abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130098225

Welkom in het FUT 13 topic!

FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimatedb.nl/
- Prijzen opzoeken 2.0: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Squad Builder en spelerinformatie: http://www.wefut.nl

Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde, de stamgasten:

SPOILER: alle gamertags
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_130098251
Werd weer eens tijd voor een lekkere fout "Waar we..." TT :)
pi_130098253
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:40 schreef Reemi het volgende:
Elke speler heeft een chemistry style. Ben benieuwd of het werkt als formaties (random style) of dat elke speler een vaste style in de packs heeft.
Serieus? In zo'n instructievid had een player een blank
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:40 schreef Zhano het volgende:

[..]

Hoezo? Het enige wat het doet is bepaalde stats boosten met 2/3 punten. Of bedoel je dat dat met het huidige systeem ook zo is? :P
Als je speler dus geen stats heeft die geboost gaan worden door chem, heb je ook geen chem nodig :P
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:41:49 #4
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_130098255
quote:
Elke speler heeft een chemistry style. Ben benieuwd of het werkt als formaties (random style) of dat elke speler een vaste style in de packs heeft.
Dus dat je ze gaat gebruiken staat wel vast. :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_130098261
quote:
Ja, maar die +pace kaartjes enzo :'). Die shit is dan permanent toch?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:42:06 #6
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_130098267
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:29 schreef poker4lifee het volgende:
Iemand een leuk alternatief voor de linkerkant? (Bronzes)

http://wefut.nl/squad/2991

Vind Ghezzal focking slecht dus dan moet Benzia helaas ook weg :P Liefst 1/2 van de 2 4* skills.
Ik vond Ghezzal ook slecht _O- Maar ik kan zo niks bedenken. Je kan Jolley (4* maar niet echt goede stats op pace en dribbling na) op LM zetten en dan een Engelse ST (maakt niet uit wie)
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:42:08 #7
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_130098268
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Serieus? In zo'n instructievid had een player een blank
Ow. ;(
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_130098298
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:42 schreef Reemi het volgende:

[..]

Ow. ;(
Zou wel beter zijn als dat niet zo is, we wachten het af
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_130098308
Sparta naar de beurs :')!!!!!!!!!!!!!!!!
Elke dag
pi_130098315
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:36 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Fifa 14 ziet er voor de 'oude' consoles exact hetzelfde uit als Fifa 13. Ik heb eigenlijk geen zin om nog eens 50 euro te betalen voor hetzelfde spel omdat alle vernieuwing in the next gen zit
Gewoon kopen, spelen en coins verkopen als je het zat bent.. maak je gewoon winst.
En dan kun je het spel zelf ook nog tweedehands verkopen.
pi_130098336
Dan krijgt DS2 dus geen Oemtiti forfortoe maar een Oemtiti Sneiper :)
pi_130098350
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:43 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Gewoon kopen, spelen en coins verkopen als je het zat bent.. maak je gewoon winst.
En dan kun je het spel zelf ook nog tweedehands verkopen.
Dan zou het alleen zijn om te handelen tijdens colleges :') Want ik denk dat ik tot januari sowieso vooral GTA speel, en dan weet ik niet hoe lang de one nog laat wachten
Elke dag
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:44:15 #13
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_130098355
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:42 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Zou wel beter zijn als dat niet zo is, we wachten het af
Zou beter zijn voor de markt als er een random style op zit. :P

(en ik hoop het vanwege wefut :D )
Smile like you mean it
www.wefut.com
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:44:16 #14
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_130098357
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sparta naar de beurs :')!!!!!!!!!!!!!!!!
De Jaarbeurs ja. Om op de vakantiebeurs een tripje uit te zoeken.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_130098396
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:44 schreef Reemi het volgende:

[..]

Zou beter zijn voor de markt als er een random style op zit. :P

(en ik hoop het vanwege wefut :D )
Ja en ook zodat er nog wat wisselende waarde is. Anders is elke zelfde spelers uit een pack ook rechtstreeks hetzelfde waard. Wordt de markt weer overzichtelijker en hoe overzichtelijker hoe kutter voor ons :P
Elke dag
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:45:54 #16
284871 DarkSonic2
pi_130098406
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:43 schreef Zhano het volgende:
Dan krijgt DS2 dus geen Oemtiti forfortoe maar een Oemtiti Sneiper :)
Hij is volgend jaar ook wel wat beter. Verder zullen mensen beter om de prijzen denken omdat je het kan vergelijken met de rest van de markt. Ik moet nog maar afwachten of ik weer zo makkelijk winst ga maken.
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_130098409
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Dan zou het alleen zijn om te handelen tijdens colleges :') Want ik denk dat ik tot januari sowieso vooral GTA speel, en dan weet ik niet hoe lang de one nog laat wachten
Kun je beter tot januari FIFA spelen en daarna GTA spelen.

Zo heb ik het ook gedaan, in januari gestopt, voor meer dan 400 euro verkocht + 20 euro voor het spel zelf en afgelopen 8 maanden veel andere games gespeeld.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:46:03 #18
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_130098412
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:45 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ja en ook zodat er nog wat wisselende waarde is. Anders is elke zelfde spelers uit een pack ook rechtstreeks hetzelfde waard. Wordt de markt weer overzichtelijker en hoe overzichtelijker hoe kutter voor ons :P
Precies :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_130098421
Scam City is zo'n anticlimax show :N
pi_130098441
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:45 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Zo heb ik het ook gedaan, in januari gestopt, voor meer dan 400 euro verkocht + 20 euro voor het spel zelf en afgelopen 8 maanden veel andere games gespeeld.
Gewoon FIFA kopen, coins maken en verkopen en van dat geld GTA V halen :)
pi_130098458
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:45 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Waarom kan ik dat beter doen :') Ik game en handel gewoon voor de fun, dat ik er geld mee verdien is leuk meegenomen :') Ik vind GTA veel leuker dan Fifa en daarbij ben ik de enige van mijn vriendengroep die Fifa speelt en speelt iedereen GTA.
Elke dag
pi_130098566
Als je het echt voor het geld doet, kan je veel beter gewoon een baan nemen. Dan verdien je toch echt wel wat meer per uur _O-
Elke dag
pi_130098585
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:47 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Waarom kan ik dat beter doen :') Ik game en handel gewoon voor de fun, dat ik er geld mee verdien is leuk meegenomen :') Ik vind GTA veel leuker dan Fifa en daarbij ben ik de enige van mijn vriendengroep die Fifa speelt en speelt iedereen GTA.
Waarom kiezen tussen de twee games als je ze beiden kunt doen?

Beginnen met GTA5 is in januari net zo leuk als in september, terwijl Fifa juist in die eerste maanden leuker is.
Tenminste vind ik dan, misschien niet als je met je vrienden spoilers gaat bespreken ofzo.

En dat geld argument gaat er om dat jij zegt dat je geen 50 euro wilt uitgeven aan Fifa ;) terwijl je dat geld dus makkelijk terug haalt tijdens het spelen. Het gaat niet om het geld (dan was ik ook niet gestopt in januari, ik stopte omdat ik het niet meer leuk vond)
pi_130098588
quote:

[..]

In FUT14 ga ik er mijn werk van maken. Gewoon zoveel mogelijk deals oppikken en zoveel mogelijk coins maken. En dan heel veel kaartjes voor feesten en drugs ervan kopen.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:51:47 #25
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_130098601
quote:

[..]

inb4 zhano: 2
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_130098604
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als je het echt voor het geld doet, kan je veel beter gewoon een baan nemen. Dan verdien je toch echt wel wat meer per uur _O-
Dit is leuker :P Ik snap ook wel dat werken sneller verdiend. Maar als je lol hebt in het traden etc dan is het leuk om je spel er weer uit te hebben...
pi_130098613
quote:
12s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:51 schreef Reemi het volgende:

[..]

inb4 zhano: 2
Doe ik niet meer. TT is liev O+
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:52:10 #28
356424 PrideoftheSouth
pi_130098615
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
RT
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_130098647
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:51 schreef Zhano het volgende:

[..]

Dit is leuker :P Ik snap ook wel dat werken sneller verdiend. Maar als je lol hebt in het traden etc dan is het leuk om je spel er weer uit te hebben...
En dit kun je doen op de bank op de woensdagavond, terwijl je CL zit te kijken. Maar goed, ik heb gewoon een bijbaantje, dus ja :')
pi_130098651
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:51 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Beginnen met GTA5 is in januari net zo leuk als in september, terwijl Fifa juist in die eerste maanden leuker is.
Tenminste vind ik dan, misschien niet als je met je vrienden spoilers gaat bespreken ofzo.
Omdat ik de ene leuker vind dan de ander en dan dus de ene ga spelen?

Als heel mijn vriendengroep in september begint met samen online spelen, is het leuker om nu te beginnen dan in Januari hoor. Het is niet alleen een singleplayer spel he
Elke dag
pi_130098691
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:51 schreef Zhano het volgende:

[..]

Daarom doe ik dat ook, maar het blijft voor mij wel voor de leuk. Als ik iets leukers kan doen dan handelen doe ik dat. En ik vind GTA V echt leuker
Elke dag
pi_130098698
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:53 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Omdat ik de ene leuker vind dan de ander en dan dus de ene ga spelen?

Als heel mijn vriendengroep in september begint met samen online spelen, is het leuker om nu te beginnen dan in Januari hoor. Het is niet alleen een singleplayer spel he
Ik ben benieuwd naar die online shit van GTA5, ik heb me er namelijk he-le-maal nog niet in verdiept :'). Vandaag komt er toch een online gameplay filmpje uit?
pi_130098705
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:54 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar die online shit van GTA5, ik heb me er namelijk he-le-maal nog niet in verdiept :'). Vandaag komt er toch een online gameplay filmpje uit?
over 6 minuten
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:54:40 #34
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_130098709
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:51 schreef DutchSL het volgende:

[..]

En dat geld argument gaat er om dat jij zegt dat je geen 50 euro wilt uitgeven aan Fifa ;) terwijl je dat geld dus makkelijk terug haalt tijdens het spelen. Het gaat niet om het geld (dan was ik ook niet gestopt in januari, ik stopte omdat ik het niet meer leuk vond)
waarom tijdens het spelen ? hij kan toch ook gewoon alleen in de web-app handelen totdat hij 650K bij elkaar heeft om GTA te kopen :P
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
pi_130098711
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:54 schreef DuTank het volgende:

[..]

Jup :) zo
Elke dag
pi_130098730
Cod krijgt weer strike packages :r lekker doodgaan maar wel verder kunnen met je support kill streaks
pi_130098741
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:55 schreef ThadCastle het volgende:
Cod krijgt weer strike packages :r lekker doodgaan maar wel verder kunnen met je support kill streaks
Dikke kans dat ik cod ga overslaan dit jaar
Elke dag
pi_130098761
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ik weet het allemaal niet meer :'(
FIFA 14, GTA, COD en PS4 of XBOX ONE GVD
pi_130098762
Zie mijn edit in de laatste post, het ging er om dat jij als eerste dat 50 euro als argument gaf terwijl je dat geld gewoon tijdens het spelen "automatisch" terug kunt verdienen.

GTA is in mijn beleving toch voor 99.999999999% een singleplayer spel dat je voor het verhaal speelt, maar goed als je die wel online wilt spelen met je vrienden dan begrijp ik het.
pi_130098784
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:56 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Ik weet het allemaal niet meer :'(
Ik wilde hem eigenlijk halen samen met Fifa in November voor de One maar alles is door de war gehaald :'(
Elke dag
pi_130098804
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:56 schreef DutchSL het volgende:
Zie mijn edit in de laatste post, het ging er om dat jij als eerste die 50 euro als argument gaf terwijl je dat geld gewoon tijdens het spelen "automatisch" terug verdient.

GTA is in mijn beleving toch voor 99.999999999% een singleplayer spel dat je voor het verhaal speelt, maar goed als je die wel online wilt spelen met je vrienden dan begrijp ik het.

Ja maar als ik het dus niet ga spelen ga ik het ook niet terugverdienen :P

Ja voor mij niet :P

Al is het wel jammer dat de storyline niet co-op kan :'(
Elke dag
pi_130098820
Wanneer komt die online trailer?
Young bloods everywhere....
pi_130098832
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:52 schreef Zhano het volgende:

[..]

Doe ik niet meer. TT is liev O+
Oh deze was ik vergeten

O+ O+ O+
Elke dag
pi_130098851
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Volgens mij sla jij zo ongeveer je hele leven over dit jaar :') CoD, FIFA14, XBox one, etc etc
pi_130098865
@Reemi/Pascal kan je bij dat filter ding op wefut bij posities niet ook een LW/LM/LF gezamelijk doen? scheelt weer steeds ipv allemaal apart checken voor linker- en rechterkant :P
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_130098874
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:58 schreef DuTank het volgende:

[..]

Volgens mij sla jij zo ongeveer je hele leven over dit jaar :') CoD, FIFA14, XBox one, etc etc
Wat nog meer dan aangezien je etc etc typt? En mijn hele leven?
Elke dag
pi_130098896
Ik heb buiten Fifa om denk ik geen enkel PS3 spel meer dan een uur of 3 online gespeeld. En dat was dan meestal ook alleen om wat trophies op te pikken.
Assassins Creed, Uncharted, Last Of Us, Far Cry 3, Batman Arkham City, GTA4, Red Dead Redemption etc etc het online gedeelte van die spellen boeit me echt niets.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:59:41 #48
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_130098913
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:58 schreef poker4lifee het volgende:
@Reemi/Pascal kan je bij dat filter ding op wefut bij posities niet ook een LW/LM/LF gezamelijk doen? scheelt weer steeds ipv allemaal apart checken voor linker- en rechterkant :P
zit er toch in? Line ... ?
#FreeTrapz
pi_130098917
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:58 schreef poker4lifee het volgende:
Is er al?
pi_130098936
Ik ga gewoon lekker fifa 14 en gta 5 halen op de 360 :) die next gen dingen kunnen wel wachten
pi_130098956
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:59 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

zit er toch in? Line ... ?
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:59 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Is er al?
:') dacht ik ff iets goeds te hebben bedacht :@
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_130098959
Nou ik heb de eerste 5 seconde trailer gezien en toen hing ie :D
Elke dag
pi_130098989
Ik heb mijn PS3 eigenlijk alleen voor FIFA. Heb er tot nu toe geen ander spel op gespeeld wat me bevalt (beter dan op PC).
pi_130099012
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:58 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Wat nog meer dan aangezien je etc etc typt? En mijn hele leven?
Ik maakte maar een grapje. Maar waarom sla je GTA5 niet even over en koop je die samen met de nextgen console?
pi_130099088
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:02 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ik maakte maar een grapje. Maar waarom sla je GTA5 niet even over en koop je die samen met de nextgen console?
Omdat die wss niet op next gen komt en daar niet voor ontwikkelt is. Fifa 14 en Cod wel.
Elke dag
pi_130099094
Die content creator _O_ . Wat wordt dit fucking vet _O_
Elke dag
pi_130099182
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:00 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

[..]

Ik was je voor haha
pi_130099213
Iemand met Yattara gespeeld? 93 acceleration :D
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:08:13 #61
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_130099220
quote:
_O_ _O- _O- _O-

wanneer is de release eigenlijk ? en is hij ook in 3D?
#FreeTrapz
pi_130099259
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Omdat die wss niet op next gen komt en daar niet voor ontwikkelt is. Fifa 14 en Cod wel.
Heb je dat filmpje van cod gezien? Op het oog wel leuke vernieuwingen.
pi_130099265
Dit word zoooo fucking vet _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
pi_130099319
Onze eigen FUT appartement in GTA Online :9~

Met z'n allen chillen en bepalen wie of wat we gaan beroven met auto's die in ons eigen garage staan _O_ _O_ _O_
pi_130099325
quote:
99s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:09 schreef Ozz-03 het volgende:
Dit word zoooo fucking vet _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
idd ziet er echt leuk uit :P
pi_130099345
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:09 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Heb je dat filmpje van cod gezien? Op het oog wel leuke vernieuwingen.
Ja maar was dat nou next gen of current gen?
Elke dag
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:14:21 #67
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_130099406
zo te zien ga ik met met GTA vooral in The great outdoors vermaken :) beetje motorcrossen en herten sniperen :) en natuurlijk een beetje yoga doen :)
#FreeTrapz
pi_130099415
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:12 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ja maar was dat nou next gen of current gen?
Geen idee haha
pi_130099420
Kijk, met dit soort deals maak je makkelijk coins. De Vrij in 352 voor 350 coins.
Relatief gezien dan he, met mijn huidige aantal coins.
pi_130099429
Krijg echt een MMO idee bij dat online, klopt dat een beetje? Of kun je gewoon af en toe online dingen doen zoals in CoD bijvoorbeeld? :{
pi_130099444
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:14 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Geen idee haha
Het leukste aan de trailer vond ik het nummer van Eminem eigenlijk :P

Wel aardig verder maar denk niet dat het nog in de buurt komt van Cod 4 en mw2
Elke dag
pi_130099447
GTA Online komt trouwens pas op 1 october. :) Loopt elkaar dus niet in de weg met FUT. :P
pi_130099502
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:15 schreef Zhano het volgende:
Krijg echt een MMO idee bij dat online, klopt dat een beetje? Of kun je gewoon af en toe online dingen doen zoals in CoD bijvoorbeeld? :{
Tis ook mmo, maar je hebt ook gamemodes zoals cod ja. En je kan zelf ook games ontwerpen voor jou en je vrienden
Elke dag
pi_130099518
quote:
99s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:15 schreef Ozz-03 het volgende:
GTA Online komt trouwens pas op 1 october. :) Loopt elkaar dus niet in de weg met FUT. :P
Online gaat pas online na 2 weken?
Elke dag
pi_130099540
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:17 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Tis ook mmo, maar je hebt ook gamemodes zoals cod ja. En je kan zelf ook games ontwerpen voor jou en je vrienden
En het staat verder los van de SP in principe?

Ik wilde GTA halen voor de PC, maar als ik dit zo allemaal lees is het misschien leuker op de console met vrienden.
pi_130099591
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:18 schreef Zhano het volgende:

[..]

Ik wilde GTA halen voor de PC, maar als ik dit zo allemaal lees is het misschien leuker op de console met vrienden.
Ja staat los :)
Elke dag
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:19:50 #77
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_130099596
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:18 schreef Zhano het volgende:

[..]

dit is natuurlijk wachten tot er een FUT clan komt _O-
#FreeTrapz
pi_130099602
Ik roep nu wel dat ik Fifa 14 en Cod dan wss niet haal, maar uiteindelijk zal ik wel weer een mongool zijn en ze halen mij kennende :')
Elke dag
pi_130099635
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik roep nu wel dat ik Fifa 14 en Cod dan wss niet haal, maar uiteindelijk zal ik wel weer een mongool zijn en ze halen mij kennende :')
Hij krabbelt alweer terug hoor :P
pi_130099663

_O-
Elke dag
pi_130099722
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:20 schreef DuTank het volgende:

[..]

Zelfkennis :P
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:23:46 #83
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_130099733
quote:
_O-
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_130099753
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:20 schreef DuTank het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch zelf al?
Elke dag
pi_130099764
quote:
Echt een tof nummer ja. Eindelijk weer eens een goed nummer van hem, lang geleden
Elke dag
pi_130099780
Ik heb een brief gekregen dat ons internet sneller is. Wat is snel internet, hoevel Mbit/s?
pi_130099799
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:25 schreef ThadCastle het volgende:
Ik heb een brief gekregen dat ons internet sneller is. Wat is snel internet, hoevel Mbit/s?
60 of 120
pi_130099807
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:25 schreef ThadCastle het volgende:
Wij krijgen binnekort glasvezel :P
Kan ik op 4 schermen HD porno streamen *O*
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_130099841
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:26 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Wij krijgen binnekort glasvezel :P
Kan ik op 4 schermen HD porno streamen *O*
Valt tegen hoor :'(
Elke dag
pi_130099863

:D
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:29:56 #91
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_130099916
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:00 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

[..]

Wefut kan meer dan je denkt _O_ Wefut _O_
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_130099988
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:25 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

60 of 120
Het is van 120 naar 150.. even testen wat ik echt heb
pi_130100033
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:32 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Het is van 120 naar 150.. even testen wat ik echt heb
ik ben jaloers. op je oude en nieuwe :D
pi_130100044
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:33 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

ik ben jaloers. op je oude en nieuwe :D
Net had ik 90, nu ik modem gereset heb 80 :')
pi_130100063
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:34 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Net had ik 90, nu ik modem gereset heb 80 :')
nog steeds jaloers :D

nee mss duurt het ff voor het normaal werkt :P
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:35:10 #96
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_130100072

Heeft GJE nou meegedaan aan het lekkerste wijf verkiezing? :')
pi_130100084
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:34 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

nog steeds jaloers :D

nee mss duurt het ff voor het normaal werkt :P
Nee want pas viel mijn internet er al uit, volgens mij werd hij toen door ziggo zelf gereset.
pi_130100092
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]

WAAR IS VDM :(
Elke dag
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:35:38 #99
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_130100094
Nieuwe wefut server is er trouwens, over een maandje voor het publiek :)
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_130100106
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]

iemand van hier in dat topic gezegd dat ie stemde op GJE en toen gingen we allemaal quoten :D
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:36:22 #101
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_130100120
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:36 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

iemand van hier in dat topic gezegd dat ie stemde op GJE en toen gingen we allemaal quoten :D
_O-
pi_130100128
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:35 schreef Reemi het volgende:
Ik ga morgen doneren _O- Beloofd
Elke dag
pi_130100143
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:35 schreef Reemi het volgende:
ik heb godverdomme gedoneerd waarom krijg ik geen voorrang :(
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:37:03 #104
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_130100144
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:36 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ik ga morgen doneren _O- Beloofd
_O_
Smile like you mean it
www.wefut.com
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:37:32 #105
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_130100162
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:36 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ik heb godverdomme gedoneerd waarom krijg ik geen voorrang :(
Wie zegt dat dat niet zo is?
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_130100202
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:35 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

WAAR IS VDM :(
Die heeft tenminste tieten.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:46:04 #107
284871 DarkSonic2
pi_130100466
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:14 schreef DuTank het volgende:
Kijk, met dit soort deals maak je makkelijk coins. De Vrij in 352 voor 350 coins.
Relatief gezien dan he, met mijn huidige aantal coins.
Het wordt maar afwachten of dit in FUT14 ook zo makkelijk gaat.
pi_130100524
geil

pi_130100615
PSN: DePresident_
pi_130100621
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:47 schreef wonton het volgende:
geil

[ afbeelding ]
Die linker van Balasz Dzsudzsak _O_
pi_130100658
zo hey

pi_130100704
quote:
99s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:50 schreef Ozz-03 het volgende:

[..]

Die linker van Balasz Dzsudzsak _O_
Ik las "die linker Balzak van Dszudszsak"
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:53:51 #113
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_130100718
quote:
_O- _O- :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_130100881
DS2. Het lijkt erop dat Serero aanstaande zondag.Siem gaat vervangen
pi_130100939
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:59 schreef wonton het volgende:
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:01:57 #116
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_130100945
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:02:57 #117
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_130100984
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:03:18 #118
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_130100996
quote:
#FreeTrapz
pi_130101003
quote:
Als je naar zijn videos kijkt dan weet je al dat het een maagd is.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:03:42 #120
284871 DarkSonic2
pi_130101013
quote:
Dan wordt het tijd voor een IF.
pi_130101018
Al die ex-futters maken wel fokcarriere zeg :o
pi_130101034
PSN: DePresident_
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:09:14 #123
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_130101158
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:03 schreef Vijf_voor het volgende:
Al die ex-futters maken wel fokcarriere zeg :o
djeetje komt gewoon nog steeds online op FIFA hoor ;) hij is wss gewoon teleurgesteld in ons ofzo -O-
#FreeTrapz
pi_130101237
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:09 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

djeetje komt gewoon nog steeds online op FIFA hoor ;) hij is wss gewoon teleurgesteld in ons ofzo -O-
Jij speelt dus ook op de ps3 ~O> binnekort eens een potje doen? :)
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:12:01 #125
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_130101253
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:11 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

Jij speelt dus ook op de ps3 ~O> binnekort eens een potje doen? :)
speel niet zo heel veel hoor, maar jij mag best eens een potje van me winnen hoor -O-
#FreeTrapz
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:12:10 #126
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_130101259
quote:
Want? Ik denk dat Poulsen speelt en Schöne op het middenveld
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:14:28 #127
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_130101321

:') :') :') :') :')
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:17:22 #128
356424 PrideoftheSouth
pi_130101402
quote:
_O-
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:17:50 #129
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_130101417
quote:
ik ben duidelijk te oud voor deze straattaal.. maar bad-ass hoor die stoereboii

hij mocht mee van me ook echt _O-
#FreeTrapz
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:19:26 #130
356424 PrideoftheSouth
pi_130101467
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:17 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

ik ben duidelijk te oud voor deze straattaal.. maar bad-ass hoor die stoereboii

hij mocht mee van me ook echt _O-
Jij weet dus ook niet wat een pagga is? Ik ook niet... :@
Maar dat doet vast niks af aan de strekking van het verhaal :')
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_130101496
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:12 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

speel niet zo heel veel hoor, maar jij mag best eens een potje van me winnen hoor -O-
Hahah oke die kans neem ik aan ;)

Hoe oud ben je eigg? :P vind ik altijd wel leuk om te weten als ik tegen iemand speel
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:20:43 #132
356424 PrideoftheSouth
pi_130101511

Ah, gevonden ^O^
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:23:16 #133
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_130101597
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Jij weet dus ook niet wat een pagga is? Ik ook niet... :@
Maar dat doet vast niks af aan de strekking van het verhaal :')
nee en een ecto komt ook niet voor in mijn woordenschat.

@ rolls 28
#FreeTrapz
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:26:17 #134
356424 PrideoftheSouth
pi_130101703
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:23 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

@ rolls 28
We worden oud :O
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:27:17 #135
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_130101742
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

We worden oud :O
Ik heb neefjes van die leeftijd dus ik hoor nog wel eens wat. :')
pi_130101778
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:23 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

@ rolls 28
Bijna het dubbele van mij dus :P ik ben 16 _O-
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:28:42 #137
356424 PrideoftheSouth
pi_130101805
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Ik heb neefjes van die leeftijd dus ik hoor nog wel eens wat. :')
En jij woont natuurlijk in de grote stad :7
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_130101914
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

En jij woont natuurlijk in de grote stad :7
hier is dat soort taalgebruik bijna normaal _O- :'(
pi_130101931
quote:
zou het nou echt leuk zijn om dit soort kutverhalen te verzinnen?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:32:48 #140
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_130101944
TheDreetje _O_
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:33:28 #141
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_130101962
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:31 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

Ongelofelijk hoe je soms roomblanke kinderen hoort praten. :')
Je denkt dat er een groep surinamers voorbij komt maar het blijken dan lijkwitte gingers. :')
pi_130101991
Wtf, hoe komen sommige mensen hier aan zo'n lange season ticket dan :')

Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:34:46 #143
141104 Patje1987
pi_130102007
Soms versta ik geen ruk van de jeugd. Ik word tan2 oud mattie.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:34:54 #144
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_130102012
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:31 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

Ik praat niet zo. :(
Ik moet mensen altijd corrigeren als ze een foutje machen. :@
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_130102041
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:34 schreef TBakkert het volgende:

[..]

bedoelde met hier Den Haag :D
pi_130102052
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:34 schreef TBakkert het volgende:

[..]

*maken
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:36:35 #147
141104 Patje1987
pi_130102065
ONZ / Wie is de lekkerste hunk op FOK?

Stem op mij ik ben een mooie man.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:37:38 #148
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_130102090
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:36 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

bedoelde met hier Den Haag :D
Allebei randstad.
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:36 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

*maken
Ik pleur er in het echt ook veel Duits tussendoor... ;( _O-
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:37:59 #149
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_130102102
quote:
2s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:36 schreef Patje1987 het volgende:

TrapZ moet even die paints allemaal posten. _O_
kortom:
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:39:32 #150
141104 Patje1987
pi_130102144
Dan win ik sowieso ja.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:39:40 #151
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_130102148
Goedzo. Hij heeft al 3 stemmen.
kortom:
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:40:33 #152
356424 PrideoftheSouth
pi_130102174
quote:
2s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:36 schreef Patje1987 het volgende:

In dat topic wordt ook voor Aldo gestemd...dat kan gewoon niet waar zijn :')
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:41:23 #153
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_130102199
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Die heeft zijn ONZ-clique bij elkaar geraapt. :')
kortom:
pi_130102239
Ik gebruik dit steeds vaker. Zeker handig omdat Robben maar 1benig is

pi_130102245
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

ja die nieuwe aldo toch, niet die achterlijke randdebiel
pi_130102258
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:42 schreef wonton het volgende:

[ afbeelding ]
Wat bedoel je met dit? LT+RT?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:44:41 #157
356424 PrideoftheSouth
pi_130102297
quote:

[ afbeelding ]
Wat doe je daar precies? :o
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:45:08 #158
356424 PrideoftheSouth
pi_130102311
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:43 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ja die nieuwe aldo toch, niet die achterlijke randdebiel
Ow? Aldo1 is niet Aldo2?
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:46:19 #159
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_130102336
quote:

[ afbeelding ]
Beetje mijn kit gebruiken :')!!!!!!1
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:51:49 #160
356424 PrideoftheSouth
pi_130102465
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Beetje mijn kit gebruiken :')!!!!!!1
Leuk om te zien dat er nog iemand is die van wanstaltige kits houdt _O-
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_130102483
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:43 schreef DuTank het volgende:

[..]

Wat bedoel je met dit? LT+RT?
jup
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:56:48 #162
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_130102606
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Leuk om te zien dat er nog iemand is die van wanstaltige kits houdt _O-
Tsss mattie niet zo haten
pi_130102736
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Tsss mattie niet zo haten
Die van Real Sociedad is nog mooier :P alleen duur
  donderdag 15 augustus 2013 @ 18:03:56 #164
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_130102773
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:02 schreef wonton het volgende:

[..]

Die van Real Sociedad is nog mooier :P alleen duur
Deze is ingame ook gewoon nice en ik vind het zo zonde om coins uit te geven aan een kit
pi_130102816
Zie ik opeens 4 nieuwe berichtjes _O-

ColdGlassofSTFU schreef:
just contain abuse

ColdGlassofSTFU schreef:
PROPER noob lettin the cpu play a game u paid 4!!!!!!

ColdGlassofSTFU schreef:
all u do is hold RB all game!!!tool!

ColdGlassofSTFU schreef:
if i wanted 2 play vs cpu id play off line???? play ur own game u pussy
  donderdag 15 augustus 2013 @ 18:07:42 #166
356424 PrideoftheSouth
pi_130102858
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Deze is ingame ook gewoon nice en ik vind het zo zonde om coins uit te geven aan een kit
Ik heb alle kits en badges die er zijn :*
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_130102866
Waarom zijn alle android browsers zo bagger :r
  donderdag 15 augustus 2013 @ 18:08:35 #168
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_130102876
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Cool

quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Dolphinbrowser was perfect
pi_130102915
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Geen probleem hier met Chrome... Wat is het probleem?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 18:11:32 #170
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_130102962
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

ik schiet al een heel stuk op denk ik :)

en de silvers en bronze wel al bijna 2 keer denk :P
#FreeTrapz
pi_130103108
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:10 schreef Zhano het volgende:

[..]

chrome heeft lag als ik aan het typen ben en hij herlaadt elke pagina en dolphin loopt constant vast
pi_130103140
quote:
15s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:17 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

chrome heeft lag als ik aan het typen ben en hij herlaadt elke pagina en dolphin loopt constant vast
Welke phone?
pi_130103272
quote:
15s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:17 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

heb je nog steeds die Desire?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 18:23:52 #174
356424 PrideoftheSouth
pi_130103282
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:11 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

ik schiet al een heel stuk op denk ik :)

en de silvers en bronze wel al bijna 2 keer denk :P
Als je maar genoeg packs opent, kom je er ook bijna vanzelf ;)
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_130103334
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:18 schreef Zhano het volgende:

[..]

Welke phone?
One S
pi_130103359
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:10 schreef Zhano het volgende:

[..]

Dat ja. Werkt echt perfect. Herken me ook niet in die problemen.

edit: iets vergelijkbaars had ik wel met mijn Sensation hiervoor.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 15 augustus 2013 @ 18:27:56 #177
356424 PrideoftheSouth
pi_130103387
All you can eat snackbar _O_

40 min onbeperkt eten voor 7,95 :9
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_130103392
FIFA14 in gepre-ordered. :)
pi_130103407
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
All you can eat snackbar _O_

40 min onbeperkt eten voor 7,95 :9
Is wel een goeie voor Lurling.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 18:29:24 #180
356424 PrideoftheSouth
pi_130103435
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:28 schreef DuTank het volgende:

[..]

Is wel een goeie voor Lurling.
Precies...ook geen gezeik meer bij de krokettenmuur _O-
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_130103570
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 15 augustus 2013 @ 18:41:27 #182
141104 Patje1987
pi_130103744
Die GTA online trailer _O_
Misschien met de dutchies maar eens gaan spelen dan :@
pi_130103747
quote:
Is er al een Bluray rip van Iron Man 3?
pi_130103813

Kom net deze foto tegen _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 15 augustus 2013 @ 18:46:10 #185
388136 HugoohAFCA
The Beast of Vallecano
pi_130103838
Iemand al een goede download van pain and gain?
pi_130103845
quote:
99s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:41 schreef Ozz-03 het volgende:

[..]

Is er al een Bluray rip van Iron Man 3?
Release Name: Iron.Man.3.2013.WEB-DL.x264.AAC-BiTo
Size: 1.23 GiB
Video: MKV | 640×272 | 1 200 Kbps
Audio: English | AAC

Release Name: Iron.Man.3.2013.WEBRip.XviD-PTpOWeR
Size: 800 MB
Video: AVi | 640×272 | 727 Kbps
Audio: English | MP3 | 128 Kbps

Release Name: Iron.Man.3.2013.720p.WEB-DL.H264-WEBiOS
Size: 3.89 GiB
Video: MKV | 1280×532
Audio: English | AAC | 160 Kbps

Release Name: Iron.Man.3.2013.1080p.WEB-DL.H264-BLUEBIRD
Size: 4.42 GiB
Video: MKV | 1916×796 | 4550 kbps
Audio: English | AAC 2.0 Ch

Allemaal hele goede kwaliteit.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_130103852
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand al een goede download van pain and gain?
Pain and Gain 2013 1080p BluRay X264-AMIABLE
Pain and Gain 2013 BRRip XviD AC3-SANTi
Pain and Gain 2013 BDRip X264-AMIABLE
Pain and Gain 2013 720p BluRay X264-AMIABLE
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_130103893
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:46 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Pain and Gain 2013 1080p BluRay X264-AMIABLE
Pain and Gain 2013 BDRip X264-AMIABLE
Pain and Gain 2013 720p BluRay X264-AMIABLE
En de Dragonball z film?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 18:49:01 #189
388136 HugoohAFCA
The Beast of Vallecano
pi_130103912
quote:
thx.
pi_130103917
Denisov, Kokorin en Zhirkov van Anzhi naar Dynamo.

Denisov had net drie wedstrijden voor Anzhi gespeeld en Kokorin nog geen enkele. Kokorin kwam bovendien ook nog eens van Dynamo af _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_130103933
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:48 schreef wonton het volgende:

[..]

En de Dragonball z film?
Geen idee..zie zo niets staan in ieder geval.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_130103947
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:50 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Geen idee..zie zo niets staan in ieder geval.
}:|
pi_130103963
quote:

[..]

Release Name: Iron.Man.3.2013.WEB-DL.x264.AAC-BiTo
Size: 1.23 GiB
Video: MKV | 640×272 | 1 200 Kbps
Audio: English | AAC

Release Name: Iron.Man.3.2013.WEBRip.XviD-PTpOWeR
Size: 800 MB
Video: AVi | 640×272 | 727 Kbps
Audio: English | MP3 | 128 Kbps

Release Name: Iron.Man.3.2013.720p.WEB-DL.H264-WEBiOS
Size: 3.89 GiB
Video: MKV | 1280×532
Audio: English | AAC | 160 Kbps

Release Name: Iron.Man.3.2013.1080p.WEB-DL.H264-BLUEBIRD
Size: 4.42 GiB
Video: MKV | 1916×796 | 4550 kbps
Audio: English | AAC 2.0 Ch

Allemaal hele goede kwaliteit.
_O_
pi_130104028
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:49 schreef Tim86 het volgende:

Denisov had net drie wedstrijden voor Anzhi gespeeld en Kokorin nog geen enkele. Kokorin kwam bovendien ook nog eens van Dynamo af _O-
Lacina Traore gaat waarschijnlijk naar Zenith.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 18:54:15 #195
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_130104047
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:49 schreef Tim86 het volgende:

Hadden allemaal ruzie, omdat Eto'o etc nog steeds hun grote salaris mochten behouden en zij 3 niet. Dit omdat de geldkraan momenteel even dicht gaat. _O- :')
kortom:
  donderdag 15 augustus 2013 @ 18:55:12 #196
356424 PrideoftheSouth
pi_130104069
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:54 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Hadden allemaal ruzie, omdat Eto'o etc nog steeds hun grote salaris mochten behouden en zij 3 niet. Dit omdat de geldkraan momenteel even dicht gaat. _O- :')
Eto'o blijft wel gewoon?
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_130104105
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Eto'o blijft wel gewoon?
Lastig te lozen zo iemand..achterlijk salaris.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_130104107
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Eto'o blijft wel gewoon?
Mag blijven met zijn salaris van 20M euro, maar ze gaan ook niet moeilijk doen als die wil vertrekken volgens mij.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 18:57:57 #199
356424 PrideoftheSouth
pi_130104125
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:57 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Lastig te lozen zo iemand..achterlijk salaris.
Zie maar eens iemand te vinden die hem meer gaat betalen ja _O-
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 15 augustus 2013 @ 18:59:37 #200
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_130104166
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Zie maar eens iemand te vinden die hem meer gaat betalen ja _O-
Inter scheen hem terug te willen, maar die kunnen hem dus ook niet betalen... :P
kortom:
  donderdag 15 augustus 2013 @ 19:00:10 #201
356424 PrideoftheSouth
pi_130104183
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:59 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Inter scheen hem terug te willen, maar die kunnen hem dus ook niet betalen... :P
De enige optie is dat hij zelf salaris inlevert...tja _O-
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_130104207
goedenavond allen :)
  donderdag 15 augustus 2013 @ 19:01:42 #203
356424 PrideoftheSouth
pi_130104215
Iemand ervaring met TOTS Felipe Luis? Heb nu Marcelo, maar is hij beter?
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_130104222
zojuist naar de bioscoop geweest. Elysium. Zeer toffe film
  donderdag 15 augustus 2013 @ 19:02:08 #205
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_130104228
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

De enige optie is dat hij zelf salaris inlevert...tja _O-
Die dient gewoon lekker zijn contract uit en gaat stoppen, lijkt me. _O-
kortom:
  donderdag 15 augustus 2013 @ 19:02:56 #206
141104 Patje1987
pi_130104248
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:01 schreef Maver24 het volgende:
zojuist naar de bioscoop geweest. Elysium. Zeer toffe film
Lijkt me ook vet, ben 2 weken geleden naar nieuwe Wolverine geweest die was wel aardig. En ook naar 2 guns _O_

Dat is echt een vette film :D
  donderdag 15 augustus 2013 @ 19:03:57 #207
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_130104278
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:02 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Lijkt me ook vet, ben 2 weken geleden naar nieuwe Wolverine geweest die was wel aardig. En ook naar 2 guns _O_

World War Z viel wel wat tegen voor mij. Dat einde. :')
Verder toffe film hoor. ^O^
kortom:
pi_130104332
Volgende film die ik wil zien is die van Percy Jackson
  donderdag 15 augustus 2013 @ 19:05:39 #209
356424 PrideoftheSouth
pi_130104333
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:02 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Vorige week naar Frozen Grounds geweest. Was ook best prima ^O^
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 15 augustus 2013 @ 19:06:02 #210
356424 PrideoftheSouth
pi_130104341
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand ervaring met TOTS Felipe Luis? Heb nu Marcelo, maar is hij beter?
Niemand?
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 15 augustus 2013 @ 19:06:17 #211
141104 Patje1987
pi_130104351
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:05 schreef Maver24 het volgende:
Lijkt me ook vet :D
pi_130104372
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:05 schreef Maver24 het volgende:
Deel 1 leek me toen echt zo'n kinderfilm maar die was wel verrassend leuk ja. Deel 2 ben ik nu ook wel benieuwd naar :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_130104393
Typisch dat Anzhi eerst riep dat ze zich op Russische spelers gaan richten en de eerste slachtoffers van de reorganisatie zijn juist de Russische internationals.

Bakkal zal nu wel helemaal niet meer aan spelen toekomen. :')

[ Bericht 33% gewijzigd door DutchSL op 15-08-2013 19:13:58 ]
  donderdag 15 augustus 2013 @ 19:09:16 #214
141104 Patje1987
pi_130104437
pi_130104654
Al meer dan 1000 topics voor FUT13 zit ik ineens te bedenken. Dat zijn in nog geen jaar tijd 3 topics per dag ofzo. Of maak ik nu een stomme rekenfout? :P
pi_130104795
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:16 schreef DuTank het volgende:
Al meer dan 1000 topics voor FUT13 zit ik ineens te bedenken. Dat zijn in nog geen jaar tijd 3 topics per dag ofzo. Of maak ik nu een stomme rekenfout? :P
1495 / 365 = 4,10
pi_130104861
quote:
99s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:20 schreef Ozz-03 het volgende:

[..]

1495 / 365 = 4,10
Ja maar het is toch doorgeteld na FIFA12?
pi_130104864
Deel 1 werd toevallig op 15 augustus 2012 geopend.

GAM / [FIFA 13: FUT SC] #1: Op verzoek van Toefjes

En deel 2 werd vervolgens aan de reeks van FUT 12 geplakt..
pi_130104890
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:22 schreef DuTank het volgende:

[..]

nee.
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_130104893
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:22 schreef DuTank het volgende:

[..]

Nee, FIFA12 had ook al 1000+ topics.
pi_130104928
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:22 schreef DutchSL het volgende:
Deel 1 werd toevallig op 15 augustus 2012 geopend.

GAM / [FIFA 13: FUT SC] #1: Op verzoek van Toefjes

Wel een baas _O_
  donderdag 15 augustus 2013 @ 19:25:48 #222
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_130105002
kortom:
pi_130105024
Topic werd toen overigens wel op 15 augustus geopend, maar ook weer gesloten om pas op 17 september weer heropend te worden.
pi_130105041

Dit moet het publiek zijn in de next-gen, is het zo moeilijk om meerdere personen te maken? Zie alweer een hoop dezelfde die 2 stoelen van elkaar af zitten..
pi_130105072
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:26 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet het publiek zijn in de next-gen, is het zo moeilijk om meerdere personen te maken? Zie alweer een hoop dezelfde die 2 stoelen van elkaar af zitten..
Dat is wel het laatste waar ik me druk om zou maken :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_130105083
quote:
[ afbeelding ]
Gewoon allemaal inteelt bij de Spurs.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 19:28:26 #227
141104 Patje1987
pi_130105099
Wel veel wijven.
pi_130105100
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:27 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat is wel het laatste waar ik me druk om zou maken :P
Ja tuurlijk maar toch :P
  donderdag 15 augustus 2013 @ 19:28:33 #229
141104 Patje1987
pi_130105103
DAT WORDT FAPPEN
pi_130105172
  donderdag 15 augustus 2013 @ 19:33:44 #231
141104 Patje1987
pi_130105306
3

pi_130105486
quote:
[ afbeelding ]
die linksonderhoek _O-
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  donderdag 15 augustus 2013 @ 19:38:45 #233
141104 Patje1987
pi_130105525
Toen ik dat plaatje zag moest ik aan de matrix denken trouwens.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 19:39:19 #234
141104 Patje1987
pi_130105547
  donderdag 15 augustus 2013 @ 19:43:25 #235
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_130105677
quote:
Neo. _O_
kortom:
  donderdag 15 augustus 2013 @ 19:52:21 #236
141104 Patje1987
pi_130106015
pi_130106627
quote:
Folder fetisj?
pi_130107072
Iemand IF Götze geprobeerd, of toch IF Schürrle nemen op LM?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 20:23:28 #239
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_130107180
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:43 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Neo. _O_
Meest overschatte film ooit
pi_130107861
Heeft Timmy_Turner dat liedje van MTV al gevonden?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 20:42:52 #241
141104 Patje1987
pi_130107915
Dutank heb je zin om met mij lege blikken bonen te gooien naar beverdammen?
pi_130107936
Avond :W

quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:41 schreef DuTank het volgende:
Heeft Timmy_Turner dat liedje van MTV al gevonden?
Nee opgegeven :'(
Elke dag
  donderdag 15 augustus 2013 @ 20:43:34 #243
141104 Patje1987
pi_130107944
Wat zoek je Timmy ik weet het vast wel.
pi_130107980
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:43 schreef Patje1987 het volgende:
Wat zoek je Timmy ik weet het vast wel.
Het liedje van de MTV promo met alle nieuwe series. Meer kan ik er niet over zeggen want er is echt geen info bekend of filmpje van op internet :p Shazam/soundhound weet het niet en het help topic heeft ook nog niemand fatsoenlijk op geantwoord :P
Elke dag
pi_130108050

Ingame faces voor Sahin en Gundogan _O_
pi_130108075
quote:
99s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]

Ingame faces voor Sahin en Gundogan _O_
Echt alles wat ook maar iets met Turkije te maken heeft post je hier he :P
Elke dag
pi_130108144
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:44 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Het liedje van de MTV promo met alle nieuwe series. Meer kan ik er niet over zeggen want er is echt geen info bekend of filmpje van op internet :p Shazam/soundhound weet het niet en het help topic heeft ook nog niemand fatsoenlijk op geantwoord :P
webmaster@mtv.nl
mail ze gewoon yolo
pi_130108163
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:47 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Als er een nieuwe kebaberia in Uden open gaat post hij het nog ja _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_130108174
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:44 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Neem m een keer op dan :P
pi_130108195
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:48 schreef DuTank het volgende:

[..]

webmaster@mtv.nl
mail ze gewoon yolo
Dit ga ik gewoon doen, #Yolo
Elke dag
pi_130108220
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:47 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Nee niet alles, maar dat er weer nieuwe ingame faces zijn is toch leuk? :P
pi_130108244
quote:
99s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:50 schreef Ozz-03 het volgende:

[..]

Nee niet alles, maar dat er weer nieuwe ingame faces zijn is toch leuk? :P
Volgens mij heel BVB dit seizoen :P? Maar gewoon grappig dat je het dan hebt over die 2 turkse :P
Elke dag
pi_130108304
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:50 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Volgens mij heel BVB dit seizoen :P? Maar gewoon grappig dat je het dan hebt over die 2 turkse :P
Denk gewoon toeval, die twee hadden nog geen ingame face, Reus en Hummels hadden dat wel. :P Had laatst ook een face van El Sharaawy gepost.

Dat terzijde, jij post toch ook als er een interessant nieuwtje is over PSV of een van je favo voetballers?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 20:55:35 #254
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_130108411
quote:
99s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:52 schreef Ozz-03 het volgende:

[..]

Dat terzijde, jij post toch ook als er een interessant nieuwtje is over PSV of een van je favo voetballers Oud Psv'ers?
#FreeTrapz
pi_130108447
quote:

[..]

Denk gewoon toeval, die twee hadden nog geen ingame face, Reus en Hummels hadden dat wel. :P Had laatst ook een face van El Sharaawy gepost.

Dat terzijde, jij post toch ook als er een interessant nieuwtje is over PSV of een van je favo voetballers?
Ah oke.

Ja dat klopt maar daar is over het algemeen wat meer gedeelde interesse over in dit topic
Elke dag
pi_130108466
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:55 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Ik word een beetje moe van jou
Elke dag
pi_130108621
quote:

[..]

El Shaarawy, je post alleen over moslims ja. :P
pi_130108663
Ik heb nu al antwoord van die webmaster :D
Elke dag
pi_130108667
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:00 schreef DutchSL het volgende:

[..]

El Shaarawy, je post alleen over moslims ja. :P
Scherp! _O-
pi_130108672
Bericht:

Ik weet het niet.
Elke dag
  donderdag 15 augustus 2013 @ 21:02:22 #261
141104 Patje1987
pi_130108726
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:08 schreef Zhano het volgende:

[..]

Folder fetisj?
Ja.
pi_130108742
quote:
8s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bericht:

Ik weet het niet.
_O-
Die heeft goed z'n best gedaan, klant is wel koning daar hoor
pi_130108799
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:02 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

_O-
Die heeft goed z'n best gedaan, klant is wel koning daar hoor
Ja geweldig idd. Beetje de winkelmedewerker die achter gaat kijken en dan gewoon even gaat pissen en terugkomt : 'Opperdepop'.
Elke dag
  donderdag 15 augustus 2013 @ 21:04:11 #264
284871 DarkSonic2
pi_130108803
Ik ben vanavond naar de AH XL geweest op zoek naar nieuwe producten en ik heb die nieuwe Doritos wel gevonden, voor de rest vond ik niks nieuws wat ik wilde hebben. Ik ga hem zo uittesten #YOLO
pi_130108834
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben vanavond naar de AH XL geweest op zoek naar nieuwe producten en ik heb die nieuwe Doritos wel gevonden, voor de rest vond ik niks nieuws wat ik wilde hebben. Ik ga hem zo uittesten #YOLO
Elke dag
pi_130108860
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
living on the edge deze man
  donderdag 15 augustus 2013 @ 21:05:49 #267
284871 DarkSonic2
pi_130108872
Die IF Mandanda die ik vanmiddag in een pack had ging voor 40.5k. Ik heb hem ook weg zien gaan voor meer dan 50k maar voor een bronze GK is het best een goede prijs.
pi_130108937

Deze _O_

Met melk erbij _O_ _O_
pi_130108946
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die IF Mandanda die ik vanmiddag in een pack had ging voor 40.5k. Ik heb hem ook weg zien gaan voor meer dan 50k maar voor een bronze GK is het best een goede prijs.
Kan jij nog een goed team bedenken met IF Yattara? :P Wou er wat omheen maken maar ik vind Ghezzal slecht en centrale mids uit league 1 lijken allemaal kut. Beetje vast dus dan.
pi_130108969
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hey ned2 gaat over jou

Mensen met PDDNOS ofzo
pi_130109013
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:07 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

Kan jij nog een goed team bedenken met IF Yattara? :P Wou er wat omheen maken maar ik vind Ghezzal slecht en centrale mids uit league 1 lijken allemaal kut. Beetje vast dus dan.
Benzia op Cam, Buruk Spits en Baby LM en nog er is nog een franse chille CDM. Zal even wat in elkaar zetten :P
Elke dag
  donderdag 15 augustus 2013 @ 21:09:39 #272
284871 DarkSonic2
pi_130109017
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:07 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

Wat voor formatie(s) hebben de voorkeur?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 21:09:51 #273
141104 Patje1987
pi_130109026
Mo heb je die gameplay trailer van GTA online gezien?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 21:12:32 #274
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_130109122
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:07 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]

Deze _O_

Met melk erbij _O_ _O_
Heb ik ook _O_

Melk :r
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_130109138
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:09 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Benzia op Cam, Buruk Spits en Baby LM en nog er is nog een franse chille CDM. Zal even wat in elkaar zetten :P
thx
@DS2, 352 of 4atb. Liefst zoveel mogelijk 4* skillers, en pace pace pace achterin
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:09 schreef Patje1987 het volgende:
Mo heb je die gameplay trailer van GTA online gezien?
ja man zag er vet uit :P Hopelijk wordt het leuk om met een groepje te spelen
  donderdag 15 augustus 2013 @ 21:13:14 #276
141104 Patje1987
pi_130109154
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:12 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

thx
@DS2, 352 of 4atb

[..]

ja man zag er vet uit :P Hopelijk wordt het leuk om met een groepje te spelen
Dutchies go GTA :P
  donderdag 15 augustus 2013 @ 21:13:28 #277
141104 Patje1987
pi_130109158
Doet die turken bende ook mee? Dat is lachen met Revontuslet.
pi_130109197
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:13 schreef Patje1987 het volgende:
Doet die turken bende ook mee? Dat is lachen met Revontuslet.
_O- geen idee
  donderdag 15 augustus 2013 @ 21:15:29 #279
141104 Patje1987
pi_130109223
Of zijn ze te skeer om te kopen?
pi_130109245
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:15 schreef Patje1987 het volgende:
Of zijn ze te skeer om te kopen?
ik ben de enige van ze zonder werk volgens mij :D
  donderdag 15 augustus 2013 @ 21:16:16 #281
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_130109252
Schar wil niet naar PSV :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
  donderdag 15 augustus 2013 @ 21:16:57 #282
141104 Patje1987
pi_130109277
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:16 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

Maar jij haalt hem sowieso.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 21:17:03 #283
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_130109284
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:56 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ik word een beetje moe van jou
moet je lekker naar bed gaan :)
#FreeTrapz
pi_130109345
quote:
6s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:16 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Maar jij haalt hem sowieso.
als ik tegen die tijd alweer met 2e opleiding gestopt ben sowieso wel ja(grote kans) maar zo niet zie ik het tegen die tijd wel :P
pi_130109368
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:16 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

Elke dag
pi_130109385
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:16 schreef Reemi het volgende:
Bedankt psvwatcher
Elke dag
pi_130109397
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:17 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

moet je lekker naar bed gaan :)
:')
Elke dag
pi_130109408
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:16 schreef Reemi het volgende:
wie?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 21:20:50 #289
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_130109426
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:20 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

:')
ja wat is nu eigenlijk je probleem.
#FreeTrapz
pi_130109453
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:20 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

ja wat is nu eigenlijk je probleem.
Waar slaat die quote zo nou aanpassen nou op? Constant dat uitgedaag richting mij, mag je gewoon mee kappen. Tis ook gewoon bs btw, wist niet dat Messi bijv bij PSV heeft gespeeld
Elke dag
pi_130109454
quote:
hmm thx, kut dat je dan met zo'n spits erbij moet gaan spelen want heb je ook niks aan :P
en maar 1 met 4* ;( Maar wel een gast die Baby heet _O_
pi_130109477
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:21 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

hmm thx, kut dat je dan met zo'n spits erbij moet gaan spelen want heb je ook niks aan :P
en maar 1 met 4* ;( Maar wel een gast die Baby heet _O_
Ja die kan je zelf nog toevoegen, dit vond ik gewoon fijne spelers :P Ja idd die spits is kut, er is er alleen geen andere :'(
Elke dag
  donderdag 15 augustus 2013 @ 21:22:36 #293
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_130109484
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:21 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Waar slaat die quote zo nou aanpassen nou op? Constant dat uitgedaag richting mij, mag je gewoon mee kappen. Tis ook gewoon bs btw, wist niet dat Messi bijv bij PSV heeft gespeeld
zie je dat al als uitdagen :|W
dan lees je er toch gewoon overheen als je er niet tegen kan.
#FreeTrapz
pi_130109528
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:22 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Je hebt het over mij :') Dat vind ik nogal wat anders. En eenmalig niet nee, maar constant dat gezeik van jou :r En dan er nog bij: 'Mijn beeld van de PSV supporter is weer omlaag'. Word ik gewoon moe van en mag je van mij mee kappen.

Ik geef het gewoon aan, doe ermee wat je wilt jonge
Elke dag
pi_130109540
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:22 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Ik ben het eens met beiden. Trollgedrag, maar T_T moet daar dan gewoon boven staan en negeren of om lachen :P
  donderdag 15 augustus 2013 @ 21:24:39 #296
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_130109553
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:24 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Je hebt het over mij :') Dat vind ik nogal wat anders. En eenmalig niet nee, maar constant dat gezeik van jou :r En dan er nog bij: 'Mijn beeld van de PSV supporter is weer omlaag'. Word ik gewoon moe van en mag je van mij mee kappen.

Hou je in :+
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_130109579
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:24 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ik ben het eens met beiden. Trollgedrag, maar T_T moet daar dan gewoon boven staan en negeren of om lachen :P
Ik geef toch gewoon aan dat ik het niet leuk vind? Ik weet niet wat daar verder mis mee is?

quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:24 schreef Reemi het volgende:

[..]

Hou je in :+
Maak er verder ook geen woorden meer aan vuil, vandaar de laatste zin.
Elke dag
  donderdag 15 augustus 2013 @ 21:26:10 #298
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_130109610
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:24 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

je mag de quote waarin mijn beeld van de PSV supporter omlaag is gegaan posten :) en volgens mij valt dat gezeik wel mee, maar wist niet dat je er zoveel van aantrok. ik zal rustig aan doen met je ^O^
#FreeTrapz
pi_130109625
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:25 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ik geef toch gewoon aan dat ik het niet leuk vind? Ik weet niet wat daar verder mis mee is?

[..]

Maak er verder ook geen woorden meer aan vuil, vandaar de laatste zin.
Slecht gedrag negeren ;)
pi_130109677
Bijna
pi_130109691
Vol dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')