En daar heb ik 'J' dus vanmorgen voor het eerst ontmoet. Niet het meest geschikte moment en locatie, maar ik heb wel ff leuk met hem staan babbelenquote:
Nope.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
Hallon.
Nog plannen voor vanavond?
Leuk om te weten dat er voor mij beslissingen worden genomenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, je gaat naar de gondelvaart hoor ik.
Je hebt wel meteen plannen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:24 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Leuk om te weten dat er voor mij beslissingen worden genomen
Dat wel. Komt Dunkie nog hier heen of moet ik naar jullie komen?quote:
Die is nu onderweg naar huis.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Dat wel. Komt Dunkie nog hier heen of moet ik naar jullie komen?
Ok. Ging jij vanavond ook?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die is nu onderweg naar huis.
Geen idee nog.quote:
Bobbie!!!!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee nog.
Er is wel een Bob de bouwer-boot...
hoe kan dat nou? Meestal is het wel gezellig toch?quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:39 schreef Dunkie het volgende:
Gondelvaart was een aanfluiting. Dat is wel een goeien samenvatting denk ik.
Je moet gewoon ergens gaan zitten in het gras op de dijk en gaan genieten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:13 schreef Dunkie het volgende:
Sowieso begonnen ze aan de vlotbrug kant. Schijnbaar wist bijna niemand dat (waaronder wij) want iedereen liep achter de bootjes aan. De braderie was nogal zielig. Heel veel bezoekers gingen dan ook rond kwart voor tien alweer naar huis.
Er was ook niet veel bijzonders ivm 50jaar gondelvaart. Dus best wel een aanfluiting.
Dat het een dorpsfeest is weten we (Dunkie en ik). Wonen/woonden er letterlijk naast.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:20 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je moet gewoon ergens gaan zitten in het gras op de dijk en gaan genieten.
Mbt 50 jaar kon je dit keer een helikopter vlucht maken over Koedijk en er was dit keer een aangewezen thema voor de tuinen:Sara en Abraham.
Houd rekening met het feit dat het gewoon een dorpsfeest is en de mensen in het feestcommissie gewoon bewoners van Koedijk zijn die hun best doen.
En ja na de gondels gaat iedereen naar zijn familie/ouders/buren om verder te feesten. Wil je feesten in de biertent dan moet je vrijdag gaan.
Hoezo?quote:
uberhaupt kunnen slapenquote:
ik kwam vanmorgen aanlopen bij het winkelcentrum; dacht bij mezelf huh wat is de albert heijn kaalquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:53 schreef lynda het volgende:
verbouwing winkelcentrum is eindelijk begonnen
is er zon groot verschil tussen die 2 winkels dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:01 schreef douche-eendje het volgende:
Dat de discus per september pets place gaat worden in de hoef is minder tof. Pets placemag hopen dat de verkopers uit t centrum niet richting deze winkel gaan.
het enige wat ik wel weet is dat de huidige medewerkers niet in de nieuwe winkel komen te werken, heb toevallig vorige week met één van hen staan praten daarover.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:01 schreef douche-eendje het volgende:
Dat de discus per september pets place gaat worden in de hoef is minder tof. Pets placemag hopen dat de verkopers uit t centrum niet richting deze winkel gaan.
Ik vond de Discus anders flink aan de prijs, de Biokat wordt nu goedkoper met de Pets Placequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:01 schreef douche-eendje het volgende:
het vrouwtje dat ik sprak was blij dat ze niet werd 'overgenomen' ze had nu een baan dichterbij huis gevonden en daarnaast sprak pets place haar niet echt aan geloof ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:34 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Ik vond de Discus anders flink aan de prijs, de Biokat wordt nu goedkoper met de Pets Place
Wel suf dat ze het bestaande personeel eruit bonjouren.
ik ben soort van gebanned in de pets place in de stad nadat ik een keer een discussie ben aangegaan met een medewerker die echt onzin stond te verkopen. En dat het personeel van de discus eruit gaat... kan ik ook niet wakker van liggen. Ik weet teveel via mn vrijwilligerswerk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:11 schreef lynda het volgende:
[..]
is er zon groot verschil tussen die 2 winkels dan?
(ik kom er nooit)
Tja leuk voor haar, minder leuk als je niet zomaar even een ander baantje uit je mouw schudt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
het vrouwtje dat ik sprak was blij dat ze niet werd 'overgenomen' ze had nu een baan dichterbij huis gevonden en daarnaast sprak pets place haar niet echt aan geloof ik
Wat een onzinquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
ik ben soort van gebanned in de pets place in de stad nadat ik een keer een discussie ben aangegaan met een medewerker die echt onzin stond te verkopen. En dat het personeel van de discus eruit gaat... kan ik ook niet wakker van liggen. Ik weet teveel via mn vrijwilligerswerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |