moest ik ook aan denken bij het zien van die foto's jaquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Achteraf grappig dat Olivia Munn in de serie te maken krijgt met uitgelekte naaktfoto's....
Ja, das een oudje. Had ze per ongeluk een keer op d'r eigen Twitter gezetquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:35 schreef planethugo het volgende:
[..]
moest ik ook aan denken bij het zien van die foto's ja![]()
en zag er ook 1 voorbij komen van haar collega in the newsroom, Alison Pill
Het is juist andersom. Die foto's zijn al een paar jaar geleden uitgelekt, nog voordat The Newsroom begon.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:25 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Achteraf grappig dat Olivia Munn in de serie te maken krijgt met uitgelekte naaktfoto's....
Klopt Allison Pill had hem volgens mij zelfs per ongeluk op twitter geplaatst.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:03 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Het is juist andersom. Die foto's zijn al een paar jaar geleden uitgelekt, nog voordat The Newsroom begon.
Klopt, maar ik had het over de foto's van Olivia Munn. Die zijn ook al een paar jaar geleden uitgelekt. Het lijkt er dus eerder op dat Sorkin dat gegeven heeft gebruikt voor zijn show. Art imitates life.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:52 schreef Tweek het volgende:
[..]
Klopt Allison Pill had hem volgens mij zelfs per ongeluk op twitter geplaatst.
Eh ja dat is wel duidelijk in een show waar het iedere keer draait om een bestaand nieuws item. Mijn klopt sloeg op je Olivia Munn natuurlijk.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:58 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Klopt, maar ik had het over de foto's van Olivia Munn. Die zijn ook al een paar jaar geleden uitgelekt. Het lijkt er dus eerder op dat Sorkin dat gegeven heeft gebruikt voor zijn show. Art imitates life.
Ah, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:03 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Het is juist andersom. Die foto's zijn al een paar jaar geleden uitgelekt, nog voordat The Newsroom begon.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Nog maar een maand! Heb er zin in!
Nog maar een weekje.quote:
Moest je bij die walnoten scene ook denken aan:quote:Op maandag 10 november 2014 22:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En nog maar eens een vette knipoog naar The West Wing.
Equatorial Kundu!quote:Op maandag 10 november 2014 22:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En nog maar eens een vette knipoog naar The West Wing.
Dat zal wel niet gebeuren. Dit laatste seizoen zal Sorkin de karakters een mooi einde mee willen geven.quote:Op maandag 17 november 2014 23:45 schreef Fir3fly het volgende:
Godverdomme wat heb ik een hekel aan Neal zeg. Zal blij zijn als hij voor lang achter de tralies verdwijnt.
Speaking of which: aflevering zes heet, in Sorkin-traditie, What kind of day has it been? Vind ik wel weer mooi.quote:Op maandag 17 november 2014 23:49 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat zal wel niet gebeuren. Dit laatste seizoen zal Sorkin de karakters een mooi einde mee willen geven.
Over Sorkin tradities gesproken, we mogen ook weer op gaan letten voor zijn cameo. Die zie ik ook nog wel gebeuren in de laatste aflevering.quote:Op dinsdag 18 november 2014 06:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
Speaking of which: aflevering zes heet, in Sorkin-traditie, What kind of day has it been? Vind ik wel weer mooi.
Ja, maar die negeer ik effe in mijn fantasiewereldje waar TWW 2 een mogelijke realiteit is.quote:Op woensdag 19 november 2014 08:27 schreef Breuls het volgende:
Die titel is ook de seriefinaletitel van Sports Night en Studio 60. Dat had je toch moeten weten.
quote:Op woensdag 19 november 2014 07:38 schreef Dagonet het volgende:
Met Kundu heeft hij The Newsroom toch geplaatst in het universum van The West Wing en de laatste aflevering heeft dezelfde titel als de laatste aflevering van seizoen 1 van The West Wing dus als hij dat nou gebruikt om een nieuwe serie te maken met Sam Seaborn als president..
Late reactie, maar ja dat was ook het eerste waar ik aan moest denken.quote:Op maandag 10 november 2014 22:26 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Moest je bij die walnoten scene ook denken aan:
quote:Op woensdag 19 november 2014 07:38 schreef Dagonet het volgende:
Met Kundu heeft hij The Newsroom toch geplaatst in het universum van The West Wing en de laatste aflevering heeft dezelfde titel als de laatste aflevering van seizoen 1 van The West Wing dus als hij dat nou gebruikt om een nieuwe serie te maken met Sam Seaborn als president..
Iets gemist?quote:Op maandag 24 november 2014 15:29 schreef Rumille het volgende:
De tieten van MacKenzieJezus
Wel een 'ok' aflevering.
Ik gok dat de cocktailjurk indruk maaktequote:
Sloan rulesquote:Op dinsdag 25 november 2014 09:17 schreef shiznuts het volgende:
Those two puppies waren goed ingesnoerd en omhoog gepushed.Viel me ook al op.
Doe mij maar gewoon Sloan maar.
Nieuwe "zelfverzekerde Maggie" daarentegen, is nog altijd niet te pruimen.quote:
Ach....ik vind het wel een aardig bijverhaalquote:Op dinsdag 25 november 2014 11:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nieuwe "zelfverzekerde Maggie" daarentegen, is nog altijd niet te pruimen.![]()
Het ligt er zó dik bovenop dat ze naar een einde toewerken waarin Jim en Maggie elkaar weer vinden.
quote:Op maandag 24 november 2014 15:29 schreef Rumille het volgende:
De tieten van MacKenzieJezus
Wel een 'ok' aflevering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |