Die kwam bij mij gewoon binnen via een private newznab gelijk na release enkele maanden terug. Staat ook gewoon overal in de indexers.quote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bij dat NZBs waarvan laatst een invite aan mij is uitgedeeld hier is RSS enzo kneitertje gratis
Keigoeie website ook. Ik zal in de gaten houden of ik op den duur ook 1 invite krijg om uit te delen.
Nogmaals bedankt s0ul1991 !!!!!!!!!! Via deze site heb ik een extreem moeilijk te vinden engelstalige BluRay rip van de film Ronal The Barbarian () gevonden!
Ik ben behoorlijk nieuw in de usenet wereld dus dat zal best.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Die kwam bij mij gewoon binnen via een private newznab gelijk na release enkele maanden terug. Staat ook gewoon overal in de indexers.
Mooi zo kerel 👍quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk nieuw in de usenet wereld dus dat zal best.
Het was een ingewikkelde yEnc encrypted file die ik nog neit was tegengekomen.
Maar lekker belangrijk, ik heb em!
Ja ik ben erg in mijn nopjes ermeequote:
Doneren moet niet, maar het moet wel als je lid wilde blijven, anders kon je een /kick van de server krijgenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:28 schreef µ het volgende:
[..]
Niets moet.
Arma heeft het grprobeerd en het is mislukt. Jammer maar helaas.
Encoded dan. In elk geval een onherkenbare reeks letters en cijfers die via een nzbindex en zulks niet zomaar herkenbaar isquote:
Ligt het nog aan de map in de rars.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Encoded dan. In elk geval een onherkenbare reeks letters en cijfers die via een nzbindex en zulks niet zomaar herkenbaar is
Loop je nu nog te zeuren? Manmanman, wat zul jij een treurig leven hebben zeg.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:43 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Doneren moet niet, maar het moet wel als je lid wilde blijven, anders kon je een /kick van de server krijgen. Leuke definitie van 'donatie', eigenlijk gewoon lidmaatschapscontributie.
Maar dit is al zo vaak gezegd, weet niet waarom jij en Arma zo graag aan dat woordje willen vasthouden, belastingtechnisch ofzo?
Ik heb nooit iets te maken gehad met geld.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:43 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Doneren moet niet, maar het moet wel als je lid wilde blijven, anders kon je een /kick van de server krijgen. Leuke definitie van 'donatie', eigenlijk gewoon lidmaatschapscontributie.
Maar dit is al zo vaak gezegd, weet niet waarom jij en Arma zo graag aan dat woordje willen vasthouden, belastingtechnisch ofzo?
Haha, nee joh Monno, ik lees gewoon het Usenet-topic en als er over jouw site wordt gepraat en iemand weer _ten onrechte_ wordt verbeterd qua donaties/lidmaatschapscontributie is het gewoon de basis van een forum dat ik er ook over kan meepraten, toch?quote:Op woensdag 11 september 2013 12:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Loop je nu nog te zeuren? Manmanman, wat zul jij een treurig leven hebben zeg.
Je hebt geen idee waar je het over hebt. Dat is wel weer duidelijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:49 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Haha, nee joh, ik lees gewoon het Usenet-topic en als er over jouw site wordt gepraat en iemand weer _ten onrechte_ wordt verbeterd qua donaties/lidmaatschapscontributie is het gewoon de basis van een forum dat ik er ook over kan meepraten, toch?
quote:Maar nu weer ontopic.
Dan is Dog niet veel boeiends als site dusquote:Op donderdag 12 september 2013 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
Fokkieshite, ik heb niet in de gaten gehad dat Homeland seizoen 2 720p blurayrips reeds zijn verschenen.
Zijn dus al down gehaaldNu zit ik met een trage torrent...
ik kan geen yenc endoded/encrypted exemplaar vinden namelijk grommeldegrom
Dog?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:51 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Dan is Dog niet veel boeiends als site dus
Ik zie hem nog wel staan
hij lag ook in je PMquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:05 schreef wolfrolf het volgende:
De 1080p smaak is er nog wel tot mijn verbazing
Dan die maar binnenlurken
luxeprobleem
ik gebruik SABnzbd omdat het alles doet, controleren, repareren en uitpakken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:52 schreef stoeltafel het volgende:
Al geruime tijd loopt het programma Alt.Binz niet echt lekker meer. Downloaden gaat wel prima alleen hij pakt nog zelden automatisch uit of repareert uit zich zelf. Heel irritant, vooral omdat ik dit programma heb gekocht. Welke alternatieven gebruiken jullie? sabnzbd heb ik eenmalig gebruikt maar dit vond ik helemaal niks.
Tot ik sickbeard i.c.m. sabnzbd ging gebruiken was Newsbin Pro met afstand mijn favoriet om (handmatig) te downloaden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:52 schreef stoeltafel het volgende:
Al geruime tijd loopt het programma Alt.Binz niet echt lekker meer. Downloaden gaat wel prima alleen hij pakt nog zelden automatisch uit of repareert uit zich zelf. Heel irritant, vooral omdat ik dit programma heb gekocht. Welke alternatieven gebruiken jullie? sabnzbd heb ik eenmalig gebruikt maar dit vond ik helemaal niks.
Wat is jouw probleem met sabnzbd dan eigenlijk? Wil jij persé alle handelingen zelf uitvoeren ofzo?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:17 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Bedankt, zal daar is naar kijken. 30 dollar is goed te doen.
| 1 | Smallville.S04E02.Gone.720p.WEB-DL.AAC2.0.H264-FUSiON.part01.rar |
Compleet binnen met Supernews. Geen reparatie nodig. Wel dom dat hij geen par bestanden mee post.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Kan iemand kijken of deze compleet binnenkomt, puur part1 want part2t/m9 bijv. komen bij mij wel compleet binnen op Hitnews.
[ code verwijderd ]
Staat maar één post op dus is wel te vinden voor de aardige tester
Wel raar en irritant weer, iemand is de enige die HD-afleveringen kan posten en doet dat met 50Mbit-upload dus het is geen random persoon, maar een paar pars is dan weer teveel gevraagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |