Had je al. Die knul is ook niet zo selectief blijkbaar.quote:
Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar ik zie dat ze een verontrustend aantal hits hebben gehad...quote:
Dit was de eerste hit op YTquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:29 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar ik zie dat ze een verontrustend aantal hits hebben gehad...
Als Gerri nou ook een baard neemt, hoeft -ie komende winter niet meer die rare muts op als hij verslag moet doen van de noodtoestand in Nederland nadat er 3 centimeter sneeuw is gevallen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:51 schreef Specularium het volgende:
Daarvoor hadden we dit.
[ afbeelding ]
Dit lijkt wel een aflevering van Spoorloos zo, Plasterk en zijn verloren zoon Jeroen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:50 schreef Elfletterig het volgende:
Eerder deze week hadden we al dit...
[ afbeelding ]
Nu dit...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huh? Draagt ie de muts onder zijn kin dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als Gerri nou ook een baard neemt, hoeft -ie komende winter niet meer die rare muts op als hij verslag moet doen van de noodtoestand in Nederland nadat er 3 centimeter sneeuw is gevallen.
quote:Politiebericht
De politie vraagt uw aandacht voor het volgende. Sinds vrijdag 12 juli wordt de 57-jarige Ronald Plasterk uit Bussum vermist. De man, in het dagelijks leven minister van binnenlandse zaken van beroep, werd die dag voor het laatst gezien toen hij de ministerraad bijwoonde. Het betrof de laatste vergadering voor het zomerreces.
Sinds die vrijdag ontbreekt ieder spoor van de excellentie. Weet u waar de heer Plasterk verblijft of hebt u informatie die kan leiden tot zijn opsporing, bel dan nu met de plaatselijke politie: 0900 - 8844.
Nee, ik had toevallig het scherm met die foto nog openstaan. En toen bedacht ik deze matige - en daarom erg NWS-SC-waardige - grap.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:11 schreef 3-voud het volgende:
Hij houdt je wel bezig he? Heb je een crush op hem?
Uhu... je hebt het overal hierover. Zelfs in dat POL-SC.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, ik had toevallig het scherm met die foto nog openstaan. En toen bedacht ik deze matige - en daarom erg NWS-SC-waardige - grap.
Aangezien dat forum POL heet, leek het me wel aardig om dat plaatje daar ook te delen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Uhu... je hebt het overal hierover. Zelfs in dat POL-SC.
Dus leg uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |