recht te trekken, maar dat hielp al niet echt meer.
Ik snap die combinatie niet helemaalquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
eerst speed, toen pil, en toen coke om het een beetje recht te trekken, maar dat hielp al niet echt meer.
fijn is dat jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eén keer anderhalve joep gehad, maar niks gemerkt. Ik ben immuun voor die shit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
De tering, en ik al slecht gaan op driekwart pilJullie zijn allemaal veel te hardcore voor mij
lol, vertelquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
De tering, en ik al slecht gaan op driekwart pilJullie zijn allemaal veel te hardcore voor mij
ah ja, snap ik wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nope, nooit geweest, valt meestal samen met wat kleinere (goedkopere) dingen hier in de buurt
ben ondertussen wel een tikje slimmer gaan gebruiken hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
ah, we hebben elkaar dus toch al eens gezienquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat vind ik soms super irritant. Van die mensen die oneindig tegen je beginnen te praten, aanraken etc. terwijl je ze niet kent
"Slim gebruiken". Die houden we er inquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
ah ja, snap ik wel.
[..]
ben ondertussen wel een tikje slimmer gaan gebruiken hoor.
Alhoewel, tijdje terug kwam ik een gast tegen die ik blijkbaar de vorige avond had gezien, hij vertelde dat hij me een hand kwam geven en ik wel stond en keek en normaal deed maar het totaal niet door had ofzo.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:26 schreef Germano het volgende:
[..]
"Slim gebruiken". Die houden we er in.
Het was niet zo boeiend, ik ging lopen paniekeren en sloeg daarop dichtquote:
Wat had je toen gebruikt dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
ah ja, snap ik wel.
[..]
ben ondertussen wel een tikje slimmer gaan gebruiken hoor.
Alhoewel, tijdje terug kwam ik een gast tegen die ik blijkbaar de vorige avond had gezien, hij vertelde dat hij me een hand kwam geven en ik wel stond en keek en normaal deed maar het totaal niet door had ofzo.
haha, als ik aan t spacen ben bemoei ik me nog steeds liever met mezelf of mijn vriendenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, we hebben elkaar dus toch al eens gezien
ach ja, een vriend van me heeft een keer een kwartier lang tegen een muur gepraat. het kan altijd erger
gek genoeg hetzelfde.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:27 schreef CristinaYang het volgende:
Wat had je toen gebruikt dan?Al dit soort verhalen maken het idee van een KLB SC meet wel meteen een stuk interessanter
Vertel eens wat zieke verhalen danquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
haha, als ik aan t spacen ben bemoei ik me nog steeds liever met mezelf of mijn vrienden
Oh ja, zo heb ik zoveel zieke verhalen. Mooi is dat
Alcohol + speed + XTC + cocaine?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
gek genoeg hetzelfde.
eerst gaan zuipen met speed en toen kwam een maat met een pil aanzetten en toen had ik zo iets van "fuck it"En toen nog wat nakkies sos.
Oh das kut jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het was niet zo boeiend, ik ging lopen paniekeren en sloeg daarop dichtToen even naar de EHBO gegaan waar ze me vertelden dat er geen kut aan de hand was en toen ging het wel weer.
jepquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:28 schreef CristinaYang het volgende:
Alcohol + speed + XTC + cocaine?
Jij bent echt de eerste hier die niet reageert "WAAAH SLECHT GAAN OP DRIEKWART PIL JE BENT KENSER LAME", bedankt daarvoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh das kut jahad ik laatst ook op een feestje toen ik iedereen kwijt was + geen bereik met telefoon. Wilde het liefst van dat terrein weg lopen toen
Kan erger op zich. Alleen alcohol en pillen zijn een kutcombinatie. Droog je fucking snel uit.quote:
Bij die combi heb je toch ook grotere kans dat je je klote gaat voelen ofzo?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Kan erger op zich. Alleen alcohol en pillen zijn een kutcombinatie. Droog je fucking snel uit.
heb een keer 2,5 op decibel rondgelopen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh das kut jahad ik laatst ook op een feestje toen ik iedereen kwijt was + geen bereik met telefoon. Wilde het liefst van dat terrein weg lopen toen
is best normaal hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij bent echt de eerste hier die niet reageert "WAAAH SLECHT GAAN OP DRIEKWART PIL JE BENT KENSER LAME", bedankt daarvoor
Maar dat lijkt me kut zeg, heb je ze wel snel terug gevonden?
Omdat er te weinig vocht in je zit, ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Bij die combi heb je toch ook grotere kans dat je je klote gaat voelen ofzo?
Hoezo, voor sommige meisjes is een kwartje al genoeg en gaan die de hele avond hardquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij bent echt de eerste hier die niet reageert "WAAAH SLECHT GAAN OP DRIEKWART PIL JE BENT KENSER LAME", bedankt daarvoor
Maar dat lijkt me kut zeg, heb je ze wel snel terug gevonden?
Meh, had eerst iets minder dan een halfje en toen nog een kwart, omdat ik bij het halfje niets voelde. En toen kickte hij wel ineens, en vond ik het best heftig, en ging ik mezelf gek lopen maken. "Wat nou als dit alleen het halfje is en dat kwart er zo nog bovenop komt en misschien gaat m'n lichaam dan wel helemaal raar voelen en m'n kaken voelen zo gek en iedereen kijkt naar me en waarom kan ik Panzer niet meer verstaan en alles klinkt zo gek en...."quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is best normaal hoor.
als ik 3/4 ineens pak kun je me ook oprapen en dan heb jij ongeveer 1/3 van mijn lichaamsgewicht
haha ja dat heb ik ook. vooral als je met zn 2en bent vind ik het belangrijk om samen te blijven. weinig mensen die dan ook zorgen dat je elkaar terug kan vinden of samenblijft, en dat vind ik echt gaar.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, voor sommige meisjes is een kwartje al genoeg en gaan die de hele avond hard. Ligt er p.p. aan toch
Hmm nouja, ik had totaal geen tijdsbesef. Dus hoe lang het heeft geduurd weet ik niet. Maar op een gegeven moment kwam ik m''n vriend tegen gelukkig. Wel de eindshow gemist daardoorIk haat dat zo hè, ik wil dan sowieso al dat iedereen bij elkaar blijft dus toen werd ik echt gek
.
die fout heb ik meer mensen zien makenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Meh, had eerst iets minder dan een halfje en toen nog een kwart, omdat ik bij het halfje niets voelde. En toen kickte hij wel ineens, en vond ik het best heftig, en ging ik mezelf gek lopen maken. "Wat nou als dit alleen het halfje is en dat kwart er zo nog bovenop komt en misschien gaat m'n lichaam dan wel helemaal raar voelen en m'n kaken voelen zo gek en iedereen kijkt naar me en waarom kan ik Panzer niet meer verstaan en alles klinkt zo gek en...."
had ik de 1e keer met acid.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die fout heb ik meer mensen zien maken
shit dat eerste werkt niet.. en dan nog wat pakken.
en een kwartier later als een botsauto uit hun ogen kijken
Oh dat lijkt me heel vervelend inderdaad! Waar gebeurde dit?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo, voor sommige meisjes is een kwartje al genoeg en gaan die de hele avond hard. Ligt er p.p. aan toch
Hmm nouja, ik had totaal geen tijdsbesef. Dus hoe lang het heeft geduurd weet ik niet. Maar op een gegeven moment kwam ik m''n vriend tegen gelukkig. Wel de eindshow gemist daardoorIk haat dat zo hè, ik wil dan sowieso al dat iedereen bij elkaar blijft dus toen werd ik echt gek
.
Ook weer alcohol erbij?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
had ik de 1e keer met acid.
half hoffmannetje werkt na een uur niet? fuck it, hele erbij.
Helemaal naar de kanker gegaan.
en daarom ben ik nu zo
Vooral die botsauto jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die fout heb ik meer mensen zien maken
shit dat eerste werkt niet.. en dan nog wat pakken.
en een kwartier later als een botsauto uit hun ogen kijken
The Beginning of Murderaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
en daarom ben ik nu zo
Haha zo lame vind ik dat. Het liefst moet de hele groep in mijn gezichtsveld blijven en wil ik de hele tijd weten hoe het met iedereen gaatquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha ja dat heb ik ook. vooral als je met zn 2en bent vind ik het belangrijk om samen te blijven. weinig mensen die dan ook zorgen dat je elkaar terug kan vinden of samenblijft, en dat vind ik echt gaar.Mensen die bij elkaar blijven
fixedquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:36 schreef CristinaYang het volgende:
The Beginning of the end of Murdera
daar heb ik geen ervaringquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
en daarom ben ik nu zo
Klinkt wel herkenbaarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha zo lame vind ik dat. Het liefst moet de hele groep in mijn gezichtsveld blijven en wil ik de hele tijd weten hoe het met iedereen gaat. Maar nu doe ik dat niet meer, want het interessearrt mah nie hun gaan toch wel loco
vriend van me was laatst tijdens een feest naar de ehbo gegaan om een hartfilmpje te laten makenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vooral die botsauto jaHad een dag later nog steeds grote pupillen
Kwam ik daar op m'n werk
dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
beter, dat spul frituurt je brein als je er slecht mee omgaat.
7th sunday was dat geloof ik. Vriendin van me was paar weken geleden helemaal slecht gegaan. Belt ze me op om 1 uur snachts dat ze als een brandweerslang honderden mensen had ondergekotst. Was ze in paniek 10 km van dat terrein af gelopen naar een of ander dorp. Toen heeft iemand uit dat dorp haar thank god weer terug gebracht naar het terreinquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me heel vervelend inderdaad! Waar gebeurde dit?
Is eigenlijk ook gewoon een psycho induceren. M'n pa zegt ook altijd dat hij liever heeft dat ik cocaine of speed probeer dan LSD. Geloof zelfs heroine nog lieverquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
beter, dat spul frituurt je brein als je er slecht mee omgaat.
goede vader.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is eigenlijk ook gewoon een psycho induceren. M'n pa zegt ook altijd dat hij liever heeft dat ik cocaine of speed probeer dan LSD. Geloof zelfs heroine nog liever"Heroine is hetzelfde als jezelf een klap met een hamer verkopen, maar daar wordt je tenminste niet psychotisch van"
HAHAquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vriend van me was laatst tijdens een feest naar de ehbo gegaan om een hartfilmpje te laten maken
Als een brandweerslang ook echtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
7th sunday was dat geloof ik. Vriendin van me was paar weken geleden helemaal slecht gegaan. Belt ze me op om 1 uur snachts dat ze als een brandweerslang honderden mensen had ondergekotst. Was ze in paniek 10 km van dat terrein af gelopen naar een of ander dorp. Toen heeft iemand uit dat dorp haar thank god weer terug gebracht naar het terrein. Zij mag echt nooit meer iets doen van mij
Een halfjequote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
HAHAIk ook tegen Panzer "voel m'n pols, volgens mij gaat m'n hart te snel" en hij met zo'n gelukzalige glimlach "nee liefje alles is prima met je hart en je bent juist prachtig kom eens hier" FLIKKER OP IK LOOP SLECHT TE GAAN HIER
[..]
Als een brandweerslang ook echtWat had ze op dan?
godverquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:41 schreef Allure_ het volgende:
En de grap was dat ze helemaal niet gekotst had uiteindelijk.
was er zelf niet bij, maar hij kan zich af en toe een beetje aanstellen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
HAHAIk ook tegen Panzer "voel m'n pols, volgens mij gaat m'n hart te snel" en hij met zo'n gelukzalige glimlach "nee liefje alles is prima met je hart en je bent juist prachtig kom eens hier" FLIKKER OP IK LOOP SLECHT TE GAAN HIER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |