Ja ik was bij vrienden en dan ga je niet pitten op de 31e.quote:
Ik iets van 23u, ging 1 Jan rond half zes slapen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik was bij vrienden en dan ga je niet pitten op de 31e.
Bleef daar tot de 2e want gratis reizen. En dan ga je nooit vroeg pitten.
Wat is Roos als DJ ook kut.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:23 schreef Pino112 het volgende:
Kappen Roos, muziek willen we horen. Met je gehinnik.
Duh.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is Roos als DJ ook kut.
Ik kende het ook niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roosmarijn kent 'beurtbalkje' niet
Ja, maar jij lacht er niet keihard om op de radio.quote:
Ik verlang naar Corton, Weening, Bootsquote:
Neuh. Vind het ook niet lachwekkend eigenlijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar jij lacht er niet keihard om op de radio.
Mackay.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verlang naar Corton, Weening, Boots
Die ook ja.quote:
Haten op Queen en Deep Purplequote:
Wat een niveauquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tomas denkt even grappig te zijn
Slaap lekker Pino!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat een niveau. Ik haak af.
Trusten
Ja godverdomme, wat een aids inderdaadquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat een niveau. Ik haak af.
Trusten
1 januari nieuwe programmering, hopelijk zonder Roosquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja godverdomme, wat een aids inderdaad
Ik wil de happy ending nog even horen, maar wat waren die weekjes zonder Roos fijn.
Niets mis mee inderdaad.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1 januari nieuwe programmering, hopelijk zonder Roos
Paul gewoon, en dan Sander op 14-16u. Topshow.
had een eend moeten zijnquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:52 schreef ChatGirl het volgende:
Ik moest stiekem toch een beetje lachen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:52 schreef ChatGirl het volgende:
Ik moest stiekem toch een beetje lachen
[ afbeelding ]
Personal Jesus van Depeche Mode misschien?quote:
Goed moment om te gaan slapen.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roosmarijn kent 'beurtbalkje' niet
ik welquote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:09 schreef Paul het volgende:
GIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL
Bazen zijn het.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:55 schreef heloef het volgende:
Ik zal wel weer de enige zijn, maar ik ga gewoon weer stuk om die gasten van de Jeugd.
quote:
yep, in de request!quote:
Wat een heiligschennisquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
yep, in de request!
dat iemand sms-t dat het een als een slechte demo van Editors klinkt
Chvrches
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In het Indie-topic word ik niet meer serieus genomen![]()
Op FOK! wel jaquote:Zie ik nu dat jij van Luna bent?
Moest er wel eerst One Direction en Avicii voor promotenquote:
ODquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Moest er wel eerst One Direction en Avicii voor promoten![]()
Wel leuk topic hoor
Kom je nog eens leipe muziek tegen.
Wanneer ga je Luna in het echt regelen dan?
Hij is toch wel bij Luna aan het vissen en niet aan het vreemdgaan he?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:08 schreef SilentChaos het volgende:
Lees ik nou dat Piño zit te hosselen in een ander topic?
Trots![]()
Waar dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:08 schreef SilentChaos het volgende:
Lees ik nou dat Piño zit te hosselen in een ander topic?
Trots![]()
Afschieten dat tuig.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat iemand sms-t dat het een als een slechte demo van Editors klinkt
Geen idee, maar ik lees zoiets hier, of ik interpreteer het verkeerdquote:
Dat tweede, overduidelijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik lees zoiets hier, of ik interpreteer het verkeerd
Dat is All you want?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een originele request. Draai es een oudere plaat
.
Valt toch wel mee?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:00 schreef SilentChaos het volgende:
Kodaline...
Ik hoopte die draak van een plaat NOOIT meer te hoeven horen
quote:3FM doet op 16, 17 en 18 augustus doet 3FM live verslag vanaf Lowlands 2013 voor de 20e editie van het festival. 3FM is dit hele weekend aanwezig met een mobiele studio en een eigen podium.
De 3FM-jocks lopen over het festivalterrein en praten met festivalgangers, op zoek naar de beste optredens en de mooiste Lowlands verhalen. In de speciale 3 On Stage-containers, een initiatief van Nederland 3 en 3FM, geven verschillende bands een exclusief optreden voor maximaal 50 personen. De sessies zijn te beluisteren op 3FM en terug te zien op Nederland 3.
3FM doet verslag van het festival vanuit de studio op het festivalterrein: vrijdag van 06:00 tot 10:00 uur en van 16:00 tot 01:00 uur, zaterdag van 10:00 tot 00:00 uur, en zondag van 10:00 uur 00:00 uur. Giel Beelen maakt zaterdagnacht van 00:00 tot 02:00 uur de Lowlandscamping onveilig met Campingradio.
De jouwe dan?quote:
Ah zo. Was dat Plage? Daar word ik nu depressief van.quote:
Nee, Mumford & Altijdhetzelfde.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah zo. Was dat Plage? Daar word ik nu depressief van.
Groot spraakgebrek.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
Alle Limburgers praten als Rapper Sjors, ben ik achter gekomen.
Rabbering weetquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:57 schreef Pino112 het volgende:
Sandra van Nieuwland een 'ontzettend talent' vinden![]()
![]()
![]()
Ik herhaal: "Mexicano's heersen de pan uit!"quote:
Wat was er?quote:
GY!BE Was trouwens FANTASTISCH!quote:
5 nummers spelen in 2 uur is altijd goed.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:00 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
GY!BE Was trouwens FANTASTISCH!
Ze hebben 5 nummers gespeeld. In bijna 2 uur
Kon zonderquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
5 nummers spelen in 2 uur is altijd goed.
Had je oordoppen nodig of kon je het zonder redden?
Genietenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:02 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Kon zonderWas echt super, mensen liepen podium op, speelden wat, liepen weer weg, kwamen weer terug
Harde baas.quote:
Ah blanke vrouwen die iets uit Brazilie gaan proberen. Dodelijke combo.quote:
alweerquote:
club tropicana :-8quote:
lijkt wel laurier trouwensquote:
yeauh, net als met mn smileeys enzo, punica oases ftw *-)quote:
Ken je ze niet uit je hoofd?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:26 schreef Againzender het volgende:
hm, ook geen geldige smiley kennelijk
niet in deze toestandquote:
mijn vrouw roept net 'mijn kleurenbom, wat doe je?!'quote:
Bwoah, da's oud.quote:
ja, maar wel een geniale parodie. en cool dat zowel Slimme Schemer als Tido nu redelijk bekende NL'ers zijn. 9vd10x hoor je nooit meer van zoietsquote:
wilde ik net zeggen, die twee zijn behoorlijk bekend geworden. maar wat een geweldige parodie was datquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar wel een geniale parodie. en cool dat zowel Slimme Schemer als Tido nu redelijk bekende NL'ers zijn. 9vd10x hoor je nooit meer van zoiets
ach, ik was onze jongste aan het uitleggen dat het plaatje dat de dokter zou laten zien een kerk met een wolk was. Komt mijn vrouw: wtfquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
ik besefte me vandaag ook dat ik al zeker mijn halve leven met de volgende mcdonalds-reclame in mijn hoofd loop:
Nu bij je happy meal, speeltjes uit de film Winnie de Poeh's meest verre tocht!
Winnie de Poes? Winnie is toch een beertje???
Waarom onthouden mijn hersenen geen nuttige dingen???
Die zag ik ook al staan jaquote:
en daar snap ik helemaal niks van....quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, ik was onze jongste aan het uitleggen dat het plaatje dat de dokter zou laten zien een kerk met een wolk was. Komt mijn vrouw: wtfdat is een sleutel
LSD manquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:36 schreef Pino112 het volgende:
Againzender heeft paddo's gebruikt.
Hyves, flashback. Had je ook een CU2-profiel inclusief vragenlijsten?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb net mijn hyves eens geopend.....ik heb daar een slaat "blogjes" over leuke liedjes neergezet. nog best aardig leesbaar zo'n 3 jaar later
dit is ook een een gevalletje: je hebt het pas door als je het ziet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en daar snap ik helemaal niks van....
nee hoor, gewoon bier, wijn en schelpdierenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:36 schreef Pino112 het volgende:
Againzender heeft paddo's gebruikt.
wel gehad, maar niet meer toegankelijk. mijn hyvesprofiel is te vinden onder thirdrock....goddamn wat origineel!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hyves, flashback. Had je ook een CU2-profiel inclusief vragenlijsten?
wat vond ik dat een lekker wijf. godsamme.quote:
Fabienne >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Tooske met d'r bochel en schreeuwstemquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
wat vond ik dat een lekker wijf. godsamme.
Ik weet wat je bedoeltquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
dit is ook een een gevalletje: je hebt het pas door als je het ziet.
ik ga nu niet zitten fotoshoppen, maar de plaatjes van het consultatiebureau waren 35 jaar geleden al raar, en nu hebben ze nog steeds dezelfde plaatjes.
ik ben niet gekquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt
-edit- 3e rij, eerste plaatje
[ afbeelding ]
terechte klachtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:42 schreef Againzender het volgende:
Dat links-onder, dat is toch GVD een kerk met een wolk en geen sleutel![]()
[ afbeelding ]
ook alweer afgeschaft door mn bankquote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
ook alweer afgeschaft door mn bank
ik zie er eerder een pistool met een stofwolkje in....quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt
-edit- 3e rij, eerste plaatje
[ afbeelding ]
zit jij ook al aan de paddo's?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zie er eerder een pistool met een stofwolkje in....
zie je, onduidelijk plaatje, en daardoor zitten generaties nu met brillen die ze niet nodig hebben!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zie er eerder een pistool met een stofwolkje in....
Die plaatjes zijn ook al 100 jaar oud. Ik bedoel, die tekening van een staklok, dat kent toch niemand meerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
zie je, onduidelijk plaatje, en daardoor zitten generaties nu met billen die ze niet nodig hebben!
ja, dat dus, zo freaking oud! ik moet de jongens eerst uitleggen wat het onderwerp uberhaupt is, ze kennen het niet!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn ook al 100 jaar oud. Ik bedoel, die tekening van een staklok, dat kent toch niemand meer
ow! dus daarom heb ik een bril!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
zie je, onduidelijk plaatje, en daardoor zitten generaties nu met brillen die ze niet nodig hebben!
Ik zei altijd 'dat ding wat lijkt op ....'.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat dus, zo freaking oud! ik moet de jongens eerst uitleggen wat het onderwerp uberhaupt is, ze kennen het niet!
ik heb er 25 jaar mee gelopen door dit!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow! dus daarom heb ik een bril!
kan ook z'n voordelen hebben. voor je het weet is het een leuke meid en ben je getrouwd! ik zet dus maar geen bril meer op. lijkt me heel verstandig met -7....quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb er 25 jaar mee gelopen door dit!
en nu lenzen, zonder bril liep ik toch wat vaak tegen willekeurige personen aan.
ik had twee weken terug op dat bureau echt de moeite me in te houden:quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zei altijd 'dat ding wat lijkt op ....'.Moeten ze maar met hun tijd meegaan.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kan ook z'n voordelen hebben. voor je het weet is het een leuke meid en ben je getrouwd! ik zet dus maar geen bril meer op. lijkt me heel verstandig met -7....
ik ga trouwens wel zo mijn bril afzetten want ik ga pitten!
morgen trouwens geen gewone EW toch? Veenstra en Roos van LL ofzo? en Stenders ook toch? nja, eens zien of ik ga luisteren. er komt ook een goede film op de Vlaamse TV
trusten
Truste Rolfje!quote:
Ik kan er me iets bij voorstellen ja. Maar als je een beeld eenmaal in je hoofd hebt zitten dan zie je er dus nooit meer wat anders in.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik had twee weken terug op dat bureau echt de moeite me in te houden:
'wat zegt hij?' (Roel is wat zacht als errare mensen bij zijn)
'kasteel'
'kasteel'
''
''
![]()
'hij ziet het plaatje maar ziet niet UW plaatje, kijk nog eens naar dat plaatje'
argh, word weer kwaad
Welterusten!quote:
Wat vindt Atze d'r van?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kees van Hondt is ook wel echt overgewaardeerd..
Het is wel een slimme mix van allerlei stijlen. Zesje.quote:
Sorryquote:
Welke hype? Hoorde er deze avond pas voor het eerst iets over nadat Roosmarijn en Tomas foto's aan het Twitteren waren van een bebosde studio.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:05 schreef Pino112 het volgende:
Kees van Hont![]()
Overhypt
Ik hou niet van hypes
Lowlands
Ja ik kende hem ook niet hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Welke hype? Hoorde er deze avond pas voor het eerst iets over nadat Roosmarijn en Tomas foto's aan het Twitteren waren van een bebosde studio.
Hij is (serieus) heel populair onder lowlandsgangers. Het zal vast schijtlollig zijn na zes biertjes, maar op de radio is dit echt dikke faal.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Welke hype? Hoorde er deze avond pas voor het eerst iets over nadat Roosmarijn en Tomas foto's aan het Twitteren waren van een bebosde studio.Of moet ik onder die steen vandaag komen?
Truste Pino!quote:
tis bijna afgelopen hoor.quote:
Goed punt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nou en, er moet ook nog iets van gewerkt worden he.
ik ook! en ik zit niet eens in de autoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
WAUW WAUW WAUW IK HANG IN DE VANGRAILS!!!11!!!!!
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
WAUW WAUW WAUW IK HANG IN DE VANGRAILS!!!11!!!!!
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:31 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben m'n auto maar weer ingegaan en heb de dichtstbijzijnde vangrails opgezocht
Wat een band die Crystal Fighters
Ik heb ook een heel lief smsje gestuurdquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
Plage
![]()
![]()
WAUW WAUW WAUW TE GEK HEE!!!!!
"Beter dan het origineel"?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb ook een heel lief smsje gestuurd
Nee dat ik liever die scatman aan de cocaine hoorde die hij ervoor draaidequote:
http://icecast.omroep.nl/3fm-bb-mp3quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
Fix die stream eens ff...
Zit hier 538 te luisteren uit pure ellende omdat 3FM dood is
Ik kan hier niet kiezen welke stream ik wil hebben (is vast geregeld intern hier via server blablabla, lastig verhaalquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:50 schreef alors het volgende:
[..]
http://icecast.omroep.nl/3fm-bb-mp3
doet het bij mij wel
Nou kom maarquote:
Sonnet wordt nu niet echt veel gedraaid. In populariteit wel hun 5e bekendste denk ik (Bittersweet, Drugs don't work, Lucky man, Love is noise)quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:46 schreef alors het volgende:
Waarom ken ik dit nummer niet?
The Verve
Zonet was de 5e keer op 3fm sinds 2008...quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sonnet wordt nu niet echt veel gedraaid. In populariteit wel hun 5e bekendste denk ik (Bittersweet, Drugs don't work, Lucky man, Love is noise)
Zelfs Rather Be vaker, maar dat was een 2008 single.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:52 schreef alors het volgende:
[..]
Zonet was de 5e keer op 3fm sinds 2008...
Hebben ze daar geen winkelwagentjesquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:44 schreef MarijeH het volgende:
Vanmorgen naar de Sligro geweest om boodschappen te doen voor mijn verjaardag van overmorgen. We hadden twee kruiwagen vol.
Ja dat hadden ze wel. Toen we thuis kwamen hebben we de boodschappen in onze eigen kruiwagen gedaan. Dat gaat wel iets sneller.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen winkelwagentjes
kak, serieus?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:51 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja dat hadden ze wel. Toen we thuis kwamen hebben we de boodschappen in onze eigen kruiwagen gedaan. Dat gaat wel iets sneller.
quote:
gebruik je die windowsmediastream? kun je lang wachten voor die gefixt wordt....quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
Fix die stream eens ff...
Zit hier 538 te luisteren uit pure ellende omdat 3FM dood is
twitter:PolJanHen twitterde op vrijdag 16-08-2013 om 08:28:40Wij hebben een geneeskrachtige werking! Gehandicapte #bedelaars lopen als een kieviet na hun aanhouding. De krukken bleken niet meer nodig. reageer retweet
Geen idee, maar elke dag staat 3FM aan dus ik denk het nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gebruik je die windowsmediastream? kun je lang wachten voor die gefixt wordt....
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:13 schreef ChatGirl het volgende:
twitter:PolJanHen twitterde op vrijdag 16-08-2013 om 08:28:40Wij hebben een geneeskrachtige werking! Gehandicapte #bedelaars lopen als een kieviet na hun aanhouding. De krukken bleken niet meer nodig. reageer retweet
![]()
hoeraquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen idee, maar elke dag staat 3FM aan dus ik denk het niethij doet het inmiddels alweer
Kelly Clarkson, altijd +1quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:21 schreef 3rdRock het volgende:
ook hier ff droppen...de nieuwe.....Kelly! Clarkson!
Kelly die de country kant opgaatquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:21 schreef 3rdRock het volgende:
ook hier ff droppen...de nieuwe.....Kelly! Clarkson!
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kelly die de country kant opgaat![]()
Ik heb een hele leuke stage gevonden in EngelandNu aan het soliciteren!
Als ik nu geen fatsoenlijjk Engels meer kan, dan komt het nooit meer goed.quote:
binnenkort in de bioscoop!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:36 schreef borisz het volgende:
Gerard Ekeuhhh Jeroen Nieuwenhuizen heeft nog een huis te koop
De muziek eronderquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:36 schreef borisz het volgende:
Wat haat ik die man sinds hij elke reclame moet verkrachten met zijn 'Nu in de biosCOOOOP' en zijn overdreven lage stem. Het is net Ekdom die een hele slechte livejingle inspeekt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:36 schreef borisz het volgende:
Rommelhok.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De muziek eronder![]()
En de utility room is gewoon een ordinaire kamer voor de cv ketel
Ik weet er alles vanquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Jezelf verkopen in een email is nog best wel moeilijk.
I keep my fingers crossed. Als alles gaat zoals het gaat zit ik straks in het noorden van Engeland, tegen Schotland aan in the middle of nowherequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet er alles vanHier is het ook nog steeds drama.
Ik ga voor je duimenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
I keep my fingers crossed. Als alles gaat zoals het gaat zit ik straks in het noorden van Engeland, tegen Schotland aan in the middle of nowhere
Ze draaien best wel leukquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
The Party Squad komt hier over 2 weken om tijdens het openingsfeestje van het nieuwe onderwijsgebouw. Wat een feest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |