Ja ergens voel ik me dan ook wel lullig. Maar die foto's zijn pricelessquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:26 schreef Kyara het volgende:
Jemig wat een post Lila![]()
Dat handje is van de aap op het boxkleedEn Leuke foto's is ook gemeen: eerst foto maken en dan pas je kind redden
J heeft het rollen nu helemaal onder de knie dus die ligt continu op haar buik. En dan piepen omdat ze niet meer terug kan. Zus gelooft het allemaal wel en blijft lekker op haar rug liggen. Die probeert het niet eens meer
Te leuk!!!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:38 schreef Kyara het volgende:
Heb nog even het ebayshopje opgezocht:
http://stores.ebay.com/Musik-and-Threads?_trksid=p2047675.l2563
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wrijf wel altijd de gel 'er uit' als het oogedroogd is. Want ik vind de gellook niet mooi en het haar blijft daarna net zo goed zitten. Op die onderste foto vind ik het eigenlijk nog een beetje teveel zichtbaar die gel. Maar ik weet niet zo goed meer wat ik met al dat jongenshaar moet en ik wil niet knippen
Gave foto weer Kyara! Scheelt dat ze niet anders gewend zijn
En ik ga eens even bij je shopje kijken.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Wow Lila, wat een post! Aan een raketje laten likken? NOU JA!![]()
![]()
Ik gebruik veel Zwitsal babygel. Is ook wel echt nodig hoor want ik vind zonder best schattig voor thuis, maar niet zo mooi:w00t hoe gaaf! Ik ga ook eens een foto met en zonder makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wrijf wel altijd de gel 'er uit' als het oogedroogd is. Want ik vind de gellook niet mooi en het haar blijft daarna net zo goed zitten. Op die onderste foto vind ik het eigenlijk nog een beetje teveel zichtbaar die gel. Maar ik weet niet zo goed meer wat ik met al dat jongenshaar moet en ik wil niet knippen
Gave foto weer Kyara! Scheelt dat ze niet anders gewend zijn
En ik ga eens even bij je shopje kijken.![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In elkaar draaien?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:17 schreef Mineola het volgende:
Ja! Die hebben wij ook, hier ook een hit! Ik voorzie een ringen deel twee succes hier
Hoe ze dat balletje worden heb ik dan weer nog niet ontdekt maar dat ligt vast aan mij.
[ afbeelding ]
ik heb ze alleen wel bij kruidvat gekocht![]()
![]()
![]()
Ow wordt een bollo!![]()
Die ja! En dat balletjes deel snap ik ook niet nee. Leuk project voor vanavond (wantikhebverdertochgeenleven)quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:17 schreef Mineola het volgende:
Ja! Die hebben wij ook, hier ook een hit! Ik voorzie een ringen deel twee succes hier
Hoe ze dat balletje worden heb ik dan weer nog niet ontdekt maar dat ligt vast aan mij.
[ afbeelding ]
ik heb ze alleen wel bij kruidvat gekocht![]()
![]()
![]()
Ow wordt een bollo!![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:26 schreef Mineola het volgende:
Zo, ninja-edit, ik zag m hoor!
Draaien, is dat het? Want gewoon in elkaar doen werkte bij mij niet. Althans, het werd niet zo mooi als op het plaatje.
Eerste half jaar was ze ook nog beschermd van wat ze van jou heeft meegekregen. Vaak zie je inderdaad dat als ze een half jaar zijn geweest en ze het dus zelf moeten doen, ze ineens heel vaak ziek zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:31 schreef Olf het volgende:
Had mijn baby maar kapselissues! Dat duurt nog jaren denk ik
Wat heb je toch een doldwaas duo Kyara! Ben benieuwd hoe ze over een jaartje zijn en of je grote M. ze dan nog kan handelen![]()
En door Spees wil ik ook een jongen! Wie post er in 2016 mee in z&g?
Ik aan het werk maar goede berichten van thuis! Ademhaling is weer rustiger, wel nog 39 graden maar is dus allemaal beter. Even nog als reactie op Mineola, ze lijkt idd heftig te reageren en maak me daar ook wel beetje zorgen om, maar denk dat het toch allemaal samenhangt met antibioticaverhaal. Daar dus mee oppassen. Zowel ik als vriend hebben nog nooit antibiotica gehad, dus wellicht heeft ze het van ons? Eerste maanden van d'r leven nog geen verkoudheid gehad, terwijl op kdv heel wat virusjes voorbij zijn gekomen.
Lilalau, echt jammer dat we niet synchroon kunnen kolven dit weekend!
+1quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:31 schreef Olf het volgende:
Had mijn baby maar kapselissues! Dat duurt nog jaren denk ik
Wie post er in 2016 mee in z&g?
39 is met pcm maar wel de 120mg ipv 240.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Olf heel fijn van de goede berichten! Nu nog hopen dat de koorts verder gaat zakken. Is de 39 graden wel met pcm?
Omg.. and so it beginsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:28 schreef Kyara het volgende:
Hopelijk tankt ze straks lekker bij
D kneep J net zo hard in haar arm dat ze van moest huilen. Heel zielig. En D maar lachen![]()
daar is dus geen foto van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, nu naar huis en dan echt ff bijlezen!
Het is best een overgang van een potje bloemkool naar een potje aardappel/bloemkool/gehakt. Maar gewoon proberen dusquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Fieder wat bedoel je precies? Als hij 6 maanden is kun je het gewoon proberen. Als je bang bent voor een reactie dan zou je een voedingsdagboekje bij kunnen houden evt (zou ik alleen doen als daar aanleiding voor is).
Het ging hier zonder problemen. Alleen de poep verandertquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:51 schreef Fieder het volgende:
XM ik word helemaal blij van jouw post![]()
[..]
Het is best een overgang van een potje bloemkool naar een potje aardappel/bloemkool/gehakt. Maar gewoon proberen dusben benieuwd.
Enf, omdat ik dat makkelijker vindt (oftewel: ik ben een lui varken). Van de winter gaan we weer stamppot eten, dan zal hij wel weer meer met de pot mee eten.
Check, doe ik ookquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:09 schreef Kyara het volgende:
Ik gooide trouwens ook wel eens zo'n 4 maanden potje groente door de zelfgemaakte aardappelsEn toen hij iets ouder was over de pasta.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:05 schreef Kyara het volgende:
Of je neemt eerst de vegetarische versies, hoef je niet meteen een volledige maaltijd met vlees te geven.
Ik heb altijd zelf gemaakt (ook wel eens een potje hoor, af en toe) en dan kan je toch wat makkelijker zelf opbouwen. Beetje aardappel bij de groente, later een flintertje gehakt er door etc.
Oh goede tips! Bedankt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:09 schreef Kyara het volgende:
Ik gooide trouwens ook wel eens zo'n 4 maanden potje groente door de zelfgemaakte aardappelsEn toen hij iets ouder was over de pasta.
Oh zo actief heb ik er niet naar gezocht eigenlijk. Een tijdje geleden was dus de door jou genoemde Risotto met Lentegroente het enige dat mijn snob lusttequote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:33 schreef Lilalau het volgende:
Eco plaza heeft best een uitgebreide collectie vegetarische potjes. Moet je die wel in de buurt hebben natuurlijk. Olvarit heeft alleen risotto met lentegroente (ik heb vandaag nog voor het schap gestaan) Ik doe ook een mix. Meestal vers, maar als ik tot laat nog op pad ben lekker makkelijk een potje. O en die truc van Kyara doe ik ook! Potje worteltjes met wat zelf gekookte rijst ofzo.
Wat ik trouwens wel stom vind aan potjes, is dat ze allemaal heel interessante namen hebben maar dat het altijd gewoon voor meer dan de helft wortel is. En bij fruit voor de helft appel.
Als het echt te papperig is dan kruimel ik er wel eens een stukje soepstengel bij of een theelepeltje granenpap. En dan mix ik nog een keer. Werkt perfect. Maar is eigenlijk niet zo vaak nodig.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:00 schreef Lilalau het volgende:
Hier wel een grote vriezer, maar die heeft N. voor een groot deel overgenomen.
Ja Mineola, de structuur lijkt wel anders als je het ontdooit. Misschien langzaam ontdooien in de koelkast? Of juist snel? Ik heb ook geen idee hoor, vooralsnog werd het gewoon opgegeten. Maar wel met iets minder enthousiasme.
En als ik fruit pureer is het altijd super waterig. Eigenlijk meer sap dan een fruithapje. Iemand daar nog tips voor?
Ja maar ik ben bij M met 6 maanden begonnen met bijvoeding en pasta kreeg bij pas vanaf een maand of 8 dus toen komt hij al wat meer eten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:48 schreef Fieder het volgende:
[..]
[..]
Oh goede tips! Bedankt.
Gooi je dan gewoon je pasta in de staafmixer? Ik krijg dat nooit zo mooi gepureerd als in die potjes... Wordt helemaal korrelig
Ik heb voor M standaard tig maaltijden in de diepvries liggen en hij eet het allemaal met smaak op. Voor de meiden heb ik ook 3 soorten groentes in blokjes liggen. Ideaal!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:56 schreef Mineola het volgende:
Spees (en anderen), blijft het lekker dan uit de diepvries? Meneer wordt hier steeds kieskeuriger lijkt, het was voorheen een kliko maar nu heeft hij echt wel voorkeuren.
Diepvries wordt altijd zo korrelig vind ik, vergeleken bij de verse variant. Hier is trouwens 95% vers maar in nood of haast wel een potje. Denk dat hij er nu vier op heeft of zo.
Ook 2x200 dagelijks idd.
Geen idee. Even google plaatjes bekeken maar komt volgens mij op hetzelfde neer?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:14 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom de babycook en niet de avent stomer/blender?
Geen idee, die ken ik niet. Heb meteen voor Babycook gekozen omdat familie van mijn vriend die had en ik dat super handig vond.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:14 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom de babycook en niet de avent stomer/blender?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:40 schreef Kyara het volgende:
Je meisje maakt grote stappen XM. Jij hebt de afgelopen dagen vertrouwen in haar getoond (hoe moeilijk het ook was, het loslaten begint al zodra ze geboren zijn) en dat vertrouwen maakt ze waar!![]()
![]()
Dat!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:38 schreef Kyara het volgende:
Ja, dat is echt vies! En dat je zelf aan het einde van de dag ook zo ruikt omdat je het niet in de gaten had dat je ondergespuugd bent
Ja geloof het ook, maar heb me er verder niet in verdiept en dacht dat er misschien voor- en nadelen warenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:17 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Geen idee. Even google plaatjes bekeken maar komt volgens mij op hetzelfde neer?
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:28 schreef Zolena het volgende:
...
Heb geen babycook, klinkt handiger![]()
Ik voel dan dat mijn huid nat wordt. Oh, heb je daar ook gespuugdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:38 schreef Kyara het volgende:
Ja, dat is echt vies! En dat je zelf aan het einde van de dag ook zo ruikt omdat je het niet in de gaten had dat je ondergespuugd bent
Hier boeren ze ook rechtop op schoot.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:41 schreef Spirit82 het volgende:
Gelukkig heb ik bijna nooit vlekken. Kind boert rechtop op schoot dus spuugt alleen zichzelf onder
Als Lauren rechtop op schoot begint te spugen raakt ze alles behalve zichzelfquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja geloof het ook, maar heb me er verder niet in verdiept en dacht dat er misschien voor- en nadelen waren
Oooohh die kwarken dat ze het dan ook gewoon vrolijk weer inslikt
huuuu
Gelukkig heb ik bijna nooit vlekken. Kind boert rechtop op schoot dus spuugt alleen zichzelf onder
Darminfectie (met een duur woord gastro-enteritis zei de ha).quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:46 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat heeft hij ook alweer Mandy? Een infectie?
Dat kwarkspugen klinkt echt vies, vooral als ze het daarna zelf opeten
Trouwens, vandaag zette Silvijn ineens uit zichzelf 2 stappen van de salontafel naar de bank! Ik wist niet wat ik zag, ene moment staat ie te chillen aan de tafel, drie seconden later staat ie aan de bank. Zit maar een meter tussen, maar toch
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:46 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat heeft hij ook alweer Mandy? Een infectie?
Dat kwarkspugen klinkt echt vies, vooral als ze het daarna zelf opeten
Trouwens, vandaag zette Silvijn ineens uit zichzelf 2 stappen van de salontafel naar de bank! Ik wist niet wat ik zag, ene moment staat ie te chillen aan de tafel, drie seconden later staat ie aan de bank. Zit maar een meter tussen, maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |