?quote:Op maandag 8 december 2014 13:24 schreef BasvB het volgende:
Goddamn opeens zie je Will's vader op die foto. Waarom ben ik zo slecht in dat soort dingen.
Overgeslagen inderdaad.quote:Op maandag 8 december 2014 15:45 schreef Gambetta het volgende:
Alles met Maggie en Jim: totaal niet boeiend.
Will zat helemaal alleen in de cel "Yeah i was supposed to be in solitary". Die medegevangen was zijn vader, dat zag je op het einde op de foto.quote:
Bij het verlaten van zijn cel zie je Will de foto, waarop hij met zijn vader aan het vissen is, inpakken. Zijn vader is de man met wie hij de cel zat. Die zat dus in zijn hoofd ipv daadwerkelijk in zijn cel.quote:
Jaquote:
Deed me ook wel een tikkie denken aan TWW met Leo. Alleen dat was echtquote:Op maandag 8 december 2014 21:28 schreef Breuls het volgende:
Wow. Mooi einde; dat van die foto zag ik niet aankomen, maar maakte dit wel erg mooi. Die hartaanval zag ik wel aankomen. Aan de ene kant door de regie en Waterstons vertolking, maar ook omdat ik Sorkin een beetje te goed ken wat dat betreft.
En ik schrok me kapot toen Mac zei dat Charlie was overleden. Ik had gehoopt dat hij volgende week nog aanwezig zou zijn voor een herrijzing van ACN, dat net zo hard is ingestort als Charlie.
Ik zag zijn hartaanval juist niet aankomen omdat ik Sorkin goed dacht te kennen. Ik zag Will, net vrijgelaten, midden in die ruzie nog wel de redactie op lopen om Pruit op zijn plaats te zetten. Net alsquote:Op maandag 8 december 2014 21:28 schreef Breuls het volgende:
Wow. Mooi einde; dat van die foto zag ik niet aankomen, maar maakte dit wel erg mooi. Die hartaanval zag ik wel aankomen. Aan de ene kant door de regie en Waterstons vertolking, maar ook omdat ik Sorkin een beetje te goed ken wat dat betreft.
En ik schrok me kapot toen Mac zei dat Charlie was overleden. Ik had gehoopt dat hij volgende week nog aanwezig zou zijn voor een herrijzing van ACN, dat net zo hard is ingestort als Charlie.
SPOILER: in The West WingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. enSPOILER: in Sports NightOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
sloan was gewoon weer geniaal hoorquote:Op maandag 8 december 2014 15:45 schreef Gambetta het volgende:
Lijkt erop dat ze het hoge niveau van het begin van het seizoen niet kunnen vasthouden.
Alles met Maggie en Jim: totaal niet boeiend. Dood van mijn favoriete personage wordt er even tussendoor gewerkt in een waardeloze montage. Wills spookvaderen het totale anticlimactische einde van die verhaallijn met de zelfmoord van de bron..
Eigenlijk was alleen die verkrachtingsdiscussie tussen Don en die studente leuk, hoop dat ze het niveau voor de finale nog éénmaal kunnen opkrikken
Ik zou bijna vermoeden dat de hele crew gewoon opstapt eigenlijkquote:Op dinsdag 9 december 2014 08:07 schreef Re het volgende:
[..]
sloan was gewoon weer geniaal hoor,en Will's pa was ook gewoon erg tof gedaan met een mooie arc naar vorige seizoenen, tsja, na episode 4 was dit verder wel een beetje mindere episode. De overname door zo'n gestoorde internethippie vind ik het mindere verhaal maar is wel amusant om te zien. Kijken wat er nu gaat gebeuren want nu de baas dood is heeft die gek vrij spel?
quote:Op maandag 8 december 2014 17:37 schreef BasvB het volgende:
[..]
Will zat helemaal alleen in de cel "Yeah i was supposed to be in solitary". Die medegevangen was zijn vader, dat zag je op het einde op de foto.
Ah okee, niet goed opgelet toen die foto in beeld kwam blijkbaar. Thanks!quote:Op maandag 8 december 2014 17:40 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Bij het verlaten van zijn cel zie je Will de foto, waarop hij met zijn vader aan het vissen is, inpakken. Zijn vader is de man met wie hij de cel zat. Die zat dus in zijn hoofd ipv daadwerkelijk in zijn cel.
Wat een ontzettend vermoeiend stuk.quote:Op woensdag 10 december 2014 07:03 schreef Breuls het volgende:
Dons gesprek met Mary schijnt nogal wat tongen te hebben losgemaakt:
HBO’s ‘The Newsroom’ Draws Backlash Over Rape Plot
Precies zoals de bedoeling was dus.quote:Op woensdag 10 december 2014 07:03 schreef Breuls het volgende:
Dons gesprek met Mary schijnt nogal wat tongen te hebben losgemaakt:
HBO’s ‘The Newsroom’ Draws Backlash Over Rape Plot
was voor mij ook even een wtf momentje... echt niet doorgehad dat hij al die tijd alleen in die cel zat.quote:Op maandag 8 december 2014 13:24 schreef BasvB het volgende:
Goddamn opeens zie je Will's vader op die foto. Waarom ben ik zo slecht in dat soort dingen.
Ook erg genoten van deze laatste aflevering.quote:Op maandag 15 december 2014 15:05 schreef Libris het volgende:
Wat een super laatste aflevering! Echt genieten, leuk om beelden van het eerste seizoen te zien.
Waardig einde van een super serie. Benieuwd waar Sorkin nu mee komt.
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 15 december 2014 15:05 schreef Libris het volgende:
Wat een super laatste aflevering! Echt genieten, leuk om beelden van het eerste seizoen te zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |