Goede bijdrage. Spelling is een kwestie van transcripitie.quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:55 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Dat moest ik even opzoeken. Je bedoelt Al-Nakba?
Daar heb ik beeld bij gevonden en uitleg.
Hier, het huiswerk wat je op de basisschool blijkbaar nooit hebt gehad: http://en.wikipedia.org/wiki/West_Bankquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:56 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat dat alles gewoon het grondgebied van Israël is? Dus waarom blijf je hardnekkig ontkennen?
Nee, dat weet ik niet net zo goed. Hoe zou ik dat moeten weten? Op basis van welke informatie? Betrouwbare bronnen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:56 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat dat alles gewoon het grondgebied van Israël is? Dus waarom blijf je hardnekkig ontkennen?
Of ze komen voor de PVV in de tweede kamer.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:07 schreef Kees22 het volgende:
Wat ik nou wel vreemd vind: als een student echt slim is, dus echt enig inzicht heeft in hoe de wereld werkt, dan komt hij toch automatisch tot de conclusie dat Israel als staat enigszins discutabel bezig is.
Figuren zoals _water_ die onwaarschijnlijke onzin verkondigen, worden ofwel bekeerd binnen korte tijd, ofwel volkomen genegeerd in een serieuze discussie.
ik steun de PVV helemaal niet hoorquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Of ze komen voor de PVV in de tweede kamer.
Daar bedoelde ik jou niet in het bijzonder mee, maar dat is ook zo'n clubje met enigszins opgeleide mensen die er wat betreft Israel een bizarre werkelijkheid op na houden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:16 schreef _Water_ het volgende:
[..]
ik steun de PVV helemaal niet hoor
Alleen zo jammer dat zo'n beetje de rest van de wereld, op Israel zelf na, dat niet vind wat betreft het eigendomsrecht van de Westelijke Jordaanoeverquote:ik ben alleen niet zo verdiept in het Palestijns-Israël conflict maar vind Israël dan wel weer geloofwaardiger, stabieler en eerlijker.
Het merendeel van de Westerse wereld is nog altijd pro-Israël hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Daar bedoelde ik jou niet in het bijzonder mee, maar dat is ook zo'n clubje met enigszins opgeleide mensen die er wat betreft Israel een bizarre werkelijkheid op na houden.
[..]
Alleen zo jammer dat zo'n beetje de rest van de wereld, op Israel zelf na, dat niet vind wat betreft het eigendomsrecht van de Westelijke Jordaanoever
Welke oorlog mijn beste?quote:
Zo'n beetje heel de wereld inclusief de Westerse, is het eens over de grenzen van de Westelijke Jordaanoever zoals die al tientallen jaren geleden zijn afgesproken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:25 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Het merendeel van de Westerse wereld is nog altijd pro-Israël hoor.
De Palestijnen zijn volgens mij een kleine minderheid.
3de keer: een lieve Joodse staat overleeft niet aan de grenzen van het radicalismequote:Op zondag 18 augustus 2013 02:07 schreef Kees22 het volgende:
Wat ik nou wel vreemd vind: als een student echt slim is, dus echt enig inzicht heeft in hoe de wereld werkt, dan komt hij toch automatisch tot de conclusie dat Israel als staat enigszins discutabel bezig is.
En doordat de generatie die een erfschuld heeft vanwege de holocaust aan het uitsterven is.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:28 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Welke oorlog mijn beste?
En de steun voor Israël (en haar hoeder de VS) is hard aan het afbrokkelen inmiddels, door hun eigen daden.
maar toen waren de palestijnen het er niet mee eensquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zo'n beetje heel de wereld inclusief de Westerse, is het eens over de grenzen van de Westelijke Jordaanoever zoals die al tientallen jaren geleden zijn afgesproken.
En toch vind ik dat wij steun verschuldigd zijn aan Israël na al onze misdaden en gruwelijkheden tegen de Joden in WO2. Apart en losstaand van de grensdispuut-kwestie.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:28 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Welke oorlog mijn beste?
En de steun voor Israël (en haar hoeder de VS) is hard aan het afbrokkelen inmiddels, door hun eigen daden.
Nee, een boze Joodse staat leidt tot een leuk gezellig stukje van de wereld blijkt wel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:28 schreef zwaaien het volgende:
[..]
3de keer: een lieve Joodse staat overleeft niet aan de grenzen van het radicalisme
Het lijkt me logisch dat we Israël niet aan hun lot over laten. Door het Westen zitten ze daar nu. Als het Westen stopt met Israël te steunen breekt een nieuwe holocaust uitquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:31 schreef _Water_ het volgende:
[..]
En toch vind ik dat wij steun verschuldigd zijn aan Israël na al onze misdaden en gruwelijkheden tegen de Joden in WO2. Apart en losstaand van de grensdispuut-kwestie.
Ik vind dat wij best weleens onze verwachtingen bijstellen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zo'n beetje heel de wereld inclusief de Westerse, is het eens over de grenzen van de Westelijke Jordaanoever zoals die al tientallen jaren geleden zijn afgesproken.
Verdien jij bij nachturen dubbel?quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:33 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Ik vind dat wij best weleens onze verwachtingen bijstellen.
Ik, noch één van mijn gedocumenteerde voorvaderen dan ook heeft ook maar 1 misdaad of gruwelijkheid begaan tegen welke Jood dan ook. Verder ben ik aan niemand welke steun dan ook verschuldigd vanwege welke daad van mijn voorvaderen dan ook.quote:Op zondag 18 augustus 2013 02:31 schreef _Water_ het volgende:
[..]
En toch vind ik dat wij steun verschuldigd zijn aan Israël na al onze misdaden en gruwelijkheden tegen de Joden in WO2. Apart en losstaand van de grensdispuut-kwestie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |