Israel plans to pay university students to defend it on social media sitesquote:JERUSALEM — Israel is looking to hire university students to post pro-Israel messages on social media networks — without needing to identify themselves as government-linked, officials said Wednesday.
The Israeli prime minister’s office said in a statement that students on Israeli university campuses would receive full or partial scholarships to combat anti-Semitism and calls to boycott Israel online. It said students’ messages would parallel statements by government officials.
[..]
Mooi toch!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:15 schreef Grouch het volgende:
En nu dit bekend is zal iedere positieve post over Joden/Israel/etc natuurlijk onmiddellijk weggewuifd worden met opmerkingen als "word je zeker voor betaald he, graaier".
Beetje averechts effect
Ben jij niet voor de verkeerde voetbalclub?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:34 schreef -jos- het volgende:
Israël is werkelijk fantastisch. Israël is het enige echte democratische land in het hele Midden-Oosten. En alle Palestijnen zijn terroristen en een gevaar voor het Westen en vuren constant raketten af!
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:55 schreef Rorsach het volgende:
[..]
Ben jij niet voor de verkeerde voetbalclub?
Dat is al jaren aan de gang. Je hebt hier in de Israeltopics van die figuren rondlopen die zich nergens anders voor interesseren en alleen maar daar drogredenaties en antisemitismebeschuldigingen uiten. Verder nog wat moslims bashen in allerlei topics om, a la Wilders, het beeld te schetsen dat met mensen toch niet te praten valt en je dus wel land van hen moet afpakken en een apartheidsregime moet invoeren, en dat is het dan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:04 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
Israel plans to pay university students to defend it on social media sites
Betaald worden om te trollen.![]()
Zouden ze hier ook rekruteren?
Nou nou, wat een onaardige taal.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is al jaren aan de gang. Je hebt hier in de Israeltopics van die figuren rondlopen die zich nergens anders voor interesseren en alleen maar daar drogredenaties en antisemitismebeschuldigingen uiten. Verder nog wat moslims bashen in allerlei topics om, a la Wilders, het beeld te schetsen dat met mensen toch niet te praten valt en je dus wel land van hen moet afpakken en een apartheidsregime moet invoeren, en dat is het dan.
Betaald of onbetaald maakt niet uit, hoeren zijn het sowieso.
Als er 1,5 miljard joden op de wereld waren, hadden ze dat wellicht niet nodig neequote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:26 schreef Chadi het volgende:
Het zet je wel aan het denken als ze dit soort dingen nodig hebben.
Het zijn blijkbaar niet alleen slimme studenten die ingehuurd worden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:25 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Als er 1,5 miljard joden op de wereld waren, hadden ze dat wellicht niet nodig nee
Kutvergelijking is kut.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:43 schreef Kees22 het volgende:
Er zijn pakweg 6 miljoen Denen. Die vinden het helemaal niet nodig om opzettelijk positieve informatie te verspreiden.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:06 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Kutvergelijking is kut.
Feit is dat als Israël geen joden waren maar bv turken een Palestijnse staat zou erkennen er veel minder haat zou zijn tegen Israël. Héél veel minder haat.
Er lag een tweestatenoplossing klaar enkele jaren geleden onder de oud minister Ehud Olmert maar deze wereld van tafel geveegd door Abbas.quote:
De staat Israel gedraagt zich als een onbeschofte vlegel die alle normale omgangsregels met voeten treedt. En daarom wordt de staat Israel door velen als een schurkenstaat beschouwd. Dat het een joodse staat is, doet daar niet aan toe of af.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:06 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Kutvergelijking is kut.
Feit is dat als Israël geen joden waren maar bv turken er veel minder haat zou zijn tegen Israël. Héél veel minder haat.
Als je zo slecht blijft argumenteren, word je van de loonlijst geschrapt hoor!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:10 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Er lag een tweestatenoplossing klaar enkele jaren geleden onder de oud minister Ehud Olmert maar deze wereld van tafel geveegd door Abbas.
Een lieve Joodse staat overleeft niet in een omgeving aan de grenzen van het radicalisme. Maar dat is wat je wil zeker?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:18 schreef Kees22 het volgende:
Als de joodse staat Israel zich net zo beschaafd zou gedragen als het Koninkrijk Denemarken, zou er geen reden zijn voor van veel haat tegen die staat, joods of niet. dan zou er helemaal geen Israël meer zijn.
Er lag een tweestatenoplossing klaar maar de Palestijnen weigerden die. Dat zijn feiten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:19 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Als je zo slecht blijft argumenteren, word je van de loonlijst geschrapt hoor!
Hihi, dit is inderdaad een leuke dooddoener! Beter dan het verwijt van antisemitisme!
Inderdaad. Ik zal even doorgeven dat deze werknemer incapabel is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:19 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Als je zo slecht blijft argumenteren, word je van de loonlijst geschrapt hoor!
Hihi, dit is inderdaad een leuke dooddoener! Beter dan het verwijt van antisemitisme!
Denk aan je loon!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:20 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Een lieve Joodse staat overleeft niet in een omgeving aan de grenzen van het radicalisme. Maar dat is wat je wil zeker?
De Palestijnen hadden heel goede redenen om die te weigeren, dat is ook een feit dat je vergeet te vertellen. Zoals ik al zei: de positieve informatie die verspreid wordt is vaak vals en misleidend.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:22 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Er lag een tweestatenoplossing klaar maar de Palestijnen weigerden die. Dat zijn feiten.
Terrorisme en haat mag niet beloond worden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:31 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Denk aan je loon!
Met dit argument (ik ga even niet in op het ad hominem!) schiet je in je eigen voet.
Het bestaan en de verdediging van de staat Israel wordt beargumenteerd door te zeggen dat er nu eindelijk een plaats is waar de joden veilig zijn. Maar als dat waar is, waarom wordt er dan een extreem groot gedeelte van de nationale en collectieve inspanning besteed aan het leger?
Ik maak me sterk dat er geen land ter wereld is dat naar verhouding zo veel uitgeeft aan aanval en verdediging, behalve misschien Noord-Korea. Goed, het grootste deel van die kosten worden gedragen door de VSvA, maar ik zou er toch wel wat leukere dingen mee willen doen.
Als je je echt veilig zou voelen, had je al dat wapentuig en die lange en herhaalde dienstplicht toch niet nodig? Nog afgezien van alle geest-ontwrichtende klussen die die soldaten moeten doen.
Ik woon hier zelf in een rustige buurt en ik neem niet eens de moeite om mijn achterdeur op slot te doen als ik wegga. Ik heb geen idee of er joden in deze buurt wonen, wel is er iemand getrouwd geweest met een jood. Maar ook zij hoeven hun deur niet af te sluiten. Dat is veilig wonen!
Verder ga je voorbij aan allerlei andere zaken, zoals de zelfbevestigende werking van dergelijke ideeën, het feit dat de staat Israel tegenwoordig in feite amper nog bedreigd wordt in zijn bestaan en de voorgeschiedenis van een en ander.
Israël heeft ook hele goede redenen om de overdreven eisen niet in te willigenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:33 schreef Kees22 het volgende:
[..]
De Palestijnen hadden heel goede redenen om die te weigeren, dat is ook een feit dat je vergeet te vertellen. Zoals ik al zei: de positieve informatie die verspreid wordt is vaak vals en misleidend.
Golda Meir heeft ooit gezegd (waarschijnlijk in het Hebreeuws of Ivriet, maar toch): "Laten we onder elkaar de waarheid erkennen: de staat Israel is gefundeerd op terreur."quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:38 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Terrorisme en haat mag niet beloond worden.
De Joodse staat is daar en blijft daar liggen, tegen elke prijs. Dat moet iedereen accepteren.
Mwa, ik vind het niet overdreven als een staat zelf het beheer over het eigen grondgebied, de eigen wegen, het eigen luchtruim en het eigen water wil hebben. En de eigen douane, eigen vliegvelden en havens. Ik noem zo maar wat.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:41 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Israël heeft ook hele goede redenen om de overdreven eisen niet in te willigen
Arabieren pleegden ook veel aanslagen op joodse doelwittenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:54 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Golda Meir heeft ooit gezegd (waarschijnlijk in het Hebreeuws of Ivriet, maar toch): "Laten we onder elkaar de waarheid erkennen: de staat Israel is gefundeerd op terreur."
Onder andere bomaanslagen op hotels en stations. Al Qaida avant la lettre.
Ah, jij denkt dat de Palestijnen een 2de Gaza mogen maken? Zo naief is Israël niet hoor.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:56 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Mwa, ik vind het niet overdreven als een staat zelf het beheer over het eigen grondgebied, de eigen wegen, het eigen luchtruim en het eigen water wil hebben. En de eigen douane, eigen vliegvelden en havens. Ik noem zo maar wat.
Nu beken je je tot het niveau van iemand die je veracht en haat.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:02 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Arabieren pleegden ook veel aanslagen op joodse doelwitten
En dan ben je nog verbaasd dat de Palestijnen een dergelijk beledigend voorstel, voorgesteld als twee-statenoplossing, afwezen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:03 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Ah, jij denkt dat de Palestijnen een 2de Gaza mogen maken? Zo naief is Israël niet hoor.
De staat komt op 10 km te liggen van het drukst bevolkste gebied in Israël (regio Tel Aviv). Daar mag geen enkele raket op vallen.
Ik haat helemaal niemand.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:07 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nu beken je je tot het niveau van iemand die je veracht en haat.
Lijkt me niet goed voor je zelfrespect.
Hoezo beledigend? Het lijkt mij logisch dat een toekomstig op te richten Palestijnse staat niet ten koste mag gaan van de veiligheid van de Israëliërs.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
En dan ben je nog verbaasd dat de Palestijnen een dergelijk beledigend voorstel, voorgesteld als twee-statenoplossing, afwezen?
En dat 2e Gaza? Daarvan zijn het vliegveld, de haven, de civiele infrastructuur en dergelijke vernield door Israel. En dan ben je nog verbaasd dat de bewoners boos zijn en zich verzetten en uiting geven aan hun boosheid.
Overigens ligt Kopenhagen ook binnen raketafstand van de buren. Terwijl Denemarken en Zweden wel hevig ruzie hebben gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |