Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
ja, en als ze naar boven komt had ze het altijd in 3 seconden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit altijden dan boze moeder omdat ik altijd tegen haar loop te ragen
Ik dacht dat we dit niet openbaar zouden doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:59 schreef Snowbells het volgende:
I've got a burning desire for you baby
Owowowowow take me higherquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:59 schreef Snowbells het volgende:
Mijn moeder is trouwens echt pro in garantiepapieren kwijt te raken of bankzakenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja, en als ze naar boven komt had ze het altijd in 3 seconden."gewoon hier!" "oja kut
"
Every saturdaynight I get dressed up to ride for you baby.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat we dit niet openbaar zouden doen.
Tell me moarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:59 schreef Snowbells het volgende:
I don't wanna dance to drum and bass and have someother bitch come and take your placequote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Every saturdaynight I get dressed up to ride for you baby.
I sing the National Anthemquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
I don't wanna dance to drum and bass and have someother bitch come and take your place
Don't wanna eat fries from a paper bag riding home through the city in the boring rain, man
I don't want anyone on the back of my bike but you
Don't wanna drink mimosa's and stay up all night with anyone else but you
And I don't wanna have to sympathise with someone else's fucked up life
And if I OD I wouldn't want anyone but you, girl, to be dialing 911
Cause I don't wanna be with anyone else but you, girl
You're never gonna love me, so what's the use?quote:
This is what makes us girlsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
You're never gonna love me, so what's the use?
What's the point in playing a game you're gonna lose?
Something that we would die for it's our curse..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
This is what makes us girls
We don't stick together 'cause we put our love first
Walibiquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:22 schreef Snowbells het volgende:
Slapen, over 8 uur al in de treinwalibi yeaaaah
Doe de groeten aan de goliathquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:22 schreef Snowbells het volgende:
Slapen, over 8 uur al in de treinwalibi yeaaaah
2,5 uur in de trein zitten en halfuur naar walibi in de busquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:23 schreef Studeur het volgende:
[..]
Walibi
om 8 uur sochtends naar walibi gaan
blowen in walibi
hfquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:23 schreef Studeur het volgende:
[..]
Walibi
om 8 uur sochtends naar walibi gaan
blowen in walibi
Iksdeequote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:24 schreef Studeur het volgende:
Ik krijg veel te veel de neiging om te reageren op die statussen en reacties met "xD" erin
xdXDxdXDxDXDXDxDXD
ga dan smiddags gewoon.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
2,5 uur in de trein zitten en halfuur naar walibi in de bus
Specifiek erger ik me het meest aan deze:quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:24 schreef Studeur het volgende:
Ik krijg veel te veel de neiging om te reageren op die statussen en reacties met "xD" erin
xdXDxdXDxDXDXDxDXD
Rip snowquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
ga dan smiddags gewoon.
en morgen is het tantoedruk want iedereen van lowlands komt aan terwijl lowlands overmorgen pas begint en iedereen met korting naar binnen kan
veel plezier
Kloptquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
ga dan smiddags gewoon.
en morgen is het tantoedruk want iedereen van lowlands komt aan terwijl lowlands overmorgen pas begint en iedereen met korting naar binnen kan
veel plezier
Jezelf vastketenen in de Goliathquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Klopteen beetje de verkeerde dag uitgekozen maarja gewoon mank lopen en een stoel opeisen ja tog
Ok nu echt doei
Gewoon in een rolstoel gaan zitten #yoloquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Klopteen beetje de verkeerde dag uitgekozen maarja gewoon mank lopen en een stoel opeisen ja tog
Ok nu echt doei
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
ga dan smiddags gewoon.
veel plezier
Mensen die op het laatste moment afzeggenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:27 schreef Studeur het volgende:
godver moet morgen nog alles gaan regelen voor decibel
we hebben nog geen tenten we moeten nog iemand zoeken die mee wil want kaartje over van iemand die op t laatste moment afzegt
Sorry ik kan maandag nietquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mensen die op het laatste moment afzeggen
jmmrquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Sorry ik kan dit jaar niet
Tosti'squote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een tosti apparaat sinds vandaag dus ik ga morgen de hele dag tosti's eten
tosti'squote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een tosti apparaat sinds vandaag dus ik ga morgen de hele dag tosti's eten
broodrooster op zn kant als tostiapparaaat gebruiken is het beste, lekker snel klaarquote:
Haha nee weggeefquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
tosti's
die van 10 euro bij de ap gekocht?
Grill ookquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:35 schreef Studeur het volgende:
[..]
broodrooster op zn kant als tostiapparaaat gebruiken is het beste, lekker snel klaar
Tosti uit tosti ijzerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nee weggeefNormaal haal ik er niet snel dingen uit maar hij was zelfs nog helemaal spierwit dus amper gebruikt,.. ga hem wel even schoonmaken zo ver nodig maar durf er wel een tosti uit te eten. Het is zo'n ding maar dan ander merk enz. Niet bekend mee maar hopelijk maakt dat chille tosti's:
[ afbeelding ]
Verder nog twee nieuwe Coca Cola glazen gepakt van de McDonalds actie die nu loopt hihi, zaten nog in het doosje lol en het zijn nog eens twee verschillende. Yeah de weggeefwinkel is leuk. Ook nog een super tof en mooi wit kastje met laatjes naar mijn kamer gebrachtDie laatste wil ik ook mee als ik hier weg ga
Ah gossiequote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:34 schreef Studeur het volgende:
vanmiddag net te laat met zo'n prijsvraag van thegrasscompany.com![]()
de eerste 2 kregen wel een prijs maar ik niet
tostibroodroosterquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nee weggeefNormaal haal ik er niet snel dingen uit maar hij was zelfs nog helemaal spierwit dus amper gebruikt,.. ga hem wel even schoonmaken zo ver nodig maar durf er wel een tosti uit te eten. Het is zo'n ding maar dan ander merk enz. Niet bekend mee maar hopelijk maakt dat chille tosti's:
[ afbeelding ]
Verder nog twee nieuwe Coca Cola glazen gepakt van de McDonalds actie die nu loopt hihi, zaten nog in het doosje lol en het zijn nog eens twee verschillende. Yeah de weggeefwinkel is leuk. Ook nog een super tof en mooi wit kastje met laatjes naar mijn kamer gebrachtDie laatste wil ik ook mee als ik hier weg ga
Jep en aangezien ik één van de mensen ben die het uitzoekt en in de winkel zet heb ik altijd eerste keus haha. Pak alleen niet vaak dingen maar er waren echt zoveel spullen hihiquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
tostibroodrooster
chill wel dat mensen dingen weggeven
maar die weggeeefwinkel is gewoon een winkel waar je alles gratis mee mag nemen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:40 schreef Amarantha het volgende:
Er worden soms echt mooie (en nieuwe) spullen gebrachtZo heb ik ook een witte kast op mijn kamer met glazen deuren en glazen planken. Oogt super luxe en kostte me niks. Maar ik wil daar weer vanaf... Past niet bij mijn kamer en is niet veilig voor dronken lui haha
Glas+ dronken mensenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:40 schreef Amarantha het volgende:
Er worden soms echt mooie (en nieuwe) spullen gebrachtZo heb ik ook een witte kast op mijn kamer met glazen deuren en glazen planken. Oogt super luxe en kostte me niks. Maar ik wil daar weer vanaf... Past niet bij mijn kamer en is niet veilig voor dronken lui haha
Jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
maar die weggeeefwinkel is gewoon een winkel waar je alles gratis mee mag nemen?
ik heb echt iets met glas als ik dronken ben, het zoekt mij op. een keer door een fucking grote spiegel heen gevallen die onder mn zoldertrap stond. andere keer met een bierflesje in mn borstzak van de fiets geflikkerd waardoor ik nu een litteken heb iets onder mn hart en een keer in de kroeg in een kapot glas gestaan wat mn voet in ging, 2 weken niet kunnen lopenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Glas+ dronken mensenVriend van mij viel een keer door een glazen tafel
Super nicequote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:43 schreef Amarantha het volgende:
Mensen brengen het vaak liever hierheen dan de kringloop 'die vangen er geld voor, jullie helpen er mensen mee'
Auwquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik heb echt iets met glas als ik dronken ben, het zoekt mij op. een keer door een fucking grote spiegel heen gevallen die onder mn zoldertrap stond. andere keer met een bierflesje in mn borstzak van de fiets geflikkerd waardoor ik nu een litteken heb iets onder mn hart en een keer in de kroeg in een kapot glas gestaan wat mn voet in ging, 2 weken niet kunnen lopen
glas
A. is al 2x bijna door de kast gegaan en een andere vriendin van mij ook. Ik zie het ooit nog fout gaan. Beter zet ik er een houten boekenkast neer ofzo haha! Binnenkort maar even bij de IKEA halen.. boekenkasten krijgen we bijna nooit of zijn niet meer zo mooiquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Glas+ dronken mensenVriend van mij viel een keer door een glazen tafel
Ja je hele kamer onder het boed is geen pretje lijkt mequote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
A. is al 2x bijna door de kast gegaan en een andere vriendin van mij ook. Ik zie het ooit nog fout gaan. Beter zet ik er een houten boekenkast neer ofzo haha! Binnenkort maar even bij de IKEA halen.. boekenkasten krijgen we bijna nooit of zijn niet meer zo mooi
Picsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:52 schreef Studeur het volgende:
Maar ff voor een 10tje vette shit bestellen bij thegrasscompany, morgen toch weer geld
Wat heb ik gedaanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:52 schreef Studeur het volgende:
Maar ff voor een 10tje vette shit bestellen bij thegrasscompany, morgen toch weer geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die neem ikYeah kan ik voor tijd vooruit en heb ik herkenbare lange vloei
Your beauty never ever scared me.
Die verpakkingenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:01 schreef Amarantha het volgende:
http://www.grasscompany.com/smoking-kukuxumusu-ks-slim-prod/ Oh dit is nog tofferDat zijn deze pakjes maar 50x:
[ afbeelding ]
Die neem ikYeah kan ik voor tijd vooruit en heb ik herkenbare lange vloei
Jep en vet cheap. Scheelt me 30 euro haha. In de shop is één los pakje 1 euroquote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:01 schreef Amarantha het volgende:
http://www.grasscompany.com/smoking-kukuxumusu-ks-slim-prod/ Oh dit is nog tofferDat zijn deze pakjes maar dan 50 keer:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die neem ikYeah kan ik voor tijd vooruit en heb ik herkenbare lange vloei
![]()
Centrum van het universum ben ik..
Wat zoveel gratisquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:04 schreef Studeur het volgende:
dit besteld:
ongebleekte vloe:
[ afbeelding ]
voor de bong:
[ afbeelding ]
niet veel maar ik doe het natuurlijk voor de gratis shit:
[ afbeelding ]
Die verzendkosten kunnen bij mij makkelijk uit. Heb ik nog 25 euro winst + allemaal gratis meuk en hoogst waarschijnlijk een doos tipquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
5 euro verzendkosten
maar alsnog een goeie deal
Ja inderdaadquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
5 euro verzendkosten
maar alsnog een goeie deal
Stop itquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:10 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
En dit wil ik sowieso. Welke je krijgt is random maar vind ze allemaal tof. Enorme aansteker
kut ik ben vergeten een leipe aansteker erbij te doenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:10 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
En dit wil ik sowieso. Welke je krijgt is random maar vind ze allemaal tof. Enorme aansteker
Sorry hihiquote:
Ik ga alleen doos vloei en die aansteker kopenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:12 schreef Studeur het volgende:
[..]
kut ik ben vergeten een leipe aansteker erbij te doen
wel nog wat extra vloe en tip erbij gekocht, altijd handig
Ik vraag me af of er iemand iets gehoord heeft van hem.. Maak me toch beetje zorgenquote:
heb hem maar even gefacebooktquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er iemand iets gehoord heeft van hem.. Maak me toch beetje zorgen
Ik moet echt leren draaien zodat ik ook een excuus heb om cute shit te kopenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sorry hihi
[..]
Ik ga alleen doos vloei en die aansteker kopen
volgende keer leer ik het jequote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik moet echt leren draaien zodat ik ook een excuus heb om cute shit te kopen
Gewoon blijven proberen zonder wiet erinquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik moet echt leren draaien zodat ik ook een excuus heb om cute shit te kopen
Hoeft niet meteen te betekenen dat alles goed gaat nu.. We zijn inmiddels weer 2 dagen verder hequote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ging naar een maat inderdaad.
met mij trainingsschema duurt het hooguit een kwartierquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
DealVerzamel alvast maar zeeën aan geduld
Misschien ben ik wel een natuurtalentquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen zonder wiet erinEn zodra je dat kan gooi je er wiet bij en je hebt een joint
We zullen zienquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:20 schreef Studeur het volgende:
[..]
met mij trainingsschema duurt het hooguit een kwartier
Hij ging toch een paar uur geleden naar die vriend toe of heb ik een black-out van twee dagen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoeft niet meteen te betekenen dat alles goed gaat nu.. We zijn inmiddels weer 2 dagen verder he
Oh kan best zijn dat ik vandaag wat heb gemist.. Ben er pas net. Maar ik wist dat die 2 dagen terug bij een kameraad zat na die ruziequote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hij ging toch een paar uur geleden naar die vriend toe of heb ik een black-out van twee dagen?
Mooi op tijd wel om langs te komenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:23 schreef Studeur het volgende:
maat van me komt zo chillen en ging stoppen met blowen zei die. ben benieuwd, denk dat ie fucking stoned aankomt hier
Geen tijd is te laat hier. Ik ga toch pas rond 06:00 naar bedquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mooi op tijd wel om langs te komen
Hij zit nu bij zijn moeder in assenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh kan best zijn dat ik vandaag wat heb gemist.. Ben er pas net. Maar ik wist dat die 2 dagen terug bij een kameraad zat na die ruzie
Ah fijn. Denk ik zo..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij zit nu bij zijn moeder in assen
Eckte baas dusquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:23 schreef Studeur het volgende:
[..]
Geen tijd is te laat hier. Ik ga toch pas rond 06:00 naar bed
ONZ / [ONZ STONERS!] #368 LOWLAAAAANDS!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh kan best zijn dat ik vandaag wat heb gemist.. Ben er pas net. Maar ik wist dat die 2 dagen terug bij een kameraad zat na die ruzie
Dankjequote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ STONERS!] #368 LOWLAAAAANDS!
ah hij is bij zn ma dus, gelukkigquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ STONERS!] #368 LOWLAAAAANDS!
Och god die is al arrogant genoeg zonder die titel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:30 schreef Studeur het volgende:
Lekkerste chick van FOK! uitslag:
Dromenvangertje 24
vaseline 23
patricia precies 17
Krullenbolletje 15
Kore 10
yvonne 8
Karina 7
Littlebrownie 6
Supergirl 5
Semtex 4
vaseline die boven krul staat
Iedereen die boven mij staatquote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:30 schreef Studeur het volgende:
Lekkerste chick van FOK! uitslag:
Dromenvangertje 24
vaseline 23
patricia precies 17
Krullenbolletje 15
Kore 10
yvonne 8
Karina 7
Littlebrownie 6
Supergirl 5
Semtex 4
vaseline die boven krul staat
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben net thuis, ik verdoe hier mijn tijd tot ik moe ben
boh gekquote:Op donderdag 15 augustus 2013 02:23 schreef Typisch het volgende:
Al een hele tijd nuchter, best lekker eigenlijk.
Normaal smoke je voor 't slapengaan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 02:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
En niet kunnen slapen, ook best fijn.
Nah sinds ik de 16 ben gepasseerd vind ik dat maar kansloos.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 02:29 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Normaal smoke je voor 't slapengaan?
Ah had gekund dat je daarom niet kon slapenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 02:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nah sinds ik de 16 ben gepasseerd vind ik dat maar kansloos.
harde struggels toch in die libiquote:Op donderdag 15 augustus 2013 02:33 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ah had gekund dat je daarom niet kon slapen
grrrrrrrrrquote:Op donderdag 15 augustus 2013 02:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
harde struggels toch in die libi
maar wel van den foks af
grgr
Saaaaaai!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 02:52 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja hoi, ik ga zo wel slapen denk ik
Geen hasj voor Ama. Nooit. Echt niet mijn ding en ik vind het nog stinken ookquote:Op donderdag 15 augustus 2013 02:53 schreef Onorgineel het volgende:
hasj is wel lekker dat je er niet zo ontzettend stoned van word in de zin van helemaal wegzakken
Ja normaal vind ik het ook totaal niet te pruimen, en wiet vind ik sowieso wel lekkerder maar ik probeerde t net weer en het beviel eigenlijk welquote:Op donderdag 15 augustus 2013 02:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Saaaaaai!
[..]
Geen hasj voor Ama. Nooit. Echt niet mijn ding en ik vind het nog stinken ook
Nee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 02:59 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja normaal vind ik het ook totaal niet te pruimen, en wiet vind ik sowieso wel lekkerder maar ik probeerde t net weer en het beviel eigenlijk wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 03:10 schreef Amarantha het volgende:
Leuke tv kijkentim hoffmanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind ik eigenlijk best wel een neppe gast
wel leuke tv iddHeeft FOK!verkiring met Klojo120
Aids?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:57 schreef Murdera het volgende:
Eindelijk wat uitgeslapen. Maar voel me ziek en verneukt. Ronduit kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat bedoel je daarmee ?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:44 schreef Murdera het volgende:
en godverdomme wat een nacht.
Ik droomde dat ik door iemand die ik ken meegenomen werd naar een kermis, maar er was helemaal geen kermis, enkel een soort rare draaimolen, en in het midden was niet zo'n pilaar maar een galg, en daar werd ik opgehangen, en toen kwamen de kinderen. Om me heen draaien, lachen, van die kathedraalliederen zingen in het latijn.
En toen ik wakker schrok al die mensen in mijn kamer.
Was echt niet best.
zoals het er staat.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:01 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
wat bedoel je daarmee ?
Ik droomde ook iets over de dood, dat ik of iemand dood ging maar kan me het niet meer goed herinneren.
Wow wtfquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:44 schreef Murdera het volgende:
en godverdomme wat een nacht.
Ik droomde dat ik door iemand die ik ken meegenomen werd naar een kermis, maar er was helemaal geen kermis, enkel een soort rare draaimolen, en in het midden was niet zo'n pilaar maar een galg, en daar werd ik opgehangen, en toen kwamen de kinderen. Om me heen draaien, lachen, van die kathedraalliederen zingen in het latijn.
En toen ik wakker schrok al die mensen in mijn kamer.
Was echt niet best.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:20 schreef Murdera het volgende:
Mijn verslag van Sziget:Jeetje, kun je nog wel genieten van de muziek zonder drugsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jeetje, kun je nog wel genieten van de muziek zonder drugs
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:20 schreef Murdera het volgende:
Mijn verslag van Sziget:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weinig gegeten ook met zoveel speed zeker?![]()
elke dag echt 1 ding ofZo. Wel heel erg slechtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:53 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Weinig gegeten ook met zoveel speed zeker?
een beetje regen kutweer noemenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat het bij jou nou wel lekker weer is
vergeleken met hongarije is het hier echt zwaar kut.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
een beetje regen kutweer noemen
Ga terug dan :squote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
vergeleken met hongarije is het hier echt zwaar kut.
En je gains dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
elke dag echt 1 ding ofZo. Wel heel erg slecht
ook naar mijquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:32 schreef Amarantha het volgende:
Als ik mijn weekend ov heb over 2 maanden ofzo dan ga ik naar iedereen toe treinen die ik (weer) wil zien
Ken ik niet, even subscriben dan maar.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hooidraad steve greene kat heeft weer een nieuwe video.
DIe zijn vrij vermakelijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ken ik niet, even subscriben dan maar.
Whehe toen wel jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die kat heeft een voetfetisj.
VEEL PLEZIERquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:44 schreef Studeur het volgende:
Straks inkopen doen voor decibel weekend en morgen het begin van 3 dagen uit de plaat gaan![]()
![]()
alles naar de klotequote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:44 schreef Studeur het volgende:
Straks inkopen doen voor decibel weekend en morgen het begin van 3 dagen uit de plaat gaan![]()
![]()
oh damn goude ouwequote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Doet me denken aan dit oudje:
Duizenden gekken aan de drugs op de camping, mooier kan niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst al gepost volgens mij maar boeit me niet. Ik word echt gelukkig als ik dit hoor
Your beauty never ever scared me.
Ben ook benieuwd wat voor koppen ik aantref op Ground Zero haha!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:46 schreef Studeur het volgende:
[..]
Duizenden gekken aan de drugs op de camping, mooier kan niet.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:47 schreef Amarantha het volgende:
Ga sowieso ook een kijkje nemen bij Korsakoff bij de Hardcore4life stageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst al gepost volgens mij maar boeit me niet. Ik word echt gelukkig als ik dit hoor
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Ik wil Korsakoff sowieso nog een keer live zien ja ^^quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:49 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ga sowieso ook een kijkje nemen bij Korsakoff bij de Hardcore4life stage
ik ga hem zaterdag zien bedoel ikquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil Korsakoff sowieso nog een keer live zien ja ^^
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:50 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik ga hem zaterdag zien bedoel ik
quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:53 schreef Studeur het volgende:
Ama doe eens meer van dat wat ik nog niet ken posten om de buren gek te maken
LEBASK! SOWIESSSSSSSOquote:
frenchcorequote:
Hmm meeste is hier wel gepost volgens mij. Ben niet zo bekend met het onbekendequote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:53 schreef Studeur het volgende:
Ama doe eens meer van dat wat ik nog niet ken posten om de buren gek te maken
Wat een bazenzinquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:55 schreef Amarantha het volgende:
Ben niet zo bekend met het onbekende
Hahahahquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Doet me denken aan dit oudje:
Ik vind het sinds een jaar helemaal geweldig hahaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
vind hardstyle niet meer zo leuk.
steeds maar hetzelfde enzo.
Vond het toen ik 14/15 was wel leuk en luisterde het toen ook veel maar als ik het nu luister zet ik het liever afquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het sinds een jaar helemaal geweldig haha
Ik ga in eerste instantie voor iemand anders naar de shop maar mocht ook geld pakken zodat ik zelf wiet kan halen en wat boodschappenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Je had toch geen geld Ama ? waz dezen nou.
dat is wel heel luxe.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga in eerste instantie voor iemand anders naar de shop maar mocht ook geld pakken zodat ik zelf wiet kan halen en wat boodschappen
Aha, oke okequote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga in eerste instantie voor iemand anders naar de shop maar mocht ook geld pakken zodat ik zelf wiet kan halen en wat boodschappen
De A de cheers in? Snap er niks van. Maar ik ga in ieder geval naar de Ankara, niet naar Cheersquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Aha, oke okeJa de A de Cheers in ?
Ben je nu echt zo zwakbegaafdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De A de cheers in? Snap er niks van. Maar ik ga in ieder geval naar de Ankara, niet naar Cheers
Ja fuck je hebt het nu ge-edit. Je zin was gewoon krom sorryquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo zwakbegaafd?
De A = Ankara.
De Cheers ? Op de maan .Nou goed ?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja fuck je hebt het nu ge-edit. Je zin was gewoon krom sorry
herkenbaarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]ik snap uberhaupt niet hoe die zin zo verknipt kon worden
Maar goed.
Heb dat wel vaker, dat wanneer ik een zin typ, op een of andere manier mijn autocorrectie aan gaat en de hele zin verkankert.quote:
ik heb altijd dat ik halverwege de zin toch wat anders wil typen en dat het dan een heel raar geheel is geworden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb dat wel vaker, dat wanneer ik een zin typ, op een of andere manier mijn autocorrectie aan gaat en de hele zin verkankert.
Oh nee dat heb ik dan weer nietquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb altijd dat ik halverwege de zin toch wat anders wil typen en dat het dan een heel raar geheel is geworden.
Veel plezierquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:44 schreef Studeur het volgende:
![]()
Blijft het nog steeds zo leuk ja?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
Iemand die GTAV al heeft gepre-orderd
twijfel nog tussen xbox of pcquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
Iemand die GTAV al heeft gepre-orderd
ken ik nietquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:31 schreef FL_Freak het volgende:
Mur ga jij ook voor star citizen wanneer die uit is?
PC duurt nog een aantal maanden.quote:
Hopelijk wel. GTA IV viel lichtelijk tegenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Blijft het nog steeds zo leuk ja?
weet ik, maar mn xbox is nogal fucked upquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
PC duurt nog een aantal maanden.
heb hem voor de PS3 ge orderd
[..]
Hopelijk wel. GTA IV viel lichtelijk tegen
Ik was na San Andreas er wel een beetje klaar mee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hopelijk wel. GTA IV viel lichtelijk tegen
link?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik meende dat jij ook in de thread zat.
Daarom PS3quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
weet ik, maar mn xbox is nogal fucked up
Hele dag chill in trainingsbroek zittenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
Moest even naar de winkel dus snel even aan moeten kleden maar dit zit echt kut
Het liefst wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hele dag chill in trainingsbroek zitten
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
Moest even naar de winkel dus snel even aan moeten kleden maar dit zit echt kut
quote:
Succes.quote:
Heyquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eey Unscrewed! Hoe is het nu?
Ja lekker. Woon je nu in Assen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hey
Stuk beter. Gewoon... ja.
Met jou?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hey
Stuk beter. Gewoon... ja.
Met jou?
Mooi.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja lekker. Woon je nu in Assen?
quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mooi.
Waarschijnlijk wel, tenzij ik nog begeleid kan wonen in Best, maar dat duurt een paar maanden en school begint maandag al. Dus het is beter om hier snel een school te vinden of maar gewoon op MBO Niveau 2 te beginnen, verlies ik maar 1 jaar mee, maar dan heb ik wel een echt schoon begin en ga ik ook goed mijn best doen.
Nice Kerel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mooi.
Waarschijnlijk wel, tenzij ik nog begeleid kan wonen in Best, maar dat duurt een paar maanden en school begint maandag al. Dus het is beter om hier snel een school te vinden of maar gewoon op MBO Niveau 2 te beginnen, verlies ik maar 1 jaar mee, maar dan heb ik wel een echt schoon begin en ga ik ook goed mijn best doen.
Ik vind onze hersencellen er maar karig uitzien vergeleken met dit plaatje van het universum.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:06 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Wat als het universum 1 cel is van iets groters?
Heb je geen mavo papiertje dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mooi.
Mooi zoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mooi.
Nee, zat nog in het examenjaar, kon wel naar de 4e maar heb geen overgangsbewijsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind onze hersencellen er maar karig uitzien vergeleken met dit plaatje van het universum.
[..]
Heb je geen mavo papiertje dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |