Ja ergens voel ik me dan ook wel lullig. Maar die foto's zijn pricelessquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:26 schreef Kyara het volgende:
Jemig wat een post Lila![]()
Dat handje is van de aap op het boxkleedEn Leuke foto's is ook gemeen: eerst foto maken en dan pas je kind redden
J heeft het rollen nu helemaal onder de knie dus die ligt continu op haar buik. En dan piepen omdat ze niet meer terug kan. Zus gelooft het allemaal wel en blijft lekker op haar rug liggen. Die probeert het niet eens meer
Te leuk!!!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:38 schreef Kyara het volgende:
Heb nog even het ebayshopje opgezocht:
http://stores.ebay.com/Musik-and-Threads?_trksid=p2047675.l2563
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wrijf wel altijd de gel 'er uit' als het oogedroogd is. Want ik vind de gellook niet mooi en het haar blijft daarna net zo goed zitten. Op die onderste foto vind ik het eigenlijk nog een beetje teveel zichtbaar die gel. Maar ik weet niet zo goed meer wat ik met al dat jongenshaar moet en ik wil niet knippen
Gave foto weer Kyara! Scheelt dat ze niet anders gewend zijn
En ik ga eens even bij je shopje kijken.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Wow Lila, wat een post! Aan een raketje laten likken? NOU JA!![]()
![]()
Ik gebruik veel Zwitsal babygel. Is ook wel echt nodig hoor want ik vind zonder best schattig voor thuis, maar niet zo mooi:w00t hoe gaaf! Ik ga ook eens een foto met en zonder makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wrijf wel altijd de gel 'er uit' als het oogedroogd is. Want ik vind de gellook niet mooi en het haar blijft daarna net zo goed zitten. Op die onderste foto vind ik het eigenlijk nog een beetje teveel zichtbaar die gel. Maar ik weet niet zo goed meer wat ik met al dat jongenshaar moet en ik wil niet knippen
Gave foto weer Kyara! Scheelt dat ze niet anders gewend zijn
En ik ga eens even bij je shopje kijken.![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In elkaar draaien?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:17 schreef Mineola het volgende:
Ja! Die hebben wij ook, hier ook een hit! Ik voorzie een ringen deel twee succes hier
Hoe ze dat balletje worden heb ik dan weer nog niet ontdekt maar dat ligt vast aan mij.
[ afbeelding ]
ik heb ze alleen wel bij kruidvat gekocht![]()
![]()
![]()
Ow wordt een bollo!![]()
Die ja! En dat balletjes deel snap ik ook niet nee. Leuk project voor vanavond (wantikhebverdertochgeenleven)quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:17 schreef Mineola het volgende:
Ja! Die hebben wij ook, hier ook een hit! Ik voorzie een ringen deel twee succes hier
Hoe ze dat balletje worden heb ik dan weer nog niet ontdekt maar dat ligt vast aan mij.
[ afbeelding ]
ik heb ze alleen wel bij kruidvat gekocht![]()
![]()
![]()
Ow wordt een bollo!![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:26 schreef Mineola het volgende:
Zo, ninja-edit, ik zag m hoor!
Draaien, is dat het? Want gewoon in elkaar doen werkte bij mij niet. Althans, het werd niet zo mooi als op het plaatje.
Eerste half jaar was ze ook nog beschermd van wat ze van jou heeft meegekregen. Vaak zie je inderdaad dat als ze een half jaar zijn geweest en ze het dus zelf moeten doen, ze ineens heel vaak ziek zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:31 schreef Olf het volgende:
Had mijn baby maar kapselissues! Dat duurt nog jaren denk ik
Wat heb je toch een doldwaas duo Kyara! Ben benieuwd hoe ze over een jaartje zijn en of je grote M. ze dan nog kan handelen![]()
En door Spees wil ik ook een jongen! Wie post er in 2016 mee in z&g?
Ik aan het werk maar goede berichten van thuis! Ademhaling is weer rustiger, wel nog 39 graden maar is dus allemaal beter. Even nog als reactie op Mineola, ze lijkt idd heftig te reageren en maak me daar ook wel beetje zorgen om, maar denk dat het toch allemaal samenhangt met antibioticaverhaal. Daar dus mee oppassen. Zowel ik als vriend hebben nog nooit antibiotica gehad, dus wellicht heeft ze het van ons? Eerste maanden van d'r leven nog geen verkoudheid gehad, terwijl op kdv heel wat virusjes voorbij zijn gekomen.
Lilalau, echt jammer dat we niet synchroon kunnen kolven dit weekend!
+1quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:31 schreef Olf het volgende:
Had mijn baby maar kapselissues! Dat duurt nog jaren denk ik
Wie post er in 2016 mee in z&g?
39 is met pcm maar wel de 120mg ipv 240.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Olf heel fijn van de goede berichten! Nu nog hopen dat de koorts verder gaat zakken. Is de 39 graden wel met pcm?
Omg.. and so it beginsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:28 schreef Kyara het volgende:
Hopelijk tankt ze straks lekker bij
D kneep J net zo hard in haar arm dat ze van moest huilen. Heel zielig. En D maar lachen![]()
daar is dus geen foto van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, nu naar huis en dan echt ff bijlezen!
Het is best een overgang van een potje bloemkool naar een potje aardappel/bloemkool/gehakt. Maar gewoon proberen dusquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Fieder wat bedoel je precies? Als hij 6 maanden is kun je het gewoon proberen. Als je bang bent voor een reactie dan zou je een voedingsdagboekje bij kunnen houden evt (zou ik alleen doen als daar aanleiding voor is).
Het ging hier zonder problemen. Alleen de poep verandertquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:51 schreef Fieder het volgende:
XM ik word helemaal blij van jouw post![]()
[..]
Het is best een overgang van een potje bloemkool naar een potje aardappel/bloemkool/gehakt. Maar gewoon proberen dusben benieuwd.
Enf, omdat ik dat makkelijker vindt (oftewel: ik ben een lui varken). Van de winter gaan we weer stamppot eten, dan zal hij wel weer meer met de pot mee eten.
Check, doe ik ookquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:09 schreef Kyara het volgende:
Ik gooide trouwens ook wel eens zo'n 4 maanden potje groente door de zelfgemaakte aardappelsEn toen hij iets ouder was over de pasta.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:05 schreef Kyara het volgende:
Of je neemt eerst de vegetarische versies, hoef je niet meteen een volledige maaltijd met vlees te geven.
Ik heb altijd zelf gemaakt (ook wel eens een potje hoor, af en toe) en dan kan je toch wat makkelijker zelf opbouwen. Beetje aardappel bij de groente, later een flintertje gehakt er door etc.
Oh goede tips! Bedankt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:09 schreef Kyara het volgende:
Ik gooide trouwens ook wel eens zo'n 4 maanden potje groente door de zelfgemaakte aardappelsEn toen hij iets ouder was over de pasta.
Oh zo actief heb ik er niet naar gezocht eigenlijk. Een tijdje geleden was dus de door jou genoemde Risotto met Lentegroente het enige dat mijn snob lusttequote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:33 schreef Lilalau het volgende:
Eco plaza heeft best een uitgebreide collectie vegetarische potjes. Moet je die wel in de buurt hebben natuurlijk. Olvarit heeft alleen risotto met lentegroente (ik heb vandaag nog voor het schap gestaan) Ik doe ook een mix. Meestal vers, maar als ik tot laat nog op pad ben lekker makkelijk een potje. O en die truc van Kyara doe ik ook! Potje worteltjes met wat zelf gekookte rijst ofzo.
Wat ik trouwens wel stom vind aan potjes, is dat ze allemaal heel interessante namen hebben maar dat het altijd gewoon voor meer dan de helft wortel is. En bij fruit voor de helft appel.
Als het echt te papperig is dan kruimel ik er wel eens een stukje soepstengel bij of een theelepeltje granenpap. En dan mix ik nog een keer. Werkt perfect. Maar is eigenlijk niet zo vaak nodig.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:00 schreef Lilalau het volgende:
Hier wel een grote vriezer, maar die heeft N. voor een groot deel overgenomen.
Ja Mineola, de structuur lijkt wel anders als je het ontdooit. Misschien langzaam ontdooien in de koelkast? Of juist snel? Ik heb ook geen idee hoor, vooralsnog werd het gewoon opgegeten. Maar wel met iets minder enthousiasme.
En als ik fruit pureer is het altijd super waterig. Eigenlijk meer sap dan een fruithapje. Iemand daar nog tips voor?
Ja maar ik ben bij M met 6 maanden begonnen met bijvoeding en pasta kreeg bij pas vanaf een maand of 8 dus toen komt hij al wat meer eten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:48 schreef Fieder het volgende:
[..]
[..]
Oh goede tips! Bedankt.
Gooi je dan gewoon je pasta in de staafmixer? Ik krijg dat nooit zo mooi gepureerd als in die potjes... Wordt helemaal korrelig
Ik heb voor M standaard tig maaltijden in de diepvries liggen en hij eet het allemaal met smaak op. Voor de meiden heb ik ook 3 soorten groentes in blokjes liggen. Ideaal!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:56 schreef Mineola het volgende:
Spees (en anderen), blijft het lekker dan uit de diepvries? Meneer wordt hier steeds kieskeuriger lijkt, het was voorheen een kliko maar nu heeft hij echt wel voorkeuren.
Diepvries wordt altijd zo korrelig vind ik, vergeleken bij de verse variant. Hier is trouwens 95% vers maar in nood of haast wel een potje. Denk dat hij er nu vier op heeft of zo.
Ook 2x200 dagelijks idd.
Geen idee. Even google plaatjes bekeken maar komt volgens mij op hetzelfde neer?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:14 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom de babycook en niet de avent stomer/blender?
Geen idee, die ken ik niet. Heb meteen voor Babycook gekozen omdat familie van mijn vriend die had en ik dat super handig vond.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:14 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom de babycook en niet de avent stomer/blender?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:40 schreef Kyara het volgende:
Je meisje maakt grote stappen XM. Jij hebt de afgelopen dagen vertrouwen in haar getoond (hoe moeilijk het ook was, het loslaten begint al zodra ze geboren zijn) en dat vertrouwen maakt ze waar!![]()
![]()
Dat!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:38 schreef Kyara het volgende:
Ja, dat is echt vies! En dat je zelf aan het einde van de dag ook zo ruikt omdat je het niet in de gaten had dat je ondergespuugd bent
Ja geloof het ook, maar heb me er verder niet in verdiept en dacht dat er misschien voor- en nadelen warenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:17 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Geen idee. Even google plaatjes bekeken maar komt volgens mij op hetzelfde neer?
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:28 schreef Zolena het volgende:
...
Heb geen babycook, klinkt handiger![]()
Ik voel dan dat mijn huid nat wordt. Oh, heb je daar ook gespuugdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:38 schreef Kyara het volgende:
Ja, dat is echt vies! En dat je zelf aan het einde van de dag ook zo ruikt omdat je het niet in de gaten had dat je ondergespuugd bent
Hier boeren ze ook rechtop op schoot.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:41 schreef Spirit82 het volgende:
Gelukkig heb ik bijna nooit vlekken. Kind boert rechtop op schoot dus spuugt alleen zichzelf onder
Als Lauren rechtop op schoot begint te spugen raakt ze alles behalve zichzelfquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja geloof het ook, maar heb me er verder niet in verdiept en dacht dat er misschien voor- en nadelen waren
Oooohh die kwarken dat ze het dan ook gewoon vrolijk weer inslikt
huuuu
Gelukkig heb ik bijna nooit vlekken. Kind boert rechtop op schoot dus spuugt alleen zichzelf onder
Darminfectie (met een duur woord gastro-enteritis zei de ha).quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:46 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat heeft hij ook alweer Mandy? Een infectie?
Dat kwarkspugen klinkt echt vies, vooral als ze het daarna zelf opeten
Trouwens, vandaag zette Silvijn ineens uit zichzelf 2 stappen van de salontafel naar de bank! Ik wist niet wat ik zag, ene moment staat ie te chillen aan de tafel, drie seconden later staat ie aan de bank. Zit maar een meter tussen, maar toch
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:46 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat heeft hij ook alweer Mandy? Een infectie?
Dat kwarkspugen klinkt echt vies, vooral als ze het daarna zelf opeten
Trouwens, vandaag zette Silvijn ineens uit zichzelf 2 stappen van de salontafel naar de bank! Ik wist niet wat ik zag, ene moment staat ie te chillen aan de tafel, drie seconden later staat ie aan de bank. Zit maar een meter tussen, maar toch
Deze oefening kregen we ook van de fysio.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:57 schreef Olf het volgende:
Mijnes vond er ook niets aan Spirit. Hoe wij het ook oefenden, was dat ik of vriend op de bank zat/lag en dan met knieën beetje omhoog. Baby op de buik met het hoofd op je knieën en met de voeten bij je buik. Als we dan bij de televisie zaten, of iig dat er iets te doen was, tilde baby wel eventjes hoofd van knieën en dat vond ze leuker dan plat op de grond! Hopelijk is het beetje duidelijk!
Dat dus jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:09 schreef Ticootje het volgende:
Hier alleen maar potjes. Als hij ietsjes ouder is mag hij prima mee eten. Maar we eten heel vaak pasta / rijst en eigenlijk zelden aardappels en groente. Straks als het weer stamppotten weer is dan eten we dat wel vaker, grote kans dat hij dan wel vers krijgt.
Ik kook gewoon 2 stukken courgette mee met de pasta of een paar boontjes bij de rijst. Of ik blanche er een paar reepjes paprika in het water waar ik later de bami in doe.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:09 schreef Ticootje het volgende:
Hier alleen maar potjes. Als hij ietsjes ouder is mag hij prima mee eten. Maar we eten heel vaak pasta / rijst en eigenlijk zelden aardappels en groente. Straks als het weer stamppotten weer is dan eten we dat wel vaker, grote kans dat hij dan wel vers krijgt.
Een rollerrrr! Dat wordt opletten nu, twee mobiele kinderenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:11 schreef pessie het volgende:
Verder rolt Lauren de kamer door. soms lukt het haar alleen niet om goed door te draaien naar haar buik en dan ligt ze zeer gefrustreerd te huilen
. Andere keren lukt het wel, is dus alleen nog even finetunen van de ontwikkeling.
Ja. Datgene waar Lauren van eet zit geen zout op, maar zij krijgt alleen een beetje groente dus doen we wel een beetje zout op de aardappelen, en als ze dat mee gaat eten doen we daar ook geen zout op. Maar goed, wij deden dit ook zo bij Nathan dus eten sowieso nog vrij weinig zout.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:19 schreef Lilalau het volgende:
Maar eten jullie dan ook zoutloos? Als jullie kinderen met de pot meeeten? Want door het zoutverbod kook ik hier altijd apart voor N.
Visualquote:
Oh wat sneu! Nathan was 9.5 maanden toen hij waterpokken kreeg, hij had het wel zo erg dat hij het niet nogmaals heeft gehad. Havermoutbadje werkte gier het beste.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Saartje heeft hoogstwaarschijnlijk de waterpokken. We dachten eerst dat het muggenbulten waren. Maar het worden er steeds meer, en ook op plekken waar de eventuele mug niet bij kan
Ze heeft er in ieder geval niet veel last van, als het idd waterpokken zijn. Maar grote kans dat ze dan sowieso nog eens teurgkomen, aangezien ze jonger dan 1jaar is.
Wij mogen daar met 10 dagen (eind volgende week) mee beginnen, dan is D 4 maanden. Zin in!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Visualgoed van dr!
En Spees een lopend / schuifelend kind!
En ik vind het een bizar idee dat ik over een tijdje ook al groente en fruit aan mijn minibaby kan gaan geven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:32 schreef bellelena het volgende:
Echt serieus, nu heb ik al 2 keer een post getypt en twee keer ging ie verloren![]()
Voor Noor
Voor Silvijn
Voor Lauren
voor de zieke, maar beterende, kindjes!
F. van Suiker en Nin zijn vandaag 4 maanden!
Bijbehorende stats: 57,5cm en 5800gram!
Verrek, dat klinkt handig! Dat ik daar zelf nooit op gekomen ben...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:09 schreef Kyara het volgende:
Snotzuiger kan niet tegen de hoeveelheid op, we hebben het echt geprobeerd. Zoutoplossing hebben we zelf gecreeërd pas, maar ik heb het idee dat ze al het gefrunnik zat is. Door eerst die week antibiotica, nu spruwmedicatie en gisteren 1000 onderzoeken bij kinderarts...Lastige keuze, vooral omdat het haar natuurlijk zou moeten helpen, maar we proberen het nu even met die ui.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:49 schreef pessie het volgende:
Golf, geb je zo'n neuspeertje om snot te zuigen? En zoutoplossing voor de voeding? Echt het fysiologisch zout water zeg maar, niet de spray.
Je kunt het misschien gewoon online bestellen? Hier bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:51 schreef Olf het volgende:
Ik ben net trouwens nav dit topic naar de bio-winkel gelopen, om even te kijken naar potjes. We maken in principe alles vers maar zou best wel voor de zekerheid 1 of 2 potjes willen hebben staan. Maar zag zelfs in de bio-winkel niets >6 maanden dat vegetarisch was?
We willen baby sowieso vegetarisch opvoeden (tot ze een mening heeft, maar dan indoctrineer ik haar wel), dus dat beperkt de potjesmogelijkheid nogal!
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:48 schreef Suikertante het volgende:
Mandy, heeft D eigenlijk al interesse in eten? F ziet nu wel dat wij eten, hij ging één keer een soort van vaag smakken maar verder interesseert het hem nog helemaal niet. Ik probeer daarom te wachten tot hij 6 maanden is, tenzij hij tussendoor echt enorme signalen gaat geven.
Hopelijk gaat het gauw beter met hem (en slaapt lekker vannacht)!
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:51 schreef Olf het volgende:
We willen baby sowieso vegetarisch opvoeden (tot ze een mening heeft, maar dan indoctrineer ik haar wel), dus dat beperkt de potjesmogelijkheid nogal!
Hahahhaa wilde net hetzelfde zeggen. En altijd MN in capslock. Je bent in ieder geval wel consequent pessiequote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
Pessie jouw autocorrect is hilarischGolf, Ridder...
Ach, over de combinaties zeg ik meestal niets... maar ik vond dit toch wel een leermomentje waard. Vorige week had ze een romper en een maillotje aan, verder niets... een jurkje eroverheen had dan toch ook leuk gestaanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:54 schreef pessie het volgende:
Golf, ook van Demeter niets?
Shandaly, dat doet mijn man ook. Laat je je man eens per week je dochter aankleden en dan kun je hem na afloop vertellen dat ie opnieuw kan beginnen
.
Ik vind Ridder wel een mooie titel hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:59 schreef pessie het volgende:
Mijn autocorrect is consequent. Als ik met touchscreen overal dat blauwe pijltje weer naartoe moet zien bewegen dan duurt et eeuwen voor ik een post neer kan zetten. Dan zijn jullie al een topic verder. En overdag met de kids (waar mijn auto correct altijd kies van maakt maar dat vind ik zo stom dat ik al die moeite doe om het wel goed neer te zetten) is het al helemaal niet te doen.
Dank jequote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:01 schreef Fieder het volgende:
[..]
Ik vind Ridder wel een mooie titel hoor![]()
Fijn! Echt sneu dat ie zo vol zitquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:05 schreef Suikertante het volgende:
Hij slaapt!Dus ik klaag niet
Wat is het toch een superbaby.
Nu kan ik voor alle andere pineutbaby's gaan duimen.
Dan is die van mij net op tijd, volgende week 6 maandenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:03 schreef -mandy- het volgende:
Oef - zucht van opluchting - lees net op wiki dat baby's leren omrollen tussen de 3 en 6 maanden. Dan heeft mijn kletsende baby nog 2,5 maand de tijd om te oefenen.
Beterschap voor Saar!
Zielig voor F Suiker...
Olf, hopelijk zet de beterende lijn zich door bij jou!
Is inbakeren een optie Loj?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:44 schreef Loj het volgende:
Oké, ik snap het niet meer!
Heeft mijn ventje vandaag netjes geslapen in eigen bedje enzo.... Weigert hij nu weerwe zijn alweer sinds 8 uur bezig en de baby is moe! Heel moe!
Ik ben bang dat ik vanavond weer beneden zit met baby...
Maar manlief brengt hem morgen naar kdv dus dan kan ik bijslapen.
Zo ff geklaagd en nu weer denken...
Wat heb ik toch een fantastisch mannetje!
Hij heeft tot vier maanden in z'n Puckababy gelegen... Had ik nog niet verder aan gedacht opnieuw te doen. Is dat raar? Daar weer aan te beginnen?quote:
Hoe oud is hij? Kan hij al rollen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:50 schreef Loj het volgende:
[..]
Hij heeft tot vier maanden in z'n Puckababy gelegen... Had ik nog niet verder aan gedacht opnieuw te doen. Is dat raar? Daar weer aan te beginnen?
Tnx voor het idee in ieder geval Mandy
Daarvoor heb je die armsgaten met ritssluiting toch? Om te oefenen voor afbouwen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:50 schreef Loj het volgende:
[..]
Hij heeft tot vier maanden in z'n Puckababy gelegen... Had ik nog niet verder aan gedacht opnieuw te doen. Is dat raar? Daar weer aan te beginnen?
Tnx voor het idee in ieder geval Mandy
We zijn wel net teruggekomen van vakantie en toen sliep hij bij ons op de kamer. Dus daar heeft het waarschijnlijk wel mee te maken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:59 schreef becky27 het volgende:
tis net rupsen denk ik :p
maar hoe lang slaapt hij s nachts al in zijn eigen bedje?
En is het op zijn kamertje anders donker dan op een andere lokatie? of staat het bed anders gericht dan in de kamer waar hij dan slaapt.
Dat riep ik ook, maar dat afbouwen ging erg makkelijk, zonder slaapproblemen. Dus hou hoop dat het makkelijk lukt!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:57 schreef -mandy- het volgende:
Lijkt me idd niet handig. Ik wil het niet weten.
Maar mijn baby zonder puckababy is ook nog even toekomstmuziek (maar rolt ook nog niet).
Zonder dat ding zijn de doorslaapnachten ook voorbij.
Nou datquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
Pessie jouw autocorrect is hilarischGolf, Ridder...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De keren dat mijn tienmaander vlees/vis heeft gehad zijn trouwens op één hand te tellen, maar dat is makkelijk als je t grootste deel zelf maakt.
Ik gebruik een klein hakselaartje van Braun/Philips of zoiets om te blenderen, was een stuk goedkoper dan een Babycook en doet het perfect. We hebben al een zeer fancy keukenmachine en een stoomding, dus ik vond het een beetje dubbel. Al geloof ik direct dat het handig is. Als het aan man lag hadden we er wel eentje gekocht trouwens.
Bewaren doe ik in de Avent Via bekers, daar heb ik er toch een shitload van. Die blokker dingen zien er ook handig uit, beter te stapelen ook. Ik maakte dus ook altijd een voorraadjes in het weekend, maar voorheen was ijsblokjes groente ontdooien was al een minder succes dan vers, en nu worden ook de bakjes kritischer bekeken. Ik vind de structuur vooral heel anders worden. En het smaakt sowieso niet zo denderend, maar dat lag wellicht aan de combinatie.We koken zelf eigenlijk zoutloos dus dat maakt het makkelijk voor hem iets mee te koken.
Waterig fruit zoals meloen meng ik vaak met banaan. Dat maakt het wat dikker.
Mandy, D vindt het sowieso heel interessant om naar jou te kijken he? Hier kijkt hij nog steeds aandachtig als ik een hap in mijn mond stop en worden mijn tanden bevoeld zodra hij in de buurt komt. Beterschap!
Becky, hier ook zoutoplossing met hetzelfde doel (maar dan de huismerk versie). Ik spray bij elk snufje al, wil echt oorontstekingen proberen te voorkomen. Eentje was genoeg en ik weet zelf maar al te goed hoe shit het is.
Coco, beterschap voor Saar! Hopelijk heeft ze er niet te veel last van. Havermoutbadje idd en vooral kidsclin was hier een succes. Dat schuim smeert ook heel fijn.
Loj, was het nog gelukt vannacht in zn bedje? Ik merk hier ook vaak verschil tussen dag en avond. Gaat hij overdag prima slapen en 's avonds is het keten.
Suikertante, hoe ging het vannacht?
Becky, leuke foto's! Jammer dat jullie eerder terug zijn gekomen maar wel begrijpelijk. Ging de nacht thuis beter met de dames?
NinZo schattig in dat jurkje (dat ze het nog past!) Ik heb dat ook gedaan, elke maand dezelfde foto gemaakt.
En Silvijn aan de wandel, wow!!
Lauren, D of J (ik weet het niet meer) en L van Ridderaan de rol ook!
Neuspeertjes vind ik ook helemaal niks.
Lilalau, veel plezier!
Shandaly, wat goed van de doek!Overwinning op jezelf
Jammer van de nachtvoeding, wat raak je snel gewend aan zonder he?
Fieder, niet helemaal vergelijkbaar want kdv, maar bij de intake liepen ze een soort formulier langs mbt slapen, eten etc. Ik zou het gewoon van het gesprek laten afhangen. Wie weet vraagt ze er zelf naar, en anders kun jij vragen wat zij handig vindt. Ik zou zelf aan een professional geen draaiboek meegeven, maar dat ben ik. Zij hebben ervaring met kinderen, kennen zelf ook trucjes, en bovendien gaat het daar toch nooit zo als thuis en dat hoeft voor mij ook niet.
Als je het zelf prettig vind kun je het natuurlijk wel meegeven! Succes!
LB: uitslapen, wat is dat?! Ik ben heel gelukkig als ik tot zeven uur in bed kan blijven liggen. Maar nee, ik ben aan het werk. Althans, dat zou ik moeten zijn.
/ pfoei, wist zweet van voorhoofd
[ Bericht 2% gewijzigd door Mineola op 16-08-2013 09:30:55 ]
Dat is idd ook ons probleem. Keuken met te weinig bergruimte eigenlijk het punt van ons hele huis. Heerlijk, in de stad wonenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:19 schreef Suikertante het volgende:
Holy moly Mineola!
Zo'n hakselaartje lijkt mij ook wel wat want ik moet al regelmatig grote apparaten achteruit keukenkastjes halen omdat het gewoonweg niet op het aanrecht past. Ik ben bang dat ik die moeite niet ga nemen, en dit kan ik dan natuurlijk ook gebruiken voor kleine beetjes van ons eigen eten.
Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:29 schreef Mineola het volgende:
[..]
Dat is idd ook ons probleem. Keuken met te weinig bergruimte eigenlijk het punt van ons hele huis. Heerlijk, in de stad wonenEn ik wil niet alles op het aanrecht hebben.
Deze hebben wij.
Als ze omhoog kunnen komenquote:
Maar dan wordt het meteen zo glad, of heb jij dat niet?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:36 schreef Tally het volgende:
Ik maakte het gewoon met de staafmixer. En die hangt bij ons aan de muur
Oh, sorry, maar ik moet hier al de hele tijd om grinniken. Niet om de vraag, maar om de visualquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.D is ook weer helemaal aan de beterende hand, hartstikke vrolijk en lachen vandaag en weer mopperen dat ie meer honger heeft, en het vele spugen is ook voorbij. Straks maar weer eens een half schepje bij zijn fles en daarna weer de normale hoeveelheid en eens kijken hoe dat bevalt.Da's de bedoeling toch ook de eerste 2 maanden?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:47 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Maar dan wordt het meteen zo glad, of heb jij dat niet?
Hoe heeft F geslapen vannacht Suiker? En hoe voel jij je? Ook al weer beter?
En mini-olf? Ook nog altijd aan de beterende hand?
Hihi, wat een deugniet die F ...
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
Nou ik vroeg het omdat Kyara het zei, toen begon ik te twijfelenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, sorry, maar ik moet hier al de hele tijd om grinniken. Niet om de vraag, maar om de visualZie echt zo'n baby in bed liggen, beginnen te rollen en dan langs de rand van het bed omhoog zo het bed uitrollen.
En dan bij de variant waar het bedje omlaag staat, steeds verwoede pogingen doen maar halverwege de zijkant weer naar onderen ploffen.![]()
U vraagt, wij draaien:quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:46 schreef Fieder het volgende:
Shandaly oeh dat is idd zwaar als je dat niet meer gewend bent. En wat fijn dat het goed ging in de doekpost eens een keer een foto met doek? vind ik zo schattig altijd
![]()
Wat betreft het eten:quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:19 schreef Suikertante het volgende:
In elk geval fijn dat het beter lijkt te gaan Mandy!
F heeft als een roos geslapen van 22 tot 6:30 (wow!) en toen na de fles meteen weer verder tot 9:00. Een goedmakertjeen hij lijkt ook een stuk vrolijker! Ik voel me ook meteen een stuk beter.
quote:"Tot uw baby zes maanden oud is, heeft hij geen bijvoeding nodig. Alleen borstvoeding of flesvoeding is voldoende. Bijvoeding is groente, fruit of rijstebloem. Het kan zijn dat uw baby daar al aan toe is voordat hij zes maanden oud is. Wacht met bijvoeding in elk geval tot uw baby vier maanden is. En let op: bijvoeding is geen vervanging van melkvoeding. Kijk voor tips en uitleg over bijvoeding in de GroeiGids." (bron)
Ik wil pas met 6 maanden gaan bijvoeden en dan mag het dus na een maand al wat meer structuur krijgen. Vandaar mijn vraag over de staafmixer! Als ik bijvoorbeeld aardappelpuree probeer te maken met een staafmixer wordt het een soort behangplaksel.quote:Zes maanden
Het eerste hapje van een lepeltje is zacht eten met een zachte smaak. Bijvoorbeeld gepureerde of fijngeprakte peer, wortel, bloemkool, banaan of aardappel. U kunt ook pap geven of een stukje lichtbruin brood zonder korst. Waar u mee begint, maakt niet zo veel uit. Maar let op: geef geen groente waar veel nitraat in zit.
Nitraatrijke groenten zijn andijvie, spinazie, bietjes, bleekselderij, sla, paksoi en venkel. Meer over de eerste hapjes leest u in de GroeiGids.
Zeven maanden
· Geef uw baby af en toe een stukje broodkorst. Ook als hij nog geen tanden heeft. Zo leert hij kauwen.
Hij bijt en sabbelt met zijn kaken, dat is goed voor zijn mondspieren.
· Groente en fruit hoeft u niet meer helemaal fijn te prakken of te pureren.
· Uw baby mag kleine beetjes groente waar nitraat in zit, maar niet vaker dan twee keer per week.
· U kunt uw kind laten oefenen met het drinken uit een open beker. Dat is goed voor de mondspieren.
bron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
En nu proest ik bijna mijn koffie over mijn beeldscherm... Moet ik mijn collega's straks bekennen dat ik nog steeds niet hard aan het werk ben...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, sorry, maar ik moet hier al de hele tijd om grinniken. Niet om de vraag, maar om de visualZie echt zo'n baby in bed liggen, beginnen te rollen en dan langs de rand van het bed omhoog zo het bed uitrollen.
En dan bij de variant waar het bedje omlaag staat, steeds verwoede pogingen doen maar halverwege de zijkant weer naar onderen ploffen.![]()
quote:
Dat dus.quote:
Dat ligt niet aan je staafmixer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:04 schreef Suikertante het volgende:
FiederHet blijft wel een beetje eng vind ik hoor, die nightview.
En Shandaly, wat een lieve foto
Mandy:
[..]
Wat betreft het eten:
[..]
[..]
Ik wil pas met 6 maanden gaan bijvoeden en dan mag het dus na een maand al wat meer structuur krijgen. Vandaar mijn vraag over de staafmixer! Als ik bijvoorbeeld aardappelpuree probeer te maken met een staafmixer wordt het een soort behangplaksel.
Ik deed idd alleen de groenten (en later wat vlees) door de staafmixer en de aardappeltjes prakte ik gewoon.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:33 schreef Suikertante het volgende:
Oh. Dus dat prak je dan en schep je door je groentenpureetje heen?
Sorry hoor, ik ben niet echt een prakker dus ik nog geen idee wat me te wachten staat
Toen ze eenmaal een beetje kon rollen heb ik 'm 1 omlaag gezet, op de middelste stand, en toen ze zelf ging zitten heb ik 'm helemaal laag gezetquote:
Haha ja precies... Ja dat denk ik ook. Ze steekt ook het dingetje van de boodschappen kar in dr mond, en ik hoorde laatst dat de stang van een boodschappen kar mogelijk nog viezer is dan je mobiele telefoonquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:02 schreef Zolena het volgende:
Mineola![]()
Silvijn al lopenjeetje ik moet de mijne echt eens op cursus doen bij die van jullie, blijft trage dodo met alles.
![]()
Cocomini waterpokkenheerst hier ook al op het kdv, ze vonden het ontzettend vroeg, was normaal pas in de herfst.
Enf stopcontacten afplakkenheb net geloof ik ook alle bereikbare gevonden en afgeplakt. Mijn moeder vond ook dat mini eigenlijk niet over de deurmat moest kruipen want zand. Ik zeg mam, als ik hem buiten in het gras leg dan, komt ie ook in het zand. Oja... Soms zijn oma's nog zenuwachtiger dan mama's denk ik.
Fieder, hier pas net bed omlaag, hij begint zich een beetje op te trekken, vond ik wel een goed moment.
voor mama's wiens baby ineens weer wakker werd 's nachts of sowieso voor te korte nachten/ te vroege ochtenden.
Envoor verkouden baby's. Arm schaapjes.
Oh fijn johquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Thx voor de beterschapswensen! Ik zal ze aan Saartje doorgeven :-)
Enf, volgens mij heeft ze er gelukkig nauwelijks last van; ze lijkt alleen wat meer te slapen. Het zijn er ook niet heel veel. Havermoutbadje houd ik in gedachten voor als ze er wel last van krijgt![]()
Becky, hoe ging het slapen vannacht?
Whahahahaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:52 schreef Suikertante het volgende:
Ja, hopelijk hebben jullie een beetje kunnen bijslapen Becky. Jullie zijn eerder terug, dus nog wel eventjes lekker vrij?
Ik vroeg me nog af waarom ik hier regelmatig dingen lees over luiers verschonen met kronkelende trappelende kinderen, en nóóit dat rustig liggen net zo onveilig is? F leidde me net af door me heel kalm en lief aan te kijken, terwijl hij zijn rechterhand sneaky vol op zijn poepbillen plaatste.
![]()
Wij stomen onze groenten altijd al (ik zou niet eens meer weten hoe ik groenten of aardappeltjes moet koken). Dus ik vond zo'n babycook ding zonde van mn geldquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:39 schreef Suikertante het volgende:
Misschien kan ik dat dan eerst eens proberen. Voor ik weer allemaal extra spullen in huis haal
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan je staafmixer.
Je slaat de zetmeelcellen stuk als je met staafmixer aardappelpurree probeert te maken.
OMG... Eye opener. Ik was woensdag bij hoogzwangere vriendin en vond haar bedje zo hoog. Die van ons komt tot halverwege. Vertel je me nu dat een bedje drie standen heeft??? Nooit geweten maar had die van ons graag iets hoger gehad toen ze net was geborenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Toen ze eenmaal een beetje kon rollen heb ik 'm 1 omlaag gezet, op de middelste stand, en toen ze zelf ging zitten heb ik 'm helemaal laag gezetbetter safe than sorry
Sommige bedfjes hebben 1 stand, andere 2 en weer andere 3.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
OMG... Eye opener. Ik was woensdag bij hoogzwangere vriendin en vond haar bedje zo hoog. Die van ons komt tot halverwege. Vertel je me nu dat een bedje drie standen heeft??? Nooit geweten maar had die van ons graag iets hoger gehad toen ze net was geboren
Ik heb een stoomkoker van Tefalquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:27 schreef pessie het volgende:
[..]
Sommige bedfjes hebben 1 stand, andere 2 en weer andere 3.
Hoe stoom je groentes?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:51 schreef pessie het volgende:
Ik ben vanmorgen met de kinderen naar de stad gefietst (in de fietskar, Lauren niet zo happy dus tegen mijn principes in op MN rug in de manduca genomen halverwege) en in de stad kreeg ik de opmerking dat mijn baby zo makkelijk is want ze slaapt op MN rug. Dus ook met Lauren in de manduca weer naar huis gefietst
(ze sliep zo lekker) . En ik moet eerlijk bekennen dat, hoewel ik het eigenlijk best gevaarlijk vind, het echt zoveel makkelijker is dan een maxi cosi met een baby erin van tegen de 8 kilo achterop je fiets zetten en vervolgens je rug te blesseren doordat je dat ding overal heen moet zeulen. Misschien moet ik toch maar eens kijken of ik een slot lid aan de MC, de baby mee en MN fiets kan zetten zodat ik de MC kan laten zitten.
Oh, en manduca rulezzzz als je ergens bent. Hophophop en ze zit op MN rug, klik klik en klaar!
Ja, het is even wennen dat je draaicirkel ineens huge is maar daar was ik snel aan gewendquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:58 schreef Suikertante het volgende:
Ik vond hem juist ook wel tof ook zonder stoeltje, dan lijkt het een beetje een beachcruiser!
Ik las dat het onhandig zou zijn dat het stuur zo breed is, maar mij lijkt het juist heel handig dat de banden ook wat breder zijn, zodat je ook langzaam kunt rijden hier in de binnenstad en niet telkens moet afstappen als je afremt voor iemand ofzo. Ik heb trouwens nog nooit een fiets met versnellingen gehad, dus zal het sowieso wel als luxe ervaren
Maar bedankt voor je review, ik twijfel eigenlijk niet meer!
Hihiquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
OMG... Eye opener. Ik was woensdag bij hoogzwangere vriendin en vond haar bedje zo hoog. Die van ons komt tot halverwege. Vertel je me nu dat een bedje drie standen heeft??? Nooit geweten maar had die van ons graag iets hoger gehad toen ze net was geboren
Dat is ook zo natuurlijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:08 schreef Suikertante het volgende:
Ik moet nog 5 maanden wachten Tante, ik ben er wat vroeg bij met de fiets
Maar ik verheug me erop!
Welkom thuis!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:09 schreef L-E het volgende:
Ja hoi
Vakantie was tof. We hebben ontdekt dat onze baby het beste slaapt in zijn eigen bed (en daar dus niet zo..), dat ik nooit meer conditioner moet vergeten als we meer dan drie dagen weg zijn, en dat de linkerspiegel van de auto er niet tegen kan als er een groene Mercedes tegenaan knalt op de snelweg. Verder een en al jolijt ende vreugd
Help mijn zoon wordt voor een meisje aangezien ..quote:
ik heb ook een sparta amazone en zelfs met dikke buik pas ik nog tussen het voorstoeltje. Ik vind het een fijne fiets.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:08 schreef Suikertante het volgende:
Ik moet nog 5 maanden wachten Tante, ik ben er wat vroeg bij met de fiets
Maar ik verheug me erop!
Ik sta nog te dansen als een vriendin met haar baby in een drager naast mij komt staan en mijn baby ergens in een bedje ligt te slapenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:13 schreef Suikertante het volgende:
Ja dat gevoel heb ik ook. Misschien komt het ook omdat ik toch per ongeluk als een halve gare sta te dansen in de rij bij de kassa
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:11 schreef Kyara het volgende:
Ik ben vanmiddag met het hele spul gaan wandelen. Mooi weer dus we moesten er op uit. J in de beco op mijn rug en M en D in de duowagen. M begon al te mopperen dat hij wilde schommelen. J vond het vreselijk en heeft de hele tijd gehuild en D begon met al dat gemopper, gehuil en gejengel ook te mokken. We waren dus heel snel weer thuis....
Al die moeite..... ondankbare kindertjes.
Klopt, wij zijn een eeneiige tweeling. We hebben dus precies hetzelfde DNA en onze kinderen kunnen net zoveel van elkaar weghebben als gewone broers en zussen, afhankelijk van wat onze kinderen van hun moeders mee krijgen. Silvijn lijkt heel veel op mij, dus als de kinderen van mijn zus op haar gaan lijken dan zullen ze veel van elkaar weg hebbenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:05 schreef Olf het volgende:
Spees, jij bent toch tweeling? Eeneiig? Is het dan zo dat eventuele kinderen van je zus evenveel gemeen hebben met S als 'gewone' broers/zussen?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:36 schreef Suikertante het volgende:
In een mandje dat je in de pan met deksel boven het water laat hangen! Het blijft heel (denk aan witlof of bloemkool) en het blijft smaakvoller (en voedzamer).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n ding hebben wij ook, ideaal! Wij doen ook de aardappels erin stomen. Als we zowel aardappels als groente eten, dan doen we het bij elkaar in het mandje!
Kyara, zo je best gedaan en dan stank voor dank![]()
Voor fietsen met een draagzak/doek!
XM
Dat klinkt goehoehoed!!! Ik ben hier heel trots op je aan het zijn
En ik ben toch zooooo verliefd op mijn kleine pluisje*zucht ende zwijmel* Kiek dat snoetsje nou!
![]()
Wat grappig, dat wist ik helemaal niet. Of althans, daar had ik nog niet bij stilgestaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Klopt, wij zijn een eeneiige tweeling. We hebben dus precies hetzelfde DNA en onze kinderen kunnen net zoveel van elkaar weghebben als gewone broers en zussen, afhankelijk van wat onze kinderen van hun moeders mee krijgen. Silvijn lijkt heel veel op mij, dus als de kinderen van mijn zus op haar gaan lijken dan zullen ze veel van elkaar weg hebben
Misschien is er een meelezende bioloog of andersoortige kenner die dit kan bevestigen of ontkrachten: mijn kind en dat van Flappe zullen 50% hetzelfde genotype hebben, het fenotype is wat zou bepalen of ze ook echt op elkaar lijken. Dat is wat er is blijven hangen van middelbare school bio
Ik draag meestal D. Maar ik wilde nu rugdragen en J is net iets groter. maar ik weet niet of ze de drager, de rug of het dragen zelf vervelend vond.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:17 schreef pessie het volgende:
[..]. Heeft D meer met de drager dan J? Of maakt et allemaal niet uit en waren ze gewoon een beetje sjaggo?
Ik heb de manduca bij 3 maanden geleend en vond het toen een ondingquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier ligt de manduca nog steeds ongebruikt op de stoel.
Verder niet zoveel te melden vandaag. Noor is veel wakker, maar drinkt wat minder dan de afgelopen twee dagen, maar ik kan het zowaar handelen.
Waarom maakt jouw autocorrect Speed van Spees?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:29 schreef pessie het volgende:
[..]
Speed, raakt Silvijn ook in de war als hij jou en tante flappe naast elkaar ziet?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[...]
Verder niet zoveel te melden vandaag. Noor is veel wakker, maar drinkt wat minder dan de afgelopen twee dagen, maar ik kan het zowaar handelen.
Top! Goed hoor!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier ligt de manduca nog steeds ongebruikt op de stoel.
Ja klopt, als je woorden maar vaak genoeg gebruikt. Maar dan nog pakt hij ze dan toch niet altijd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:54 schreef Shandaly het volgende:
Je kan die autocorrect toch ook dingen 'leren'? Dat 'Fieder' bijvoorbeeld een bestaand woord is, en niet vervangen hoeft te worden door Ridder?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:54 schreef Shandaly het volgende:
Je kan die autocorrect toch ook dingen 'leren'? Dat 'Fieder' bijvoorbeeld een bestaand woord is, en niet vervangen hoeft te worden door Ridder?
De tas zelf weegt volgens mij 2.7 kilo. Is dus wel iets zwaarder dan met doek inderdaad, maar vind het wel meevallen. En mn vriend draagt altijd als we met zn drieen zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:52 schreef pessie het volgende:
Wow olf! (Van olf maakt ie standaard golf, dat je het even weet) is dat niet heel zwaar? Ik vind de manduca echt super makkelijk op MN rug te krijgen.
3! Bijnaquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:58 schreef Mineola het volgende:
Vier op een rij, gewoon omdat het kan
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:09 schreef L-E het volgende:
Plakbaby op de arm en kots in mijn decollete.. home sweet home
Heb ik the daily olf gemist?
quote:
1. Nu niet meer. Bij nr 1 wel en in het begin bij de meisjes ook. Durf nu niet meer te gaan kijken 's avonds. Bang dat ze wakker worden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:12 schreef Olf het volgende:
Jullie zijn mijn entertainment vanavond, merken jullie het al?
Ik had nog 2 vragen:
Zijn jullie ook nog steeds een beetje neurotisch af en toe qua of de bsby het nog doet? Ik ga elke avond meerdere keren bij haar kijken/luisteren, sowieso omdat ze er zo lief bij ligt, maar ook dus echt als 'check'.![]()
Wat is het allerfavorietste speelgoed van jullie baby (geweest) rond de 8 maanden? Mijne is nu beetje uitgekeken op de echte 'baby'speeltjes. Speelt vooral met gewone gebruiksvoorwerpen, maar heeft jullie kind iets waar het echt een tijd mee kan spelen?
Liedjes/muziekboek met lampjes (Vtech) doet het errug goed hier. En iets met een spiegel is ook leuk!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:12 schreef Olf het volgende:
Wat is het allerfavorietste speelgoed van jullie baby (geweest) rond de 8 maanden? Mijne is nu beetje uitgekeken op de echte 'baby'speeltjes. Speelt vooral met gewone gebruiksvoorwerpen, maar heeft jullie kind iets waar het echt een tijd mee kan spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |