abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130186419
quote:
2s.gif Op zondag 18 augustus 2013 01:55 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Dat moest ik even opzoeken. Je bedoelt Al-Nakba?
Daar heb ik beeld bij gevonden en uitleg.
Goede bijdrage. Spelling is een kwestie van transcripitie.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_130186467
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 01:56 schreef _Water_ het volgende:

[..]

Jij weet net zo goed als ik dat dat alles gewoon het grondgebied van Israël is? Dus waarom blijf je hardnekkig ontkennen? :(
Hier, het huiswerk wat je op de basisschool blijkbaar nooit hebt gehad: http://en.wikipedia.org/wiki/West_Bank
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_130186477
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 01:56 schreef _Water_ het volgende:

[..]

Jij weet net zo goed als ik dat dat alles gewoon het grondgebied van Israël is? Dus waarom blijf je hardnekkig ontkennen? :(
Nee, dat weet ik niet net zo goed. Hoe zou ik dat moeten weten? Op basis van welke informatie? Betrouwbare bronnen?
Tot nog toe heb ik alleen informatie gekregen dat het gebied van de huidige staat Israel, de Gaza-strook en de bezette gebieden op de Westoever van de Jordaan tezamen Palestina werden genoemd.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_130186580
Wat ik nou wel vreemd vind: als een student echt slim is, dus echt enig inzicht heeft in hoe de wereld werkt, dan komt hij toch automatisch tot de conclusie dat Israel als staat enigszins discutabel bezig is.

Figuren zoals _water_ die onwaarschijnlijke onzin verkondigen, worden ofwel bekeerd binnen korte tijd, ofwel volkomen genegeerd in een serieuze discussie.
pi_130186614
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 02:07 schreef Kees22 het volgende:
Wat ik nou wel vreemd vind: als een student echt slim is, dus echt enig inzicht heeft in hoe de wereld werkt, dan komt hij toch automatisch tot de conclusie dat Israel als staat enigszins discutabel bezig is.

Figuren zoals _water_ die onwaarschijnlijke onzin verkondigen, worden ofwel bekeerd binnen korte tijd, ofwel volkomen genegeerd in een serieuze discussie.
Of ze komen voor de PVV in de tweede kamer.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_130186727
quote:
19s.gif Op zondag 18 augustus 2013 02:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Of ze komen voor de PVV in de tweede kamer.
ik steun de PVV helemaal niet hoor

ik ben alleen niet zo verdiept in het Palestijns-Israël conflict maar vind Israël dan wel weer geloofwaardiger, stabieler en eerlijker. :)
pi_130186831
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 02:16 schreef _Water_ het volgende:

[..]

ik steun de PVV helemaal niet hoor
Daar bedoelde ik jou niet in het bijzonder mee, maar dat is ook zo'n clubje met enigszins opgeleide mensen die er wat betreft Israel een bizarre werkelijkheid op na houden.

quote:
ik ben alleen niet zo verdiept in het Palestijns-Israël conflict maar vind Israël dan wel weer geloofwaardiger, stabieler en eerlijker. :)
Alleen zo jammer dat zo'n beetje de rest van de wereld, op Israel zelf na, dat niet vind wat betreft het eigendomsrecht van de Westelijke Jordaanoever
pi_130186882
quote:
19s.gif Op zondag 18 augustus 2013 02:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Daar bedoelde ik jou niet in het bijzonder mee, maar dat is ook zo'n clubje met enigszins opgeleide mensen die er wat betreft Israel een bizarre werkelijkheid op na houden.

[..]

Alleen zo jammer dat zo'n beetje de rest van de wereld, op Israel zelf na, dat niet vind wat betreft het eigendomsrecht van de Westelijke Jordaanoever
Het merendeel van de Westerse wereld is nog altijd pro-Israël hoor. :)

De Palestijnen zijn volgens mij een kleine minderheid.
pi_130186889
Dus Israël zal winnen in de oorlog.
pi_130186942
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 02:25 schreef _Water_ het volgende:
Dus Israël zal winnen in de oorlog.
Welke oorlog mijn beste?

En de steun voor Israël (en haar hoeder de VS) is hard aan het afbrokkelen inmiddels, door hun eigen daden.
pi_130186943
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 02:25 schreef _Water_ het volgende:

[..]

Het merendeel van de Westerse wereld is nog altijd pro-Israël hoor. :)

De Palestijnen zijn volgens mij een kleine minderheid.
Zo'n beetje heel de wereld inclusief de Westerse, is het eens over de grenzen van de Westelijke Jordaanoever zoals die al tientallen jaren geleden zijn afgesproken.
pi_130186949
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 02:07 schreef Kees22 het volgende:
3de keer: een lieve Joodse staat overleeft niet aan de grenzen van het radicalisme
pi_130186954
quote:
2s.gif Op zondag 18 augustus 2013 02:28 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Welke oorlog mijn beste?

En de steun voor Israël (en haar hoeder de VS) is hard aan het afbrokkelen inmiddels, door hun eigen daden.
En doordat de generatie die een erfschuld heeft vanwege de holocaust aan het uitsterven is.
pi_130186972
quote:
19s.gif Op zondag 18 augustus 2013 02:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Zo'n beetje heel de wereld inclusief de Westerse, is het eens over de grenzen van de Westelijke Jordaanoever zoals die al tientallen jaren geleden zijn afgesproken.
maar toen waren de palestijnen het er niet mee eens

(hamas nu nog altijd niet)
pi_130187001
quote:
2s.gif Op zondag 18 augustus 2013 02:28 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Welke oorlog mijn beste?

En toch vind ik dat wij steun verschuldigd zijn aan Israël na al onze misdaden en gruwelijkheden tegen de Joden in WO2. Apart en losstaand van de grensdispuut-kwestie.
pi_130187018
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 02:28 schreef zwaaien het volgende:

[..]

3de keer: een lieve Joodse staat overleeft niet aan de grenzen van het radicalisme
Nee, een boze Joodse staat leidt tot een leuk gezellig stukje van de wereld blijkt wel.
pi_130187030
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 02:31 schreef _Water_ het volgende:

[..]

En toch vind ik dat wij steun verschuldigd zijn aan Israël na al onze misdaden en gruwelijkheden tegen de Joden in WO2. Apart en losstaand van de grensdispuut-kwestie.
Het lijkt me logisch dat we Israël niet aan hun lot over laten. Door het Westen zitten ze daar nu. Als het Westen stopt met Israël te steunen breekt een nieuwe holocaust uit
pi_130187039
quote:
19s.gif Op zondag 18 augustus 2013 02:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik vind dat wij best weleens onze verwachtingen bijstellen.
pi_130187056
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 02:33 schreef _Water_ het volgende:

[..]

Ik vind dat wij best weleens onze verwachtingen bijstellen.
Verdien jij bij nachturen dubbel?
pi_130187082
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 02:31 schreef _Water_ het volgende:

[..]

Ik, noch één van mijn gedocumenteerde voorvaderen dan ook heeft ook maar 1 misdaad of gruwelijkheid begaan tegen welke Jood dan ook. Verder ben ik aan niemand welke steun dan ook verschuldigd vanwege welke daad van mijn voorvaderen dan ook.

Dat ik een weldenkend mens ben maakt dat ik geen van de debiele ideeën van Israëlische als wel Palestijnse overheden/autoriteiten echt heel verstandig vind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')