SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Serieus? In zo'n instructievid had een player een blankquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:40 schreef Reemi het volgende:
Elke speler heeft een chemistry style. Ben benieuwd of het werkt als formaties (random style) of dat elke speler een vaste style in de packs heeft.
Als je speler dus geen stats heeft die geboost gaan worden door chem, heb je ook geen chem nodigquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo? Het enige wat het doet is bepaalde stats boosten met 2/3 punten. Of bedoel je dat dat met het huidige systeem ook zo is?
Dus dat je ze gaat gebruiken staat wel vast.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:40 schreef Reemi het volgende:
Elke speler heeft een chemistry style. Ben benieuwd of het werkt als formaties (random style) of dat elke speler een vaste style in de packs heeft.
Ja, maar die +pace kaartjes enzoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:40 schreef Reemi het volgende:
Ik vond Ghezzal ook slechtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:29 schreef poker4lifee het volgende:
Iemand een leuk alternatief voor de linkerkant? (Bronzes)
http://wefut.nl/squad/2991
Vind Ghezzal focking slecht dus dan moet Benzia helaas ook wegLiefst 1/2 van de 2 4* skills.
Ow.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Serieus? In zo'n instructievid had een player een blank
Zou wel beter zijn als dat niet zo is, we wachten het afquote:
Gewoon kopen, spelen en coins verkopen als je het zat bent.. maak je gewoon winst.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Fifa 14 ziet er voor de 'oude' consoles exact hetzelfde uit als Fifa 13. Ik heb eigenlijk geen zin om nog eens 50 euro te betalen voor hetzelfde spel omdat alle vernieuwing in the next gen zit
Dan zou het alleen zijn om te handelen tijdens collegesquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon kopen, spelen en coins verkopen als je het zat bent.. maak je gewoon winst.
En dan kun je het spel zelf ook nog tweedehands verkopen.
Zou beter zijn voor de markt als er een random style op zit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zou wel beter zijn als dat niet zo is, we wachten het af
De Jaarbeurs ja. Om op de vakantiebeurs een tripje uit te zoeken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Sparta naar de beurs!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja en ook zodat er nog wat wisselende waarde is. Anders is elke zelfde spelers uit een pack ook rechtstreeks hetzelfde waard. Wordt de markt weer overzichtelijker en hoe overzichtelijker hoe kutter voor onsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zou beter zijn voor de markt als er een random style op zit.
(en ik hoop het vanwege wefut)
Hij is volgend jaar ook wel wat beter. Verder zullen mensen beter om de prijzen denken omdat je het kan vergelijken met de rest van de markt. Ik moet nog maar afwachten of ik weer zo makkelijk winst ga maken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:43 schreef Zhano het volgende:
Dan krijgt DS2 dus geen Oemtiti forfortoe maar een Oemtiti Sneiper
Kun je beter tot januari FIFA spelen en daarna GTA spelen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan zou het alleen zijn om te handelen tijdens collegesWant ik denk dat ik tot januari sowieso vooral GTA speel, en dan weet ik niet hoe lang de one nog laat wachten
Preciesquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja en ook zodat er nog wat wisselende waarde is. Anders is elke zelfde spelers uit een pack ook rechtstreeks hetzelfde waard. Wordt de markt weer overzichtelijker en hoe overzichtelijker hoe kutter voor ons
Gewoon FIFA kopen, coins maken en verkopen en van dat geld GTA V halenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kun je beter tot januari FIFA spelen en daarna GTA spelen.
Zo heb ik het ook gedaan, in januari gestopt, voor meer dan 400 euro verkocht + 20 euro voor het spel zelf en afgelopen 8 maanden veel andere games gespeeld.
Waarom kan ik dat beter doenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kun je beter tot januari FIFA spelen en daarna GTA spelen.
Zo heb ik het ook gedaan, in januari gestopt, voor meer dan 400 euro verkocht + 20 euro voor het spel zelf en afgelopen 8 maanden veel andere games gespeeld.
Waarom kiezen tussen de twee games als je ze beiden kunt doen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom kan ik dat beter doenIk game en handel gewoon voor de fun, dat ik er geld mee verdien is leuk meegenomen
Ik vind GTA veel leuker dan Fifa en daarbij ben ik de enige van mijn vriendengroep die Fifa speelt en speelt iedereen GTA.
In FUT14 ga ik er mijn werk van maken. Gewoon zoveel mogelijk deals oppikken en zoveel mogelijk coins maken. En dan heel veel kaartjes voor feesten en drugs ervan kopen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom kan ik dat beter doenIk game en handel gewoon voor de fun, dat ik er geld mee verdien is leuk meegenomen
Ik vind GTA veel leuker dan Fifa en daarbij ben ik de enige van mijn vriendengroep die Fifa speelt en speelt iedereen GTA.
inb4 zhano: 2quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |