Maar de keuzes zijn bijna op.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:48 schreef Tem het volgende:
Nee, sommige zaken moeten een raadsel blijven.
Beter toch? Ik koop het niet, maar biologisch vlees is vaak lekkerder.quote:
Ik mag alleen maar biologisch vlees kopen. Anders heb ik in de winkel en thuis ook nog eens gezeik.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:50 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Beter toch? Ik koop het niet, maar biologisch vlees is vaak lekkerder.
Gewoon af en toe stiekem doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik mag alleen maar biologisch vlees kopen. Anders heb ik in de winkel en thuis ook nog eens gezeik.
Vakantie of voor je werk?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgende week ben ik waarschijnlijk bij jou in de buurt.
Ben je getrouwd met Hanneke?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik mag alleen maar biologisch vlees kopen. Anders heb ik in de winkel en thuis ook nog eens gezeik.
Ik dacht dat jullie in dezelfde stad woonden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgende week ben ik waarschijnlijk bij jou in de buurt.
Ja, hij laat het zelf toe. Testikels afknippen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)n_zijn_vriendin.html
Noem je me nu Elflettering?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie in dezelfde stad woonden.
Ik denk dat afknippen niet meer nodig is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, hij laat het zelf toe. Testikels afknippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |