abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130263148
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 04:23 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Zijn er Nederlandse studenten die betaald worden om positieve informatie over Nederland te verspreiden?
PR is normaal. Propaganda is discutabel.
Je kan niet Nederland met Israël vergelijken. Dat land wordt sinds dag 1 vernietigend afgekraakt en verdachtgemaakt . Door personen als... als....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130281896
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 04:23 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Zijn er Nederlandse studenten die betaald worden om positieve informatie over Nederland te verspreiden?
PR is normaal. Propaganda is discutabel.
Nee, maar er zijn wel PR mannetjes die betaald worden om de EU(en dus ook Nederland) positief te maken op internet.
#freefrederike
pi_130302644
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 04:28 schreef _Water_ het volgende:

[..]

Je kan niet Nederland met Israël vergelijken. Dat land wordt sinds dag 1 vernietigend afgekraakt en verdachtgemaakt . Door personen als... als....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor. Sterker nog: Israel heeft zich een hele tijd kunnen verheugen in een positieve houding van allerlei Nederlanders, waaronder ikzelf. Maar toen werd het ook nog gezien als een pionierend land in een moeilijke, fysieke omgeving, niet als een imperialistisch land in een kwetsbare, sociale omgeving.

Nu zie ik geen reden meer om Israel en Nederland niet met elkaar te vergelijken. Sterker nog: Israel vindt zichzelf een voorbeeld van een westerse staat. Dus die vergelijking wordt door de staat zelf al opgeroepen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_130302775
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 02:50 schreef zwaaien het volgende:

[..]

lieve joodse staat = staat die zich houdt aan alle VN regels

Dan zou er simpelweg geen joodse staat bestaan....
Oh, die had ik even gemist.
De VN-regels zijn opgesteld me het doel om iedereen recht te doen. Dus als een lieve joodse staat niet kan bestaan, is de joodse staat dus ook volgens jou een schurkenstaat. Zijn we het daar tenminste over eens.

De VN heeft indertijd ingestemd met het oprichten van Israel, dus volgens de regels van de VN zou er wel degelijk een joodse staat Israel bestaan.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_130306404
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 02:28 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Oh, die had ik even gemist.
De VN-regels zijn opgesteld me het doel om iedereen recht te doen. Dus als een lieve joodse staat niet kan bestaan, is de joodse staat dus ook volgens jou een schurkenstaat. Zijn we het daar tenminste over eens.

De VN heeft indertijd ingestemd met het oprichten van Israel, dus volgens de regels van de VN zou er wel degelijk een joodse staat Israel bestaan.
Nee hé, want een joodse minderheid = geen joodse staat
pi_130332178
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:52 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Nee hé, want een joodse minderheid = geen joodse staat
In het oorspronkelijke plan lagen inderdaad de grenzen van de staat ruim voorbij de hoeveelheden land die in bezit waren van joden. Dus die grenzen zullen inderdaad ook veel niet-joden omvat hebben.

Wil jij hier suggereren dat de verdrijving van de niet-joden een vooropgezet plan was? Dan zou dat betekenen dat de joden wisten van de aanvalsplannen van de Arabische landen en/of die wellicht zelfs uitgelokt hebben. In elk geval hebben ze die grondig misbruikt voor hun eigen doelen.
Ik heb hier diverse tegenstanders die je zullen vervloeken voor deze bekentenis, want die ondergraaft de stelling dat de naqba niet echt was, maar een vrijwillige uittocht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')