quote:Oranje-doelman Vorm: 'Ja, ik ben goed genoeg voor Barcelona'
Opmerkelijke uitspraken van doelman Michel Vorm die vanavond met Oranje aantreedt in een oefenduel met Portugal. In een interview met ThePostOnline.nl stelt de huidige goalie van Swansea dat hij goed genoeg is om Víctor Valdés op te volgen bij Barcelona.
Valdés vertrekt na dit seizoen bij de Catalanen en Vorm zou kandidaat zijn hem op te volgen.
'Als ik de verhalen mag geloven dan volgt Barcelona mij wel', zegt Vorm. 'Of ik er goed genoeg voor ben? Ja, ik ben goed genoeg voor Barcelona. Zulke clubs gaan niet over één nacht ijs en zullen nooit een speler aantrekken die één goede wedstrijd speelt. Als dat soort clubs je volgt, dan denk ik dat je goed genoeg bent.'
Vorm: 'Wanneer je het goed doet in de Premier League dan weet je dat clubs je gaan volgen. Maar ik heb aan het begin van het seizoen bijgetekend in Swansea, omdat ik denk dat er heel veel toekomst in deze club zit. Ik hoef dan ook zeker niet weg, maar als er ooit een club als FC Barcelona komt, dan kan ik natuurlijk geen nee zeggen.'
Minder resoluut is Vorm over zijn positie bij het Nederlands elftal, waar hij vanavond tegen Portugal de voorkeur geniet van bondscoach Louis van Gaal.
'De positie onder de lat van Oranje ligt nog open, er is op dit moment geen vaste eerste keeper. We willen allemaal graag in de goal staan. Stekelenburg, Vermeer, Krul en ik zitten er al wat langer bij, maar ook Cillessen en misschien Jeroen Zoet sluiten aan. Er is in ieder geval genoeg om voor te vechten', aldus Vorm.
Als je zorgt dat ze over 45 minuten klaar staan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben net gesloten, kom morgen maar terug.
Bakkali.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bakalli kan een grote worden. Hopelijk speelt hij tegen Zulte.
Ik vergis mij soms ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gek dat het niet gebeurde.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Nederland wint.
Je hebt gestemd op: Ja, inderdaad.
Je IP is: 12.34.567.890
Seems legitquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Nederland wint.
Je hebt gestemd op: Ja, inderdaad.
Je IP is: 12.34.567.890
Even mijn IP geciteerd om het op te kunnen slaan?quote:
Omdat ze meer views willen genereren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:17 schreef NGC598 het volgende:
[..]
Waarom is iedere goal tegenwoordig 'amazing'?
Omdat Christian Eriksen. Omdat FUCKING Eriksen. Snap je het?! Eriksen. Die ventquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:17 schreef NGC598 het volgende:
[..]
Waarom is iedere goal tegenwoordig 'amazing'?
Gewaagde keuze.quote:
We kunnen er zo wel even voor gaan zitten jaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Omdat Christian Eriksen. Omdat FUCKING Eriksen. Snap je het?! Eriksen. Die vent
Tyron, orgasmetijd?
Hij zag 'm zelf ook niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:18 schreef GGMM het volgende:
Dankzij Blind hebben we Ronaldo niet gezien deze wedstrijd.
Wat zei je?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:18 schreef GGMM het volgende:
Dankzij Blind hebben we Ronaldo niet gezien deze wedstrijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |