En als het Lin gebeurt moet ze op haar blog uitleggen waarom ze maar 1 oog kan opmakenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
er zitten hier alleen amar derps, grote kans dat dit gebeurd ja
Mailtje naar de aanbieder sturen en hopen dat ze lief zijnquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:57 schreef Diconnected het volgende:
kudt ik heb gister per ongeluk op bestellen geklikt op ebay van een opi lakje maar heb nog niks betaald, maar hoe kan ik dit nu annuleren?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En als het Lin gebeurt moet ze op haar blog uitleggen waarom ze maar 1 oog kan opmaken![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Nu wil ik het niet meer proberen
Mermaid My Day en Miami pINK. Hoop vanavond te kunnen swatchen + postenquote:
TA TA TA TA TA TA TATATAquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:01 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehe we gaan zondag dus naar de efteling... En ik moet rijden.. Dus heb ik een efteling cd gedownload om zondag in de auto af te spelen
Wat doe ik? Ik heb hem hier nu ook op het werk aan gezetCollega's zijn er keiblij mee
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:01 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehe we gaan zondag dus naar de efteling... En ik moet rijden.. Dus heb ik een efteling cd gedownload om zondag in de auto af te spelen
Wat doe ik? Ik heb hem hier nu ook op het werk aan gezetCollega's zijn er keiblij mee
Mermaid My Day heb ik ook, maar had ook wel veel vergelijkbaars al dacht ik. Maar dat ontdekte ik pas toen ik thuis was natuurlijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mermaid My Day en Miami pINK. Hoop vanavond te kunnen swatchen + posten.
Ik ben al zo lang niet meer in de Efteling geweestquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:04 schreef PriemGirl het volgende:
Land van laaf begint netErmahgerd ik ben echt een klein kind als het om pretparken gaat
Mega smile en meezingen
Efteling meeeeetttttquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben al zo lang niet meer in de Efteling geweest
Vorig jaar wel Walibi maar dat is niks vergeleken met de Efteling qua sfeer
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik was in Walibi in een halve dag klaar. Alle achtbanen gehad, toen had ik het wel gezienquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dat blijven ze nog de hele dag doen omdat het nooit meer je kop uit gaatquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:06 schreef PriemGirl het volgende:
CARNAVAL FESTIVAL TAAAATATATAAAAATUDUUUUU
(ok het grappig is dat mijn collega's nu ook aan het meezingen zijn![]()
)
De efteling cd heeft zoooo lang bij ons in de auto gezetenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:06 schreef PriemGirl het volgende:
CARNAVAL FESTIVAL TAAAATATATAAAAATUDUUUUU
(ok het grappig is dat mijn collega's nu ook aan het meezingen zijn![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |