Ik kan me alleen voor de geest halen dat ze daar ook josh en donna en ehhh die ouwe shaggo achter een campagne bus aan hebben laten rijden. Dat citaat van halllie "hiw do you lose a bus, it's big and slow" zou wel eens een citaat daaruit kunnen zijn. Ik denk wel expres met een knipoog ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
The Newsroom heeft overeenkomsten met zowat alles wat Sorkin hiervoor gedaan heeft. Een groot deel van de grappen of aparte situaties schijnt hij bijvoorbeeld al eens in The West Wing gedaan te hebben en veel karakters lijken wel op elkaar. Voor mij is overigens ook juist de Sorkin touch waarom ik The Newsroom leuk vind. Ik houd zeer van die snelle dialogen. Moet denk ik The West Wing maar eens helemaal gaan kijken, i.p.v. wat ik er nu van gezien heb![]()
Ray Donovan lijkt overigens in niets op The Newsroom. Ik liet die titel vallen, omdat het ook vooral vermakelijk is (wat dan de overeenkomst met deze serie is) en HBO op maandag de nieuwe aflevering On Demand heeft. Een mooie double bill voor mij.
The newsroom zit ondertussen al aardig vol met quotes uit the west wing, maar dat was er nou net niet eenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik kan me alleen voor de geest halen dat ze daar ook josh en donna en ehhh die ouwe shaggo achter een campagne bus aan hebben laten rijden. Dat citaat van halllie "hiw do you lose a bus, it's big and slow" zou wel eens een citaat daaruit kunnen zijn. Ik denk wel expres met een knipoog ja.
Wel tijdens de campagne voor herverkiezingquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
The newsroom zit ondertussen al aardig vol met quotes uit the west wing, maar dat was er nou net niet eenZij reden ook niet achter een bus aan maar werden achter gelaten door de presidentiële auto colonne.
We hebben het wel over dezelfde aflevering, 20 hours in America. Maar ze zitten niet achter een bus aan. Ze proberen zelf bij het volgende campange event, en daarna D.C, te komen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wel tijdens de campagne voor herverkiezing![]()
En dan heb ik t me ingebeeld
Wat een grappig toevalquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:26 schreef BrainOverfloW het volgende:
De vrijwilliger die hun rijd is overigens een jonge 'Jim Harper'. En daarmee is mijn post toch weer ontopic
Naast het hergebruiken van issues en quotes zitten er in Sorkin's producties ook een opvallend hoog aantal terugkerende acteurs. Al zal dat deels ook komen doordat de acteurs graag opnieuw met Sorkin willen werken.quote:
Dat wist ik alquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Naast het hergebruiken van issues en quotes zitten er in Sorkin's producties ook een opvallend hoog aantal terugkerende acteurs. Al zal dat deels ook komen doordat de acteurs graag opnieuw met Sorkin willen werken.
Sorkin is niet de enige die dat doet, Nolan en Tarantino zijn ook voorbeelden die zo hun muses hebben waar ze graag mee werken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Naast het hergebruiken van issues en quotes zitten er in Sorkin's producties ook een opvallend hoog aantal terugkerende acteurs. Al zal dat deels ook komen doordat de acteurs graag opnieuw met Sorkin willen werken.
Klopt, al valt het bij series wat sneller op door het hoge aantal acteurs wat je voorbij ziet komen tijdens een seizoen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Sorkin is niet de enige die dat doet, Nolan en Tarantino zijn ook voorbeelden die zo hun muses hebben waar ze graag mee werken.
Wat dacht je van Jos Whedon?quote:Op maandag 19 augustus 2013 01:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Sorkin is niet de enige die dat doet, Nolan en Tarantino zijn ook voorbeelden die zo hun muses hebben waar ze graag mee werken.
Je kan toch gewoon doorspoelen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:44 schreef shiznuts het volgende:
Begh die friggin' lange lame intro ook altijd.
En: DaMn you Jerry!
Nee, ik denk dat het de Republikeinen zijn, tenslotte zitten er een hele zooi met nauwe banden van Defensie dus die kunnen ze al makkelijk inzetten. Die vrouw van Occupy was woest op ACN, Hamni8 valt niet te controleren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:12 schreef Fir3fly het volgende:
Hmm, dat is een goede theorie. Zou het misschien Reese kunnen zijn die zo in een keer de hele redactie probeert op te ruimen zodat hij een stelletje ja-knikkers neer kan zetten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |