abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130073680
quote:
JERUSALEM — Israel is looking to hire university students to post pro-Israel messages on social media networks — without needing to identify themselves as government-linked, officials said Wednesday.

The Israeli prime minister’s office said in a statement that students on Israeli university campuses would receive full or partial scholarships to combat anti-Semitism and calls to boycott Israel online. It said students’ messages would parallel statements by government officials.

[..]

Israel plans to pay university students to defend it on social media sites

Betaald worden om te trollen. :7
Zouden ze hier ook rekruteren?
pi_130074209
Je had toch al online EU-promoters? :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_130074218
Doen we hier, gratis zelfs. '' klik like en deel en typ; geweldig ah, als je kans wil maken op de ah bon van 10 euro''
Hier staat niets.
pi_130074289
Wat is daar praktisch nut van? Weer stereotiepe joden die worden betaald.
pi_130074752
Het actief in stand houden van onzinnige lobby's lijkt wel een volkssport te zijn daar in Israel.
One man's trash, another man's treasure.
pi_130074887
Zet jezelf op de kaart door het goede voorbeeld te geven, de beste reclame ooit!
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_130076018
Straks tig Likoed-kloons hier met alleen maar positieve dingen over Israël :{w
pi_130076337
Veel media is links georiënteerd en daarmee eigenlijk per definitie anti-israel,beetje tegen geluid kan geen kwaad. Vervolgens kun je er nog voor betaald worden ook. :7 Israël is best een mooi land hoor. Zeker de vrouwen daar :+
pi_130083585
Israël is werkelijk fantastisch. Israël is het enige echte democratische land in het hele Midden-Oosten. En alle Palestijnen zijn terroristen en een gevaar voor het Westen en vuren constant raketten af!
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_130085445
Hoe wanhopig zeg.
pi_130085663
Ik dacht dat mensen als DeParo daar allang voor betaald kregen door allerlei vage Joodse belangenclubjes?
PWBF
pi_130085695
En nu dit bekend is zal iedere positieve post over Joden/Israel/etc natuurlijk onmiddellijk weggewuifd worden met opmerkingen als "word je zeker voor betaald he, graaier".

Beetje averechts effect ;)
pi_130085714
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:10 schreef Rezania het volgende:
Je had toch al online EU-promoters? :')
Ja :')
pi_130085747
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 07:15 schreef Grouch het volgende:
En nu dit bekend is zal iedere positieve post over Joden/Israel/etc natuurlijk onmiddellijk weggewuifd worden met opmerkingen als "word je zeker voor betaald he, graaier".

Beetje averechts effect ;)
Mooi toch!
PWBF
pi_130085757
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 07:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Mooi toch!
Niet echt - een discussie is niet leuk met een tegenstander die je weg kan wuiven :(
pi_130086560
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:34 schreef -jos- het volgende:
Israël is werkelijk fantastisch. Israël is het enige echte democratische land in het hele Midden-Oosten. En alle Palestijnen zijn terroristen en een gevaar voor het Westen en vuren constant raketten af!
Ben jij niet voor de verkeerde voetbalclub?
pi_130086840
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:55 schreef Rorsach het volgende:

[..]

Ben jij niet voor de verkeerde voetbalclub?
:')
pi_130088840
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:04 schreef Straatklinker het volgende:

[..]

Israel plans to pay university students to defend it on social media sites

Betaald worden om te trollen. :7
Zouden ze hier ook rekruteren?
Dat is al jaren aan de gang. Je hebt hier in de Israeltopics van die figuren rondlopen die zich nergens anders voor interesseren en alleen maar daar drogredenaties en antisemitismebeschuldigingen uiten. Verder nog wat moslims bashen in allerlei topics om, a la Wilders, het beeld te schetsen dat met mensen toch niet te praten valt en je dus wel land van hen moet afpakken en een apartheidsregime moet invoeren, en dat is het dan.

Betaald of onbetaald maakt niet uit, hoeren zijn het sowieso.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_130090166
Bah.
Israël, om echt een afkeer van te krijgen. (en dan zeg ik het netjes)
pi_130090405
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:56 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat is al jaren aan de gang. Je hebt hier in de Israeltopics van die figuren rondlopen die zich nergens anders voor interesseren en alleen maar daar drogredenaties en antisemitismebeschuldigingen uiten. Verder nog wat moslims bashen in allerlei topics om, a la Wilders, het beeld te schetsen dat met mensen toch niet te praten valt en je dus wel land van hen moet afpakken en een apartheidsregime moet invoeren, en dat is het dan.

Betaald of onbetaald maakt niet uit, hoeren zijn het sowieso.
Nou nou, wat een onaardige taal.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_130090413
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 15-08-2013 12:37:30 ]
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_130090440
-

Israël houdt met niemand rekening, behalve met zichzelf. Dit is voor de hele wereld duidelijk, daarom hebben zij het ook nodig dat willekeurige mensen positieve dingen over hen gaan zeggen. Ook al moeten ze er voor betalen.

[ Bericht 30% gewijzigd door sp3c op 15-08-2013 12:38:03 ]
pi_130092370
Eigenlijk valt het nog mee dat ze al die Palestijnen niet hebben gedumpt in de Sinai woestijn. Er valt toch niks met dat volk aan te vangen. Nu niet, nooit niet. We zijn al 3 generaties verder en nog steeds gooien ze stenen en ipv bussen opblazen schieten ze raketten af :') Iedereen is natuurlijk anti-israel omdat ze graag voor 'zwakkere zielige minderheid' zijn.

Over 50 jaar zeggen we dit nog steeds tegen elkaar, tenzij er opeens massale diaspora komt van de israeliers.
pi_130093303
Het zet je wel aan het denken als ze dit soort dingen nodig hebben.
pi_130142875
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:26 schreef Chadi het volgende:
Het zet je wel aan het denken als ze dit soort dingen nodig hebben.
Als er 1,5 miljard joden op de wereld waren, hadden ze dat wellicht niet nodig nee
pi_130151516
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 20:25 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Als er 1,5 miljard joden op de wereld waren, hadden ze dat wellicht niet nodig nee
Het zijn blijkbaar niet alleen slimme studenten die ingehuurd worden.

Er zijn pakweg 13 miljoen joden op de wereld, waarvan rond de 6 miljoen in Israel. Van die 6 miljoen in Israel is rond de 1/3 eerste generatie allochtoon en 1/3 tweede generatie allochtoon volgens de definities van ons CBS. En die meerderheid van vreemdelingen vindt het nodig om opzettelijk positieve informatie te verspreiden, waarvan, volgens de ervaring, een groot deel vals en misleidend is.

Er zijn pakweg 6 miljoen Denen. Die vinden het helemaal niet nodig om opzettelijk positieve informatie te verspreiden.
Er zijn zo'n 1,5 miljard moslims. Ik heb nog nooit gehoord dat er studenten betaald worden om opzettelijk positieve informatie over de islam te verspreiden.

Dus ik zou zeggen: denk nog eens een keer beter na voor je met zo'n kulargument komt.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_130152378
Blijkbaar vinden sommige van de 1,5 miljard moslims het toch nodig om mensen de islam te laten promoten: NWS / Nieuw centrum promoot islam in Rotterdam, secundo. . Dat is dan meer vergelijkbaar met het CIDI en dergelijke organisaties dan met studenten op de sociale media, maar toch ook wel een veeg teken.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_130152602
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 23:43 schreef Kees22 het volgende:

Er zijn pakweg 6 miljoen Denen. Die vinden het helemaal niet nodig om opzettelijk positieve informatie te verspreiden.
Kutvergelijking is kut.

Feit is dat als Israël geen joden waren maar bv turken er veel minder haat zou zijn tegen Israël. Héél veel minder haat.
pi_130152664
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 00:06 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Kutvergelijking is kut.

Feit is dat als Israël geen joden waren maar bv turken een Palestijnse staat zou erkennen er veel minder haat zou zijn tegen Israël. Héél veel minder haat.
pi_130152761
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 00:07 schreef -jos- het volgende:

[..]

Er lag een tweestatenoplossing klaar enkele jaren geleden onder de oud minister Ehud Olmert maar deze wereld van tafel geveegd door Abbas.
pi_130153126
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 00:06 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Kutvergelijking is kut.

Feit is dat als Israël geen joden waren maar bv turken er veel minder haat zou zijn tegen Israël. Héél veel minder haat.
De staat Israel gedraagt zich als een onbeschofte vlegel die alle normale omgangsregels met voeten treedt. En daarom wordt de staat Israel door velen als een schurkenstaat beschouwd. Dat het een joodse staat is, doet daar niet aan toe of af.
Verder heeft de voorgeschiedenis alle kenmerken van een onvrijwillige kolonisering van een bewoond gebied door agressieve nieuwkomers die de bestaande bevolking wilden verdringen.
Dat die nieuwkomers joden waren, doet daar ook niks aan toe of af.
Ook allerlei andere argumentatie doet aan deze feiten weinig toe of af.

Als de joodse staat Israel zich net zo beschaafd zou gedragen als het Koninkrijk Denemarken, zou er geen reden zijn voor van veel haat tegen die staat, joods of niet.
Overigens zijn de Denen lang geleden ook erg gevreesd en gehaat, toen ze nog op rooftocht gingen in hun drakkars. Dus er is nog hoop voor Israel. :)
pi_130153199
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 00:10 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Er lag een tweestatenoplossing klaar enkele jaren geleden onder de oud minister Ehud Olmert maar deze wereld van tafel geveegd door Abbas.
Als je zo slecht blijft argumenteren, word je van de loonlijst geschrapt hoor!

Hihi, dit is inderdaad een leuke dooddoener! Beter dan het verwijt van antisemitisme!
pi_130153242
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 00:18 schreef Kees22 het volgende:

Als de joodse staat Israel zich net zo beschaafd zou gedragen als het Koninkrijk Denemarken, zou er geen reden zijn voor van veel haat tegen die staat, joods of niet. dan zou er helemaal geen Israël meer zijn.

Een lieve Joodse staat overleeft niet in een omgeving aan de grenzen van het radicalisme. Maar dat is wat je wil zeker?
pi_130153346
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 00:19 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Hihi, dit is inderdaad een leuke dooddoener! Beter dan het verwijt van antisemitisme!
Er lag een tweestatenoplossing klaar maar de Palestijnen weigerden die. Dat zijn feiten.
pi_130153408
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 00:19 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik zal even doorgeven dat deze werknemer incapabel is.
pi_130153783
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 00:20 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Een lieve Joodse staat overleeft niet in een omgeving aan de grenzen van het radicalisme. Maar dat is wat je wil zeker?
Denk aan je loon!

Met dit argument (ik ga even niet in op het ad hominem!) schiet je in je eigen voet.
Het bestaan en de verdediging van de staat Israel wordt beargumenteerd door te zeggen dat er nu eindelijk een plaats is waar de joden veilig zijn. Maar als dat waar is, waarom wordt er dan een extreem groot gedeelte van de nationale en collectieve inspanning besteed aan het leger?
Ik maak me sterk dat er geen land ter wereld is dat naar verhouding zo veel uitgeeft aan aanval en verdediging, behalve misschien Noord-Korea. Goed, het grootste deel van die kosten worden gedragen door de VSvA, maar ik zou er toch wel wat leukere dingen mee willen doen.
Als je je echt veilig zou voelen, had je al dat wapentuig en die lange en herhaalde dienstplicht toch niet nodig? Nog afgezien van alle geest-ontwrichtende klussen die die soldaten moeten doen.
Ik woon hier zelf in een rustige buurt en ik neem niet eens de moeite om mijn achterdeur op slot te doen als ik wegga. Ik heb geen idee of er joden in deze buurt wonen, wel is er iemand getrouwd geweest met een jood. Maar ook zij hoeven hun deur niet af te sluiten. Dat is veilig wonen!

Verder ga je voorbij aan allerlei andere zaken, zoals de zelfbevestigende werking van dergelijke ideeën, het feit dat de staat Israel tegenwoordig in feite amper nog bedreigd wordt in zijn bestaan en de voorgeschiedenis van een en ander.
pi_130153875
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 00:22 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Er lag een tweestatenoplossing klaar maar de Palestijnen weigerden die. Dat zijn feiten.
De Palestijnen hadden heel goede redenen om die te weigeren, dat is ook een feit dat je vergeet te vertellen. Zoals ik al zei: de positieve informatie die verspreid wordt is vaak vals en misleidend.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 00:36:22 #38
396591 moddermonster
advocaat van de duivel
pi_130154020
Zielige actie, je kan ook een betere reputatie krijgen door gewoon iets minder arrogant te doen
pi_130154137
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 00:31 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Denk aan je loon!

Met dit argument (ik ga even niet in op het ad hominem!) schiet je in je eigen voet.
Het bestaan en de verdediging van de staat Israel wordt beargumenteerd door te zeggen dat er nu eindelijk een plaats is waar de joden veilig zijn. Maar als dat waar is, waarom wordt er dan een extreem groot gedeelte van de nationale en collectieve inspanning besteed aan het leger?
Ik maak me sterk dat er geen land ter wereld is dat naar verhouding zo veel uitgeeft aan aanval en verdediging, behalve misschien Noord-Korea. Goed, het grootste deel van die kosten worden gedragen door de VSvA, maar ik zou er toch wel wat leukere dingen mee willen doen.
Als je je echt veilig zou voelen, had je al dat wapentuig en die lange en herhaalde dienstplicht toch niet nodig? Nog afgezien van alle geest-ontwrichtende klussen die die soldaten moeten doen.
Ik woon hier zelf in een rustige buurt en ik neem niet eens de moeite om mijn achterdeur op slot te doen als ik wegga. Ik heb geen idee of er joden in deze buurt wonen, wel is er iemand getrouwd geweest met een jood. Maar ook zij hoeven hun deur niet af te sluiten. Dat is veilig wonen!

Verder ga je voorbij aan allerlei andere zaken, zoals de zelfbevestigende werking van dergelijke ideeën, het feit dat de staat Israel tegenwoordig in feite amper nog bedreigd wordt in zijn bestaan en de voorgeschiedenis van een en ander.
Terrorisme en haat mag niet beloond worden.

De Joodse staat is daar en blijft daar liggen, tegen elke prijs. Dat moet iedereen accepteren.
pi_130154245
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 00:33 schreef Kees22 het volgende:

[..]

De Palestijnen hadden heel goede redenen om die te weigeren, dat is ook een feit dat je vergeet te vertellen. Zoals ik al zei: de positieve informatie die verspreid wordt is vaak vals en misleidend.
Israël heeft ook hele goede redenen om de overdreven eisen niet in te willigen
pi_130154518
In de VS heb ik weleens spotjes op TV gezien die Saoedie-Arabie prezen als betrouwbare en stabiele partner _O-

Nederland w/ geeft ook weer geld uit aan promotie op beurzen en tijdschriften dus opzich is dit ook weer niet zo nieuw
pi_130154773
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 00:38 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Terrorisme en haat mag niet beloond worden.

De Joodse staat is daar en blijft daar liggen, tegen elke prijs. Dat moet iedereen accepteren.
Golda Meir heeft ooit gezegd (waarschijnlijk in het Hebreeuws of Ivriet, maar toch): "Laten we onder elkaar de waarheid erkennen: de staat Israel is gefundeerd op terreur."
Onder andere bomaanslagen op hotels en stations. Al Qaida avant la lettre.
pi_130154842
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 00:41 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Israël heeft ook hele goede redenen om de overdreven eisen niet in te willigen
Mwa, ik vind het niet overdreven als een staat zelf het beheer over het eigen grondgebied, de eigen wegen, het eigen luchtruim en het eigen water wil hebben. En de eigen douane, eigen vliegvelden en havens. Ik noem zo maar wat.
pi_130155075
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 00:54 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Golda Meir heeft ooit gezegd (waarschijnlijk in het Hebreeuws of Ivriet, maar toch): "Laten we onder elkaar de waarheid erkennen: de staat Israel is gefundeerd op terreur."
Onder andere bomaanslagen op hotels en stations. Al Qaida avant la lettre.
Arabieren pleegden ook veel aanslagen op joodse doelwitten
pi_130155092
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 00:56 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Mwa, ik vind het niet overdreven als een staat zelf het beheer over het eigen grondgebied, de eigen wegen, het eigen luchtruim en het eigen water wil hebben. En de eigen douane, eigen vliegvelden en havens. Ik noem zo maar wat.
Ah, jij denkt dat de Palestijnen een 2de Gaza mogen maken? Zo naief is Israël niet hoor.

De staat komt op 10 km te liggen van het drukst bevolkste gebied in Israël (regio Tel Aviv). Daar mag geen enkele raket op vallen.
pi_130155233
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 01:02 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Arabieren pleegden ook veel aanslagen op joodse doelwitten
Nu beken je je tot het niveau van iemand die je veracht en haat.
Lijkt me niet goed voor je zelfrespect.
pi_130155409
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 01:03 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Ah, jij denkt dat de Palestijnen een 2de Gaza mogen maken? Zo naief is Israël niet hoor.

De staat komt op 10 km te liggen van het drukst bevolkste gebied in Israël (regio Tel Aviv). Daar mag geen enkele raket op vallen.
En dan ben je nog verbaasd dat de Palestijnen een dergelijk beledigend voorstel, voorgesteld als twee-statenoplossing, afwezen?
En dat 2e Gaza? Daarvan zijn het vliegveld, de haven, de civiele infrastructuur en dergelijke vernield door Israel. En dan ben je nog verbaasd dat de bewoners boos zijn en zich verzetten en uiting geven aan hun boosheid.

Overigens ligt Kopenhagen ook binnen raketafstand van de buren. Terwijl Denemarken en Zweden wel hevig ruzie hebben gehad.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 01:23:46 #48
409657 Baws
Een Hele Grote Meneer
pi_130155718
Door Israël is er zo ontzettend veel ellende in de wereld. Er zijn zoveel conflicten die toe te wijzen zijn aan Israël, denk o.a. aan Irak (Saddam bedreigde Israël), Egypte (er mag geen MB aan de macht komen om Israël), Syrië (moet kapot want vriend van Hezbollah & Iran).

Miljoenen arabieren moeten dood en kapot, zodat er een paar miljoen mensen uit voornamelijk Rusland en de VS, die toevallig dezelfde geschifte baardreligie aanhangen lekker in een gesubsidieerd landje kunnen leven. Dit alles gebaseerd op een duizenden jaren oud boek en met financiële steun van de Amerikaanse belastingbetaler.

Maar wij moeten dit allemaal maar accepteren omdat ze 'democratisch' zijn en wat irrigatie hebben weten te bewerkstelligen. Is dit miljoenen dode Arabieren waard? Geef Palestina de financiële steun en kennis die Israël jaarlijks ontvangt en je zal zien dat Palestina het net zo goed, zo niet beter doet.

De mensheid zal het toch nooit leren. Het zit in ons om te vernietigen, vernederen en om mensen die het toch al slecht hebben nog verder de grond in te trappen. Rechtvaardigheid is een woord zonder betekenis. Ik zie het somber in.
pi_130156012
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 01:07 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nu beken je je tot het niveau van iemand die je veracht en haat.
Lijkt me niet goed voor je zelfrespect.
Ik haat helemaal niemand.
pi_130156020
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 01:12 schreef Kees22 het volgende:

[..]

En dan ben je nog verbaasd dat de Palestijnen een dergelijk beledigend voorstel, voorgesteld als twee-statenoplossing, afwezen?
En dat 2e Gaza? Daarvan zijn het vliegveld, de haven, de civiele infrastructuur en dergelijke vernield door Israel. En dan ben je nog verbaasd dat de bewoners boos zijn en zich verzetten en uiting geven aan hun boosheid.

Overigens ligt Kopenhagen ook binnen raketafstand van de buren. Terwijl Denemarken en Zweden wel hevig ruzie hebben gehad.
Hoezo beledigend? Het lijkt mij logisch dat een toekomstig op te richten Palestijnse staat niet ten koste mag gaan van de veiligheid van de Israëliërs.

De bewoners waren al boos genoeg lijkt me voor dat die dingen vernield zijn. Anders zouden ze niet op Hamas gestemd hebben...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')