quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:29 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
zaadvragende ogen, duidelijk. Ik denk dat ze het uitgelokt heeft.
Geen idee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En dan nog? Wat doe je dan met zo'n beestje? Zijn tampeloerus erin stoppen dat kan toch niet en dat laat toch ook een pers niet toe, of smeert ie zijn snikkel in met paté ofzo en laat dat beest eraf likken zoiets?
Het is heel erg, maar stiekem moest ik hier wel om grinnikenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En dan nog? Wat doe je dan met zo'n beestje? Zijn tampeloerus erin stoppen dat kan toch niet en dat laat toch ook een pers niet toe, of smeert ie zijn snikkel in met paté ofzo en laat dat beest eraf likken zoiets?
Naja ik was maar even aan het brainstormen hoe iemand seks met een kat kan hebben. Het lijkt mij een lastige opgave.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het is heel erg, maar stiekem moest ik hier wel om grinniken
en zijn pindakaas, waarschijnlijk. Dus tja..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:43 schreef LXIV het volgende:
Waarom mag dit niet? Het is toch zijn eigen kat?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:29 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
zaadvragende ogen, duidelijk. Ik denk dat ze het uitgelokt heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lauwe baas.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:14 schreef Specularium het volgende:
Zelfs Peter Jan Rens verzint dit niet.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |