SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe meet:![]()
![]()
![]()
BBQ bij Tamashii met goed weer, met slecht weer poolen in Arnhem/ T Huys.
Data:
23/24/25 augustus: Tamashii, BobbyB, Lola (ovb), Vinniiee (ovb)
30/31 augustus: Tamashii, BobbyB, JijhebtgeenDqodje (ovb), Vinniiee
6/7 september: Tamashii, BobbyB, Lola (ovb), Remlof (ovb), JijhebtgeenDqodje (ovb), Vinniiee, Joof (ovb)
Misschien:
Chowi
Remlof
( ja dat heb ik voor jullie besloten, maar dan zie je het gelijk in sherlock enzo)![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Kaneelstokje op 14-08-2013 19:35:10 ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Branden in de hel zullen wequote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mensen die seks hebben
[..]
Ja, verdoemt voor het leven
Goeie oren, jij hebt ze :$quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets te horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:26 schreef Dqod het volgende:
Nou, als je dan toch bezig bent, mag je mij wel even ovb zetten bij 30/31 en 6/7 kaneel
[..]
Branden in de hel zullen we
[..]
Goeie oren, jij hebt ze :$Ceiling Kaneel is watching you masterbate.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik van ijs.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:27 schreef Fascination het volgende:
Iehl, krijg semi-rillingen van dat tweede plaatje in de OP.!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dit dus, Kaneeltjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:26 schreef Dqod het volgende:
Nou, als je dan toch bezig bent, mag je mij wel even ovb zetten bij 30/31 en 6/7 kaneel
Guess soquote:[..]
Branden in de hel zullen we![]()
Dan kan je zeker ook niet tegen die plaatjes van vingers waar ze van die lamprey eel monden op hebben geplakt?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:27 schreef Fascination het volgende:
Iehl, krijg semi-rillingen van dat tweede plaatje in de OP.!
Weet ik niet, maar zal ook maar niet gaan googelen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan kan je zeker ook niet tegen die plaatjes van vingers waar ze van die lamprey eel monden op hebben geplakt?
Gluiperd :$quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ceiling Kaneel is watching you masterbate.
[..]
Ik van ijs.
We pakken de duivelquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dus, Kaneeltje
[..]
Guess so
Klikken op eigen risico.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar zal ook maar niet gaan googelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Zou ik maar niet doen dan nee.. Ik weet niet meer hoe dat nou heette, als je daar niet tegen kon... HUUUUUquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar zal ook maar niet gaan googelen.
*veegt kwijl weg en geeft aai over je bol*quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
*veegt kwijl weg en geeft aai over je bol*
Uhhh, doe maar 24 aug ovb en de rest zeker.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was jij ook ovb bij de meet, of zeker?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klikken op eigen risico.Ok, gross.. Geshopt hoop ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
OVB laatste datum voor mij Kaneeltje..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Teveel eerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent een schat
[..]
Uhhh, doe maar 24 aug ovb en de rest zeker.
Ja, da's geshopt.. Lamprey eel mouthquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ok, gross.. Geshopt hoop ik?
[..]![]()
OVB laatste datum voor mij Kaneeltje..
Auquote:
Was het zo veel dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:35 schreef AldoTheApache het volgende:
godverdomme nu pas klaar met huiswerk____!!
Lamprei in het Nederlands.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zijn dat beesten? Lamprey Eel's?
baasquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog maar 60 pagina's printen, dan is mijn verslag af
En je huis?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog maar 60 pagina's printen, dan is mijn verslag af
Onder het motto "niet te snel blij zijn"?quote:
Jawohlquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zijn dat beesten? Lamprey Eel's?
Je bent zelf in het Nederlands :$quote:
Nee, hoor gewoon nieuwsgierigquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Onder het motto "niet te snel blij zijn"?
Nee, Frans.quote:
Spreek me niet tegen ehquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb nog eens een lamprei moeten tekenen en ontleden en dergelijke.
Glibberige kutbeesten dat het zijn.Ik met dat ding achter mensen aanrennen, mooie tijden.
[..]
Nee, Frans.
Ik heb die -que niet voor niks in mijn naam, joh.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Spreek me niet tegen eh&*^%$%^%$%$&%##$@
Hmmmm, lamproie a la bordelaisequote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ok.. Bah, ik ben nu serieus misselijk na meervoudige "Lamprey Disease" plaatjes op Google![]()
![]()
Tipje, google het vooral NIET!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh jaaaaaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:41 schreef Fascination het volgende:
Dsquat, we moeten nog overleggen hoe laat enzeauu.![]()
Nou, kom eens met een suggestie
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ja nee buurvrouw Laqueesha op een scooterquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb die -que niet voor niks in mijn naam, joh.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hmmmm, lamproie a la bordelaiseNee, gewoon nee.. Bah.. Ik kan veel hebben maar dit is gross..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Oh jaaaaa![]()
Nou, kom eens met een suggestieDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Erger dan blue waffle?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ok.. Bah, ik ben nu serieus misselijk na meervoudige "Lamprey Disease" plaatjes op Google![]()
![]()
Tipje, google het vooral NIET!![]()
Dan pas ikquote:
Sorryquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee.. Bah.. Ik kan veel hebben maar dit is gross..
Le-aquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja nee buurvrouw Laqueesha op een scooter
Ik heb hier maar 1 ding op te zeggen en dat is:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb hier maar 1 ding op te zeggen en dat is:Acht uur is altijd koffietijd bij Dqod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Hoe kan ik jou nou ooit nog zien zonder daaraan te moeten denken? Nou? NOU?!quote:
Mensen die weten, wetenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Acht uur is altijd koffietijd bij Dqod.
Ik weet t niet man.. IK WEET T ALLEMAAL NIET MEERquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe kan ik jou nou ooit nog zien zonder daaraan te moeten denken? Nou? NOU?!![]()
Faxie al gevonden?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Acht uur is altijd koffietijd bij Dqod.
TOT ZO!quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pizza
merlot![]()
chili met cerveza
Die doen joehoeeequote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
iewl, iewl iewl, je bent toch geen uil ofwel?
En nu? Monopoly?quote:
elitair met je babyswaggquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:05 schreef Tamashii het volgende:
Gewoon elitair dit jwz. Borrelen vooraf met tapas enzo
Vanavond ja haha met de familiequote:
uilen doen iewlquote:
dus je laat veel scheetjes?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:06 schreef Tamashii het volgende:
Nee ik eet veel maar chili valt daar niet onder. Dat is zo'n sims gerecht.
Gezellig toch, alhoewel geen idee hoe leuk jouw familie isquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vanavond ja haha met de familie
Nooit, behalve als ik dronken of stoned ben en kei moet lachen!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
uilen doen iewlJoehoeee is een duif
[..]
dus je laat veel scheetjes?
Da's een homoseksuele uil.quote:
note to self: nooit met tammi gaan drinken, drugs gebruiken, of laten lachenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nooit, behalve als ik dronken of stoned ben en kei moet lachen!
Waarom niet?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
note to self: nooit met tammi gaan drinken, drugs gebruiken, of laten lachen
Ja en?quote:
Pls, iedereen scheet gewoon in bed, hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nooit, behalve als ik dronken of stoned ben en kei moet lachen!
Over het algemeen haske leuk! Gezellig en tofquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezellig toch, alhoewel geen idee hoe leuk jouw familie is
Van vrouwen ruikt het naar bloemetjes dus is er geen probleemquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja ik heb geen zin om in de stank te zitten
Veel plezier danquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Over het algemeen haske leuk! Gezellig en tof
Ranzigquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pls, iedereen scheet gewoon in bed, hoor.
Jawel.quote:
Ja ligt puur aan hoeveel geluk je hebt aan het begin door hoeveelheden te kopen. Elke keer weerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel plezier danwel winnen hoor
Nee ik praat welquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lach jij wel eens in je slaap?
Jij bent vrijgezel zeker?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van vrouwen ruikt het naar bloemetjes dus is er geen probleem
Duhquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van vrouwen ruikt het naar bloemetjes dus is er geen probleem
die nattequote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:15 schreef Fascination het volgende:
Welke hebben jullie trouwens meer: de blaasscheten of de harde trompetscheten?
Geluk naar je hand zettenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ligt puur aan hoeveel geluk je hebt aan het begin door hoeveelheden te kopen. Elke keer weer
Ahja ik ben gewoon eerlijk. En dan bedoel ik wel echt een dikke lachbui maar goed onderwerp dezequote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
note to self: nooit met tammi gaan drinken, drugs gebruiken, of laten lachen
wat ben jij toch een braaf meiskequote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ahja ik ben gewoon eerlijk. En dan bedoel ik wel echt een dikke lachbui maar goed onderwerp deze
Geen idee, moet je bobbyb vragenquote:
Maakt je menselijk hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ahja ik ben gewoon eerlijk. En dan bedoel ik wel echt een dikke lachbui maar goed onderwerp deze
die is nooit meer op de foksquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geen idee, moet je bobbyb vragen
I know, iedereen weet hetquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat ben jij toch een braaf meiske
Hehehe ik speel geen hockey hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
elitair trutje dat je ook bent he
deed je dat maarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehehe ik speel geen hockey hoor.
Nee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
http://mens-en-gezondheid(...)of-winderigheid.htmlquote:Iedereen laat winden, zo’n tien tot twintig stuks per dag is normaal, dat komt neer op zo’n 1 á 1,5 liter.
paar klappen en dan is het overquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef JamesTKirk het volgende:
Pfff de jongste heeft zo'n fase dat ze niet wil slapen. Gaat t de halve avond van paaaapaaaaa!!!
Hoezo? Vind je dat zo tof? Zal ik het speciaal voor jou doen danquote:
Dat is gezellig. Komt de waarom fase nog?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef JamesTKirk het volgende:
Pfff de jongste heeft zo'n fase dat ze niet wil slapen. Gaat t de halve avond van paaaapaaaaa!!!
vind ik wel een plus bij damesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo? Vind je dat zo tof? Zal ik het speciaal voor jou doen dan
true. Hele gesprekken over je studiequote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geen idee, moet je bobbyb vragen
Waarom?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is gezellig. Komt de waarom fase nog?
Ja? Hoezo dan? Zijn ze gespierd of mooi lichaam?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vind ik wel een plus bij dames![]()
, oh jaaaa
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
paar klappen en dan is het over
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
true. Hele gesprekken over je studie
ik vind dat gewoon leuk, een meisje dat sportquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja? Hoezo dan? Zijn ze gespierd of mooi lichaam?
Ja daar zit haar broer van drie volop in.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is gezellig. Komt de waarom fase nog?
Ik sport wel hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik vind dat gewoon leuk, een meisje dat sporten dan vind ik het natuurlijk helemaal leuk als ze dezelfde sport doet, want leuke gesprekstof enzo
Nee, nooit. Daar geloof ik niet in. Als ze te ver gaan, gaan ze in de hoek of op de gang.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alsof jij je kinderen nooit slaat
Dat vind ik het leukstquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:23 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ja daar zit haar broer van drie volop in.
Dat geloof ik best. Zo lang je de leuke dingen van elke fase en je kind blijft zien gaat het goedquote:
Oh doe jij dat in bed? Wat saaiquote:
goed bezigquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:25 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Nee, nooit. Daar geloof ik niet in. Als ze te ver gaan, gaan ze in de hoek of op de gang.
slapen is ook geen sportquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh doe jij dat in bed? Wat saai
Het mooiste is als hij met die wijze oogjes van hem zegt 'nee papa dat doe je verkeerd'...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat vind ik het leukstpure fantasie
Een goede wip is een uitstekende manier om calorietjes te verbrandenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh doe jij dat in bed? Wat saai
Ga eten danquote:
Mwah ligt eraan, je verbrand wel calorieen.quote:
maar sport gaat niet alleen om het verbranden van calorieënquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:27 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Een goede wip is een uitstekende manier om calorietjes te verbranden
Dat valt nog tegen hoeveel je daarbij verbrandquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:27 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Een goede wip is een uitstekende manier om calorietjes te verbranden
jouw figuur zit gewoon nog in de FB chat hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mwah ligt eraan, je verbrand wel calorieen.
Maar goed kidding, sport bijna niet maar ben gezegend met dit figuur. Faxie kan je daar meer over vertellen![]()
Oooh wat arrogant
Wut? FB chat?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jouw figuur zit gewoon nog in de FB chat hoor
Moet je op de meet komen, allemaal mooie figuren bij elkaar!quote:
Winnen, competitie bleegh.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar sport gaat niet alleen om het verbranden van calorieën![]()
sporten gaat om winnen, plezier, competitie, passie, emotie alles
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wut? FB chat?
Oooh ahaja hahahhaa
Oh, is het een orgie? Dan kom ik misschien wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Moet je op de meet komen, allemaal mooie figuren bij elkaar!
Even kijken of ik tijd hebquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Moet je op de meet komen, allemaal mooie figuren bij elkaar!
Zoiets!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:31 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Oh, is het een orgie? Dan kom ik misschien wel.
Schijnbaar bij Tamashii. Maar t zal wel grootspraak zijnquote:
pm ff het adresquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:37 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Schijnbaar bij Tamashii. Maar t zal wel grootspraak zijn
quote:
Wat is mis met 69?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gadverdamme69 in een orgie
lijkt me erg praktischquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gadverdamme69 in een orgie
nou in een orgie, zit je aan iets te lebberen waar allemaal anderen al in zijn geweestquote:
Dat zal je altijd hebben in een orgiequote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nou in een orgie, zit je aan iets te lebberen waar allemaal anderen al in zijn geweest
Dan kies je een andere volgordequote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nou in een orgie, zit je aan iets te lebberen waar allemaal anderen al in zijn geweest
Ja, daarvoor is het godverredomme een orgiequote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat is wel inherent aan een orgie gok ik...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zal je altijd hebben in een orgie
bahquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, daarvoor is het godverredomme een orgie
Zucht
dan is het nog steed viesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan kies je een andere volgorde
Ken-dollquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
bah
[..]
dan is het nog steed vies
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
bah
[..]
Geen orgie voor jouquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
bah
[..]
Na und...?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat zeg ikquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:45 schreef AldoTheApache het volgende:
laat maarmijn 'smetvrees' en preutsheid zal wel niet geschikt zijn voor een orgie
Orgie is ook niets voor mij, verlegen en moeite met intimiteit is ook niet handigquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:45 schreef AldoTheApache het volgende:
laat maarmijn 'smetvrees' en preutsheid zal wel niet geschikt zijn voor een orgie
Zo zonde, preuts zijn (vind ik dan). Onder onze kleren zijn we allemaal naakt!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:45 schreef AldoTheApache het volgende:
Waarom ook niet :$quote:
Coolquote:
Ik vind het gewoon niet lekker om aan een volgeblafte poes te likkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:46 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Zo zonde, preuts zijn (vind ik dan). Onder onze kleren zijn we allemaal naakt!
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet lekker om aan een volgeblafte poes te likken
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan kies je een andere volgorde
... Maar dat heeft ook niks met preuts zijn te maken?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet lekker om aan een volgeblafte poes te likken
doe iedereen een blinddoek om en ga zelf losquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Orgie is ook niets voor mij, verlegen en moeite met intimiteit is ook niet handig
en dan raak je ineens iemand anders zijn pener aanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
doe iedereen een blinddoek om en ga zelf los
Heb nog een mooie megane te koop.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
Grrrrmbl, had ik gisteren op een auto gereageerd, heeft ie 'm "vandaag" verkocht
Dat maakt het wel extra spannendquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
doe iedereen een blinddoek om en ga zelf los
Niet aanstellenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en dan raak je ineens iemand anders zijn pener aan![]()
ik zeg 5?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar?
Bij hoeveel mensen is het eigenlijk een orgie?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet aanstellen
De meeste vrouwen doen toch ook niet moeilijk als ze een kutje aanraken?
Het word tijd dat mannen zich eens over dat gemiep heen zetten
is gewoon super ranzigquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet aanstellen
Applaus!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet aanstellen
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niet aanstellen
Nee, ik hoef geen verrotte gezinsautoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb nog een mooie megane te koop.
Met nieuwe startmotor.
Dat is dat juist niet, daarom moet ie weg.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik hoef geen verrotte gezinsauto
Ah, overstag gegaan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is dat juist niet, daarom moet ie weg.
Een coupe is niet praktisch
Nou ik wil geen Fransoosquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is dat juist niet, daarom moet ie weg.
Een coupe is niet praktisch
Er kunnen best meerdere dingen tegelijk besproken wordenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:16 schreef rhubarbje het volgende:
Het ging over orgies en het was druk zat
een paar mannen beginnen over auto's en het valt stil...
hmmm
blijkbaar nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er kunnen best meerdere dingen tegelijk besproken worden
En terecht ja :$quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:16 schreef rhubarbje het volgende:
Het ging over orgies en het was druk zat
een paar mannen beginnen over auto's en het valt stil...
hmmm
Hangt van de auto afquote:
Dan regel ik toch gewoon een touringcar bij de baas, opgelost..quote:
Ben jij Indiaas?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan regel ik toch gewoon een touringcar bij de baas, opgelost..
Met goede muziek, lekkere wijven en coke?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan regel ik toch gewoon een touringcar bij de baas, opgelost..
Als jij dat regeltquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met goede muziek, lekkere wijven en coke?
een goede orgie past nooit in een auto.quote:
Jouw figuurquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mwah ligt eraan, je verbrand wel calorieen.
Maar goed kidding, sport bijna niet maar ben gezegend met dit figuur. Faxie kan je daar meer over vertellen![]()
Oooh wat arrogant
Ook met topics zo te zien.quote:
Mooi!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:20 schreef Faxie het volgende:
Ik kan bijna alle data wel denk ikAlleen de 25e niet.
Ja sorry dat ik je erbij betrokquote:
Geeft niet hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik je erbij betrokmaar anyway, ik heb niet gewonnen met monopoly en ik drink zo nog een glaasje wodka voor het slapen
Was 't leuk in den Bels?quote:
Niet voor herhaling vatbaar iigquote:
Jammer. Laat me raden, De Vossemeren?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet voor herhaling vatbaar iig
Althans niet dit park
Dinsdag was leuk, gister aardig
Zouden tot morgenochtend kunnen blijven maar we gaan vanavond weer terug
Zilverstrand.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:51 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Jammer. Laat me raden, De Vossemeren?
maken teveel herrie?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zilverstrand.
Niet zo zeer dat het niet leuk is. Maar gewoon de bedden![]()
Tja, thuis neukt het het toch het lekkerst ;-)quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zilverstrand.
Niet zo zeer dat het niet leuk is. Maar gewoon de bedden![]()
Sowieso mijn bedquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:54 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Tja, thuis neukt het het toch het lekkerst ;-)
Nee dankje. ik wacht wel tot de lunch.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:32 schreef Macrador het volgende:
Pesto mozzarella tosti of een omelet met spek en tomaat?
omeletquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:32 schreef Macrador het volgende:
omelet met mozzarella en pesto?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:32 schreef Macrador het volgende:
ik wou dat het voelde als ochtend.. Het voelt alsof het al 18 uur isquote:
niet mee eens, het voelt nog helemaal niet als weekendquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wou dat het voelde als ochtend.. Het voelt alsof het al 18 uur is
Misschien had ik iets eerder dan half 4 moeten gaan slapen. Het voelt voor mij nog steeds als nacht!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wou dat het voelde als ochtend.. Het voelt alsof het al 18 uur is
Is weer eens wat anders dan dom, lomp & famous.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:31 schreef Tamashii het volgende:
Goedemorgen, ik ben lam, lui, brak ofzo
ik ookquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:31 schreef Tamashii het volgende:
Goedemorgen, ik ben lam, lui, brak ofzo
Hehe dat is waar. Famous sowieso wel natuurlijkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:33 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan dom, lomp & famous.
Ai ook wel eens meegemaakt. Ik word er al wakker van als ze zo aan het kokhalzen zijn. Bekend geluid gewoonquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
kon maar niet slapen gister en vanmorgen te vroeg wakker omdat de kat op mijn tas aan het kotsen was
ja ik dus ookquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ai ook wel eens meegemaakt. Ik word er al wakker van als ze zo aan het kokhalzen zijn. Bekend geluid gewoon
ik heb vandaag nog niet eens een kop koffie of een tosti verkocht.. Het lijkt hier wel op weekend, behalve dan dat mijn weekenden minder saai zijnquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
niet mee eens, het voelt nog helemaal niet als weekend
misschien schrik je de klanten af.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb vandaag nog niet eens een kop koffie of een tosti verkocht.. Het lijkt hier wel op weekend, behalve dan dat mijn weekenden minder saai zijn
Nou, vertel. *op puntje van stoel zit*quote:
nee, ze gaan graag met me roken XDquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:26 schreef rival het volgende:
[..]
misschien schrik je de klanten af.
Echt niet zielig. Bijna naar huis en nog een tof weekend voor de boegquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:36 schreef rival het volgende:
Wat zijn jullie allemaal zielig, ik leef met jullie mee
Ik heb zo weekend
daar verdien je ook niks mee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ze gaan graag met me roken XD
Wat gaan we doen dit weekend?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt niet zielig. Bijna naar huis en nog een tof weekend voor de boeg
Nou, ik vind dat dus heel vreemd. Er zit ook altijd een heel vaag verhaal aan vast.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:45 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Nou, vertel. *op puntje van stoel zit*
*popcorn pakt* Kom maar op.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat dus heel vreemd. Er zit ook altijd een heel vaag verhaal aan vast.
Oké. Ik had seks met iemand die ik wel ken, maar nauwelijks zie. In de droom had ik wel een relatie met mijn vriend, maar hij had een vriendengroep waar hij de hele dag rond hing, allemaal tuig. Hij was liever daar dan bij mij en ik was verdrietig en boos.quote:
Onderliggende fantasie.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Ik had seks met iemand die ik wel ken, maar nauwelijks zie. In de droom had ik wel een relatie met mijn vriend, maar hij had een vriendengroep waar hij de hele dag rond hing, allemaal tuig. Hij was liever daar dan bij mij en ik was verdrietig en boos.
En toen zag mijn vriend dat ik dus met een ander was, maar het boeide ons beiden niets.![]()
Maar ik heb wel vaker over die ander gedroomd, maar ik snap niet waarom mijn hoofd zo werkt.
wie wat hoe waar?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zuipen![]()
Tenminste das de bedoeling
Dat zijn de interessante dromen haha. Misschien vind je die andere toch stiekem wel aantrekkelijk? Niks mis mee hoor hahaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Ik had seks met iemand die ik wel ken, maar nauwelijks zie. In de droom had ik wel een relatie met mijn vriend, maar hij had een vriendengroep waar hij de hele dag rond hing, allemaal tuig. Hij was liever daar dan bij mij en ik was verdrietig en boos.
En toen zag mijn vriend dat ik dus met een ander was, maar het boeide ons beiden niets.![]()
Maar ik heb wel vaker over die ander gedroomd, maar ik snap niet waarom mijn hoofd zo werkt.
Nou, nee. Ik heb geen ambitie om vreemd te gaan of zo.quote:
Dat is hij ook, maar ik ken meerdere aantrekkelijke mensen waar ik nooit over droom.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:19 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Dat zijn de interessante dromen haha. Misschien vind je die andere toch stiekem wel aantrekkelijk? Niks mis mee hoor haha
Denk ook niet dat je het zo moet zien. Ambitie hebben om iets te doen en fantaseren om iets te doen liggen vaak mijlenver van elkaar vandaan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik heb geen ambitie om vreemd te gaan of zo.
Dan heft ie wellicht toch een streepje voor. Geeft niks, is geen teken van aanstaande ontrouw hahaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is hij ook, maar ik ken meerdere aantrekkelijke mensen waar ik nooit over droom.
Hmm, gaat ver dit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:22 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Dan heft ie wellicht toch een streepje voor. Geeft niks, is geen teken van aanstaande ontrouw haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |