Nee, ik zeg net de MM en Saturn garanderen nog day one releases. Die zitten nog niet aan de max pre-orders die Sony ze heeft toegezegd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is maar tot bepaalde datum. UK had als max datum 6 aug, in NL was dit al in Juli bij de meeste.
Batch 2 krijgt nu al als datum 2014, dus ben benieuwd of je met de kerstvakantie iets kan halen
Zelf contact gehad dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, ik zeg net de MM en Saturn garanderen nog day one releases. Die zitten nog niet aan de max pre-orders die Sony ze heeft toegezegd.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
http://www.playstation4cl(...)-dagelijks-geupdate/
Al een idee welke autoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:45 schreef Rossdale het volgende:
Achja als ik in de kerstvakantie niets kan kopen dan heb ik pech. Dan moet ik wachten tot volgend jaar en kan ik alsnog kiezen uit een PS4 of Xbox
Eerst even kneiterhard sparen voor een nieuwe auto. Nieuwe console is minder belangrijk
Mazda 6quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Al een idee welke auto?
quote:
Goede keuze mi boi! Meteen de station vanwege je kleine? Als je een beetje recente versie hebt zit je goed, dingen rijden erg fijn vond ik zelfquote:
Nee gewoon sedan, ik ben allergisch voor stationwagensquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goede keuze mi boi! Meteen de station vanwege je kleine? Als je een beetje recente versie hebt zit je goed, dingen rijden erg fijn vond ik zelf
Heel toevallig nietquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heel toevallig misschien deze?
quote:
quote:
Ja precies! ik voelde het aan mijn waterquote:
Kon vroeger ook zonder originquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja precies! ik voelde het aan mijn water![]()
Heeft je vriendin al kort haar?![]()
btw net BF3 gekregen voor PC, maar origin
Paarse kleurspoeling en piekig opgekniptquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja precies! ik voelde het aan mijn water![]()
Heeft je vriendin al kort haar?![]()
btw net BF3 gekregen voor PC, maar origin
quote:
Morgen banken overvallen dusquote:De Status van ordernummer 25824 is gewijzigd.
De nieuwe status is: Verzonden
ik hoop voor overkill dat ze die dan al meteen invoeren voor de consoles, ik hoef nog maar 1 dagje te werken tot ik hem kan downloadenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:51 schreef KneusTeun het volgende:
lvl 15 hiero
Leuke game, maar vraag me wel af voor hoe lang....
heb het niet eens over de patches! benieuwd hoe dat op Xbox gaat. in eerste paar uur 4 patches
quote:
Blijft mooiquote:DJDeegeee 1 jaar geleden
Heb dit gefilmd met je strijkijzer ofzo?
schiet nou maar op! gister speelde ik met een Fransman die Engels lulde en elke keer als ie wat zei kwam ik niet meer bij!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik hoop voor overkill dat ze die dan al meteen invoeren voor de consoles, ik hoef nog maar 1 dagje te werken tot ik hem kan downloaden
Mooi manquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee gewoon sedan, ik ben allergisch voor stationwagens
Ik weet nog niet precies hoe recent, kijk nu vanaf 2007 en nieuwer. Testritten heb ik nog niet gemaakt, maar die auto voldoet aan al mijn eisenTenzij hij als een draak rijdt gaat dat hem iig worden
quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Paarse kleurspoeling en piekig opgeknipt
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |