Zelfde geld voor de politiek hier. Is allemaal een grote poppenkast om de melk koeien af te leiden.quote:
http://iranwire.com/en/projects/1961quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:35 schreef Peunage het volgende:
Dus het klopt wel min of meer, dat ze gewonnen heeft met haar uiterlijk(gezien haar campagne)?
Ik heb geleerd om alle berichten over Iran met een korreltje zout te nemen. En een krant als de televaag al helemaal.
Misschien wel, haar gezicht was te zien en daarnaast een slogan. De telegraaf bericht ongeveer hetzelfde als veel andere bronnen. Je kunt er toch niet omheen dat dit uiterst respectloos is en wellicht onwetmatig?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:35 schreef Peunage het volgende:
Dus het klopt wel min of meer, dat ze gewonnen heeft met haar uiterlijk(gezien haar campagne)?
Ik heb geleerd om alle berichten over Iran met een korreltje zout te nemen. En een krant als de televaag al helemaal.
Precies dit kun je verwachten. Er heerst zo'n minachting jegens vrouwen dat dit gewoon eenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:40 schreef Elfletterig het volgende:
Wat verwacht je nou van dat soort islamitische landen...
Hier is ook weinig mis meequote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:26 schreef LXIV het volgende:
Deze Iraanse is ook mooi:
[ afbeelding ]
Er is hier toch een subforum voo,r Babes en hunks of zoietsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:46 schreef Fides het volgende:
[..]
Hier is ook weinig mis mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In dat soort landen wel ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:45 schreef TresBon het volgende:
[..]
Precies dit kun je verwachten. Er heerst zo'n minachting jegens vrouwen dat dit gewoon een
geldige reden is.
Het is fucking gemeentepolitiek waarin iets geroepen wordt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:40 schreef Elfletterig het volgende:
Wat verwacht je nou van dat soort islamitische landen...
Hoezo ?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is fucking gemeentepolitiek waarin iets geroepen wordt.
Ik kan uit ieder land ter wereld een bizar nieuwsberichtje posten over politiek als ik dat wil. Zelfs over de meest geavanceerde landen zoals Nederland en de Scandinavische landen.
De reden dat Iran iedere keer zo belicht wordt is uit pure haat vanuit Israel naar de mensen die daar wonen.
Er is toch een permanente stroom van dit soort, feitelijk irrelevante, mediaberichten over Iran waar te nemen. Waarom is dat zo?quote:
Het is opvallender omdat de ongelijkheid bij de wet is geregeld. Hun getuigenis telt half zoveel als die van een man. Ze hebben toestemming van hun man nodig hebben naar het buitenland te reizen. Natuurlijk is dit niet een heel bijzonder nieuwsbericht.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik kan uit ieder land ter wereld een bizar nieuwsberichtje posten over politiek als ik dat wil. Zelfs over de meest geavanceerde landen zoals Nederland en de Scandinavische landen.
De reden dat Iran iedere keer zo belicht wordt is uit pure haat vanuit Israel naar de mensen die daar wonen.
Omdat het idee dat we ons niet te bemoeien hebben met de binnenlandse aangelegenheden van landen 1000en kilometers hiervandaan bij nog maar heel weinig mensen leeft.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er is toch een permanente stroom van dit soort, feitelijk irrelevante, mediaberichten over Iran waar te nemen. Waarom is dat zo?
Ja, en?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:32 schreef TresBon het volgende:
[..]
Het is opvallender omdat de ongelijkheid bij de wet is geregeld. Hun getuigenis telt half zoveel als die van een man. Ze hebben toestemming van hun man nodig hebben naar het buitenland te reizen.
In beschaafde landen worden mensen niet vanwege hun uiterlijk uit de politiek geweerd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoezo ja, en? Wel dat soort wetten en dan verwachten dat een vrouw ongehinderd de politiek in kan.quote:
Ik heb niet zoveel zin om te googlelen, maar je kunt van ieder land wel zo'n raar bericht vinden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In beschaafde landen worden mensen niet vanwege hun uiterlijk uit de politiek geweerd.
We hebben het hier niet over "iets roepen", maar over iemand een rechtmatig verkregen zetel ontnemen op basis van uiterlijk.
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel zin om te googlelen, maar je kunt van ieder land wel zo'n raar bericht vinden.
Dan nog, waarom zou je daar om geven?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:37 schreef TresBon het volgende:
[..]
Hoezo ja, en? Wel dat soort wetten en dan verwachten dat een vrouw ongehinderd de politiek in kan.
Wat een naïviteit.
Wat heeft dat met elkaar te maken?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:40 schreef Deshain het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)h-niet-verboden.html
Zoiets?
Het gaat om een gemeenteraadverkiezing in een onbekende stad ergens in het achterland van Iran. Totaal irrelevant. Enkel de media ingeslingerd omdat het weer een negatief stukje info over Iran is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat heeft dat met elkaar te maken?
Een rechter die een vereniging al dan niet verbiedt. Staat verder compleet los van de politiek.
Ik geef er wel om. Er zijn zoveel intelligente vrouwen (daar) die op een soortgelijke manier worden tegengewerkt. In dat geval kan ze de politiek niet in als haar mannelijke tegenstanders dat niet willen. Deze vrouw mag als ze architecte is, het land niet uit als haar man (voogd), vader, broer of debiele neef, het daar niet mee eens is. Voordat onze kleine Nederlandse problemen zijn opgelost mogen we niks over problemen in andere landen zeggen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:39 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dan nog, waarom zou je daar om geven?
Tijd dat we weer afdalen van het zetel van morele superioriteit. Beter lossen wij onze problemen op en zij de hunne.
Het is niet totaal irrelevant. Het gaat om een verkiezing in een land dat democratisch pretendeert te zijn. Ondertussen schort er heel wat aan die democratie en worden vrouwen nog altijd actief tegengewerkt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat om een gemeenteraadverkiezing in een onbekende stad ergens in het achterland van Iran. Totaal irrelevant. Enkel de media ingeslingerd omdat het weer een negatief stukje info over Iran is.
In Saudie-Arabië is het 100x erger om vrouw te zijn. Daar hoor je echter praktisch nooit iets over.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Elfletterig het volgende:
mocratisch pretendeert te zijn. Ondertussen schort er heel wat aan die democratie en worden vrouwen nog
Stop eens met mensen woorden in de mond leggen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hier zien we moslims als minderwaardig.
Nemen we hun zetel af, omdat we ze te knap vinden?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hier zien we moslims als minderwaardig.
het lijkt erop dat je toch wel gelijk hebt...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
In Saudie-Arabië is het 100x erger om vrouw te zijn. Daar hoor je echter praktisch nooit iets over.
Wat is deze?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is niet totaal irrelevant. Het gaat om een verkiezing in een land dat democratisch pretendeert te zijn. Ondertussen schort er heel wat aan die democratie en worden vrouwen nog altijd actief tegengewerkt.
Jawel maar probeer het eens zonder dat verschrikkelijke moralistische geheven vingertje en realiseer je dat je hún probleem naast ónze maatstaven legt...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:47 schreef TresBon het volgende:
[..]
Ik geef er wel om. Er zijn zoveel intelligente vrouwen (daar) die op een soortgelijke manier worden tegengewerkt. In dat geval kan ze de politiek niet in als haar mannelijke tegenstanders dat niet willen. Deze vrouw mag als ze architecte is, het land niet uit als haar man (voogd), vader, broer of debiele neef, het daar niet mee eens is. Voordat onze kleine Nederlandse problemen zijn opgelost mogen we niks over problemen in andere landen zeggen?
Nee zie SGP, ze zijn gewoon niet verkiesbaar. Veel betere oplossing.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:54 schreef TresBon het volgende:
[..]
Nemen we hun zetel af, omdat we ze te knap vinden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |