Ja, maar het mag niet van m'n vriend. Dan moet ik maar aan de 2cb op qbase van hemquote:
wat is er mis met goede ouderwetse xtc?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar het mag niet van m'n vriend. Dan moet ik maar aan de 2cb op qbase van hem. Maar wil al die gekke dingen niet hoowr
Zit je nu aan designerdrugs i.p.v. alcohol? Lekker bezig hoor!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar het mag niet van m'n vriend. Dan moet ik maar aan de 2cb op qbase van hem. Maar wil al die gekke dingen niet hoowr
Veel bier, nog beter. Krijg je ook niet zo'n scheve kop van.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is er mis met goede ouderwetse xtc?
mag niet?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
yoloquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Zit je nu aan designerdrugs i.p.v. alcohol? Lekker bezig hoor!
Ja, wss omdat hij het zelf niet kent of nog nooit heeft gedaanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
mag niet?wow
Maar het is echt chillMaar goed, wat hij wil
maar veel bier + xtc krijg je nog een extra scheve kop vanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Veel bier, nog beter. Krijg je ook niet zo'n scheve kop van.
Gewoon ouderwets speedball prikken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, wss omdat hij het zelf niet kent of nog nooit heeft gedaan. Ben ook niet zo nieuwsgierig naar al die andere dingen gelukkig
.
Vandaar dat ik geen pillen pak.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar veel bier + xtc krijg je nog een extra scheve kop van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kans is wel héél grootquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:17 schreef gianni61 het volgende:
ben benieuwd of ik ally niet ongemerkt al eens ergens op een party tegen het lijf gelopen ben
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Vandaar dat ik geen pillen pak.krijg nooit een scheef gezicht gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook niet die ene keer dat ik het heb gebruikt, maar een kameraad krijgt een hoofd als een nijlpaard op feesten als Awakenings en zoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
krijg nooit een scheef gezicht gelukkig
weet je niet hoe ze eruit ziet?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:17 schreef gianni61 het volgende:
ben benieuwd of ik ally niet ongemerkt al eens ergens op een party tegen het lijf gelopen ben
Zo bedoelde ik het niet eensquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik loop nogal veel mensen tegen hun lijf
Sommigen mensen zien er wel echt heel ziek uit jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ook niet die ene keer dat ik het heb gebruikt, maar een kameraad krijgt een hoofd als een nijlpaard op feesten als Awakenings en zo.
maar soms kan het echt neit leuk meer zijn hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sommigen mensen zien er wel echt heel ziek uit ja. Maarja hoe erger ze er uit zien hoe harder ze gaan
Ziet er echt lelijk uitquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sommigen mensen zien er wel echt heel ziek uit ja. Maarja hoe erger ze er uit zien hoe harder ze gaan
Waar had je dat van dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar soms kan het echt neit leuk meer zijn hoor.
Ik heb er zelf ook wel echt vertieft uitgezien, ogen die omhoog mijn achterhoofd in wilden, maar dat is echt nietmeer chill.
nee, daarom weet ik het juist niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
weet je niet hoe ze eruit ziet?
Zo heeft eentje ooit eens de hele avond scheel gekeken in Doornroosje. Zijn linkeroog wilde niet normaal gaan staanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar soms kan het echt neit leuk meer zijn hoor.
Ik heb er zelf ook wel echt vertieft uitgezien, ogen die omhoog mijn achterhoofd in wilden, maar dat is echt nietmeer chill.
ga jij ook naar qbase eigenlijk?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, daarom weet ik het juist niet.
maar op sommige momenten praat ik tegen alles en iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |