ja, ik heb een uberdun jurkje aan en zit ook kou te lijdenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn vraag wordt vooral ingegeven door mijn koude voeten op dit moment.
Hmmmmm.... ik voel met je mee!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:58 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja, ik heb een uberdun jurkje aan en zit ook kou te lijdenben nog tot morgenavond weg en heb ook geen jas meegenomen ofzo
Toen ik in 2011 in zweden was, liep iedereen daar al met die hunter regenlaarzenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:11 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb gister regenlaarzen besteld op zalando. Kan ik hip de herfst en winter door....
Oh, die vind ik sowieso al wel leukquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Toen ik in 2011 in zweden was, liep iedereen daar al met die hunter regenlaarzenZijn ze ondertussen wat mooier geworden?
die heb ik besteld, inderdaad. Ze zijn wel duur, maar aangezien ik er veel mee door regen en sneeuw zal banjeren is het het geld wel waard, en zullen ze vast ook lang meegaan. Eerst maar eens kijken hoe ik het eigenlijk vind staan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Toen ik in 2011 in zweden was, liep iedereen daar al met die hunter regenlaarzenZijn ze ondertussen wat mooier geworden?
Nou ik ga niet op slippers en in een rokje naar het werkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:30 schreef Nallie het volgende:
Jongens, het is theoretisch gezien nog zomer!!
Zon, rokjes, slippers enzo..
Ik heb gister nog lekker in de zon gelegen en gezwommenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:30 schreef Nallie het volgende:
Jongens, het is theoretisch gezien nog zomer!!
Zon, rokjes, slippers enzo..
Oeh, da's zeker nice!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:42 schreef _aurum_ het volgende:
En ik heb als vakantiecadeautje gehoord dat ik 4% loonsverhoging krijg. Nice!!
Hoera! Hoeveel schoenen zijn datquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:42 schreef _aurum_ het volgende:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:42 schreef _aurum_ het volgende:
heel veelquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hoera! Hoeveel schoenen zijn dat
ik heb heel lang zitten nadenken. Hoe komt ie er nou op dat er in Augustus een 'r' zit. Na 5 minuten realiseerde ik me dat het nu al half augustus is...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:47 schreef the85mc het volgende:
Het is zomer iddNog maar 2 weken en dan is de 'r' weer in de maand en kan de sneeuwschuiver weer uit de kast..
![]()
Ik hoop nog op een mooie lange nazomer tot in oktober
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
SOON.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nah, kijk dan hoe lief!
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ar-zijn-beelden-van/
Dat is omdat ze bang zijn dat de moeder de baby panda niet accepteert en 'm plet ofzo. Zie het verhaal op de NRC site.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
BabypandaMaar ze halen hem wel weer weg
![]()
hij zit ook in Delft hequote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga binnenkort naar de Bollywoodhit van dit moment, dus misschien moet dat ook maar gecombineerd worden met een bezoekje aan Burgerz!
Vanavond Indiaas trouwens.
Ja! Dat wist ik idd.quote:
Nom!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:17 schreef Jagärtrut het volgende:
wij hadden laatst zelfgemaakte burgers. Van de bbq, met als topping bacon en gegrilde ananas. Zooooo lekker!
Oh ik klaag ook niet, maar met een beetje geluk kan ik in deze tweede zomerse periode wat van m'n overuren openemen en genieten van de zonquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vandaag is het trouwens ook absoluut niet koud! Het is alleen prutweer vanwege de regen.
Wel een fleece dekentje gescoord overigens.
dat zou nog beter zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh ik klaag ook niet, maar met een beetje geluk kan ik in deze tweede zomerse periode wat van m'n overuren openemen en genieten van de zon
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dan hossel je een kaartje, je kan er nog bij de tent hoor.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:55 schreef Californium het volgende:
Zo! Presentatie van scriptie gegeven, een 7 gekregen, handtekening erop en ingeleverd. Volgens mij betekend dat dat ik officieus MSc ben... iig 30e is examen datum en dan is het officieel. Maar alle cijfers zijn binnen. Nu kan ik thuis verder met inpakken want morgen verhuizen en dan vakantie
echt echt voor 2 weken
Ha die heb ik ook besteldquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
Net het nieuwe 'Hairy Dieters' boek gekocht.Zag op Facebook zóveel lekkere recepten voorbij komen
dus als troost voor m'n schrale 9km van daarnet maar een verantwoord troostcadeautje gekocht
Gefelicitaart!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:55 schreef Californium het volgende:
Zo! Presentatie van scriptie gegeven, een 7 gekregen, handtekening erop en ingeleverd. Volgens mij betekend dat dat ik officieus MSc ben... iig 30e is examen datum en dan is het officieel. Maar alle cijfers zijn binnen. Nu kan ik thuis verder met inpakken want morgen verhuizen en dan vakantie
echt echt voor 2 weken
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:55 schreef Californium het volgende:
echt echt voor 2 weken
Wat zij zegt!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:06 schreef anna82 het volgende:
Feli Cali en spannend MC! Allebei een verdiende vakantie dus
Als deze bevalt ga ik deel 1 misschien ook wel kopenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ha die heb ik ook besteldwas nu maar 7 pond ofzo dus win
En heb ook veel gemaakt uit deel 1 (voor mijn doen
)
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:55 schreef Californium het volgende:
echt echt voor 2 weken
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:42 schreef _aurum_ het volgende:
gefeli!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:55 schreef Californium het volgende:
echt echt voor 2 weken
Nou, dan moet ik eerst nog "even" mijn target halen. Als die stomme crisis nou eens nokt en projecten loskomen dan wordt het nog wat met mequote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]gefeli! Weer een stapje dichter bij world domination
Ook voor jouquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:55 schreef Californium het volgende:
echt echt voor 2 weken
Alles sal reg kom!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:55 schreef Californium het volgende:
echt echt voor 2 weken
Nog geen vakantie gepland?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat eentopictitel... ik wil geen winter, kan nu al janken bij het idee.
In nov. een paar dagen in Nederland maar verder mag het niet ivm een eventuele elfstedentochtquote:
Jouw vaste kapper vindt het inderdaad vast heel fijn dat je naar een andere gaatquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kapper om de hoek uitgeprobeerd die tot 20:00 open is vaak, relaxedEn nog goedkoper dan andere ook, 16,50 voor wassen/knippen. Vindt mijn vaste kappert erg fijn maar dit is een handig alternatief
Pics!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kapper om de hoek uitgeprobeerd die tot 20:00 open is vaak, relaxedEn nog goedkoper dan andere ook, 16,50 voor wassen/knippen. Vindt mijn vaste kappert erg fijn maar dit is een handig alternatief
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jouw vaste kapper vindt het inderdaad vast heel fijn dat je naar een andere gaat
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Al zou ik het haar van Maria knippen (het wordt iig heeeeeeeeeeeel modern) dan nog ziet ze er awesome uit
jij ook al? Ik had er vier vannachtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:
En nu hopelijk een nacht met meer dan 3 uren slaap
Fijne avond
Lekker!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:39 schreef Mufasa208 het volgende:
Naja, de ontsteking moet er nu wel uit zijn. Heb zostraks The Godfather bij Burgerz verobert met een bananen-honing-milkshake en ik leef nog.En oh nom nom nom, wat was dat lekker.
Waygu is echt geniaal lekker vlees!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:55 schreef Mufasa208 het volgende:
Ik hoor net dat het waygu is... Ooh well, het klonk iig erg smakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |