quote:
Eerste donkere speler bij de club (zeg maar wat) ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:33 schreef Chase_Utley het volgende:
Wat was er bijzonder aan de transfer van Yaya Touré naar Metallurg Donetsk?
Hij ging met de Tour-ipv-spelersbus ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:33 schreef Chase_Utley het volgende:
Wat was er bijzonder aan de transfer van Yaya Touré naar Metallurg Donetsk?
nee, al zit je wel redelijk in de goede richting qua gedachtengang.quote:
Jazeker. En niet alleen Yaya dacht dat, ook zijn toenmalige club SK Beveren dacht dat.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:56 schreef Boezeidekoe het volgende:
Yaya dacht dat ie bij Sjaktar geteked had?
Knap. Was Boussatta samen met v. Hintum.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:06 schreef Chase_Utley het volgende:
Van Hintum sowieso. En die andere gok ik op Talan of Boussatta.
Was wel in die periode ja. Zou volgens mij ook geselecteerd worden voor het EK-2000 maar raakte ernstig geblesseerd staat me iets van bij,quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:09 schreef Chase_Utley het volgende:
Dan is Talan iets eerder gedebuteerd?
Excelsior ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was wel in die periode ja. Zou volgens mij ook geselecteerd worden voor het EK-2000 maar raakte ernstig geblesseerd staat me iets van bij,
Volgende vraag.
Welke eredivisieclub heette kort na de oprichting Spartaan ?
Nee, en was Bos zegt. Lees de vraag goed.quote:
Moet een oude club zijn. Of gewoon Ajax ? Er was al een Sparaan in A;dam ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, en was Bos zegt. Lees de vraag goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |