Ik zou me als poes in ieder geval niet gelijk op de eerste date laten nemen. Krijg je rare verhalen van.quote:
huhquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:11 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Ik zou me als poes in ieder geval niet gelijk op de eerste date laten nemen. Krijg je rare verhalen van.
grapjes maken over dit soort trieste gevallen is not donequote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:11 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Ik zou me als poes in ieder geval niet gelijk op de eerste date laten nemen. Krijg je rare verhalen van.
Nou niet zo kattig doenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:12 schreef -supergirl- het volgende:
grapjes maken over dit soort trieste gevallen is not done
ik zou haar opvangen en het beste kattenleven geven dat een kat ooit heeft gehadquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:15 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[ afbeelding ]
Het slachtoffer![]()
en deze ransaap moet gestraft wordenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:14 schreef Specularium het volgende:
Zelfs Peter Jan Rens verzint dit niet.
[ afbeelding ]
nieuwe UI !!!!!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:17 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
SG shoot-topic, grijp je kans nu ze emotioneel is
bitch, wat denk je wel niet, eerst foto van je borsten in dm, dan zie we het welquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nieuwe UI !!!!!ik wil je knuffelen!
Zo te zien heeft hij de kat ook in der oog proberen te neukenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:15 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[ afbeelding ]
Het slachtoffer![]()
doe niet zo. ik weet dat je van me houdtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:21 schreef Nowyrok het volgende:
[..]
bitch, wat denk je wel niet, eerst foto van je borsten in dm, dan zie we het wel
Het was blijkbaar een Pers, die zijn wat rustiger...blijkbaar te rustig in dit geval.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb zelf katten en ik vraag me af hoe je een kat seksueel kan misbruiken want dit is lastig voor elkaar te krijgen.
Klinkt als een prima strafquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:16 schreef -supergirl- het volgende:
en deze ransaap moet gestraft worden![]()
![]()
en hard.... verkracht worden door 5 groot geschapen negers
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
doe niet zo. ik weet dat je van me houdt
zaadvragende ogen, duidelijk. Ik denk dat ze het uitgelokt heeft.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:15 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[ afbeelding ]
Het slachtoffer![]()
En dan nog? Wat doe je dan met zo'n beestje? Zijn tampeloerus erin stoppen dat kan toch niet en dat laat toch ook een pers niet toe, of smeert ie zijn snikkel in met paté ofzo en laat dat beest eraf likken zoiets?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Het was blijkbaar een Pers, die zijn wat rustiger...blijkbaar te rustig in dit geval.![]()
Enfin, gevalletje mafketel eerste klas dit type.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:29 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
zaadvragende ogen, duidelijk. Ik denk dat ze het uitgelokt heeft.
Geen idee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En dan nog? Wat doe je dan met zo'n beestje? Zijn tampeloerus erin stoppen dat kan toch niet en dat laat toch ook een pers niet toe, of smeert ie zijn snikkel in met paté ofzo en laat dat beest eraf likken zoiets?
Het is heel erg, maar stiekem moest ik hier wel om grinnikenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En dan nog? Wat doe je dan met zo'n beestje? Zijn tampeloerus erin stoppen dat kan toch niet en dat laat toch ook een pers niet toe, of smeert ie zijn snikkel in met paté ofzo en laat dat beest eraf likken zoiets?
Naja ik was maar even aan het brainstormen hoe iemand seks met een kat kan hebben. Het lijkt mij een lastige opgave.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het is heel erg, maar stiekem moest ik hier wel om grinniken
en zijn pindakaas, waarschijnlijk. Dus tja..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:43 schreef LXIV het volgende:
Waarom mag dit niet? Het is toch zijn eigen kat?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:29 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
zaadvragende ogen, duidelijk. Ik denk dat ze het uitgelokt heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lauwe baas.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:14 schreef Specularium het volgende:
Zelfs Peter Jan Rens verzint dit niet.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |