how about noquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoewel ik eigenlijk ook deze wilde bestellen omdat ik hem zo matig vind dat hij tof wordt
Maar ik heb het niet gedaan![]()
http://www.ebay.nl/itm/gi(...)uhb=1#ht_4477wt_1201
niet doen, die valt na 1 x dragen uit elkaarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoewel ik eigenlijk ook deze wilde bestellen omdat ik hem zo matig vind dat hij tof wordt
Maar ik heb het niet gedaan![]()
http://www.ebay.nl/itm/gi(...)uhb=1#ht_4477wt_1201
"Een die leuk stond op m'n kop"quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat voor bril heb je besteld?
Doet me denken aan die kook-twitterquote:Probeer calorieën eten en calorieën eraf sporten.
Weegschaal in balans
dan moet je maar ook niet spammennnquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:39 schreef applebee het volgende:
huh super raar krijg opeens melding dat mn bericht weg is
lekker heur
Oh, weinig posts en linkjes roept bij mij meteen de associatie spam op.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij was het niet eens spam, de andere berichten van deze user hebben niks met een spa te maken
Ze plaatst zelfs zeer zinnigen tips:
[..]
Doet me denken aan die kook-twitter
Briljante posts plaats je welquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:39 schreef applebee het volgende:
huh super raar krijg opeens melding dat mn bericht weg is
lekker heur
+ iemand die hier nooit postquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, weinig posts en linkjes roept bij mij meteen de associatie spam op.
Zou ook zomaar zo kunnen zijn hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, weinig posts en linkjes roept bij mij meteen de associatie spam op.
DAT GA IK OEFENEN.quote:
quote:
Rip aan de nabestaandenquote:
Thehehequote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
"ermagerd waarom moest je naar het ziekenhuis?"
- "ik heb een stoel in m'n oog gekregen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |