Awwwquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik was vannacht Billy trouwens wel ff een kwartiertje kwijt, gelukkig was het laat, en was er geen verkeer, hij ging ff achter een kat aan en ik had geen zin om te roepen, geen idee waar ie allemaal geweest is
Til het nog maar even over het weekend!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb die schilderijen al twee dagen binnen en ik kan het niet opbrengen om er over te jubelen op FB trouwens
![]()
Pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb die schilderijen al twee dagen binnen en ik kan het niet opbrengen om er over te jubelen op FB trouwens
![]()
![]()
Op een afgesloten veldje graag, als die zwarte een wildspoor ruikt is hij pleite.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
Mijnes zou dolgraag willen rennen met Sjon en Ravi![]()
Mijnes volgt de meut, dus ik stem ook graag voor een afgesloten stukquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:04 schreef Pagan het volgende:
Op een afgesloten veldje graag, als die zwarte een wildspoor ruikt is hij pleite.
Ik wilde al aanvullen dat ik daar op kan vertrouwenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Sjon luistert los helemaal prima en die komt ook keurig dus boeie!
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde al aanvullen dat ik daar op kan vertrouwen
Ik niet, maar deze ben ik gaan waarderenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |