Wreed!quote:
Ik zag deze altijd toen ik klein was, en vond ze echt geweldig... nu heb ik er eenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wreed!
Heb altijd het idee dat ze elk moment kunnen transformen in een kereltje
Toffe dingen ja!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:15 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik zag deze altijd toen ik klein was, en vond ze echt geweldig... nu heb ik er een![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eens!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:28 schreef Poit het volgende:
Deze man!
https://twitter.com/KazHiraiCEO
al is het fake maar toch![]()
quote:
quote:
Met andere woorden weer je belofte niet nakomen. Lekker betrouwbaar persoontje ben je!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
Ik verwijs jullie liever naar een voorgaand Kick-starter topic daar staat alles al, anders moet ik alles weer nogmaals neerpennen.
Excuses!
Ik was er mee bezig maar ik moet eerst de insteek van eend weten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Met andere woorden weer je belofte niet nakomen. Lekker betrouwbaar persoontje ben je!
Moet je eend quoten, niet mijquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik was er mee bezig maar ik moet eerst de insteek van eend weten.
Dus mijn vraag is waarom eend die projecten steunt.
Mijn reactie was op jou!quote:
Nee in het officiële topic meen ik, al is dat wel een van mn punten wat hij in dit topic aanstipt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:14 schreef Tain het volgende:
Dit topic AQ? GAM / Wat ik niet snap van kickstarters
Het is natuurlijk leuk om er zelf beter van te worden, maar bij Geld voor Elkaar heb ik vaak wel echt mijn twijfels over de haalbaarheid en de prognoses van de projecten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:25 schreef AQuila360 het volgende:
Overigens ben ik wel een voorstander van Crowdfunding maar ik moet er wel zelf ook beter van worden.
WGR / Crowdfunding #4 , waar 8% rente heel normaal is
Niets tegen in te brengen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is natuurlijk leuk om er zelf beter van te worden, maar bij Geld voor Elkaar heb ik vaak wel echt mijn twijfels over de haalbaarheid en de prognoses van de projecten.
http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=3285
Veel hoge getalletjes, hoog rendement, 0,0 vertrouwen dat ik ooit mijn geld terug krijg als ik hierin zou investeren
Nee dan geef ik liever mijn geld in kleinere bedragen aan een gamedeveloper die in mijn ogen een toffe game gaat maken, een schrijver die een leuk boek uit gaat brengen of 1 of ander techbedrijf die een leuke gadget in elkaar gaat knutselen. Het enige risico wat ik loop is dat het tegen kan vallen en dat doen spellen, boeken en gadgets die op een 'normale' manier worden gefinancieerd ook terwijl de reviews lovend zijn.
Zal hij ook iemand hebben die z'n vetkwab weghaalt wanneer hij gepijpt wordt?quote:
Dan zou hij rijk moeten zijn, en aangezien hij die twee vrouwen daar heeft, is hij dat waarschijnlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Zal hij ook iemand hebben die z'n vetkwab weghaalt wanneer hij gepijpt wordt?
Die vrouwtjes kunnen dat duidelijk niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |