Kom ik aan met mijn net zo dure niet spelende Cambuurverdediger....quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:08 schreef Bayswater het volgende:
Die Schenk van GAE heeft al 2 keer gescoord als verdediger, en nog wel in het goede doel ook.
Oftewel; dan heeft Feyenoord het met 2 doelpunten tegen PEC niet eens slecht gedaan ;-)quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PEC heeft gewoon een matige verdediging, hadden er ook 3 om de oren kunnen krijgen.
Aanvallend heb ik gewoon een paar spelers van PEC in mijn elftal opgenomen, maar gokken is te riskant. Feyenoord thuis kun je zomaar verliezen en Heracles uit ook.
2-1 denk ik zo.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:03 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Oftewel; dan heeft Feyenoord het met 2 doelpunten tegen PEC niet eens slecht gedaan ;-)
Ben heel heel benieuwd wat Ajax - Feyenoord wordt.
Volgens mij kijk jij geen voetbal.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:03 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Oftewel; dan heeft Feyenoord het met 2 doelpunten tegen PEC niet eens slecht gedaan ;-)
Ben heel heel benieuwd wat Ajax - Feyenoord wordt.
Show je team eensquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, ik heb m'n team drastisch veranderd. Wel een risico zoals jullie zeggen i.v.m. eventuele transfers nog, maar dat risico ga ik graag aanIk ben benieuwd naar de volgende wedstrijden!
Zoek maar opquote:
LOL, herstel: Ajax - Zwolle.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij kijk jij geen voetbal.
Als je die van het Rotterdams Dagblad (nu AD) destijds bedoelt? Dan is het antwoord ja.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:58 schreef wywy het volgende:
Dit spel lijkt verdraaid veel op het competitiemanger spel van de jaren '90.
Daar deden alleen veeeel meer managers mee(+/-50.000).
Zijn er tussen de managers hier, gasten die daar ook aan hebben deelgenomen?
Als je op safe wil spelen zou ik een verdediger kiezen die toch niet opgesteld wordt. Om die reden heb ik Schroyen van GAE in m'n team staanquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:32 schreef Dagoduck het volgende:
Door wie zou ik lachman kunnen vervangen?Heb nog ¤20k budget dus ¤390k voor een verdediger..
Kijk maar uit, hij zit op de bank en heeft al eens 5 minuten mee mogen doen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als je op safe wil spelen zou ik een verdediger kiezen die toch niet opgesteld wordt. Om die reden heb ik Schroyen van GAE in m'n team staan
Ik heb voor de komende ronde nog niet gewisseld, dus zie welquote:Op maandag 26 augustus 2013 12:28 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Kijk maar uit, hij zit op de bank en heeft al eens 5 minuten mee mogen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |