Ik heb er het volgende van gemaakt.
![trein_bewerkt_zps425ff5e8.jpg]()
Ik vond de RAW niet zo geslaagd of spannend om er veel van te kunnen maken ,en daarom heb ik er ook minder aandacht aan besteed als gebruikelijk. In ieder geval vond ik de achtergrond dikke drie keer niks om mee te werken, en het onderwerp een beetje miniem.
Allereerst heel het meer en strand weggekloond aangezien het niets toevoegt aan de foto vanwege onscherpte. Daarna de auto losgewerkt uit zijn achtergrond in een aparte laag, waarna ik hem een keer of wat heb gekopieerd, en achter elkaar geplakt, waarbij ik heb geprobeerd om te letten op het perspectief (voorkant trein verder weg van kijker dus autootje iets kleiner, achterkant trein iets groter) en daar had ik het geduld niet voor om het helemaal perfect te doen (Heb er een hekel aan). Daarna heb ik uit een stockfoto de treinrails losgemaakt, en in de filescene geplakt, en de kleuren geblend. Toen een schoorsteen van een stoomtrein op de voorste auto geplakt, en een paar van die seinpoststoplichtdingen erin geplakt.
Daarna heb ik de lucht vernieuwd, aangezien die in het origineel wel erg saai was. Vervolgens met behulp van photoshop smoke brushes de stoom geschilderd voor de trein, en met een andere brush stangetjes tussen de verschillende 'wagons' gemaakt. Toen heb ik drie lagen toegevoegd, elk met een andere neutraliseerkleur, en ze ingeblend, zodat de kleuren van de gehele file, inclusief alle toevoegingen, meer op elkaar afgestemd raken. Heel het zooitje gemerged. Daarna een grunge texture eroverheen, achtergrond flink donkerder gemaakt zodat ie niet zo opvalt, contrast en scherpte gefixed, verkleind en geuploaded.
[ Bericht 0% gewijzigd door ElizabethR op 24-08-2013 18:04:13 ]
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden