Sarah Palin is altijd boeiend.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Er is vanavond een documentaire over Sarah Palin op nederland 2. Maar pas om 23 uur ofzo, en weet niet of het boeiend is.
Zit nu maar naar NED 2 te kijken, gaat over FOK!kers.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Er is vanavond een documentaire over Sarah Palin op nederland 2. Maar pas om 23 uur ofzo, en weet niet of het boeiend is.
Ze hebben allemaal ADHD/ADDquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit nu maar naar NED 2 te kijken, gaat over FOK!kers.
Ritalin, lekker hardgaan op de MDMAquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Allemaal aan de abilify en ritalin
Als je geen ADHD hebt en je gebruikt ritalin, dan heeft dat vergelijkende effecten met MDMA gebruik ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ritalin, lekker hardgaan op de MDMA
Ritalin is gewoon verzwakte E wat dat betreftquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je geen ADHD hebt en je gebruikt ritalin, dan heeft dat vergelijkende effecten met MDMA gebruik ja.
Yep, behalve voor mensen met ADHD. Daar werkt het juist kalmerend op.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ritalin is gewoon verzwakte E wat dat betreft
Ik weet heel veel leuke muziekjes, maar ik heb geen idee wat je smaak (ook alweer) isquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Weet jij nog een leuk muziekje, Mexicanobakker?
Van Radiohead tot Royksopp, ik ben van alle markten thuis.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet heel veel leuke muziekjes, maar ik heb geen idee wat je smaak (ook alweer) is
Waarom zit je niet op LLquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Van Radiohead tot Royksopp, ik ben van alle markten thuis.
Euhm, ken je Stars?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Van Radiohead tot Royksopp, ik ben van alle markten thuis.
Ex lover is dead vind ik wel leuk.....als je die stars bedoeld?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |