abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130098225

Welkom in het FUT 13 topic!

FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimatedb.nl/
- Prijzen opzoeken 2.0: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Squad Builder en spelerinformatie: http://www.wefut.nl

Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde, de stamgasten:

SPOILER: alle gamertags
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_130098251
Werd weer eens tijd voor een lekkere fout "Waar we..." TT :)
pi_130098253
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:40 schreef Reemi het volgende:
Elke speler heeft een chemistry style. Ben benieuwd of het werkt als formaties (random style) of dat elke speler een vaste style in de packs heeft.
Serieus? In zo'n instructievid had een player een blank
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:40 schreef Zhano het volgende:

[..]

Hoezo? Het enige wat het doet is bepaalde stats boosten met 2/3 punten. Of bedoel je dat dat met het huidige systeem ook zo is? :P
Als je speler dus geen stats heeft die geboost gaan worden door chem, heb je ook geen chem nodig :P
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:41:49 #4
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_130098255
quote:
Elke speler heeft een chemistry style. Ben benieuwd of het werkt als formaties (random style) of dat elke speler een vaste style in de packs heeft.
Dus dat je ze gaat gebruiken staat wel vast. :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_130098261
quote:
Ja, maar die +pace kaartjes enzo :'). Die shit is dan permanent toch?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:42:06 #6
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_130098267
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:29 schreef poker4lifee het volgende:
Iemand een leuk alternatief voor de linkerkant? (Bronzes)

http://wefut.nl/squad/2991

Vind Ghezzal focking slecht dus dan moet Benzia helaas ook weg :P Liefst 1/2 van de 2 4* skills.
Ik vond Ghezzal ook slecht _O- Maar ik kan zo niks bedenken. Je kan Jolley (4* maar niet echt goede stats op pace en dribbling na) op LM zetten en dan een Engelse ST (maakt niet uit wie)
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:42:08 #7
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_130098268
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Serieus? In zo'n instructievid had een player een blank
Ow. ;(
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_130098298
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:42 schreef Reemi het volgende:

[..]

Ow. ;(
Zou wel beter zijn als dat niet zo is, we wachten het af
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_130098308
Sparta naar de beurs :')!!!!!!!!!!!!!!!!
Elke dag
pi_130098315
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:36 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Fifa 14 ziet er voor de 'oude' consoles exact hetzelfde uit als Fifa 13. Ik heb eigenlijk geen zin om nog eens 50 euro te betalen voor hetzelfde spel omdat alle vernieuwing in the next gen zit
Gewoon kopen, spelen en coins verkopen als je het zat bent.. maak je gewoon winst.
En dan kun je het spel zelf ook nog tweedehands verkopen.
pi_130098336
Dan krijgt DS2 dus geen Oemtiti forfortoe maar een Oemtiti Sneiper :)
pi_130098350
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:43 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Gewoon kopen, spelen en coins verkopen als je het zat bent.. maak je gewoon winst.
En dan kun je het spel zelf ook nog tweedehands verkopen.
Dan zou het alleen zijn om te handelen tijdens colleges :') Want ik denk dat ik tot januari sowieso vooral GTA speel, en dan weet ik niet hoe lang de one nog laat wachten
Elke dag
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:44:15 #13
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_130098355
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:42 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Zou wel beter zijn als dat niet zo is, we wachten het af
Zou beter zijn voor de markt als er een random style op zit. :P

(en ik hoop het vanwege wefut :D )
Smile like you mean it
www.wefut.com
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:44:16 #14
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_130098357
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sparta naar de beurs :')!!!!!!!!!!!!!!!!
De Jaarbeurs ja. Om op de vakantiebeurs een tripje uit te zoeken.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_130098396
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:44 schreef Reemi het volgende:

[..]

Zou beter zijn voor de markt als er een random style op zit. :P

(en ik hoop het vanwege wefut :D )
Ja en ook zodat er nog wat wisselende waarde is. Anders is elke zelfde spelers uit een pack ook rechtstreeks hetzelfde waard. Wordt de markt weer overzichtelijker en hoe overzichtelijker hoe kutter voor ons :P
Elke dag
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:45:54 #16
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_130098406
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:43 schreef Zhano het volgende:
Dan krijgt DS2 dus geen Oemtiti forfortoe maar een Oemtiti Sneiper :)
Hij is volgend jaar ook wel wat beter. Verder zullen mensen beter om de prijzen denken omdat je het kan vergelijken met de rest van de markt. Ik moet nog maar afwachten of ik weer zo makkelijk winst ga maken.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_130098409
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Dan zou het alleen zijn om te handelen tijdens colleges :') Want ik denk dat ik tot januari sowieso vooral GTA speel, en dan weet ik niet hoe lang de one nog laat wachten
Kun je beter tot januari FIFA spelen en daarna GTA spelen.

Zo heb ik het ook gedaan, in januari gestopt, voor meer dan 400 euro verkocht + 20 euro voor het spel zelf en afgelopen 8 maanden veel andere games gespeeld.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:46:03 #18
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_130098412
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:45 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ja en ook zodat er nog wat wisselende waarde is. Anders is elke zelfde spelers uit een pack ook rechtstreeks hetzelfde waard. Wordt de markt weer overzichtelijker en hoe overzichtelijker hoe kutter voor ons :P
Precies :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_130098421
Scam City is zo'n anticlimax show :N
pi_130098441
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:45 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Zo heb ik het ook gedaan, in januari gestopt, voor meer dan 400 euro verkocht + 20 euro voor het spel zelf en afgelopen 8 maanden veel andere games gespeeld.
Gewoon FIFA kopen, coins maken en verkopen en van dat geld GTA V halen :)
pi_130098458
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:45 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Waarom kan ik dat beter doen :') Ik game en handel gewoon voor de fun, dat ik er geld mee verdien is leuk meegenomen :') Ik vind GTA veel leuker dan Fifa en daarbij ben ik de enige van mijn vriendengroep die Fifa speelt en speelt iedereen GTA.
Elke dag
pi_130098566
Als je het echt voor het geld doet, kan je veel beter gewoon een baan nemen. Dan verdien je toch echt wel wat meer per uur _O-
Elke dag
pi_130098585
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:47 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Waarom kan ik dat beter doen :') Ik game en handel gewoon voor de fun, dat ik er geld mee verdien is leuk meegenomen :') Ik vind GTA veel leuker dan Fifa en daarbij ben ik de enige van mijn vriendengroep die Fifa speelt en speelt iedereen GTA.
Waarom kiezen tussen de twee games als je ze beiden kunt doen?

Beginnen met GTA5 is in januari net zo leuk als in september, terwijl Fifa juist in die eerste maanden leuker is.
Tenminste vind ik dan, misschien niet als je met je vrienden spoilers gaat bespreken ofzo.

En dat geld argument gaat er om dat jij zegt dat je geen 50 euro wilt uitgeven aan Fifa ;) terwijl je dat geld dus makkelijk terug haalt tijdens het spelen. Het gaat niet om het geld (dan was ik ook niet gestopt in januari, ik stopte omdat ik het niet meer leuk vond)
pi_130098588
quote:

[..]

In FUT14 ga ik er mijn werk van maken. Gewoon zoveel mogelijk deals oppikken en zoveel mogelijk coins maken. En dan heel veel kaartjes voor feesten en drugs ervan kopen.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:51:47 #25
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_130098601
quote:

[..]

inb4 zhano: 2
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_130098604
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als je het echt voor het geld doet, kan je veel beter gewoon een baan nemen. Dan verdien je toch echt wel wat meer per uur _O-
Dit is leuker :P Ik snap ook wel dat werken sneller verdiend. Maar als je lol hebt in het traden etc dan is het leuk om je spel er weer uit te hebben...
pi_130098613
quote:
12s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:51 schreef Reemi het volgende:

[..]

inb4 zhano: 2
Doe ik niet meer. TT is liev O+
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:52:10 #28
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_130098615
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
RT
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_130098647
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:51 schreef Zhano het volgende:

[..]

Dit is leuker :P Ik snap ook wel dat werken sneller verdiend. Maar als je lol hebt in het traden etc dan is het leuk om je spel er weer uit te hebben...
En dit kun je doen op de bank op de woensdagavond, terwijl je CL zit te kijken. Maar goed, ik heb gewoon een bijbaantje, dus ja :')
pi_130098651
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:51 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Beginnen met GTA5 is in januari net zo leuk als in september, terwijl Fifa juist in die eerste maanden leuker is.
Tenminste vind ik dan, misschien niet als je met je vrienden spoilers gaat bespreken ofzo.
Omdat ik de ene leuker vind dan de ander en dan dus de ene ga spelen?

Als heel mijn vriendengroep in september begint met samen online spelen, is het leuker om nu te beginnen dan in Januari hoor. Het is niet alleen een singleplayer spel he
Elke dag
pi_130098691
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:51 schreef Zhano het volgende:

[..]

Daarom doe ik dat ook, maar het blijft voor mij wel voor de leuk. Als ik iets leukers kan doen dan handelen doe ik dat. En ik vind GTA V echt leuker
Elke dag
pi_130098698
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:53 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Omdat ik de ene leuker vind dan de ander en dan dus de ene ga spelen?

Als heel mijn vriendengroep in september begint met samen online spelen, is het leuker om nu te beginnen dan in Januari hoor. Het is niet alleen een singleplayer spel he
Ik ben benieuwd naar die online shit van GTA5, ik heb me er namelijk he-le-maal nog niet in verdiept :'). Vandaag komt er toch een online gameplay filmpje uit?
pi_130098705
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:54 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar die online shit van GTA5, ik heb me er namelijk he-le-maal nog niet in verdiept :'). Vandaag komt er toch een online gameplay filmpje uit?
over 6 minuten
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:54:40 #34
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_130098709
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:51 schreef DutchSL het volgende:

[..]

En dat geld argument gaat er om dat jij zegt dat je geen 50 euro wilt uitgeven aan Fifa ;) terwijl je dat geld dus makkelijk terug haalt tijdens het spelen. Het gaat niet om het geld (dan was ik ook niet gestopt in januari, ik stopte omdat ik het niet meer leuk vond)
waarom tijdens het spelen ? hij kan toch ook gewoon alleen in de web-app handelen totdat hij 650K bij elkaar heeft om GTA te kopen :P
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
pi_130098711
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:54 schreef DuTank het volgende:

[..]

Jup :) zo
Elke dag
pi_130098730
Cod krijgt weer strike packages :r lekker doodgaan maar wel verder kunnen met je support kill streaks
pi_130098741
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:55 schreef ThadCastle het volgende:
Cod krijgt weer strike packages :r lekker doodgaan maar wel verder kunnen met je support kill streaks
Dikke kans dat ik cod ga overslaan dit jaar
Elke dag
pi_130098761
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ik weet het allemaal niet meer :'(
FIFA 14, GTA, COD en PS4 of XBOX ONE GVD
pi_130098762
Zie mijn edit in de laatste post, het ging er om dat jij als eerste dat 50 euro als argument gaf terwijl je dat geld gewoon tijdens het spelen "automatisch" terug kunt verdienen.

GTA is in mijn beleving toch voor 99.999999999% een singleplayer spel dat je voor het verhaal speelt, maar goed als je die wel online wilt spelen met je vrienden dan begrijp ik het.
pi_130098784
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:56 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Ik weet het allemaal niet meer :'(
Ik wilde hem eigenlijk halen samen met Fifa in November voor de One maar alles is door de war gehaald :'(
Elke dag
pi_130098804
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:56 schreef DutchSL het volgende:
Zie mijn edit in de laatste post, het ging er om dat jij als eerste die 50 euro als argument gaf terwijl je dat geld gewoon tijdens het spelen "automatisch" terug verdient.

GTA is in mijn beleving toch voor 99.999999999% een singleplayer spel dat je voor het verhaal speelt, maar goed als je die wel online wilt spelen met je vrienden dan begrijp ik het.

Ja maar als ik het dus niet ga spelen ga ik het ook niet terugverdienen :P

Ja voor mij niet :P

Al is het wel jammer dat de storyline niet co-op kan :'(
Elke dag
pi_130098820
Wanneer komt die online trailer?
Young bloods everywhere....
pi_130098832
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:52 schreef Zhano het volgende:

[..]

Doe ik niet meer. TT is liev O+
Oh deze was ik vergeten

O+ O+ O+
Elke dag
pi_130098851
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Volgens mij sla jij zo ongeveer je hele leven over dit jaar :') CoD, FIFA14, XBox one, etc etc
pi_130098865
@Reemi/Pascal kan je bij dat filter ding op wefut bij posities niet ook een LW/LM/LF gezamelijk doen? scheelt weer steeds ipv allemaal apart checken voor linker- en rechterkant :P
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_130098874
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:58 schreef DuTank het volgende:

[..]

Volgens mij sla jij zo ongeveer je hele leven over dit jaar :') CoD, FIFA14, XBox one, etc etc
Wat nog meer dan aangezien je etc etc typt? En mijn hele leven?
Elke dag
pi_130098896
Ik heb buiten Fifa om denk ik geen enkel PS3 spel meer dan een uur of 3 online gespeeld. En dat was dan meestal ook alleen om wat trophies op te pikken.
Assassins Creed, Uncharted, Last Of Us, Far Cry 3, Batman Arkham City, GTA4, Red Dead Redemption etc etc het online gedeelte van die spellen boeit me echt niets.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:59:41 #48
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_130098913
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:58 schreef poker4lifee het volgende:
@Reemi/Pascal kan je bij dat filter ding op wefut bij posities niet ook een LW/LM/LF gezamelijk doen? scheelt weer steeds ipv allemaal apart checken voor linker- en rechterkant :P
zit er toch in? Line ... ?
#FreeTrapz
pi_130098917
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:58 schreef poker4lifee het volgende:
Is er al?
pi_130098936
Ik ga gewoon lekker fifa 14 en gta 5 halen op de 360 :) die next gen dingen kunnen wel wachten
pi_130098956
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:59 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

zit er toch in? Line ... ?
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:59 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Is er al?
:') dacht ik ff iets goeds te hebben bedacht :@
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_130098959
Nou ik heb de eerste 5 seconde trailer gezien en toen hing ie :D
Elke dag
pi_130098989
Ik heb mijn PS3 eigenlijk alleen voor FIFA. Heb er tot nu toe geen ander spel op gespeeld wat me bevalt (beter dan op PC).
pi_130099012
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:58 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Wat nog meer dan aangezien je etc etc typt? En mijn hele leven?
Ik maakte maar een grapje. Maar waarom sla je GTA5 niet even over en koop je die samen met de nextgen console?
pi_130099088
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:02 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ik maakte maar een grapje. Maar waarom sla je GTA5 niet even over en koop je die samen met de nextgen console?
Omdat die wss niet op next gen komt en daar niet voor ontwikkelt is. Fifa 14 en Cod wel.
Elke dag
pi_130099094
Die content creator _O_ . Wat wordt dit fucking vet _O_
Elke dag
pi_130099182
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:00 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

[..]

Ik was je voor haha
pi_130099213
Iemand met Yattara gespeeld? 93 acceleration :D
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:08:13 #61
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_130099220
quote:
_O_ _O- _O- _O-

wanneer is de release eigenlijk ? en is hij ook in 3D?
#FreeTrapz
pi_130099259
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Omdat die wss niet op next gen komt en daar niet voor ontwikkelt is. Fifa 14 en Cod wel.
Heb je dat filmpje van cod gezien? Op het oog wel leuke vernieuwingen.
pi_130099265
Dit word zoooo fucking vet _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
pi_130099319
Onze eigen FUT appartement in GTA Online :9~

Met z'n allen chillen en bepalen wie of wat we gaan beroven met auto's die in ons eigen garage staan _O_ _O_ _O_
pi_130099325
quote:
99s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:09 schreef Ozz-03 het volgende:
Dit word zoooo fucking vet _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
idd ziet er echt leuk uit :P
pi_130099345
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:09 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Heb je dat filmpje van cod gezien? Op het oog wel leuke vernieuwingen.
Ja maar was dat nou next gen of current gen?
Elke dag
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:14:21 #67
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_130099406
zo te zien ga ik met met GTA vooral in The great outdoors vermaken :) beetje motorcrossen en herten sniperen :) en natuurlijk een beetje yoga doen :)
#FreeTrapz
pi_130099415
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:12 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ja maar was dat nou next gen of current gen?
Geen idee haha
pi_130099420
Kijk, met dit soort deals maak je makkelijk coins. De Vrij in 352 voor 350 coins.
Relatief gezien dan he, met mijn huidige aantal coins.
pi_130099429
Krijg echt een MMO idee bij dat online, klopt dat een beetje? Of kun je gewoon af en toe online dingen doen zoals in CoD bijvoorbeeld? :{
pi_130099444
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:14 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Geen idee haha
Het leukste aan de trailer vond ik het nummer van Eminem eigenlijk :P

Wel aardig verder maar denk niet dat het nog in de buurt komt van Cod 4 en mw2
Elke dag
pi_130099447
GTA Online komt trouwens pas op 1 october. :) Loopt elkaar dus niet in de weg met FUT. :P
pi_130099502
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:15 schreef Zhano het volgende:
Krijg echt een MMO idee bij dat online, klopt dat een beetje? Of kun je gewoon af en toe online dingen doen zoals in CoD bijvoorbeeld? :{
Tis ook mmo, maar je hebt ook gamemodes zoals cod ja. En je kan zelf ook games ontwerpen voor jou en je vrienden
Elke dag
pi_130099518
quote:
99s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:15 schreef Ozz-03 het volgende:
GTA Online komt trouwens pas op 1 october. :) Loopt elkaar dus niet in de weg met FUT. :P
Online gaat pas online na 2 weken?
Elke dag
pi_130099540
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:17 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Tis ook mmo, maar je hebt ook gamemodes zoals cod ja. En je kan zelf ook games ontwerpen voor jou en je vrienden
En het staat verder los van de SP in principe?

Ik wilde GTA halen voor de PC, maar als ik dit zo allemaal lees is het misschien leuker op de console met vrienden.
pi_130099591
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:18 schreef Zhano het volgende:

[..]

Ik wilde GTA halen voor de PC, maar als ik dit zo allemaal lees is het misschien leuker op de console met vrienden.
Ja staat los :)
Elke dag
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:19:50 #77
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_130099596
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:18 schreef Zhano het volgende:

[..]

dit is natuurlijk wachten tot er een FUT clan komt _O-
#FreeTrapz
pi_130099602
Ik roep nu wel dat ik Fifa 14 en Cod dan wss niet haal, maar uiteindelijk zal ik wel weer een mongool zijn en ze halen mij kennende :')
Elke dag
pi_130099635
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik roep nu wel dat ik Fifa 14 en Cod dan wss niet haal, maar uiteindelijk zal ik wel weer een mongool zijn en ze halen mij kennende :')
Hij krabbelt alweer terug hoor :P
pi_130099663

_O-
Elke dag
pi_130099722
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:20 schreef DuTank het volgende:

[..]

Zelfkennis :P
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:23:46 #83
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_130099733
quote:
_O-
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_130099753
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:20 schreef DuTank het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch zelf al?
Elke dag
pi_130099764
quote:
Echt een tof nummer ja. Eindelijk weer eens een goed nummer van hem, lang geleden
Elke dag
pi_130099780
Ik heb een brief gekregen dat ons internet sneller is. Wat is snel internet, hoevel Mbit/s?
pi_130099799
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:25 schreef ThadCastle het volgende:
Ik heb een brief gekregen dat ons internet sneller is. Wat is snel internet, hoevel Mbit/s?
60 of 120
pi_130099807
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:25 schreef ThadCastle het volgende:
Wij krijgen binnekort glasvezel :P
Kan ik op 4 schermen HD porno streamen *O*
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_130099841
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:26 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Wij krijgen binnekort glasvezel :P
Kan ik op 4 schermen HD porno streamen *O*
Valt tegen hoor :'(
Elke dag
pi_130099863

:D
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:29:56 #91
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_130099916
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:00 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

[..]

Wefut kan meer dan je denkt _O_ Wefut _O_
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_130099988
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:25 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

60 of 120
Het is van 120 naar 150.. even testen wat ik echt heb
pi_130100033
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:32 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Het is van 120 naar 150.. even testen wat ik echt heb
ik ben jaloers. op je oude en nieuwe :D
pi_130100044
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:33 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

ik ben jaloers. op je oude en nieuwe :D
Net had ik 90, nu ik modem gereset heb 80 :')
pi_130100063
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:34 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Net had ik 90, nu ik modem gereset heb 80 :')
nog steeds jaloers :D

nee mss duurt het ff voor het normaal werkt :P
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:35:10 #96
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_130100072

Heeft GJE nou meegedaan aan het lekkerste wijf verkiezing? :')
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_130100084
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:34 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

nog steeds jaloers :D

nee mss duurt het ff voor het normaal werkt :P
Nee want pas viel mijn internet er al uit, volgens mij werd hij toen door ziggo zelf gereset.
pi_130100092
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]

WAAR IS VDM :(
Elke dag
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:35:38 #99
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_130100094
Nieuwe wefut server is er trouwens, over een maandje voor het publiek :)
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_130100106
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 16:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]

iemand van hier in dat topic gezegd dat ie stemde op GJE en toen gingen we allemaal quoten :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')