quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:13 schreef Zolder het volgende:
NIKO, MY COUSIN, I CAN'T BELIEVE IT YOU'RE HERE, LET'S GO BOWLING
Die ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:13 schreef Zolder het volgende:
TBOGT was echt beter te doen hoor en TLAD was ook al beterquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:18 schreef Noin het volgende:
Ik eehh vond eigenlijk heel de GTA4 cast nogal matig.
Ik vond faustin veel ergerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:22 schreef rumiii het volgende:
vlad is wel n vieze
wilde m eik meteen al slachten
faustin is wat vlad had willen zijn manquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:23 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ik vond faustin veel erger
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:42 schreef Kyubey het volgende:
Die Dubaiaanse jongen met dat gouden geweer. Hoe heette hij ook al weer...
Dat is de grootste baas van het spel..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:42 schreef Kyubey het volgende:
Dat dan weer wel idd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:47 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dat is de grootste baas van het spel..
louis, my NIGGA
Het is Luisquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:47 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dat is de grootste baas van het spel..
louis, my NIGGA
Omdat het je neef is, niet je oom.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 03:41 schreef Av- het volgende:
Ga dan gewoon bowlen! Hoe kun je nou serieus nee tegen je oom zeggen als hij je mee bowlen vraagt?!
Ok beetjequote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:30 schreef rumiii het volgende:
[..]
faustin is wat vlad had willen zijn man
harde gangster
vlad was stuk stront die vastzat in zn scarface fantasie geef toe
Yusuf amirquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:42 schreef Kyubey het volgende:
Een beetje een kneus, maar k vind dwayne ergerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 03:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Playboy is ook behoorlijk irritant.
Dwayne daar in tegen is wel een baas.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:44 schreef Nemephis het volgende:
Roman met dat irritante gezeik de hele tijd
Van mcReary? Moeder of dochter?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:32 schreef Yi-Long het volgende:
Volgens mij vond ik dat Ierse wijf een zuur zeikwijf.
Deze?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:32 schreef Yi-Long het volgende:
Volgens mij vond ik dat Ierse wijf een zuur zeikwijf.
Jammer joh...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:38 schreef stoereboii het volgende:
Het is Brucie Kibbutz, niet Mori
Uiteraard. Bovendien, wat moet je met dat hok van Dwayne?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:41 schreef rumiii het volgende:
hebben jullie ook playboy koud gemaakt?
mad respect voor dwayne ekte ekte
Haten op Yusuf Amirquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:42 schreef Kyubey het volgende:
Mori niet kennenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:38 schreef stoereboii het volgende:
Het is Brucie Kibbutz, niet Mori
Zeker, zijn appartment is ook beestquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:13 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Wat een baas is datBeste personage uit de game.
Dan krijg je veel geld van playboyquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:19 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Uiteraard. Bovendien, wat moet je met dat hok van Dwayne?
Je kon je wel verplaatsen in die neger van SA?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:16 schreef CoExist het volgende:
Niko Bellic...
Door die stelende MOE-lander als main character heb ik de game links laten liggen. Ik kon me niet in hem verplaatsen.
Ik laat GTA V ook lekker aan mij voorbij gaan.
After 5 years on the east coast, it was time to go homequote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kon je wel verplaatsen in die neger van SA?
What's wrong with LC (New York)?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:21 schreef Zolder het volgende:
[..]
After 5 years on the east coast, it was time to go home
Ohja, GTA: San Andreas. Die heb ik ook ooit nog 'ns gekocht en nooit uitgespeeld.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kon je wel verplaatsen in die neger van SA?
Zonde, het is een goede gamequote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:29 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ohja, GTA: San Andreas. Die heb ik ook ooit nog 'ns gekocht en nooit uitgespeeld.
Heb alleen GTA: III en GTA: Vice City uitgespeeld op de PC.
GTA: IV heb ik zelfs 2x gekocht voor de PS3 maar nooit uitgespeeld en later weer door verkocht. Jammer, want de game heeft best potentie.
Man what happened to 4 life nigga?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:23 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
What's wrong with LC (New York)?
Yeah, die lelijke zeiksnol die je dan moest daten. Kom op man, ik ben fucking gangster, en dan zo'n chick die denkt dat ze je moeder is.quote:
Ik vond haar niet zo ergquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, die lelijke zeiksnol die je dan moest daten. Kom op man, ik ben fucking gangster, en dan zo'n chick die denkt dat ze je moeder is.
die russische faggot ben zn naam kwijt met die trainingspakquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:40 schreef kristalhelder het volgende:
Trouwens, zijn er ook GTA personen behalve de poppetjes die je bestuurt die geen drugs gebruiken?
Ray bulgarin of dimitri?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:49 schreef rumiii het volgende:
[..]
die russische faggot ben zn naam kwijt met die trainingspak
Gewoon GTA 4 of TLAD of TBOGT?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:52 schreef rumiii het volgende:
[..]
nee maat die met roze trainingspak sjaal en shit
Bernie/Florian?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:49 schreef rumiii het volgende:
[..]
die russische faggot ben zn naam kwijt met die trainingspak
Irritant is wel dat ze je dwingt te kiezen tussen geld verdienen en je principes volgen.quote:
Geld verdienen natuurlijk, je bent met moorden al veel te ver gegaan om nog principes te volgenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:40 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Irritant is wel dat ze je dwingt te kiezen tussen geld verdienen en je principes volgen.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 02:20 schreef regiliopeace het volgende:
dwayne, had ik toch maar voor playboy x gekozen.
En dat moet je wel doen, anders vinden ze je minder aardig...quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:57 schreef Max-Westerman het volgende:
Alle teringlijers die je gaan bellen om te vragen of je zin hebt om iets leuks te doen
daarom zijn ze ook vervelendquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:19 schreef bas-beest het volgende:
[..]
En dat moet je wel doen, anders vinden ze je minder aardig...
Die ken ik niet of ben ik vergetenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eigenlijk vond ik de irritantste Bernie
Die faggot weetjewelquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:39 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Die ken ik niet of ben ik vergeten
quote:
Als je gta V gaat kopen kom je hem weer tegenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:47 schreef MagicTheo het volgende:
Met stipt op nummer 1 Roman, zoals ik vaker hier lees. Voor de rest vind ik Brucie soms ook wel irritant met dat geschreeuw van hem. En die Faustin....
Echt komt hij ook in V? lol haha wist ik nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:11 schreef Fritter het volgende:
[..]
Als je gta V gaat kopen kom je hem weer tegen![]()
Weer dat geschreeuw ja
YOYOYO ITS BRUCIE BABYquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:11 schreef Fritter het volgende:
[..]
Als je gta V gaat kopen kom je hem weer tegen![]()
Weer dat geschreeuw ja
Onee packie bedoelde ik, excusesquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:27 schreef MagicTheo het volgende:
[..]
Echt komt hij ook in V? lol haha wist ik niet
Dat.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:57 schreef Max-Westerman het volgende:
Alle teringlijers die je gaan bellen om te vragen of je zin hebt om iets leuks te doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |