ik hoop voor overkill dat ze die dan al meteen invoeren voor de consoles, ik hoef nog maar 1 dagje te werken tot ik hem kan downloadenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:51 schreef KneusTeun het volgende:
lvl 15 hiero
Leuke game, maar vraag me wel af voor hoe lang....
heb het niet eens over de patches! benieuwd hoe dat op Xbox gaat. in eerste paar uur 4 patches
quote:
Blijft mooiquote:DJDeegeee 1 jaar geleden
Heb dit gefilmd met je strijkijzer ofzo?
schiet nou maar op! gister speelde ik met een Fransman die Engels lulde en elke keer als ie wat zei kwam ik niet meer bij!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik hoop voor overkill dat ze die dan al meteen invoeren voor de consoles, ik hoef nog maar 1 dagje te werken tot ik hem kan downloaden
Mooi manquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee gewoon sedan, ik ben allergisch voor stationwagens
Ik weet nog niet precies hoe recent, kijk nu vanaf 2007 en nieuwer. Testritten heb ik nog niet gemaakt, maar die auto voldoet aan al mijn eisenTenzij hij als een draak rijdt gaat dat hem iig worden
quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Paarse kleurspoeling en piekig opgeknipt
quote:
Wel pas 1 okt, maar dat maakt geen fuck uit. Dit is GOTY materialquote:
Hebben we genoeg te doen tot de X1 iigquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel pas 1 okt, maar dat maakt geen fuck uit. Dit is GOTY material![]()
![]()
X1 of PS4 kan mij op dit moment ff helemaal niet meer boeien neequote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hebben we genoeg te doen tot de X1 iig
Zou het per land nog verschillen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:12 schreef Rossdale het volgende:
Je kunt altijd nog een PS4 importeren bedenk ik me niet. Ding is toch regiovrij en hoeft niet geactiveerd te worden in een bepaald land
Zijn ze in Nederland niet meer te krijgen, bestel ik hem wel uit België of DuitslandNo way dat ze in elk land uitverkocht zullen zijn
Alleen met de garantie maybe?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zou het per land nog verschillen?
Tante in Indonesie/Japan/Australie ff vragen
RDR maar dan nog een stuk beterquote:
quote:Say you're hanging out in your high-rise apartment enjoying the view down below. You spot a flurry of red and blue lights in the distance and decide to see what's going on. So you switch on your TV, tune into the news, and suddenly you're watching your friend fleeing from the police in real-time thanks to the news helicopter flying directly above him
Het moet niet veel gekker wordenquote:They head to a character's apartment, with a high-end ground floor garage with space for 10 customised cars. Like single player, car modding is extensive, but don't fear losing your cherished vehicles. You can take out insurance and ring for a replacement car if yours get destroyed. Your custom cars show as markers on the map and get impounded if you leave them too long. Simply pay to retrieve them.
Nog 1tje dan :quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick hou nou op dadelijk krijg ik een half stijfje
quote:There's a stock market, which won't be available at launch but will be insane whenever Rockstar does put it in. You can invest in a car manufacturer and then storm around the city destroying every one of their cars so they have to pump out more (and their stock increases accordingly). Wow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |